Toată activitatea
- Astăzi
-
ClaudiuMarantz şi-a schimbat fotografia de profil
-
ClaudiuMarantz s-a abonat la Probleme la drenarea apei de la trapa.
-
Va salut pe toti. Stiti unde este scurgerea apei de la trapa, la partea din spate ? Daca aveti ceva poze m-ar ajuta mult. Va multumesc tutror.
-
Revin cu problema mea cu EGR-ul. Bine de fapt nu stiu daca chiar e o problema, insa conform la ce am aflat pe forum ar trebui sa inlocuiesc EGR-ul ca nu se poate curata. Toate bune si frumoase, trimit mail la PBN unde un domn foarte amabil imi raspunde cu piesa si pretul, insa piesa nu pare sa fie EGR-ul care ma intereseaza pe mine si de care vorbeste toata lumea pe aici cel cu racitorul de gaze. Cand trimit poza cu piesa pe care chipurile o caut eu, mi se spune ca eu nu am asa ceva pe masina. Pot sa aflu cumva (pana sa ajung la service) ce EGR-uri am si unde? De asemenea, doar EGR-ul acela cu racitorul de gaze nu se poate curata, sau nici unul? Conform VIN si ETKA sunt doua piese care ar fi. Le-am atasat. LE: Masina este VW Tiguan 2015 2.0/184 cai 4 motion E6 VIN: WVGZZZ5NZGW003956
-
Golf 6/Jetta - Probleme electrice
binary_boy01 a postat în topic iniţiat de and3yutzu din Golf VI & Jetta
Va salut domnilor, Am de ceva timp o problema cu dlr-ulndreapta la jetta mea, 2014, cayc, 1.6tdi. Am pus la un moment dat leduri, unul s-a ars si dupa aia nu a vrut sa mai mearga. Am testat cu 5 becuri diferite, leduri si halogen. Nu se mai aprinde neam. Coudau este ca mesajul din bord apare aleator. Daca nubaveti o solutie, macar o schema cu sigurantele si care ar fi responsabila pt asta? Doar daca nu cumba bcm-ul e problema si ar trebui schimbat/resetat? Va multumesc anticipat -
Asa am schimbat dintotdeauna. La fiecare revizie de ulei schimb si aerul si polenul (polenul cateodata il schimb de 2 ori pe an chiar). Cel de combustibil il schimbam o data la doua revizii de ulei dar din ce mi-a explicat consilierul de service, GTE'ul are filtrul in pompa si nu se schimba. E drept ca nu erau trecute in lucrarile de acum dar a fost solicitarea mea cu cele doua filtre.
-
Erorile vechi ,neremediate la timp au generat problema actuala
-
Multumesc pentru raspuns. Cred ca erorile stocate erau mai vechi . Dupa clear DTC a ramas doar DPF. Cel de system voltage cred ca apare pentru ca am ramas fara baterie si am pus-o pe cea de pe Skoda cealata fara start-stop. Log-SKODA NOUA 2-TMBJJ6NJ2JZ169973.txt
-
Problema e la motor . Remediaza erorile si spoi curata dpf-ul ,daca e nevoie .
-
Nu va obositi sa faceti offtopic ca se ascunde.. Vorbim doar despre detectoare.
-
Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale
ionut_28 a postat în topic iniţiat de Cristian din Leon MK4
este sau nu mai slab insonorizat decat Golful?🤣 -
Ursy s-a abonat la Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
Ursy a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Va salut, Am pierdut data setul de la Radar(3Q0907572C) si m-ar ajuta foarte mult daca este il are un coleg pentru Skoda Superb. Am incercat cu dataset de Passat B8 dar am eroare Va multumesc, -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Fă log pe grupurile 3-10-11 în acelaşi timp. Vezi dacă merge şi pe loc în Basic settings pe grupul 011 -
ACC & Front Assist - Retrofit, Probleme si Discutii (Touareg 7P)
afaco a postat în topic iniţiat de dezmembrarifm din Touareg 7P
VW TOUAREG 7P -
Salut. Proaspat posesor de Fabia 3 motorizare 1.4TDI. Masina are 350000km si este in limp mode...Check engine + Spirala aprinse. Credeti ca mai pot recupera DPF-ul sau trebuie curatat/schimbat ? Log-SKODA NOUA-TMBJJ6NJ2JZ169973-350444km-217755mi.txt
-
ghita_prodan s-a abonat la retrofit RNS 510 Discover Media
-
tetea s-a abonat la Detector radar
-
Ulei Motor - Probleme, Discuții si consum (Golf VIII)
ionut_28 a postat în topic iniţiat de PIEDONE WSP din Golf VIII
ai completat cu ulei in cei 14.000 de km? -
OK, dar nu prea ai ce face sincer in 2-3s :), esti bun de plata oricum se pare in caz de.. atata ca stii in avans cu 30s pana sa ajungi la ei, ai timp sa pregatesti actele, eventual sa mai faci o poveste de ce nu ai ITP de 2 saptamani.. etc. mersi de feedback.
