Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. razvan.ac

    Campanii și rechemări în service – Superb 4

    Am fost informat ca actiunea 90EE e importanta si dureaza ~2h, asa ca m-am programat pe 30.07 la Avia.
  3. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @marius1982.11Da, e frumos, am fost de cateva ori, opream cand mergeam la munte, am inteles ca au filmat si Wednesday acolo. 🙂
  4. haro

    Baby Audi A2 1.4 TDI 2004 Akoya Silver

    Buna seara, Bun pct de vedere de mai sus, cumva știam acest lucru având in vedere ca sunt la al 3lea A2 dar se pare ca am uitat pe traseu... M-am uitat la suspensie cu ocazia asta, brațele sunt cele care ruginesc (cu pivot demontabil) dar sunt in stare buna momentan, nu-mi fac griji. De fapt se pare ca toată troncaneala pe la suspensie a fost doar in capul meu pt ca sursa zgomotelor sunt culisele de la etrier de pe partea stângă. Am luat kituri de reparatie pt ambele părți și mă voi ocupa când se poate. Tocmai m-a anunțat mecanicul meu de suflet ca ia o pauza pana la sf anului și nu sunt ok deloc cu asta, aveam chestii iminente de făcut și la Audi și la Mercedes. In ultima luna am mers mai mult cu Mercedesul dar l-am băgat la garaj iar in weekendul care a trecut am luat A2 la folosit, exceptând zgomotul de la etriere, chiar nu am ce să-i reproșez, AC merge, totul e unde trebuie, consum mic, rugina lipsa, cauciucuri am încă bune - ce sa zic, se tine bine momentan. Deși am zis ca aștept pana la iarna, cred ca data viitoare când ajung la garaj o sa fac schimbul de anvelope și-i pun jantele de aliaj (Pepperpots) pentru cât a a mai rămas din vara, merita și Baby Audi sa fie mai frumușel Urmează o revizie cu ulei și filtre. Revin cu updates. Seara liniștită.
  5. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    La Cantacuzino au ars iarba, despre ce vorbim? De călcat am calcat si eu pe ea, e voie. Ai fi zis ca filme...ca CGI...nu. prima e captura din film, a 2-a poza reala de pe maps. Restul sunt făcute de mine vara asta. Superb.
  6. haro

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    Un sfat daca se poate, fără nicio intenție de aroganță. Poate e mai bine ca modificările sa rămân pe locul 2 pana ai ceva "asigurări" ca funcționarea este cum trebuie sa fie? Cel puțin eu unul așa aș face insa fiecare cu prioritățile și gusturile lui, înțeleg perfect Sper să-i dai de cap dar la cum suna...poate ar trebui sa consideri și alte variante. De curiozitate doar - de unde ai cumpărat-o?
  7. sdR+

    Golf 6 - Probleme baterie

    Totusi ar trebui tratata problema corect, acest radio/navigatie se pare ca ramane alimentat si dupa ce cheia este scoasa din contact.Can ul nu mai intrerupe alimentarea corect, practic in loc sa ramana o alimentare, raman doua, desi cea din urma/prima, nu stiu care, trebuia taiata de can dupa 15 secunde ori un anumit interval, dar el nu o mai intrerupe, de ce si cum nu stiu sa explic.O fi defect ori nu, sincer nu prea am timp de asta, momentan merg cu siguranta scoasa, bateria dupa 2 zile are 12.5 volti, totusi este un progres fenomenal.Am inteles ca la masinile pana in 2008 can ul nu stia sa taie alimentarea in stand by, dar dupa 2009 problema a fost rezolvata.O sa incerc varianta cu mufa aia cu 2 conectori, galben si rosu deconectata, dar can ul meu ar trebui sa stie sa deconecteze ce trebuie de acolo.Bateria este sanatoasa tun, alternatorul incarca bine, problema este la nenorocitul de can, radio permisiv gen are 5 kg, nici un boltar de ciment nu este asa greu.Revin cu edit, am vazut o revolvarea cu legarea pe can ul la ac, am uitat sa o mentionez.
  8. Liryc

