Toată activitatea
- Ultima oră
-
Dupa descărcarea log redenumeste si schimba extensia de la .csv la .xlsx
-
Exide, cum mi-am pus eu .
-
Salut, Revin cu un log in mers. Sa manifestat in ultimele 10-15 secunde din log. Cand am simțit ca a căzut accelerația, am calcat la maxim pedala si am eliberato cand a trecut de 3000 de ture. Log passat.csv
-
iulian_pirpiliu s-a abonat la Senzor (switch) pedala frana - probleme
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
iulian_pirpiliu a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Salutare. Mi s-a aprins EPC în bord. La testare cu VCDS apare Break switch - Implausible signal, însă pe canalul 66 motor switchurile de ambreiaj şi frana (cel de la management motor) rămân pe 1, nu mai comuta în 0, chiar si cu mufele scoase de la pedale. Cel de lămpi frână funcţioneaza normal. Unde ar putea fi buba? Multumesc! -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZNE025632.pdf WVGZZZ7PZDD041735.pdf -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@Emy D, vizual + inlocuit cu alta siguranta si nimic. Oricum, pe aceeasi siguranță este si pilotul automat care funcționează ok, deci de acolo clar nu e. Ce nu înțeleg eu de ce nu funcționează nimic de marșarier DAR Oglinda se lasă in jos cand bag in marsarier? Adica masina știe ca e in marsarier din moment ce oglinda pasager se lasă. La navigatie, toate șansele sa nu fi bagat mufele care trebuie, unde trebuie. Idk.. mai verific, mai rumeg... - Astăzi
-
Cauta ceva de la Banner
-
Revizia la DSG nu se face la 60.000km? Daca pentru DQ381 intervalul e de 120.000km si acesti km au fost facuti in 2-3 ani, nu cred ca e o problema deoarece masina a circulat mult extraurban cu putine schimbari de treapta. Nu e acelasi lucru sa faci acesti km in 8-10 ani.
-
Am comandat "Liqui Moly Diesel High Tech 5W40". Urmatoarele saptamani fac schimbul si vedem cum se comporta. Mersi de recomandari
-
Va multumesc, voi incerca.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Bacaluci a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salut ! Am o Octavia 3 FL 2018 BREAK 4X4 L&K , MOTOR 2.0 110KW cod DCYA. Cica ar avea cuplu 340 NM ( AUTODATA ) Cutie DSG 7 viteze ! Ma poate ajuta cineva cu tipul cutiei ? Pe folia de pe carte scrie "4x4 DSGKAMP" . Multumesc ! -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
adrian.mun a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua, Se poate o decodare pentru WVGZZZ7PZDD041735 ? Multumesc frumos! -
Ce baterii AGM mai sunt cat de cat ok after market ? Sa imi fac niste calcule daca merita OE sau AM
-
Schimband butoanele volanului. E postat deja. Cu coduri compatibile..cu tot.
-
Pai am văzut persoane care au reușit sa pună si sunt si funcționale, ori cum la mine e o skoda octavia 2007 cu retrofit la ceasuri de facelift..
