Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,4k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 0 Anonimi, 408 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • ll88
    • Sebytza2000
    • c_A_b
    • tbege
    • Jeffy86able
    • memecj
    • haro
    • vionica79
    • Hayate
    • Alex A.
    • Romeo 1977
    • Meteor-XL5
    • Alexdy
    • adrian001
    • diak
    • stefan.andrei
    • ZWO
    • red_viper
    • DaNNinho
    • elyx13
    • cascadoru
    • CiprianB
    • dj.martzian
    • Muraru Dan
    • Vlad-Mihai
    • robi_zet
    • dpc
    • sebage
    • ilcaci.vasile
    • tommy_dj
  • Images

  • Posts

    • dignitas1980
      Lista coduri unitati RNS 315 cu/fara bluetooth.   RNS 315 EU - 3C8 035 279 ohne BT (SW 0319 HW: H59 KW49/12) - Die ersten Geräte ohne Buchstaben hatten lt div Anleitungen BT + DAB! RNS 315 EU - 3C8 035 279 A with BT (SW 0319 HW: H59 KW43/12) RNS 315 EU - 3C8 035 279 B with BT+DAB (SW 0319 HW: H59 KW42/12) RNS 315 EU - 3C8 035 279 C with BT (SW 0319 HW: H59 KW49/12) RNS 315 EU - 3C8 035 279 D without BT (SW 0263 HW: H33 KW44/11) RNS 315 EU - 3C8 035 279 E ?? nicht gefunden (mit BT+DAB ? siehe Skoda Ersatz für   RNS 315 EU - 3C8 035 279 F ?? nicht gefunden RNS 315 EU - 3C8 035 279 G with BT + DAB (G war vor kurzem noch im VW-Shop, wurde durch B ersetzt) RNS 315 EU - 3C8 035 279 H with  BT (lt VW Shop) RNS 315 EU - 3C8 035 279 J without BT (lt VW-Shop) RNS 315 EU - 3C8 035 279 K ?? nicht gefunden RNS 315 EU - 3C8 035 279 L with  BT (SW 0319 HW: H52 KW26/12) RNS 315 EU - 3C0 035 279 M with  BT+DAB (SW 0319 HW: H55 KW42/12) RNS 315 EU - 3C8 035 279 N with  BT (SW 0319 HW: H52 KW24/12) RNS 315 EU - 3C0 035 279 P without BT (SW 0319 HW: H52 KW24/12) lt VW Zubehörshop: RNS 315 EU - 3C0 057 279 A with  BT (VW Zubehör - Karte Osteuropa) RNS 315 EU - 3C0 057 279 B with  BT+DAB (VW Zubehör - Karte Westeuropa) RNS 315 EU - 3C0 057 279 H with  BT (VW Zubehör - Karte Westeuropa) RNS 315 EU - 3C0 057 279 J without BT (VW Zubehör - Karte Westeuropa) In einer Skoda Teileliste fand ich folgenden Hinweis: RNS 315 EU - 3T0 035 192 B ( ausgelaufen, Ersatz durch E)
    • Kyd.
      Salut,  mă ajutați și pe mine cu decodarea la wvwzzz1jz2w514336   merci! 
    • spido
      Pune-i limitator.
    • lupo_bv
    • red_viper
      Am găsit o rotiță pe un motoraș identic, am făcut o așa zisă reparație, mașina pot spune că merge foarte bine față de cum mergea, doar că mi-a apărut iar eroarea iar valoarea pe canalul 121 este 0,456 V. Să încerc să-l mai recalibrez, eventual cu un opritor ceva ori să nu mă mai chinui.
    • susanu999
      Salut! Ii rog pe cei care au mai intampinat probleme asemanatoare sa imi dea un sfat sau o sugestie. Cred ca e prima mea postare asa ca nu am mare experienta pe forum   Masina este 2005 motor BAC si o am din 2019, EGR anulat, carcasa filtru aer anulata fiind inlocuita cu un filtru conic, cutie automata. Pana in 2022 masina a mers exact cum trebuie, tragea bine de jos, de pe loc, prindea viteza maxima constructiva fara probleme.Prima problema: pleca de pe loc cu fum negru si ca si cum ar fi fost in viteza 2.Am rezolvat simplu prin inlocuirea debitmetrului. In 2023 apare aceeasi problema: porneste sfert si la cald si la rece, fum negru doar in sarcina, putere slaba la turatie joasa, la turatie mai mare de 2000 masina e ok. Am schimbat: debitmeru nou Bosch, valva N75 noua pierdburg, senzor presiunea aer MAP nou Bosch, linii vacuum ok -1 bar intra in N75 iese -0.6 la relanti, turbina data jos schimbat inel geometrie, miez turbina ok, tubulatura furtune ok, garnituri furtune ok.Admisia e curata fara niciun fel de depuneri, galeria de evacuare e ok fara crapaturi.in iunie 2024 am schimbat axa cu came+tacheti ambele noi, am schimbat garniturile de la pompa tandem si concluzia este ca MASINA TRAGE LA FEL DE GREU DE JOS.   Am vcds mereu am verificat parametri si in mers si pe loc si cu senzorii noi si cu senzorii vechi...erori nu sunt in ecu, valorile de corectie ale injectoarelor sunt in parametri   Are cineva vreo alta idee? Multumesc anticipat!
