Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. iulian.radu91

    Noul motor 1.5 TSI

    La fel și la Tiguan 2022
  3. nicusan

    Filtru diesel de particule - DPF

    Sunt destul de multe date, nu știu exact unde, dar sunt. Ai varianta pro?
  4. Astăzi
  5. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    La orice masina moderna turația este controlata de ECU în funcție de diverși parametri.
  6. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Avea dreptate Gigi Becali, degeaba ai castel, daca nu sunt si niste oi langa el.😃 Daca ai putea alege pentru o saptamana una din masinile de sus, pe care ai alege-o?
  7. passat19tdi

    Filtru diesel de particule - DPF

    Am incercat dar nu gasesc date despre DPF, cum ar fi presiune diferentiala, distanta de la ultima regenerare..etc
  8. nicusan

    Filtru diesel de particule - DPF

    Car Scanner, poți face mult mai multe cu ea, dar nu este atât de simplă interfața ca la vag dpf.
  9. passat19tdi

    Filtru diesel de particule - DPF

    Am incercat sa folosesc aplicatia vag dpf, cu adaptor konnwei, dar se pare ca nu este compatibila cu motorul meu CUVC. Imi puteti recomanda o aplicatie pe android compatibila cu motorul meu, care sa imi afiseze datele despre dpf?
  10. Teodoreanu

    Intretinere si costuri de service Tarraco

    Am schimbat după 80 de mii de km anvelopele all season Michelin Crossclimate. Foarte mulțumit de ele, în consecință am cumpărat un nou set, de data asta generația 2. Prețul a fost de 900 de lei bucata, roți pe 19. Am primit bonus în valoare 500 de lei bonuri de carburant.
  11. Al Bundy

    Codari VCDS

    NU trebuie modificat, daor codata corect.
  12. Al Bundy

    Probleme Pilot Automat

    Ai facu tu sau a facut cineva care se pricepe ?
  13. dan_g

    Noul motor 1.5 TSI

    La mine la Leon 2019 sta la 700 fara AC si aprox 950 cu AC. Si daca opresc AC-ul nu scade pana nu apas acceleratia o data.
  14. luksibiu

    Probleme Pilot Automat

    Buna,am facut o diagnoza dar totul pare ok,mi-a fost sugerat ca ar putea fi problema la un senzor din cutia de viteza.
  15. ddexter

    Noul motor 1.5 TSI

    Exact, de asta am dat imaginea de mai sus unde se vede temperatura exterioara, motorul era cu uleiul la 90 de grade. Daca pornesc AC de ex, atunci am peste 1000 rpm.
  16. sandumbogdan

    Noul motor 1.5 TSI

    Este in parametri si atunci cand sta la aprox 1000rpm. Posibile cauze: 1. daca este in D si pedala de frana e apasata foarte putin atunci cutia de viteze este partial cuplata si turatia sta la 1000, daca se apasa mai tare frana atunci turatia scade si cutia decupleaza complet, comportamentul l-am observat si la diesel si la benzina si la cutie cu ambreiaje umede si uscate 2. necesar electric iarna, de obicei primii 2-3 km alternatorul incarca mai puternic si atunci motorul va sta ceva mai turat 3. temperatura lichidului de racire daca este foarte rece la primele 2-3 intersectii dar probabil se suprapune cu 2 4. cat de tare trebuie sa munceasca compresorul de AC vara La Passat B8 scria pe bord la informatii despre start-stop si cand era start-stop dezactivat era si turatia la 1000 si scria pe ecran o lista de motive.
  17. ddexter

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut, cam asa e la mine cu motorul cald si fara AC pornit, deci cu un numar minim de consumatori:
  18. tkd29

    Skoda Octavia 4 2.0 TDI

    Un pic de joaca cu OBD eleven
  19. dnysterian

    Noul motor 1.5 TSI

    Este cineva care are idee la motorul 1.5 tsi 150cp care este relantiul corect, am vazut ca are momente cand sta undeva estimez la 950 rot/min si cateodata la sub 800 rot/min. Stiu ca la 1.6 tdi era vorba de regenerare cand statea in jurul a 950 rot/min. Aici care sunt motivele?
  20. tavitara