-
Multumesc! Acum merg amandoua chei dupa ce am pus 0 la New value -> save -> buton telecomanda
-
Timur777V2 s-a abonat la Wolfsburg Edition,hannover Edition
- Ieri
-
Ionel Pintilie s-a abonat la 123d vs B7 Alltrack vs B8 4motion vs Mondeo vs Talisman
-
Miercuri: 3 orașe, 2 țări Să incep cu începutul: dezavantajul parcării de la Viena, că am uitat să vă zic, a fost că nu o puteai lăsa mai mult de 24h, pentru că se schimba in 7zile si era alt tarif. Așa că inainte de a pleca la plimbare prin Viena, am tras o fugă la parcare, am plătit cei 4.4€, am ieșit si reintrat! 😁 Și azi la fel a fost. După care a venit ora de plecare, eu m-am dus să aduc mașina și gașca a coborât cu bagajele. Când am ajuns, îi apucase hărnicia pe ăștia cu camioanele, i-am zis că intr-un minut plec și m-au așteptat să încarc bagajele și să plec. De plecat, am plecat la Turnul Dunării (19€/adult și 4.5€/1h parcarea in complex. De sus se vede frumos, dar azi bătea un vânt rece, care ne-a alungat destul de repede. Există și un parc prin care vă puteți plimba, dacă vreți. De aici am plecat spre Brno, in republica Cehă, unde am ajuns după aproximativ o oră și patruzeci de minute (am uitat să fac poze cu consumul și aici și la Praga, dar sunt similare, 90% fiind autostradă și am mers legal 129km/h pe cruisecontrol). Am parcat în apropiere de Špilberk Hrad, cetatea din Brno, iar folosind aplicația Parc Simply Brno am achitat parcarea in zona B, pentru 4 ore 160 coroane (~6.5€). Atenție, ca vizitatori nu puteți parca in zona A, ci doar in B si C. Am plecat spre cetate, un urcuș ușor printr-un parc si ne-am bucurat de panoramă oferită și totodată mi-am fixat reperele pentru ceea ce urmă să vedem. Am coborât spre Biserica Roșie, care seamănă cu cea de la Cacica am continuat spre piață, printre străduțele cu clădiri superbe am vazut tramvaie moderne făcute de Skoda Am ajuns la Turnul primăriei fântâna Parnas Si in imediata apropiere este catedrala Sf Petru si Pavel, începută prin secolul XI si terminată in 1909 apoi am coborat la Manastirea capucină caracterizata prin simplitate, o oază de liniște pentru cei ce se rugau înăuntru apoi am continuat plimbarea pe drumul de întoarcere spre mașină. Brno, este un oras cochet, tineresc cel putin in partea aceasta pe care am vizitat-o si care cuprindea și școli, facultăți sau academie, liniștit și curat, un oraș in care poate ai vrea să trăiești. Merită măcar 2-3 zile de plimbat la pas si să te relaxezi pe un scaun savurând o cafea sau o bere. Clădiri colorate diferit, cu arhitectură diferită dar care nu îți dau o senzație ciudată, lucru pe care l-am trăit și in alte capitale, ca Bracelona, Viena, Praga sau Budapesta. Cand să plecăm, display navigației a refuzat să porneasc, apoi în timp ce mergeam a început să pâlpâie și să se audă muzica, după care a funcționat normal. Ciudat.. Am plecat spre Praga, având un drum de 218km, în aproximativ 2 ore si 23 minute. Imediat cum am intrat pe autostradă, pe celălalt sens se formase o coadă mare din cauza unor lucrări la o bretea de ieșire. Cam la 50km de Praga, pe celălalt sens fusese un accident,la care erau deja două autospeciale de poliție, două de pompieri și două sau trei ambulanțe, urmare de aproape 7-8km de cozi peste 2 benzi... nasol Am ajuns la cazare in Praga, iar lucrări si aici de zici că a intrat hărnicia in Saturn peste tot 🤣, o străduță îngustă, cu sens unic si o secție de poliție cred. Am lăsat o parte din gașca aici cu bagajele si eu cu băiatul meu am plecat să luăm o cartela de parcare. Bineînțeles că parcarea era fix cu 120m inainte de receptia de unde luam cartela, lucrări si haos că lumea, fix unde începe orașul vechi, lângă Powder Tower - (Turnul cu pulbere). Cei 120m si 2 minute s-au transformat in 3km si 20 minute, pentru că efectiv am ocolit încă o dată totul.... Am parcat pentru următoarele două zile, chiar in parcarea mall-ului Palladium (68€/2 nopți), cam scump dar măcar știu de unde să imi iau mașina. Am plecat spre cazare trecând pe lângă turn Apoi,când aproape am ajunsla cazare, am coborât in stația de metrou unde se găsea ssupermarket ul Albert si am răpit niște bere și apă pentru seară! Mâine este o zi plină si condensată, sper să ne țină picioareke! 😁 Deocamdată am încheiat pe ziua de azi, așa că, Somn și de la capăt! 😁
-
Probleme cablaj pe circuitul de alimentare a unor senzori. Se verifica cu multimetru. Da,poate fi si Ecu de vina,dar mai rar.
