Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 853,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,1k
      postări
    6. 277,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,5k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • boby1906
      andrei_221, te rog sa ma ajuti daca te pricepi si ai mai intampinat problema asta. Intradevar am o eroare la motor (atasez poza cu scanarea), iar din cate ai scris mai sus, erorile se succed. Dar tot nu inteleg ce este "DTC Memory"..multumesc anticipat !
    • sutit
      Salut, nu se poate schimba temperatura la care sa inceapa sa bage caldura in masina webasto? Am fost nevoit sa stationez, dar temperatura afara era peste 15 grade, am pornit incalzirea auxiliara, dar baga aer rece nu cald, din cate am inteles, incepe sa bage caldura doar sub 6 grade masurat pe senzorul de afara. Nu se poate schimba din setari asta ?🤔 Daca am pornit masina, imediat a ve it aer cald... Mersi de raspunsuri
    • tavitara
      N-ul e masina sport , nu ptr omul obisnuit In Tesla nu m-am suit niciodata ptr ca nu am avut unde desi e plin de ele , dar nu ma duc la straini sa ma sui in masinile lor Ca nu imi place cum arata exterior , e clar ptr mine , nu mi-a placut de cand am vazut prima Tesla , nu imi place nici acum , deci asa e creierul meu Eu nu am nimic cu cei care au electrice , toata stima , au dat bani , se bucura de masini , totul ok Doar sa nu se umple de chinezesti toate parcarile subterane si sa ia foc vreuna , eu oricat m-as stradui nu pot avea incredere in masinile astea ieftine chinezesti ... Cele scumpe care probabil sunt si bune nu cred ca vor prinde la noi prea curand Daca te uiti pe Netflix in serialele coreene e plin de reclame la masinile lor noi electrice ( si termice ) , modele care la noi nu exista , sunt promovate excesiv interior exterior , filmate cum merg , din toate unghiurile , zici ca sunt emisiuni auto ( promoveaza insa si Volvo , Mercedes , BMW , etc - nu am vazut deloc VW atat cat m-am uitat ) - la toate le ascund emblema insa , nu am idee de ce E plina lumea de electrice de toate formele si dimensiunile , noi vedem doar o mica parte pe aici  
    • detinator
      ID3 a fost gandit de la inceput ca o masina cu spatiu interior de Passat si dimensiuni exterioare de Golf.   Nu intelegeam ce inseamna ou kinder, materialele sint mult peste cele dintr-o Tesla de ex, dar da, asta e tendinta, pielea naturala dispare, calitatea dispare, insa nu e nici pe departe asa de rau. Da, au mai adaugat la modelul nou niste alcantara-style pe usi. A mea are volan de piele alba, si e superb, calitate f f buna. Am inteles ca la modele mai noi au trecut la ceva piele sintetica care se decojeste... din nou, valabil pt multe marci si modele chiar si de 100.000 euro.    Insa asa cum spui si tu, e nemaipomenit de fun de condus, si pe serpentine, si prin oras. Tractiunea spate iti permite si mult fun prin giratorii sau orice curba, daca esti genul caruia ii place un pic de adrenalina nevinovata, in limite legale... cu ce alta masina mai puteam eu avea asa ceva? Sa fim realisti.    Pretul e alta discutie, insa tot timpul sint promotii. Am vazut comparatii cu Ioniq 5 la dinamica si rafinament, suspensii etc, de la oameni care le detineau pe amandoua, si ID3 era mult peste Ioniq 5.    Insa acum Ioniq 5 N (N-ul e f f important) se pare ca e un monstru. Evident, la alt pret...   Acum na, depinde si cat conteaza pt tine sa nu dai niciun ban pe ulei, EGR, DPF etc... Eu tocmai am schimbat o bieleta la ID3 pe garantie, zero costuri pt mine, dupa 3 ani... fiecare isi face calculele. Asta e topicul, merita sau nu? Pt unii merita, pt altii poate ca nu.
