Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,7k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,4k
      postări
      • maistoru
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • _R_A_D_U
      120k era și așa destul de tras de gâlci ca limită de km, să mai treci și de această perioadă, destul de mare, cred că e doar de rău. Dacă și celelalte revizii au fost tot la fel de atent făcute, e clar! Dar să stăm strâmb și să judecăm drept: VW dă garanție 120k km la mașinile sale. Deci, după acest rulaj, e ca atunci când e nor: ori plouă, ori nu plouă! Tu să cântărești lucid posibila achiziție cu plusuri și minusuri. Dacă prețul dat pe mașină este bun și-ți permite servisarea (în caz de ceva a cutiei), ia-o!
    • adicorbos
      Am fost și la alt mecanic, Am schimbat și supapa de bypass turbo, același rezultat Eroare apare doar in sarcină, la turat in gol nu apare, mecanicul spune că nu este problemă de cablaje. Încercăm și cu un ECU 
    • the_artivist
      salutare. atasez si eu un log facut la masina mea. passat b5.5 motor awx 1.9 131cp. turbina intra destul de tarziu si imi mai apare intermitent emissions workshop. in primul test tubina nu a intrat deloc. am oprit masina,am repornit-o si a fost ok dupaia LOG-01-003-010-011.CSV
    • Cristi_V
      Asta e o întrebare pentru inteligenta nenaturala care a dat următorul raspuns:   Nu neapărat, dar este recomandat ca uleiul de la cutia de viteze DQ381 să fie înlocuit la un anumit interval, conform planului de service Volkswagen, pentru a evita potențialele probleme pe termen lung. Importanța schimbării uleiului la cutia de viteze DQ381 Cutia de viteze DQ381 (cunoscută și sub numele de DSG cu 7 trepte) este o transmisie automată complexă care utilizează ulei special pentru a lubrifia și a răci componentele interne. Acest tip de cutie de viteze se găsește frecvent pe o gamă largă de modele VW, Audi, SEAT și Škoda. Planul de service al producătorului, Volkswagen în acest caz, specifică intervale clare de înlocuire a uleiului pentru a menține performanța și fiabilitatea pe termen lung. Chiar dacă la 129.000 km, o întârziere de 9.000 km nu provoacă neapărat probleme majore imediate, nerespectarea planului de service poate duce la: Uzura accelerată a componentelor interne: Uleiul vechi își pierde proprietățile de lubrifiere și răcire, ceea ce poate duce la frecare excesivă și, în cele din urmă, la deteriorarea unor piese importante. Creșterea temperaturii în cutia de viteze: Uleiul proaspăt ajută la menținerea unei temperaturi optime de funcționare. Un ulei degradat poate duce la supraîncălzire, afectând performanța transmisiei. Funcționare defectuoasă: În timp, pot apărea schimburi de trepte mai lente sau brute, șocuri la plecare de pe loc sau chiar zgomote neobișnuite. Recomandare Pentru a asigura o durată de viață cât mai lungă a cutiei de viteze, este esențial să respectați intervalele de service recomandate de producător. În acest caz, se recomandă înlocuirea uleiului cât mai curând posibil la un service autorizat Volkswagen. Astfel, riscul apariției unor defecțiuni costisitoare pe viitor este redus semnificativ. 🚗
    • V.Florim
      Vă salut! Credeți că în mod natural să zic așa, la 129.000 km pot apărea probleme la DQ381 dacă nu s-a înlocuit uleiul conform planului de service VW la 120.000? Este riscantă achiziția respectivă? Știu că nu este o diferență mare însă nici nu a fost respectat planul de servisare (auto fiind ieșit din garanție).
    • BlankAdy
      Pare ca eu as avea cel mai rulat motor(1.4l TSI 122HP) de aici la un golf 6 plus 2013, (am facut 10.000 km) și acuma are 287.000 km, dupa 5 luni de cand l-am cumparat, nu am schimbat decât galeria de evacuare (era fisurata) și consumabile (ulei, filtre 2 amortizoare de la portbagaj, placute si discuri). Revin cand pica distributia nu cred ca ar fi mai tarziu de 300.000 km desi acuma nu se aude mai deloc motorul.
