Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,3k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,4k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • sandumbogdan
      Probabil ca un om hotarat poate sa bage degetul pe la busonul de umplere cu ulei si tot reuseste sa-l miroase. Acusi vor urma postari ca uleiul meu are aroma de trandafiri, altul de capsuni.
    • halamadrid
      Probabil de aia la modelele actuale s-a eliminat joja fizica, ca sa nu mai analizam uleiul  frecandu-l intre degete, dupa miros, dupa culoare etc.😀
    • dkmg33
      Lasa capacele din spatele farurilor deschise cat timp nu e umezeala afara sau e motorul cald si trage-o cu fata la soare. Seara inchide-le la loc. Fa asa cateva zile. Eu am tinut si farul 2 nopti pe calorifer dupa lipire sa se usuce, tot deschis in spate. Putin condens e normal sa mai apară cand e f umezeala, dar in prima saptamana de la lipire au inca umiditate si din mediul ambiant si de la siliconul/pasta de lipire care inca se mai usuca deci or sa fie pline de condens daca nu le deschizi in spate ziua.  Astea sunt capacele, nu trebuie scos nici un surub, doar apesi clema cu degetul si ele pivoteaza in 2 picioruse. La sfarsit, le impingi la loc pana prinde iar clema. 
    • a_andrei
      Si s-a rezolvat sau ce ai facut? Ti-a schimbat calculatorul? 
    • Emy D
      Ei bine, aia e parerea unui politist sau fost politist in timpul liber si nu e parerea oficiala. In realitate, stiu cazuri in care au ramas fara talon (da, stiu, mici sanse)datorita unui politist mai zelos:    Deși OUG 195/2002 stabilește cadrul general, omologarea tehnică este detaliată de Registrul Auto Român (RAR). RAR este instituția care certifică dacă o modificare (inclusiv aplicarea de folii) este permisă.   Regula RAR: Aplicarea oricărui tip de folie pe faruri (sau lămpi) este interzisă dacă nu este făcută de producătorul vehiculului sau nu este omologată individual de RAR. Farurile au o omologare specifică (marcate cu litere precum "E" urmat de un număr) care garantează că emit lumina la o anumită intensitate, culoare și formă. Foliile modifică aceste caracteristici, anulând omologarea.   Deși intenția de a proteja farurile (mai ales cele din plastic, predispuse la zgârieturi și matuire) este de lăudat, legalitatea este strictă în România și se bazează pe principiul omologării. Conform prevederilor din OUG 195/2002 și normelor tehnice impuse de Registrul Auto Român (RAR), răspunsul scurt și cel mai sigur este NU. Deci, din punct de vedere strict tehnic și al omologării, orice strat suplimentar aplicat pe lentila farului poate altera performanța optică a acestuia, chiar și un lac transparent. 😐 Edit: nu ma intelege gresit ca sunt impotriva acestei metode de protejare a farurilor (ba chiar o recomand la cat costa un asemenea far), ci doar ca ui... se gasesc specimene sa fie mai catolice decat papa. 
    • sandumbogdan
      Numai de mirosit uleiul nu mi-a venit pana acum. Oricum si uleiul si benzina si motorina sunt extrase din petrol deci probabil ca si mirosurile sunt apropiate.
    • dnysterian
      Asta ar insemna ca si nivelul de ulei ar trebui sa iti creasca. Datorita drumurilor scurte benzina ar ajunge in ulei (de aici mirosul) si daca uleiul nu are timp sa treaca prin epurator la temperaturi de peste 90 grade sa elimine benzina, te alegi cu nivelul crescut al uleiului. Vad ca s-a mai discutat.....  
    • UNHleaSHD
      exact. GTL a fost scos din productie de ceva timp.
    • Vlad48
      A observat cineva ca la aceste 1.5 TSI uleiul miroase dupa un timp a benzina? Relativ rapid dupa revizie.
    • NicNic
      Noutati despre Toro:   Au fost schimbate geamurile farurilor. Evident, astea noi sunt mult mai clare. Ins atot nu am scapat de condensul interior. Cel care le-a schimbat spune ca e normal sa mai persiste cateva zile, fiindca nu a facut inlocuirea in mediu cu umiditate controlata, ci intr-un atelier normal. Dar in cateva zile va disparea condensul, asa ar trebui. Daca nu va fi asa, atunci va trebui sa refaca etansarea 😥 ...
    • Sebytza2000
      În jurul plajei de 2000-2300 de ture mai exact, și pe loc dacă o accelerez mai tare se aude un sunet ca de aspirator. Câteodată când accelerez pare ca trage de rupe, câteodată pare mai gâtuită 
    • laurstef
      @marius1982.11 Farurile mele nu au auto leveling. Se reglează manual din infotainment printr-un cursor care are 6 pași.   @sandumbogdan Cum aș putea eu regla farurile în parcare dacă nu am un reper după care să mă iau. Știu foarte bine la ce te referi și așa am procedat și eu la vechea mașină care avea halogenuri. Dar problema mea acum este că nu bat departe nu sus/ jos sau stânga/ dreapta. E vorba de intensitatea lor. Și depaerte de mine dorința de a-i orbi cumva pe ceilalți șoferi care vin din sens invers. Cum am mai spus: când folosesc „faza mare” nu mi se pare că lumina se duce mult înainte ci mai degrabă se duce cumva în sus și în lateral. Citisem pe undeva pe aici pe forum că aceste faruri standard  (față de cele „matrix” sau cum s-or numi) au și mai puțini wați. Poate de aici și faptul că nu bat mai departe.   @dercos sunt conștient de asta, dar mi-e extrem de greu să cred că la o distanță de 1-2 luni de când am vândut mașina și am început să o conduc pe aceasta (când am observat acest fenomen) mi-a scăzut acuitatea vizuală atât de mult. Asta cu acuitatea este valabilă pe parcursul unor ani, sau în în cazuri severe/ distincte, pe parcursul mai multor luni.
    • davidut5
      Pe la egr vreo garnitura posibil. Cele de tabla fac asa zgomot.
    • Sebytza2000
      Vă salut. Este vorba de o Skoda octavia 1 axr cu soft. In jurul la 2000 de ture am un suierat puternic care pana la turatiile respective nu se aude si nici dupa. Turbina este reconditionata acum un an, softul in am de 2-3 ani. Până la acea turație mi se pare ca e greoaie, după trage mai bine . Pareri ?
    • halamadrid
      Whatever, nu vad cu ce deranjeaza  ACT-ul chiar daca la unele masini ar fi  sesizabil cand intra.  Motorul e reusit, consumul la drum lung e excelent, puterea e suficienta, pe termen scurt si mediu are nevoie doar de ulei, bujii, filtre, sunt evitate cheltuieli majore gen schimb distributie, plus altele mai mici, gen antigel.
    • vizitator
      Incepand cu anul 2023, Passat se asambleaza la fabrica din Kvasiny, Cehia. Skoda Superb se asambleaza in principal la Bratislava, in Slovacia.  La fabrica traditionala din Emden, Germania, se fac acum doar masini electrice.
    • halamadrid
      Ultima data cand am verificat, Bratislava nu era in Cehia. Iar diferentele continua, cehii beau bere, slovacii beau vin.😀 Intre Passat si Octavia e si diferenta de greutate.
    • sandumbogdan
      VW Passat este produs in fabrica din Bratislava in aceeasi fabrica impreuna cu Skoda Superb.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!