Toată activitatea
- Ultima oră
-
Marfa, spor. Timpii astia sunt ajutati si de faptul ca masina este usoara
- Astăzi
-
Aveau, 11.41 in prima poza 😂 Deocamdata a fost un run de test sa vad ce si cum merge dragy, simt ca se poate si mai bine 😜
-
@danield79: ca sa termini regenerarea, trebuie sa mergi cu masina la un drum lung de vreo 20 km, fara opriri si mers cu viteza constanta. In oras nu se reia regenerarea activa pentru ca te vei opri la semafor si nu vei putea mentine viteza si turatia constante. Mi s-a intamplat si mie sa raman cu martorul dpf aprins, nu am avut decat sa ies in afara Bucurestiului la un drum de 20 km (10 dus si 10 intors).
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
In weekend am facut un city break prin Bulgaria unde am ajuns la 59000 Consum Constanta - Vama Veche - Balcik - Varna - Kaliakra si retur a iesit asa: -
rudiRUD s-a abonat la Porsche Macan S diesel - 2016 , Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI , Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP FWD Velvet Red şi 1 utilizator
-
Pe circuitul ala inchis nu avea si sfert de mila ?
-
Salut. S-a intamplat si la mine lucrul asta ( de fapt sotiei ). Daca a reusit sa regenereze pana intr-un anumit punct ( gen aproape de finalizare ), nu o mai face la urmatoarea repornire, dar cu siguranta o va face ulterior, cand vor fi intrunite din nou conditiile. La urmatoare regenerare completa se vor reseta si parametrii din aplicatia VAGDPF.
-
Salutare, salutare! Las aici si testul cu dragy, sincer sunt mai mult decat placut surprins deoarece trage indeajuns pentru o masina condusa zilnic, dar consumul a ramas acelasi. Ar mai trebui si un dyno dar ramane de vazut ce cum unde as putea sa fac 🥳 Testul a fost facut pe un drum inchis circulatiei publice 😜
-
Pai daca doar portierele dreapta, ai putea sa le revopsesti si pe alea haionul si tavanul nu ai cu ce sa le compari ca sa se vada diferentele
-
S-o foloseasca sanatoasa! Imi place ca deja te-ai apucat de retrofit-uri la ea. Dar nu ne-ai spus cat a costat.
-
90% din aripi sunt facute in Taiwan. Mai ai restul de marci care sunt doar ambalatori cu denumiri ''germane'' dar aripile sunt tot Taiwan.(PRASCO, VAN WEZEL, ORAN, PLATINUM PLUS, etc) Din punctul meu de vedere KLOKKERHOLM este cea mai buna solutie pe elemente de caroserie aftermerket. Pragul se ciufuleste in partea anterioara si se poate repara daca restul nu este afectat foarte rau.
-
@rudiRUD într-adevăr gri-ul ăsta este o nuanță care "nu prea iese", din ce am înțeles. O să vedem la sfârșit nuanțele. Oricum este o vopsire aproape integrală, cred că portierele dreapta, hayonul și tavanul vor rămâne doar cu polish, iar restul va fi revopsit. @skodamen pragul dreapta va fi inlocuit. Singura piesa cu rugină ce pare a fi din interior este aripa stânga față. Dacă va fi nevoie, o să o înlocuiesc. @cxr2test într-adevăr există și șansa să nu se vadă diferențe între nuanțe. De exemplu la Tiguan, când am făcut revopsirea, au folosit vopsea cu lac în ea și se vedea diferența și atunci și acum. Problema gri-ului, așa cum zice și @rudiRUDeste că la revopsire după mai mulți ani, șansa să îți iasă aceeași nuanță, este mică. Dar eu am de vopsit aproape integral, ceea ce sper, sa mai atenueze eventualele diferențe. Mai ramane si cum ziceai, priceperea vopsitorului, iar cel la care voi duce mașina este ok. Între timp încep să apară piesele comandate și continui să citesc despre retrofiturile pe care le am în cap. De asemenea am rezolvat a doua cheie, la 1/4 din prețul cerut la reprezentanță. Din păcate îmi dispare timpul liber, urmează niște săptămâni mai aglomerate la serviciu și niște mici restanțe la munca de acasă, așa că voi încerca când o desfac, să fac ceea ce am făcut la Tiguan, adică mult într-un timp scurt. În plus am (re)intrat în colimatorul soției cu "iar bagi bani în altceva decât funcționarea mașinii" și trebuie să "camuflez" anumite lucruri. Știți voi, ca-n bancul cu pescarul căruia ii era frică că atunci când va muri ii va vinde soția sculele la prețul la care i-a spus el că le-a luat!