    • tavitara
      ID3 ou kinder = senzatia de plastic dur si ieftin din interior Probabil ca te obisnuiesti , dar pentru mine a fost un soc cand dupa atata reclama facuta , am vazut primul ID3 la Nurvil , deschid usa , ma sui in el si ... oau .. e gluma ? Nu contest ca masinile electrice sunt fun si placut de condus , personal apreciez linistea si cuplul unui sofat in oras cu motorul electric Deci nu e o rautate , ci e o dezamagire a mea referitoare la ID3 Inteleg ca au schimbat ceva la modelele noi de ID3 in sensul asta dar nu am fost in masina noua sa imi fac o parere Dar nici nu as da atatia bani pe masina asta , exista alte optiuni daca ar fi cazul , IONIQ 5 e mai faina la pretul asta  
    • Dementor
      E bine că ai inceput cu gluma asta de la începutul postării ca să îmi dau seama in ce direcție o sa fie rândurile de mai jos...   Inițial am vrut sa scriu cate un răspuns pentru fiecare din argumentele tale, dar concluzionând, ID, daca tot ai făcut referire la gamă, nu a arătat până acum că și-ar merita prețul. Și aici ia în calcul materiale slab calitative, procent mare de baterii cu probleme, infinitele probleme de software, asamblări incorecte ale reductoarelor, etc.   Cine deține electrica și e singura mașină, atunci automat devine sclavul mașinii, veșnic urmărind range, stații, timpi de încărcare.   Indiferent cine publica articole, un lucru e demonstrat clar și confirmat de producători(ex. Vw/Audi -deciziile legate de fabricile BEV), full electric nu mai este o opțiune pentru viitor, pur și simplu consumatorii o refuză și asta se vede clar.          
    • detinator
      ce o insemna "ID3 ou kinder"... e o masina cu spatiu interior urias (la nivel de Passat), extrem de manevrabila, puternica, cuplu enorm la plecarea de pe loc, si extrem extrem de fun de condus si in oras si pe autostrada, f stabila... acum a aparut si varianta GTX, si variante Cupra Born cu un 25cp in plus...    Trebuie tinut cont ca toti cei care avem electrice am avut si cate 10-20 de masini termice, dar voi nu ati avut electrice, asa ca de fapt nu puteti cu adevarat compara corect...   Si cand vezi citat "Autolatest" deja ceva e clar in neregula. Sint multe forumuri unde autolatest e total banned, sint doar dezinformari si niciodata nimic util. Sursele de info trebuie sa fie alese in mod onest.    Chinezii au programe de stat pt spionaj economic si au furat fara rusine de la toti, si clar au un avantaj acum cu noile tehnologii (baterii, panouri fotovoltaice, motoare electrice etc) dar tine poate si de noi sa ne opunem pe cat posibil chinezismului
    • cascadoru
      ok. Iti multumesc ....raman la cheie!
    • detinator
      Super ca de obicei!
    • EEXCALADE
      Dupa downgrade softuri dieselgate regenerarile depasesc 500 km . Destul de greu de identificat si gasit softurile vechi  stock . Downgrade-ul a insemnat  atat ECM cat si TCU ,asa am scapat de sleepy Sport Mode.Acum modul sport tine permanent treptele sus,nu mai intra pe normal dupa 5 secunde.
    • EEXCALADE
      Nu am mai scris pe aici dar la masina am lucrat. Intre timp .... Inlocuit brate superioare ,si cu astea bifate tot multilink-ul este nou. Suruburile  "minune" au fost scoase cu un extractor foarte simplu de confectionat.
    • grp
      @haromultumesc, n-am fengsui-uri cu automata, chiar aș spune că m-am ferit de astfel de mașini întrucât nu știi niciodată dacă s-a făcut corect și la timp mentenanță. La manuală, nu am pățit niciodată să îmi pice vreo cutie.
    • tavitara
      Stiu ca esti subiectiv dar in acest moment masinile electrice sunt mult prea scumpe pentru ce ofera si ptr infrastructura Ideea era ca daca iti poti lua hibrida suv ok la pret de ID3 atunci ID3 e scumpa ptr ce ou kinder este Deci iti poti alege o multitudine de termice ok sub acest pret , de aici si cifrele din sondaje
    • Al Bundy
      parca discutam de elecrtice si termice, nu de hibride.
    • tavitara
      Corect Plus ca de la 40k iti iei RAV4 hibrid , protejezi orasul si poti merge oriunde in afara Cred ca e plin Bucurestiul de ele , pe toate drumurile dau de masina asta cu numere de B
    • andrei_221
      este si adevar... o masina electrica decenta, cu incarcare rapida si autonomie de minim 400 km  costa in jur de 40.000 , cel mai bun exemplu ID3 entry level.   la 25.000 euro iti poti lua cu ceva bonusuri Octavia 4 /Golf 8 .  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!