    • Emy D
      Cum? doar vizual? Nu e suficient, asadar, verifica cu multimetrul. Am patit si eu sa "para buna" si totusi sa fi fost arsa.      Si daca cedau becurile, ai fi avut tensiune pe fir si camera s-ar fi activat.  
    • sandumbogdan
      Pregatita de drumetie!
    • grp
      Marți prin Viena   Am luat un metrou și am plecat spre Cartierul Muzeelor   am continuat plimbarea spre Parlamentul Austriei   apoi am.plecat spre Curtea din Viena, oprindu-ne la cele două palate in oglindă care găzduiesc Muzeul Științelor Naturii     (ce ne-a iubit neplăcut, a fost mirosil de rahat, scuzata-mi fie expresia, dar in zona respectivă chiar asta mirosea...), am continuat periplul nostru si am vazut că mai peste tot se întindeau scene de spectacole, pentru că urmau mai multe zile cu spectacole,   Inclusiv in fața primăriei din Viena   Am ajuns la biserica Votive, care este impresionantă prin dimensiunile ei (mi-a adus aminte de Domul din Milano că arhitectură)   Mai departe am admirat arhitectura caselor, curățenia de pe străzile late, am trecut prin culoarul Ferstel   și am ajuns in zona magazinelor brandurilor renumite de ceasuri, modă, parfumuri și in final ne-am oprit la Biserica Sf. Petru   Cam la toate bisericile erau slujbe și spre deosebire de cele din Franța sau Spania, accesul nu era permis turiștilor decât in lateral sau in față.    Apoi ne-am oprit la un restaurant să mâncăm șnițele vieneze, nu? Pretul este cam la fel peste tot, 25€ c cu vită si 19€ cel cu porc sau pasăre. Nu m-a dat pe spate, dar poate unii care n-au mâncat in viața lor un șnițel au rămas impresionați. Ar fi de amintit doar mărimea porției și salata de cartofi, ce semăna la gust cu cea orientală de la noi.   Mai departe am plecat spre Catedrala Sf Stefan (capela lui Virgil este lipită de catedrală, dar ju era deschisă), care este imensă raportata chiar la clădirile din jur.   Apoi am luat un metrou și am plecat spre Palatul Schoenbrunn. Si aici se pregăteau de ceva festival.   Pentru că biletele sunt cu oră și am ajuns mai devreme, ne-am plimbat prin gradinile palatului, ceva in genul Versailles, dar mai putin spectaculoase si mai mici decât acolo.         Apoi am mers și in interior și sincer cred că am avut așteptări prea mari pentru cei 40€ de persoană, crezând că este un fel de Palatul Versailles, dar de fapt a fost un fel de Trianon Mic, pentru cei care au fost la Versailles. Frumos, dar destul de scurt, cei drept nu am luat bilet si cu vizită la apartamente, dar nu cred că era o diferență așa de mare. Într-un cuvânt: over-rated!    Apoi încă 2 metrouri si am încheiat și ziua aceasta.   somn și de la capăt! 😁
    • lupo_bv
      Sau un 5w50 tot de la Liqui Moly
    • mrn_smn
      ODO 148.900 km   Lucrari majore de mentenanta :   -volant Sachs -Ambreiaj Sachs -Rulment Vw -Pivoti stanga+dreapta -Tampon cutie -Surub circuit turbo -Suruburi noi punte -Lichid frana pentru aerisire    Toate piese s-au potrivit la mare fix, multumiri @Doomy pt sfaturi in legatura cu codurile de piese. Pedala de ambreiaj este mult mai soft ca inainte, sunt foarte multumit de cum a iesit toata lucrarea. Cost total 5.100 lei  Timp efectuare lucrare approx 4,5 ore      
    • grp