    Probleme si rezolvari

    S-a întâmplat și ceea ce nu credeam că mi se întâmplă, m-a lăsat Ateca in drum. In drum spre mare, imediat după ce m-am urcat pe autostradă la București, mi-a cedat alternatorul. Am zis că hai sa ajung macar în civilizație și sigur ajung până la București...n-am ajuns, după câțiva km s-au dezactivat toate sistemele posibile(front assist, ESC, tyre monitoring, AC etc) după încă câțiva metri nu mai schimba cutia dar macar a fost gândită bine și a lăsat-o în neutru și am putut opri în siguranță pe banda de urgență. După un drum cu platforma până la mare acum aștept să vina piesa ☹️
  9. sandumbogdan

    Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme

    Buna ziua. La T-Cross 1.0TSI 115 cai s-a aprins becul de engine fault sau check engine sau cum se numeste. Masina merge perfect. Am pus un tester si apare asa: P047100 Exhaust Pressure Sensor "A" range/performance passive/sporatic U300100 Control Module Improper Shutdown passive/sporadic Oare e de la senzorul de presiune sau o fi de la altceva?
  10. corad0

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Esti DUS CU PLUTA! In sensul bun! 😄 Felicitari pentru modul in care ai grija de masina asta! Este deosebita! ❤️
  11. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Hello! Astazi povestim despre episodul clima: Dupa swap la VR6, clima a fost funcțională câteva luni fara probleme, pana intr-o zi cand a inceput sa bage mai slab si la scurt timp nu a mai bagat. Fiind pe final de vara (asta anul trecut) nu mi-am bătut capu. Anul asta, înainte de a veni caldurile, am zis ca rezolv. Am bagat solutie de contrast, am gasit un leak mic la radiator. Am zis easy peasy, schimb radiatorul si rezolv. Între timp vine etapa de drag, caldurile au venit deja, am zis ca bag freon cat sa am clima pentru drumul către etapa si schimb radiatorul dupa etapa. Bag freon, incercam clima si nu pornește compresorul Mirific! Noroc cu Luci de la Carsx care are vreo 5 VR6 longitudinal pe stoc, am luat un compresor de la el. Si ce sa zic de locația compresorului... între alternator si pompa servo... o distracție sa il înlocuiești fara sa dai tot botul jos. Dupa etapa, direct la garaj, inlocuit compresor, oringuri si radiatorul (prima oara cand regret ca au trebuit prinse ventilatoarele de radiatorul de clima la swap, o placere sa le fixam pe radiatorul nou), rezolvat un mic por ce l-am avut la o țeavă de pe traseul de clima. Teoretic totul ok, nu? Da de unde, de aici începe nebunia. Bagam presiune pe instalatie si lasam asa. In 1 ora, din 5 bar mai avea 3. Pe la compartimentul motorul era curat lacrima tot, 0 urme de solutie... si știți ce înseamnă asta... radiatorul din interior. Care erau șansele? 🙆‍♂️ Buuun, știind ca bordul de pe Superb era cam șubred, pot spune ca singurul minus ce il mai aveam la interior, in sensul ca avea mai multe cleme rupte ceea ce ducea la anumiti greierasi pe drumuri mai rele. Iar cum masina este complet insonorizata, orice greieras se aude mult mai tare.. Am zis ca daca tot il dau jos, iau altul impecabil, fara cleme rupte si cu toate la locul lor sa fie treaba bună. Găsește tu acum bord de Superb impecabil si fara cleme rupte.. la telefon cu vanzatorii, toate erau impecabile, pana ajungeai sa le vezi. Cred ca aveam eu standarde prea înalte cand vine vorba de cuvântul "impecabil". Dupa ce am vazut câteva, certat cu câțiva ca m-au pus pe drum degeaba, găsesc coaja de bord in stare buna. O iau. Plasticul de sub volan l-am luat din alta parte, torpedou din alta parte, si tot așa am ajuns sa am un set complet de piese pentru bord, fara cleme rupte. Singurul minus este ca bordul actual are locas pentru buton senzor parcare care e ft rar pt Superb 1. Fiind rar, am comandat buton nou.. 20 euro + 25 transport Bun, daca tot dau bordul jos, am încercat sa schimb cat mai multe in spatele lui, sa ma asigur ca o perioada bună nu mai am treaba acolo. Am înlocuit si radiator de căldură, si încă câteva piese. Astfel, reușesc in sfarsit sa rezolv problemele ce tin de clima, masina baga rece foarte bine, temperatura se comuta ok. Iar masina este in sfarsit tanc la interior. Adica bordul este prins bine, nu mai aud greierasi, indiferent de drumul pe care merg. Insonorizarea este acum completa pot spune. Nu va imaginați ca acest swap de planșe de bord a mers smooth: - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Bine, sunt chitibusuri, le rezolv zilele astea, dar ma plâng si eu 😅
  12. Xman_ghio

