Toată activitatea
- Ultima oră
-
Pare.se ca numai de 1.5 TSI EVO 2, nu se vorbeste in ultima perioada. Faceti schimb de numere de telefon si contrati.va la telefon
- Astăzi
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
vp44 a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Injectoarele cu A2Cxxxx nu sint originale,sint remanufacturate. -
soriin1 şi-a înregistrat cont de membru
-
Probleme tehnice specifice Superb 4
Alexandru Gabriel a postat în topic iniţiat de cristi511 din Superb 4
Unde se pot verifica acele coduri cu probleme? - Ieri
-
Ma poate ajuta cineva?, am nevoie urgenta
-
-
da, da, stim noi mai bine adica ..........doar plusuri consum mai mic cu ceva bani in plus, versus consum mai mare cu ceva bani mai putin emisii mai reduse? pai greta e vesela
-
Daca intereseaza sporirea puterii inseamna ca nu intereseaza consumul iar eventuala reducere a consumului este oricum anulata de diferenta de pret dar, bineinteles, vei sta mai bine cu emisiile daca asta este preocuparea.
-
asa o fi, furaciosi astia pe la OMV si Rompetrol, si etc, ne mint cu buletinul in fata Nu mai zic de cei care scriu prostii prin cartile tehnice.......auzi la ei, putere mai mare si consum mai mic..........
-
Eu ma apropii de 1 milion de km condusi in cei 27 de ani de cand am permis, incepand cu Dacia 1310 si momentan cu noul Passat B9 si pot sa declar cu mana pe inima ca nu am simtit niciodata nici o diferenta intre carbunatii ieftini si cei premium la putere sau zgomot. Sigura diferenta a fost ca intotdeauna am avut consum mai mare la carburantii mai scumpi fara nici un avantaj. Asa ca dupa mai multe masini si benzina si diesel si turbo si aspirat eu am ajuns la concluzia ca carburantul standard este cel mai bun.
-
Noi pornisem de ideea mult trambitata ca e totul placebo Nu ti face softul de 170 de CP, dar poate ca i mentine mai odihniti pe cei 150 si tot e mai bine Dupa ani de folosinta de benzine si motorina superioara, nu ma intorc la cealalta Dintr un grup de masini de serviciu, eu scot consumuri si cu 1 litru mai putin. Unii zic de stil de condus, da, dar eu zic ca si cea superioara conteaza. Colegii folosesc doar normala, ca e placebo La 300000 de km am injectoare originale, colegii le au mai schimbat etc O fi placebo, o fi
-
Cifra octanica mai mare nu inseamna ca benzina e mai buna. Dupa cum stiti cifra octanica se refera la rezistența benzinei la autoaprindere (detonație) într-un motor cu aprindere prin scânteie. Utilizarea benzinei cu cifra octanica mult mai mare nu aduce beneficii semnificative. In manualul pe care il am eu scrie: Benzină prescrisă este min. 95 RON/COR Utilizați benzina cu minim 95 COR. Utilizarea de benzină cu o cifră octanică mai ridicată decât COR 95 poate duce la sporirea puterii și la diminuarea consumului de combustibil al autovehiculului. În caz de urgență poate fi utilizată benzina COR 91, 92 resp. 93 (pierdere redusă de putere, consum ușor mai ridicat de combustibil). Despre adititivi scrie ca: Pentru iubitorii de OMV in loc de Petrom, trebuie spus ca benzina COR 95 este una si aceeasi doar denumirea difera: Iar benzina Extra 99 de la Petrom are de fapt COR 100 insa nu este aceeasi cu cea de la statiile OMV.
-
Si mie mi se pare ca, pe cele trei 1.5TSI ce le-am condus, benzina premium le face mai silentioase si reduce vibratiile, mai ales pe DPBA. Dar am simtit o imbunatatire si cand am condus cu 95 E5 in Germania si Polonia de exemplu.
-
adica sporirea puterii si diminuarea consumului e nimic? Eu cand ziceam de ceva bun la motor, nu ma refeream la faptul ca l mangaie si l tine mai putin turat sau altele..... putere, consum, etc Folositi o motorina petrom, cea mai jos din gama, pe o masina mai putin antifonata, sa zicem un logan dci si apoi un maxxmotion diesel. Comportament total diferit Acuma fiecare face ce vrea, folosesc doar motorine si benzine superioare,, dupa ce , am folosit cele normale. Din cand in cand revin la cele normale, si revin repede la superioare. Ma rog, oi fi eu mai surd si mai pretentios
-
dpdv chimic si mecanic chiar nu aduce nicio imbunatatire motorului. Doar dezvolta ceva mai multa putere. Asta spune si manualul. Utilizarea de benzină cu o cifră octanică mai ridicată decât COR 95 poate duce la sporirea puterii și la diminuarea consumului de combustibil al autovehiculului.