-
Am avut probleme cu senzori DPF care s-au topit. Au fost inlocuiti, cu tot cu furtune noi originale, si mufe noi pentru ca si alea s-au topit. La 2 luni de la problema asta au aparut o gramada de erori pe majoritatea modulelor. Problema pare sa fie de la modulul de motor. Scanarea atasata. Am fost la service, si au zis ca calculatorul de motor e defect. Au adus altul la fel din dezmembrari, care legat la masina nu mai dadea errori. Oare sa se fi dus calculatorul de motor ? Ei zic ca errorile vin de la asta: 4124 - Sensor Reference Voltage B P0651 00 [040] - Open Circuit Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 288928 km Date: 2025.09.15 Time: 07:42:16 Engine RPM: 983.00 /min Normed load value: 60.8 % Vehicle speed: 2 km/h Coolant temperature: 22 °C Intake air temperature: 23 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.000 V Unlearning counter according OBD: 40 Turbocharger 1 turbine input: temp. sensor 1: B1: raw value: 99.8 °C Turbocharger 1 turbine output: temp. sensor 1: B1: raw value: 36.6 °C Particulate filter input: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 15.5 °C Particulate filter output: temp. sensor 1: bank 1: raw value: 15.0 °C EGR temp. sensor 2: B1: raw value: 2222.0 °C Shut-off timer: last engine shut-off time: 36083 s Tot ei spun ca probabil ca atunci cand s-au topit senzori a fost un scurt care a afectat calculatorul si ca acum a crapat. Log-MS17KKN-WVWZZZ3CZGE164466-288938km-179537mi.txt
-
Asta ce ar presupune? Sa vin la Bucuresti cu masina sau sa le trimit
-
120k era și așa destul de tras de gâlci ca limită de km, să mai treci și de această perioadă, destul de mare, cred că e doar de rău. Dacă și celelalte revizii au fost tot la fel de atent făcute, e clar! Dar să stăm strâmb și să judecăm drept: VW dă garanție 120k km la mașinile sale. Deci, după acest rulaj, e ca atunci când e nor: ori plouă, ori nu plouă! Tu să cântărești lucid posibila achiziție cu plusuri și minusuri. Dacă prețul dat pe mașină este bun și-ți permite servisarea (în caz de ceva a cutiei), ia-o!
-
Ptr ca nu ai ce pini sa modifici.Volanul de O3 care este MQB,NU va merge pe platforma PQ,cum ai tu. Sub nici o forma. Nici cu CH,nici cu CK....cu nimic. Sunt protocoale de comunicare diferite. Exista adaptoare hand made special ptr asta.Altfel nu vei face comenzi si claxon functionale. Nu vorbesc din ce am citit...ci din ce am facut,retrofitate de mine. Asadar...uita de comenzi si claxon. Sau poti avea NUMAI claxon,dar fara comenzi.
-
Am fost și la alt mecanic, Am schimbat și supapa de bypass turbo, același rezultat Eroare apare doar in sarcină, la turat in gol nu apare, mecanicul spune că nu este problemă de cablaje. Încercăm și cu un ECU
-
dani 123 şi-a înregistrat cont de membru
-
F l o r i n s-a abonat la Lumini instrumente de bord (Touareg 7P)
-
Lumini instrumente de bord (Touareg 7P)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Edario din Touareg 7P
Da, este senzor de luminozitate, pe placa ceasurilor -
Le putem modifica software, astfel încât sa indice corect, fara sa fie nevoie de inlocuirea acestora