    Filtru diesel de particule - DPF

    @passat19tdi ia-ti un OBD11 (daca vrei doar pt chestii simple cauta pe net un device mai vechi, second). Iti iei aplicatia gratuita OBDeleven si o sa ai acolo Live Data (la motor) unde vezi tot ce vrei: presiune diferentiala, incarcare DPF, SMM, SMC, etc.
  13. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @halamadridSi cand zici CASTEL, nici macar nu e castel! Cladirea pe care am fotografiato e un fel de "vila", proprietarii sunt niste "verisori" de departe cu baba, "ZA QUEEN", fie-i tzarana usoara, "dacat" niste dukes (duci) care si-au construit acel "MANSION" prin 1687 pe un domeniu de 14 000 de HECTARE! Bah frate, 14 MII de HECTARE!!! Cam asa traiau "jmekerii" englezi, ma rog, inalta societate, pe vremea cand noi inca ziceam "Sarumana" la turci.. 🙄 Si cica Becali e bogat, latifundiar...El considera ca are palat... Am vizitat acest mansion si in interior, in perioada Craciunului, are 126 de camere, avea brazi impodobiti in aproape toate incaperile. "Bogatzala" dar la alt nivel..vorba aia, diferenta dintre milionari si miliardari.. Si aici, unde locuiesc, e in nord, e mai "pe sarakie", vorba vine, dar e sub Londra, daca e sa povestim de castele, sa vezi ce e in SUD, Westminster, Buckingham, palatul lui Churchill, Blenheim etc...Sunt sute de domenii de acest gen, pe toata insula, partea tare e ca fac parte din NATIONAL TRUST, administrate de stat si sunt disponibile pentru vizita publicului. Cam tot ce tine de "castele" sunt ale poporului..."gen"...😉 Se organizeaza nunti, evenimente private, expozitii, concerte si intalniri de masini de tot felul, tare, nu? In loc sa mergi in parc de exemplu, te poti plimba la astia in curte, pe malul lacurilor, printre caprioare, pauni si lebede, in natura, admirand gradini cu plante exotice si te poti opri sa bei si o bere, ma rog, ar trebui sa spun ceai 😄. Lumea isi aduce de acasa scaune pliabile, cearceafuri, jante frigorifice si fac picnic in natura, impreuna cu copiii si cu catelul fara sa comenteze nimeni NIMIC! Sunt curios in cat timp vine cineva sa iti atraga atentia la PELES, Corvinilor, Bran sau Cantacuzino ca ai calcat iarba..Bine, la Peles cade tencuiala si inca sunt probleme cu achitarea facturilor de caldura, dar asta e alta poveste...🙄 Din banii incasati pe biletele de intrare, aceste domenii si cladiri sunt intretinute si astfel isi pastreaza grandoarea, oamenii au joburi, in incinta se gasesc restaurante, cafenele, magazine, in care gasesti produse alimentare si bauturi (cam orice iti doresti, de la carne de vanat si mezeluri la produse lactate, legume, fructe, deserturi, conserve, gemuri, orice, toate produse artizanal) suveniruri, haine etc! Toate astea sunt facute prin fermele gestionate tot de ei, oamenii valorifica orice, inclusiv blana oilor din care fac super stofe. Ca exemplu, Becali isi procura stofa pentru costume din UK, fiind cea mai calitativa la nivel mondial, peste cea italiana. "Daca ai putea alege pentru o saptamana una din masinile de sus, pe care ai alege-o?" UAU! Grea intrebare! Foarte grea! Hai sa spunem altfel, pentru niste ture de circuit sa zicem, as alege ENZO. Pentru o zi acasa cred ca as alege Huayra, pentru o luna acasa, Veyron, dar daca ar fi sa o primesc de tot, sa o bag in garaj forever, probabil LaFerrari. Este hypercarul meu preferat, dar in cazul de fata, noul Ferrari Daytona SP3, stie Triac ce stie, tocmal a intrat si in colectia lui. A intrat si in colectia mea, mi-a fost livrat pe masa din bucatarie : Daca va plac pozicile cu "papusile" din colectia mea, o sa mai pun! ❤️
  14. iulian.radu91