-
Dupa mai bine de 6 luni aprox de la achizitie ieri a fost testat prima data detectorul Genovo de catre colegii de la rutiera, din prisma pistolului laser TruCam. Linie dreapta, eram in varful unui pod, cunosc zona, cam stiu ca in 70-80% din cazuri baietii sunt la datorie acolo, i-am vazut din departare, oricum mergeam in limita legala... sigur erau cam 6-800m pana la ei, deci erau destul de departe... nu aveam alte masini in fata sa interfereze... cand au dat cu pistolul a bipait instant si precis, cateva secunde bune ( 2-3 probabil ) pana au facut citirea corecta. Dupa mine au urmat si alte masini putin mai in spate, dar daca nu eu am fost tinta, la restul nu a mai alertat detectorul. Deci da, de functionat functioneaza si la radarele noi pistol TruCam, dar daca nu trage direct spre tine, detectorul pare sa nu alerteze. Ma bucur ca totusi nu am aruncat pe geam cu 3000lei aprox, sau cat o fi fost detectorul
-
@lambda_dryver esti multumit de camera FitcamX ? Asa vrea sa iau si eu una dedicata pentru BMW X3, tot asa plug and play, doar pt fata. Multumesc!
-
nu exista coincidente, doar cauze mai mult ca sigur ca si injectorul ala a "ajutat" la problemele DPF-ului.
-
Wireless Android Auto pe MIB3
catalin004 a postat în topic iniţiat de sabinx din Video, Multimedia & Comunicatii
Salutare...am adus din afara o unitate MIB3E MQB din dezmembrari, este de SKODA, insa ma niste nelamuriri, daca se poate sa aflu niste raspunsuri in legatura cu astfel de navigatii/display-uri. In primul rand as vrea sa stiu ce este Carplay? Am vazut ca are versiunea 3.2.36, cu ce se mananca acest carplay si de ce necesita activare? -
@sdR+ dacă te referi la parbriz, a fost 650 lei cu tot cu montaj (are senzor de lumină). Nu știu dacă e la fel cu Variant-ul, că m-a întrebat cel de la parbrize dacă e hatch sau variant.
-
@andrei_221 Da, așa mă gândeam și eu. Totuși, pentru o mașină întreținută prin service-uri Skoda să nu fi făcut nimeni vreo remarcă despre dpf si acel injector defect? Egr-ul stiu că este consumabilă, ca și dpf-ul, dar totuși, să fie doar un șir de coincidențe sau un șir de cauze care au dus la acest efect? Ca și sfat, să caut un dpf și să-l țin de pe acum până o pica acesta de pe mașină de tot sau să caut atunci? Mulțumesc anticipat.
-
filtrul de aer si de polen de ce le-ai schimbat ?
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
DaLyR a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
@lupo_bvsalut, poti te rog sa te uiti si peste logurile mele? Postate putin mai sus, ca observ un suierat (nu suierat se tip turbo ci un suierat de eliberare presiune) destul de tare la accelerare la relanti dupa ce e incalzita masina bine de tot, exact din zona turbinei, nu stiu daca pierd cumva aer pe bune sau doar asa suna ea de fel Si parca nu are vlaga masina, nici in sport, nicj in D, pentru 140 de cai e cam lesinata, 0-100 11.5-12 secunde - Ieri
-
Vezi daca te ajuta ce am postat eu mai sus, altfel am descris aici intreg procesul prin care am trecut eu. Mai mult de atat, eu nu as sti decat sa iti zic sa urmezi cu atentie procesul fiindca orice pas poate sa impacteze tot procesul.
-
DPF se infunda in timp, de la uleiul ars de motor. Cenusa de ulei infunda incet- incet DPF-ul ,permanent. SI nu se curata la regenerare Dupa aprox 180-200.000 km ajunge la aprox 50% din capacitatea initiala. EGR, admisie colmatat, injector defect, grabesc termenul si micsoreaza mai rapid capacitatea initiala a DPF=ului.