-
Golf 6 / Jetta - Problema cutie de viteze
Marius Cosmin 98 a postat în topic iniţiat de Antihazul din Golf VI & Jetta
Bună ziua tuturor, am un volkswagen Jetta din 2012 ,motorizare 1.4 TFSI 160CP cutie autoamata, codul motor este CAV iar codul cutiei de viteze este NAU ,ma poate ajuta și pe mine cineva ce mecatronic mai potrivește pe acest cod de cutie? -
Marius Cosmin 98 şi-a înregistrat cont de membru
-
Am făcut un drum e Albania 🇦🇱 mașină s-a comportat foarte bine continui să cred ccred ca scaunele fac toți banii după două zile în ele nu am simțit nici o durere de spate. Vedem la întoarcere în țară dacă am ceva de adăugat. Portbagajul destul de încăpător 1 troler mare 1 mediu 1 mic și vreo două sacoșe. Mașina s-a comportat bine pe dealurile din Macedonia de Nord 🇲🇰 și am mai avut și o porțiune mică în Albania de la Vlore către Sarandë.
-
Am citit si nu prea am înțeles.. eu vreau doar un răspuns clar și concret daca e bun sau nu codul sau daca trebuie transplant la cablaj sau dacă se găsește cablaj gata făcut care este codul?
-
Ai citit macar un post mai sus? Situatia e similara.
-
Salut, am volan de sckoda octavia 3 pe octavia 2 NFL am montat calculator de coloană CK problema este ca nu funcționează claxonul, cablajul pus pe masina are codul 3T0971584
-
se pare ca pentru anumite coduri de 2.0 TDI exista o problema din fabrica cu semeringurile de supape....si consum ulei foarte mare.
-
Supozitii nefondate sunt si acelea ca o benzina/ motorina superioara nu face nimic bun la motor, ca vezi, stim noi, merge la fel si simtim in interiorul nostru ca s doar bani aruncati Naibii, stiintific e mai bine, nu?
-
OBDeleven - discutii si sfaturi
laurstef a postat în topic iniţiat de R_a_z_v_a_n din Discutii Generale
Ziua bună! A făcut careva comandă la OBDELEVEN 3? Și dacă da, ne poate împărtăși aici câteva opinii după folosire? În altă ordine de idei, niște „instrucțiuni” actualizate pentru codări-activări care să se aplice și la Passat B8.5, există, se poate actualiza lista de la începutul acestui topic? -
budescu ion şi-a înregistrat cont de membru
-
Normal că prețul e mic, atunci când statul subvenționează costurile, munca e mai mult sclavie și nu ai costuri cu cercetarea, că poți bine mersi să copiezi de la alții. O mașină chinezească am să cumpăr doar atunci când o să fie ultima țară care mai produce mașini în lume. La fel și cu alte produse, prefer să le evit pe cele fabricate in china. Din fericire, apar tot mai multe alternative cu fabricație în Europa. Chiar dacă mașinile actuale au mai mai multe dotări și tehnologie mai avansată, sunt mult mai ieftine decât acum 30 de ani.
-
albinaru s-a abonat la Filtru diesel de particule - DPF
-
Se face doar la cea din RO si se vede daca este conform cu specificatia. Pot exista probleme dar punctual nu la modul general. Ca sa terminam cu supozitiile nefondate, in România, calitatea benzinei și a altor carburanți este reglementată și monitorizată de mai multe entități. Ministerul Energiei are rolul de a preleva și analiza probe de benzină și motorină din stațiile de distribuție pentru a verifica dacă respectă specificațiile tehnice, în conformitate cu standardele naționale SR EN 228 și cu directivele europene. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) efectuează controale inopinate în benzinării. Deși se concentrează adesea pe aspecte legate de prețuri, curățenie și condițiile din magazinele aferente, controalele pot viza și calitatea combustibililor, propunând, în caz de nereguli, sancțiuni precum amenzi sau oprirea temporară a activității. Biroul Român de Metrologie Legală (BRML) este responsabil cu verificarea și avizarea metrologică a pompelor de carburant, asigurându-se că volumul de combustibil livrat corespunde cu cel afișat. Companiile petroliere însele au propriile sisteme de control al calității, monitorizând carburanții în mai multe etape: la ieșirea din rafinărie, la recepția în depozite și în rezervoarele stațiilor de distribuție. De asemenea, există și laboratoare private, precum SGS Romania, care oferă servicii de testare a calității combustibililor pentru rafinării și companii.