-
Cu drag! Eu mulțumesc!
-
Clar o navigatie bună AM depaseste costul unităților OE, asta și pentru ca acestea au îmbătrânit, nu te mai ajuta cu nimic dpdv al conectivitatii, functiilor, s.a.m.d. Deci, recomand ceva AM bun, dacă exista buget.
-
Optimizează fluxul de aer, ajuta și la regenerare dpf, etc
- Ieri
-
MihaiGSM s-a abonat la Golf 1.0 TSI 2018 Trendline
-
Alta belea e ca uneori, ca in cazul meu, difuzoare sunt irecuperabile. Eu le-am gasit sasiul tandari:
-
Poti incerca sa refaci rotita la un centru de imprimare 3D... Stiu ca a mai facut cineva o astfel de rotita si zicea ca a iesit chiar mai strong decat cea originala...
-
cxr2test s-a abonat la Broski gri - Golf 6 şi Fabia 3 - retrofit navigatie
-
Pt. Fabia Mk3 atat normal cat si FaceLift sunt 2 modele de navigatie aftermarket: cea tableta ce arata oribil ca parere personala si inca un model ce seamana cu cel OEM si are android,etc dar cum a aparut modelul nou de Fabia, e mai greu de gasit/scump de achizitionat. Cam asa arata o navigatie aftermarket tip OEM pe Fabia 3, se gaseste pe site-urile RO la pret mega exagerat sau pe China, alegerea tine de fiecare. Pt. model AM nu mai conteaza seria de sasiu, facelift sau nu, ce model ai avut anterior.etc.sunt plug-and play si cu suport senzori parcare/afisaj camera marsarier.
-
Cel mai bine pui unul nou. Nu gasesti rotita de cumparat. Poate doar un motoras SH...sa-l desfaci..
-
Mda....e o varianta si asta. Dar din pacate o navigatie AM de calitate e scumpa. Uneori depasind o navi Oe. Cele ieftine sunt de slaba calitate,cu multe probleme. Acum....fiecare ce alege.
-
Problema a apărut și la mine la motorașul de la galerie. Ieri a apărut eroare în bord, am pus testerul și am încercat o adaptare fără succes, se mișcă pârghia în trepte După ce am desfăcut am observat rotița dințată uzată, nu mai prinde pe caneluri. Am mers așa cu mașina azi, fără motoraș, cu pârghia împinsă în interior, mașina merge mai bine decât înainte, probabil motorașul nu lucra cum trebuie. Întreb acum ce se întâmplă dacă mai merg așa până găsesc un motoraș sau dacă găsesc cumva doar rotița dințată să o cumpăr. Ce rol au clapetele alea din galerie până la urmă? Galerie e curățată acum o lună, a fost făcută bec, clapetele se acționează foarte ușor.
-
Dan Geo şi-a înregistrat cont de membru
-
Personal mi-am vopsit aripile si capota pe Passat si nu se vede absolut nici o diferenta, asta daca vopsitorul stie ce face si e f.bun, am facut 3-4 mostre/teste si am tot ajustat culoarea pana a iesit exact.
-
Problema rezolvata, multumesc frumos @F l o r i n! Solutia: comutatorul de geamuri inlocuit.
-
Sau avand in vedere costurile pt a merge pe OEM si sa fi si limitat pe urma de technologia bluetooth,etc de la acea vreme, mai bine si ieftin iesi cu o navigatie AM si scapi de stres.
-
Siguranta arsa. dar cred ca am rezolvat-o ieri, nu ?
-
Da,lista e ok. Doar ca la O2 nu e grup manete. Sunt separate.