    • flaq
      Tija se misca la pornire motor Poza cred ca nu ai atasat
    • F l o r i n
      Sunt multe care merg. Consulta lista...
    • F l o r i n
      Din păcate, da. Pana in 2009 aproximativ,  se oferea codul la cumpărarea masinii noi, era in cartea mașinii. La unele era trecute de dealer pe lângă eticheta cu coduri...la cele mai vechi, sticker lipit sau card cu cod pe el. După 2010, nu s-a mai furnizat codul proprietarului Funcționează pe masina ta, deoarece codul, dupa ce este introdus prima oara, este stocat în ceasurile de bord. Poți posta lista aici.
    • dignitas1980
      Nu incercam sa ma abat de la topic, sunt neclaritati pe care incerc sa le inteleg inainte de a ma apuca sa desfac, inlocuiesc. Am gasit o lista cu unitatile RNS 315( pe Europa) cu codurile explicative, cu sau fara BT. Unde o pot posta? PS: am dat cautare pe forum, nu-mi gaseste nimic in sensul asta.
    • lupo_bv
      Vacuum-ul şi funcţionarea N75 par ok, deci problema este în zona turbinei În primul rând verifică dacă tija geometriei se mişcă cam 1 cm atunci când porneşti motorul În al doilea hai să vedem care este presiunea maximă pe care o dă turbina cu reglajele actuale. Procedează în felul următor: scoate furtunaşul pe care am pus X în poza de mai jos şi pune un furtunaş pe traseul marcat de mine cu roşu. În felul ăsta actuatorul va primi vacuum permanent. Apoi fă un BS011 şi un log în mers. La logul în mers porneşti logul imediat ce ai pornit motorul şi îl opreşti după ce ai tras pe dreapta. În mod normal ar trebui să intre imediat în limp pentru suprapresiune. Dacă intră în limp tragi pe dreapta şi salvezi logul pentru că nu mai are rost să mergi mai mult, dacă nu intră în limp fă o repriză-două în tr. 3 apoi salvezi logul.  Când intră în limp, dacă intră, ar trebui să apară şi un cod de eroare, să o pui şi pe aia aici.  
    • spido
      Astea sunt alte aspecte ale problemei si nu e cazul sa le discutam aici. Da,daca inlocuiesti 310 cu 315bt vei avea bt pe masina. Acum..daca ti-l da cu cod,e ok. Daca nu,va trebui sa platesti ptr a-l decoda tu. La prima introducere a codului corect,aparatul se deblocheaza,iar codul e criptat in ceasurile de bord. De aceea daca luam borna,aparatul nu mai cere cod. Il ,,vede" in ceasuri. Sper ca ti-am raspuns la toate neclaritatile. Sa nu ne abatem de la topic...totusi.
    • Savescu Lenuta
      Salutări La tiguan 2017 se poate schimba chitul de reparatie pana cu unul cu roata de rezerva normala. ma refer la tot angrenajul care tine roata de rezerva + cric Un linck unde as putea gasi
    • dignitas1980
      Sa inteleg ca daca inlocuiesc RNS-ul 310 de pe masina cu RNS 315, trebuie sa ofer cumparatorului un cod pin pe care il iau..de unde?  Noul posesor al aparatului trebuie la randul lui sa afle codul si sa plateasca pt asta? Mentionez ca in urma cu o luna, la inlocuirea bateriei, RNS 310 actual pe masina, a functionat fara a fi nevoie de vreun cod.
    • flaq
      Am facut filmuletul si logul,  Manometrul are punctul 0 decalat la +0.3 bariLOG-01-011-xxx-xxx-2.CSV  
    • spido
      Da. Pui alt cablaj confectionat cu alt buzzer si o urmaresti cateva zile.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!