Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,6k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,8k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • F l o r i n
    • marius1982.11
      Ori cu interfață vds pro ori cu o alternativa. Mai exista si varianta sa il citesti cu cititor de eeprom si o clema dip8 direct pe placa. Devantajul e ca pt asta trebuie sa le desfaci. Trebuie modificate niste adrese in dump pt a activa aceasta functie. Nu sunt sigur ca pe skoda e posibil. Pe golf 4 immo3 sigur merge.
    • F l o r i n
      No...am gasit lipsa la Octavia 2 fl si la Superb, de aceea ti-am recomandat sa verifici Acum, pus pin in conector la coloana volan si la mufa ecu motor,  dupa care o sa mearga
    • F l o r i n
      Nu merge la Octavia 1 cu Long coding. In primul rand nu ai long coding pe ceasuri,  la acest model  Cu o interfata compatibila, trebuie sa citești eep ceasuri si-l modificam, dupa care il scriem la loc
    • voinea
    • adicorbos
      Astăzi, după un drum Brașov - București, la plecare am șters eroarea, până la ajuns la destinație nu s-au aprins becul in bord, mașina la fel merge, însă am observat dacă accelerez foarte foarte lin nu mai dă în nas, ci merge normal, cu mențiunea că trebuie accelerat foarte lin. Oare este compresorul sau cureaua care leagă pompa de apă de compresor? Simt că este ceva mecanic, întreruperea se întâmplă doar in sarcină, la accelerare in gol merge impecabil și nu are eroare 
    • Mihai94TDI
    • CristiALF
      WTF ?!  https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/foto-audi-face-furori-cu-primul-model-fara-cele-patru-cercuri-peste-10-000-de-comenzi-in-30-de-minute-22167916  
    • cascadoru
      Pentru ca este foarte scump ....nejustificat de scump (opinie personala). Eu pun Fuchs si Rowe .... cand si cum le gasesc. Rowe iau din DE iar fuchs din RO. 'Care face ce vrea. 
    • BH21DTI
      Va salut cu respect baieti, acum am incercat si eu sa fac needle sweep la o Octavia 1 din 2006. Din ce am vazut pe youtube trebuie sa intru sa fac long coding dar cred ca masina mea nu suporta asa ceva pt ca atunci cand intru in VCDS nu gasesc long coding. Am incercat sa ma conectez cu VAG EEPROM dar imi dadea ''ECU not found'' cand incercam sa ma conectez. Daca ma poate indruma cineva sau sa imi spuna ce exact as putea sa fac, raman dator cu o bere rece
    • Al Bundy
      de ce sa cautam alternative cand uleiul OE este foarte bun ?  
    • xfg8
      Salut. Ce ulei ai pus pana la urma la cutia DQ381 ?   Exista vreo alternativa ok la uleiul OE ? Am cerut o oferta de schimb ulei la un service specializat pe cutii automate. Initial mi-au trimis oferta cu un ulei la 110 lei litrul, nu stiu exact ce marca. Uleiul OE ei il vand la 256 lei litrul. Diferenta foarte mare de pret avand in vedere ca intra 7 litri de ulei.
    • alex462
      Drumuri bune și, dacă se poate, scrie mai des te rog.
    • roro
      VW Touran BKC, model cu incalzire auxiliara, dupa  inlocuire garnitura chiulasa, kit distributie si pompa de apa noi, termostat nou,am urmatoarea pb cu circuitul de racire. Pt inceput furtunul de jos de la radiator ramanea rece cat si furtunele de la circuitul mic. Furtunul catre radiator sus, fierbinte.Am suspendat pe rand : racitor egr, incalzire auxiliara, radiator calorifer interior dar fara succes. Apoi am scos termostatul desi e nou, dupa aceasta mi s-a incalzit si furtunul de jos dar restul furtunelor pe circuitul mic nu. Daca las motorul sa mearga pana la temp peste 90  si accelerez se supraincalzeste si da afara din vas. Retururile la vasul de expansiune sunt verificate, vine apa iar la accelerare vine mai puternic. Am facut test de garnitura chiulasa cu subsanta si pare ok. Se comporta ca si cand pompa de apa nu ar pompa apa prin circuitul mic. Pompa de apa este noua pusa odata cu distributia si garnitura de chiulasa. Daca a mai patit cineva asa, sau are ceva idei apreciez anticipat. Nu mai stiu ce sa verific, nu e logic sa nu faca circuitul de apa mic. 
    • Al Bundy
      Schimbat parbriz pe CASCO la Avia Motors. Totul a decurs simplu. Marti cei de la firma de casco au reprezentat la avia, am fost acolo, trebuia programare  pentru a se aloca nr de dosar. Nu am stiut, am sunat cand eram fata in fata cu agentul, s-a alocat numar de dosar, s-au facut poze, am promit nota de constatare cu care am fost la biroul alaturat si am facut programare. Au comandat parbrizul, a venit cel original, am dus masina la tinichigerie si in 2 ore era gata.
    • adicorbos
      Nici cu alt ECU nu scap de eroare/problemă. Aproape la fiecare accelerare, in jurul a 1800rpm sau imediat când schimb viteza "dă în nas", check energie se aprinde după mai mult timp , nu instant, eroare p0238. Am schimbat toți 3 senzorii map, electrovana n75 și supapa buy pas turbo, in trecut am recondiționat compresorul, acum am înlocuit actuatorul turbo și recondiționat turbina.   Nu știu ce să mai încerc, mi-a fost propus să verific cu testul de fum dacă pierd aer sau să recalibrez actuatorul vaccumatic de la turbină 
    • Emy D
      Deci, trebuie neaparat sa mananci svíčková in Praga si Trdelnik (asta e desert)! Sunt delicioase! Ah, si Sunca de praga e iarasi super delicioasa si nu seamana cu nimic ce e la noi in magazine. Nu ma refer la mezelul disponibil in magazine ci la cea afumata in piete, targuri, street food.  Berea pragheza ca deobicei, e top. Orasul e superb. Preturile sunt mai mult decat decente. Daca nu incerci astea, ai fost degeaba in Praga Edit:  svíčková = Mușchi de vită gătit în sos cremos de smântână, adesea servit cu găluște și sos de coacăze. E fenomenal de buuun!      
    • spido
      Da,pare ca lipseste. De regula l-am gasit,la multe..Trebuie tras in Ecu.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!