      @skodamen da, da, a Ia ea la un moment dat ca atunci canderau pașalîc turcesc rămăsese in Transilvania, bla, bla. 🤣 Noi mustăceam între noi, dar a fost singura mențiune și era strict legată de coroana ungureasca.   O zi, două orașe în două țări! 😁   Am luat-o la pas prin Bratislava spre Palatul prezidențial, aflat in imediata apropiere, continuând spre biserica Franciscan, apoi in drum spre Palatul Primacial, am văzut castelul Bratislava (Bratislava Hrad)   și am zis că merită urcarea până acolo și chiar a meritat. La urcare chiar inainte de a intra pe porțile castelului, era o biserică ortodoxa veche, închisă, dar care s-a deschis cât ne-am plimbat noi prin castel. In cetate am găsit o "piață medievală " cu diverse chestii ce replicau meseriile vremui. De pe zid am avut o vedere panoramică asupra Bratislavei, cu Dunărea, podurile (podul OZN) și clădirile emblematice.        Am coborât și ne-am continuat plimbarea vizitând Biserica Sf. Ștefan al Ungariei,     Poarta Mihail,   Palatul Primacial,   catedrală Sf. Martin și alte clădiri de prin centrul vechi,     după care am plecat spre Biserica albastră   și de acolo către clădirea nouă a Teatrului,   aflată pe marginea Dunării. Clădiri de blocuri cu arhitectura modernă se găseau in aceasta parte, in contrast cu arhitectura din cealaltă parte.     Bratislava, ca și Budapesta ni s-au părut foarte curate, cu gazonul tuns, boscheți și copaci îngrijiți, străzile curate și trotuare drepte. Străzile din aici foarte bune, in contrast maxim cu cele din Budapesta.    Ne-am întors la cazare, am luat mașina și am plecat spre Viena, dar nu înaintede a face plinul la OMV (1.49€/l motorină normală! Altă surpriza,la 2 minute de cazare, strada era blocată, mașinile se întorceau... am întors si eu si am luat-o pe alta strada din apropiere, bara la bară. Se lucra la calea de rulare a tramvaiului, pe alte străzi se reface canalizarea... haos total. Intr-un final am nimerit și fix strada respectivă era decoperata total. Am oprit si am vorbit cu câțiva muncitori, am lăsat mașina pentru avarii si am dus bagajele la întrarea in scara blocului, apoi am plecat spre o parcare (Parc & Ride Edberg - 4.4€/24h) unde am lăsat Tiguanul   și m-am întors pe jos la cazare. Din păcate am uitat să fac poze de final, dar cei 76km i-am facut cam in 48 minute, cu viteză si consum similar întrucât 90% din drum a fost pe autostradă.    După ce ne-am cazat si refresh-uit, am coborât si am mâncat la un restaurant chiar lângă noi, cu specific sârbesc: plescavita, hamburger si un platou cu mici, carne, plescabita si cartofi, o masă foarte bună și cu multă proteină! 😁   O clădire de lângă noi   Am plecat pe jos spre Palatul și gradinile Belvedere,     continuând cu Biserica Sf. Carol,     apoi spre Opera din Viena.   Pe parcursul plimbării ne-au mai atras atenția Catedrala Ortodoxă Rusă, monumentul soldatilor sovietici (da, există așa ceva in Viena)   și arhitectura clădirilor. Spre  deosebire de Budapesta, clădirile par a fi mai dichisite, străzile mai mari, spatiile deschise mai largi. Tot curățenie este si aici, deși am remarcat ai multe mucuri de țigară pe jos, decât in celelalte două strazi. Am luat metroul înapoi spre cazare și am trecut la     somn și de la capăt! 😁  
    • spido
    • skodamen
      Ghida de la Parlament a zis ca Transilvania e pamant unguresc?   PS:  imi plac locurile de parcare alese de tine😄
    • grp
      Duminică am plecat de la cazare și am lasat mașina intr-o parcare pe strada Attila, cam în dreptul Bisericii Matthias (din păcate era slujbă și nu am putut intra in interior). De pe stradă am urcat niște scări și am ajuns destul de repede acolo.     A propos, in weekend nu se plătește parcare in Budapesta. Lângă biserica mai găsiți Bastionul Pescarului de unde aveți (contra cost) o panoramă a malului celălalt al Dunării. Puteți să vedeți malul și fără bani, de pe scările alăturate.    