    Revizie (Touareg 7P)

    @Baxxon , despre DPF - a fost scanat cu o interfata Launch si este inca ok totul O sa studiez cand o sa am timp cum se face cu OBDeleven , din asta am eu , ca sa monitorizez periodic @acidone77 , chiar nu m-am gandit , ma enervez pe motorul de 3 la inceput de an cand creste mereu impozitul si apoi uit Probabil va fi schimbata masina in urmatorii 2-3 ani doar daca ma vor obliga prin ceva legi / taxe / restrictii care sa ma deranjeze In rest nu ma deranjeaza , ca sta afara toata ziua 😎 Masina nu e o prioritate ptr mine , imi stiu lungul nasului si am o varsta la care ma gandesc si cum imi asigur viitorul acolo dupa 65 de ani daca ma ajuta Dumnezeu Desi imi permit , nu as da niciodata mai mult de 20-25k pe o masina , niciodata mai mult de 150k pe o casa si tot asa , tot ce am cumparat masini si apartamente au fost ocazii la pret bun cu banul jos , pana si haine cumpar cand nu am nevoie si doar de calitate , la oferte din alea gen jumate de pret la tot ce e redus Cel mai rentabil e sa cumperi ceva cand nu ai nevoie , altfel platesti si dublu Exemplu prin 2000 cand inca mergea treaba bine pe la mine , eu din dividende un apartament de 4 camere 100mp zona buna si colegul un Megane , au costat la fel
  21. Muale

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    cat te-a costat toata treaba cu perdeaua de la trapa si unde ai facut-o? eventual da-mi in privat
  22. Skampia

    Vibratii la peste 120 km/h

    Multumesc!
  23. Catalinu

    Vibratii la peste 120 km/h

    Am inlocuit ambele planetare, am luat unele remanufacturate (cu piesa veche la schimb), nu stiu marca. Sunt vreo 7 ani de atunci, si vreo 30.000 km si n-am mai avut probleme
  24. Skampia

    Vibratii la peste 120 km/h

    Salut! Ne poti spune ce marcă ai montat si dacă au reaparut sau nu problemele? Multumesc
  25. alecsul_

    Codari VCDS

    Am mai găsit aceasta problemă pe forum însă nu am găsit rezolvarea nicăieri Am montat un upgrade de bordnetz pe 30bit, am codat tot ce se putea coda sa fie compatibil pe Golf 5 se pare ca a fost pe CC inainte, nu scap de erorile (rear side light left rear right side light not working) ce afiseaza pe display. 00984 - Lampa stanga-M4- 012 - Defect de circuit electric 00985 - Lampa pozitie dreapta-M2- 012 - Defect de circuit electric Acum observ ca se aprind si ambele părți ale stopului la Golf 5,full circle, nu doar jumătate de stop cum e normal,nu ma deranjează însa nu găsesc explicația. Ce pot face, credeți ca rezolv doar din codare(însă nu stiu ce as mai putea face...) sau sa modific cablajul cumva. Mulțumesc!
  26. Ieri
  27. ady.red

    Aplicație MyAudi la e-tron

    Salutare... Am achiziționat de curând un A3 e-tron 2017 la care am probleme cu aplicația MyAudi. Mi-am făcut cont, am devenit utilizator principal dar mașina nu comunică în back-end. Ideea este că în modul 75 Telematics nu am nicio eroare, și nici pe alte module. Am deschis tichet la MyAudi de la Porsche România și am escaladat chiar și în Germania dar nu am reușit să rezolv nimic. Mă gândesc că a fostul proprietar s-a jucat în adaptări și a modificat ceva pe acolo. Este cineva din București care deține o mașină similară care sa fie dispus să copiez adaptation map cu VCDS de la telematics? Sau este cineva care poate să-mi trimită acest fișier? Please help 🙏
  28. Baxxon

    Revizie (Touareg 7P)

    Si nimic despre dpf ?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!