Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    te tine lejer peste 10 ani daca ii schimbi uleiul in fiecare an si nu mergi subturat
  3. acidone77

    KAROQ grey steel

    Si eu tot Bosch pun de ani de zile pe masini, si odata la 6 luni 1 an le schimb ( vreo 100-120lei setul ). Eu si fac multi km si se duc mai repede.
  4. acidone77

    Review-uri si impresii de la proprietari (Tiguan III)

    Verifica in mod corect si corespunzator uleiul pe joja si vezi cum sta.
  5. _R_A_D_U

    Skoda Octavia 4 2.0 TDI

    Merci! De curiozitate, la 100km/h, ce putere arată? Oricum, toată herghelia nu o s-o biciuiești niciodată...
  6. TibiC

    Martor EPC - aprins

    Salutare, mi-a venit si mie randul... In timp ce urcam cateva serpentine, dupa aprox. o ora de la pornire, mi-a aparut si mie martorul EPC in bord. Nici un alt mesaj si fara check engine. Masina a intrat in limp mode si nu mai puteam accelera. Am oprit intr-o parcare si dupa aprox. 3 ore am repornit. Mesajul a disparut si nu a mai reaparut la coborare si nici azi dimineata, a doua zi. Motorizarea este asemanatoare 190cp, dsg, 2018, alltrack. Astept sa fac o scanare in urmatoarele zile.
  7. Nenciu Victor

    Noul motor 1.5 TSI

    Cautati pe la weltauto, ei ofera si istoric service plus la cerere proprietarul sau firma carora le-a vandut masina. Sau poate au de pe la test drive de vanzare ... Daca au istoric digital si e facut in reprezentanta e ok. Sau vanzator privat ... si il rugati sa va dea istoricul masinii. Un motor e fiabil daca il intretii, schimburi la timp, fara abuz mereu ...
  8. andrei_221

    Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme

    tu ai umblat la mufa senzor de admisie, cel d evacuare e insurubat pe chiulasa
  9. akon

    Noul motor 1.5 TSI

    1.5TSI este foarte fiabil, eu am trecut de 150k km fara absolut nici o problema. INSA trebuie tinut cont de faptul ca daca nu o iei noua, o masina de 2-3 ani vechime rulata in regim de firma/inchirieri posibil sa aiba o uzura echivalenta a peste 10 ani de folosinta sub un proprietar care o exploateaza cu bun simt!
  10. Astăzi
  11. Irinel Tincea

    Discutii generale

    Eu l-am schimbat eu pe garantie.
  12. cristi511

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut, Nu iti poate spune nimeni cu siguranta ca Da sau ca Nu. Insa, din ce povestesti, 10k pe an + 1 revizie anuala -> posibilitate reala sa nu apara probleme timp indelungat.
  13. TrekOut

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut, pana in prezent am un passat b5.5 de 15 ani, pana in iarna intentionez sa schimb masina. Eram ferm convins ca vreau ca urmatoarea masina sa fie toyota, sa nu mai vreau VAG. B5.5 este diesel motorul de 1.9, pana acum a functionat f bine. (Am ajuns sa fac pana in 10.000 km pe an) La urmatoarea masina vreau benzina. As fi interesant daca motoarele de 1.5 de pe passat, superb si octavia sunt fiabile pe termen lung, gen 10-15 ani. (masina dupa 2022)
  14. F l o r i n

    Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS

    Respectiv, ce dorești sa codezi la el...ca nu sunt foarte multe codari.
  15. akon

    Skoda Octavia 4 2.0 TDI

    Am tot vazut pareri legate de aceasta metoda insa la mine dupa 4 ani functioneaza totul perfect si nici n am avut diverse probleme legate de pornire/baterie cum am mai citit pe forumuri.
  16. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    wauzzz4m8kd007544.pdf
  17. sandumbogdan

    Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme

    Am deschis capota si am gasit senzorul care e pus sus pe motor in partea din fata pe carcasa de plastic deci cred ca e mai de graba de intrare si nu de ierisre. Am tras putin de mufa si observ ca nu s-a mai aparins check engine. Poate statea mufa rau si am gasit si par de pisica, poate a intrat o pisica si a calcat pe mufa si senzor.
  18. tkd29

    Skoda Octavia 4 2.0 TDI

    Îți arată puterea când conduci, acolo stăteam pe loc când am făcut poza
  19. Skampia

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Downgrade si vezi după cum se comporta,o sa ai regenerari mai rare.
  20. Ieri
  21. dercos

    KAROQ grey steel

    Eu le-am schimbat cu Bosch, foarte bune, singurul lucru negativ e ca uneori topaie pe finalul cursei, la revenire pe partea soferului. Cele originale au fost mediocre, in cel mai bun caz.
  22. lupo_bv

    Zgomot la pornire

    @MihaiAndreiAnd Ti-am mutat prima postare aici intr-un topic corespunzator. Nu mai deschide alte topic-uri in Masina mea pt. ca le deschizi degeaba.
  23. adriangrijincu

    Ulei cutie viteze manuala

    Buna seara, imi puteti spune ce ulei este compatibil pt cutia de viteze? Dimineata la prima pornire intra greu treapta 1 2 si in R agata, dupaia merge normal. Cu motorul oprit intra ok in viteze. As incerca mai intai cu schimbul de ulei poate se rezolva. Sau ce ar mai putea fi? Multumesc
  24. _R_A_D_U

    Skoda Octavia 4 2.0 TDI

    Ce vrea să însemne 0 KW din bord? Să te poarte cu bine!
  25. Andrei347

    Discutii generale

    Mulțumesc! Am văzut și eu ulterior de ce buton este vorba.
  26. Bounce

    Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS

    va salut! am tot vazut pe net ca se vinde ceva baza de date vcds cu toate codarile posibilela 50 de lei, merita cumparata sau e ceva ce gasesc pe net? Cica se ofera un link de download de vreo 10Gb ca marime...
  27. Nenciu Victor

    Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme

    asteapta pana scade turatia si apoi pleaca de pe loc ... asa fac toate 1.0 dupa ce scade turatia zgomotul dispare
  28. Nenciu Victor

    KAROQ grey steel

    Valeo sunt bune, dar daca va scartaie pe parbriz sunt doua cauze. Parbrizul murdar, stergeti-l cu Alcool Izopropelic, gasiti la magazine electrice sau Alcool Tehnic, au la Dedeman, pe la vopseluri si doi lamela stergatoarelor este murdara. Cand mergeti la spalatorie, dupa ce ati oprit motorul tineti 2-3 secunde apasat pe maneta de la stergatoare in jos, o tineti in jos, ele ar trebui sa se duca in pozitia service. Coborati din masina si ridicatile. Dati cu spuma si pe lamele si la final dupa ce ati spalat masina, cu un servetel curat sau o carpa, stergeti de 2-3 ori lamelele, apoi puneti inapoi stergatoarele pe parbriz, dupa ce porniti motorul mai apasati o data pe maneta de la stergatoare si isi revin in pozitia normala. Teoretic nu ar mai trebui sa scartaie, eu personal folosesc ProX Rain Shield si dau pe parbriz, cam la 3 luni. La spalat se iau mai repede gazele si fuge si apa cand ploua, de pe la 70km/h pot sa merg fara a mai folosi stergatoarele atat de des. Daca nu e ploaie torentiala. In timp de la solutia de la spalatorii si lichidul de parbriz isi pierde efectul hidrofob, ProX ... il gasiti tot la Dedeman
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!