De acolo am plecat pe jos spre Buda Castle, in care erau tot felul de lucrări de reconstrucție. După ce ne-am plimbat pe acolo, am continuat spre Gellért Hill, un deal de pe care se spunea că se vede o panoramă frumoasă asupra Budapestei. Este amenajat ca parc, pe unde se plimbă lumea, fac sport, etc., o zona verde (foarte multe zone verzi in Budapesta, spre surprinderea noastră și destul de multe mașini electrice, mi-au sărit in ochi BMW-urile). Pe drum ne-a plouat puțin, dar am plecat cu umbrelele la noi și in plus găsești cate o copertina sau copaci sub care să te adăpostești. O dată ajunși in vârf surpriza negativă, totul era inconjurat de gard și închis. Am ocolit gardurile până am ajuns sub statuie   si de acolo, coborând, am găsit diverse zone amenajate din care puteai vedea panoramă asupra Budapestei.    De acolo am coborât pe potecile și scările dealului până la podul Libertății    către Piața Centrală. Ne-am oprit la un local și cum altfel nu puteam pleca fără a mânca ceva tradițional: am luat gulaș, papricaș de pui și tocăniță de legume cu pui, iar ca desert japanese cheesecake si somloi.           După masă am continuat plimbarea, pe străzile cu clădiri frumoase, trecând pe lângă clădirea Operei, am vizitat biserica Sf. Ștefan și in final am ajuns la clădirea Parlamentul Ungar, unde aveam intrare.   În cadrul turului ghida ne-a explicat tot felul de lucruri interesante desprecistoria Ungariei și a Parlamentului, iar la sfârșitul turului am ajuns si la coroana Ungariei, care era expusă și păzită! Poze se puteau face doar din sala adiacenta, așa că am profitat de zoom-ul telefonului.   După ce am ieșit din Parlament, am trecut încă o dată Dunărea, de data asta pe Podul cu lanțuri    și am plecat in pas de lebede spre mașină.  😁 După ce am urcat încă o dată scarile de la Castelul Buda, am ajuns la o bariera unde ni s-a spus că nu putem trece, că este un festival, decât dacă ne luăm bilete.  Am coborât înjurând scările abia urcate si am luat-o la pas să ocolim tot castelul vieții. Cam toată gașca era obosită, așa că l-am un moment dat i-am lăsat la o intersecție si am plecat să recuperez mașina, lucru pe care l-am și făcut, m-am întors și am recuperat gașca veselă și am plecat la Bratislava.    Btw, străzile din Budapesta sunt horror, mai proaste decât cele de acum 10-15 ani din București...   Autostrada din Budapesta spre Bratislava, a avut multe tronsoane in care se făceau lărgirii sau reparații și se mergea cu 80 sau 100km/h in cel mai bun caz, pe ambele sensuri. Am ajuns destul de târziu la Bratislava, din cauza acestei aglomerație, parcurgând cei 193km, în 2 ore si 10 minute, cu o medie de 89km/h și un consum de 6.6l/100km.   Am parcat în garaj și am urcat în apartament după o zi foarte frumoasă.    Concluziile zilei: Budapesta mai merită cel puțin o vizită, veniți fără așteptări și o să rămâneți plăcut surprinși. Noi am avut o zi foarte condensată, cu multe lucruri de văzut, o parte au fost închise, deși nu scria nicăieri. În weekend nu se plătește parcarea in Budapesta, după cum am spus. Purtați încălțări comode, aveți ce vedea la fiecare pas și cu puțină documentare înainte, vă puteți optimiza traseul de vizitat, mâncat, stat și admirat după bunul plac.   Somn și de la capăt! 😁  
    • F l o r i n
      Pune 0 la New value, nu 1.. si salvează, apasa butonul pe telecomanda
    • F l o r i n
      Vezi în mufa calc coloana, daca ai firul negru/alb. Daca il ai, atunci problema este ce ti-a spus Spido. Daca nu il ai, trebuie tras pana in Ecu motor
    • spido
      Ai fir rupt in bratul manetei.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!