Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 277,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • cristi511
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   15 Membri, 1 Anonimi, 699 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • marius976
    • Cypocyp
    • corad0
    • sebage
    • mirceamad
    • mihaita27
    • Babenas
    • andrei_221
    • DaNNinho
    • cristy2009
    • WooZie
    • Dragos Stanciu
    • Liviu-Florin-82
    • Catalin M
    • BBLoo
  • Images

  • Posts

    • mihai_mihai
      Salutare, as dori și eu o decodate ,ma interesează opțiunile. Mulțumesc frumos!    WVWZZZ3CZKE037714
    • F l o r i n
      Ai verificat cablajul?
    • F l o r i n
      Pt ca unii mecanici nu desfac conductele de la senzor, forțează în ele, se figurează senzorul lângă țevile de ies din el...și îl topesc gazele ce ies pe acolo
    • F l o r i n
      Senzor schimbat original? 
    • Nickyanl
      @lupo_bv Salut! Am mai facut un log. Nu am reusit, sub nicio forma sa gasesc valoarea cantitate de aer/MAF, măsurata în mg/str......apare doar valoarea cu 250 constant. Am testat cu o pompa de vaccum si actuatorul, tine vacuum, nu pierde si lucreaza "cum trebuie". Masina nu a intrat in limp mode  pe timpul efectuarii logului. Atasez logul ,cu rugamintea ca, daca ai timp, sa iti arunci o privire pe el, poate au aparut ceva modificari! Multumesc! LOG-12.07.24.CSV
    • donferi
      Salut O decodare va rog si eu. WVWZZZ7NZCV022467
    • AllyMusic
      Buna ziua dragi colegi , ma ajuta si pe mine cineva cu aceeasi problema despre senzorul de temperatura la un bassat b 8 2016 bitdi … am schimabt senzorul , am verificat mufele sub far in stanga si nimic … imi arata cu vreo 15 grade mai putin decat realitatea … Pe tester nu am nici o eroare … are idee cineva ce ar mai putea sa fie ? Ms anticipat . 
    • emanoeladrian
      Multumesc mult Gabi !! Dator de cinste🍻  
    • vizitator
      Ba da, dupa ce ai implinit 80 de ani, vei vedea ca te indepartezi de varsta de 80 de ani, nu te apropii. La 82 de ani esti mai departe de 80 decat erai la 81, iar la 83 esti si mai departe. 😄  Aceasta este o gluma, rog moderatorii sa o stearga, daca considera ca este off topic.
    • tavitara
      Mda , toti ne apropiem de 80 , nimeni nu se indeparteaza , important e sa si ajungem Trebuie sa cumpar loc de parcare ca altfel nu o sa am ce vinde Probabil consumul la electrice s-a marit simtitor pe caldurile astea Cand e frig e prea frig , cand e cald e prea cald , nimic nu e bine
    • Sakylu
      Salutare dragi colegi!   Vreau sa schimb kitul de lant la al meu CAVD insa pe site-urile online, cautarea dupa codul de piesa nu imi da rezultate OE ci doar aftermarket.  Ce marca aftermarket este mai ok din punct de vedere calitativ ?   In plus, cu ocazia asta vreau sa schimb si tachetii/culbutorii, aici am inteles ca cele de la AE ar fi indicate. Sunt ok calitativ ?   Multumesc anticipat. 
    • EEXCALADE
    • SelesanD
      Ceau ,   @Nyls, Desi am schimbat si actuatorul , nu cred ca el era problema  .Am unul de rezerva , daca comanzi pe OEM nu il poti da inapoi .   In cazul meu problema a fost prinderea de la actuator la turbo , capatul actuatorului  marcat in poza cu cerc si-a facut joc de vreo 2 cm iar mecanicul adaugat 2 saibe si a distantat de turbo actuatorul plus rescris/adaptat cursa actoatorului.   Sfatul meu e sa desfaca mecanicul prima data capacul de la turbo si sa verifica daca nu are joc la capat , apoi sa comanzi eventual piesa care e cam scumpa si daca e OEM , nu o poti da inapoi.   Daca nu iti intra instant eroarea si face intermitent , poate fi prinderea...
    • DB86CLP
      Nu pot sa zic din pozitia de sofer ca am simtit nevoia de scanteie mai buna, nu ma pricep atat de bine. Cred ca sunt undeva la un stage 1 plus ca sa nu zic stage 2 pentru ca nu am inca schimbat intercooler-ul dar este in plan. Daca nu ma insel, un stage 1 inseamna doar modificari software iar la stage 2 modificari de admisie, evacuare, racire etc. Cresterea de putere de la 230 la 333 cp cred ca se incadreaza in regula de mai jos (informatie din link-ul de mai sus) pentru schimbarea bujiilor cu unele mai reci. "A good rule of thumb is, use one heat range colder for every 75-100hp added."   Atentie, nu spun ca e mai bine sa pui bujii de RS7 decat cele stock, doar ca asa am considerat eu la momentul respectiv.   
    • Bachus20
      Revin cu update: sunt într-o dilemă, mecanicul meu zice că ar trebui mai întâi să verific dacă problema nu e cumva de la controller-ul ventilatorului mare. El spune că acela îi comandă și celui mic când să pornească. Și s-ar putea să nu aibă vreo problemă cel mic și să fie cel mare care trebuie înlocuit.   Ar trebui să fac un test la mufa celui mic, să îl alimentez direct și să văd dacă pornește, dar eu nu pot face chestia asta în fața blocului, nici măcar timpul necesar nu îl am, iar mecanicul are full toată săptămâna viitoare.   Așa este, sau aberează și ar trebui să comand direct ventilatorul mic și să nu mă complic?
    • LucianB8
      Da. Luni am schimbat distribuția, marți s a aprins martorul galben cu motorul în bord și miercuri am văzut despre ce este vorba. Am văzut ca majoritatea acestor probleme, apar în general  dupa schimbarea distribuției.  Într un fel s au altul este afectat senzorul de mișcările din zona distribuției atunci când este schimbata, dar ce anume duce la topirea lui, încă nu am înteles. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!