    Noul motor 1.5 TSI

    La fel și la Tiguan 2022
  15. nicusan

    Filtru diesel de particule - DPF

    Sunt destul de multe date, nu știu exact unde, dar sunt. Ai varianta pro?
  16. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    La orice masina moderna turația este controlata de ECU în funcție de diverși parametri.
  17. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Avea dreptate Gigi Becali, degeaba ai castel, daca nu sunt si niste oi langa el.😃 Daca ai putea alege pentru o saptamana una din masinile de sus, pe care ai alege-o?
  18. passat19tdi

    Filtru diesel de particule - DPF

    Am incercat dar nu gasesc date despre DPF, cum ar fi presiune diferentiala, distanta de la ultima regenerare..etc
  19. nicusan

    Filtru diesel de particule - DPF

    Car Scanner, poți face mult mai multe cu ea, dar nu este atât de simplă interfața ca la vag dpf.
  20. passat19tdi

    Filtru diesel de particule - DPF

    Am incercat sa folosesc aplicatia vag dpf, cu adaptor konnwei, dar se pare ca nu este compatibila cu motorul meu CUVC. Imi puteti recomanda o aplicatie pe android compatibila cu motorul meu, care sa imi afiseze datele despre dpf?
  21. Teodoreanu

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Am schimbat după 80 de mii de km anvelopele all season Michelin Crossclimate. Foarte mulțumit de ele, în consecință am cumpărat un nou set, de data asta generația 2. Prețul a fost de 900 de lei bucata, roți pe 19. Am primit bonus în valoare 500 de lei bonuri de carburant.
  22. Al Bundy

    Codari VCDS

    NU trebuie modificat, daor codata corect.
  23. Al Bundy

    Probleme Pilot Automat

    Ai facu tu sau a facut cineva care se pricepe ?
  24. dan_g

    Noul motor 1.5 TSI

    La mine la Leon 2019 sta la 700 fara AC si aprox 950 cu AC. Si daca opresc AC-ul nu scade pana nu apas acceleratia o data.
  25. luksibiu

    Probleme Pilot Automat

    Buna,am facut o diagnoza dar totul pare ok,mi-a fost sugerat ca ar putea fi problema la un senzor din cutia de viteza.
  26. ddexter

    Noul motor 1.5 TSI

    Exact, de asta am dat imaginea de mai sus unde se vede temperatura exterioara, motorul era cu uleiul la 90 de grade. Daca pornesc AC de ex, atunci am peste 1000 rpm.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!