Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. sdR+

    Broski gri - Golf 6

    De curiozitate cat a costat, al meu noaptea este pericol public, altcineva nu a vrut sa mi conduca masina prin afara tarii de frica asta.
  3. sdR+

    Golf 6 - Scartait bucse bara stabilizatoare

    Ma aflu si eu in aceiasi situatie, am schimbat tot ce era uzat pe partea suspensiei, am facut geometria, totul ok, dar bucsele barelor stabilizatoare fata si spate arata deplorabil.M am intors unde am facut operatiunea, si am intrebat de ce alea nu au fost schimbate, chipurile trebuie taiate si nu se poate monta, decat cumpara barele cu totul.Adica sa imping 1200 de lei pe doua fiare, atentie, asta este pretul de pe net, ei au adaos in service, se duce peste 1500 de lei.bucsele se gasesc separat, si nu costa mai mult de 200 de lei toate 4, de ce se gasesc separat daca nu se pot monta, eu sunt mai prost de fel si pana nu vad nu cred.Am vreo sansa sa le schimb singur, a mai incercat cineva?Am inteles ca sunt cumva ''vulcanizate'' pe bara, dar cred ca se pot taia cu ceva cutter nu?Adica dupa 2400 de lei investiti, acum inca 1500 plus manopera, parca nu suna bine.Am fost si la alt mecanic, la fel si ala, trebuie taiate domne' ca nu ai cum, dar alea nu se strica cica, cum nu se strica daca scartaie si sunt vai mama lor.Numai de schimbatori de piese am parte, cam comozi mecanicii astia in ziua de astazi, numai figuri pe ei, parca l au atins pe Isus de picioare.Dupa orice reparatie facuta la masina, trebuie sa fac inspectie personala si sa asez piese corect ori rupte la locul lor si asa mai departe, scuzati off topic dar mi se pare ca platesc pe nimic, numai bataie de joc si nesimtire crasa.
  4. Astăzi
  5. grp

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    I feel you! 😁 La Superb am schimbat 1 injector, apoi egr-ul, acum a picat dpf-ul... asta pe lângă distribuției și alte mofturi ale mele, in nici un an de când am luat-o si nici 10k km. Sper sa ii fi dat de cap de aici încolo. La Golf fix in ziua de ITP l-a apucat regenerarea sau mai bine zis cred ca nu a reușit să facă una,că scotea un fum de ziceai că am egr si dpf off. După câteva zeci de km cu a 3-a la 2800rpm si-a dat drumul și nu a mai scos fum de loc. Nu mai zic de upgrade-ul la oglinzi care nu merg deși era un upgrade "simplu". Sper după ce mă intorc din Grecia să îi dau de cap! AC-ul din când în când refuză să dea rece. Luni o duc la verificat. Tiguanul l-am urcat pe capre pe partea dreaptă și am zis să-l urc si pe stânga să lucrez mai repede si să fac toate 4 etrierele o dată. După ce am ridicat-o pe cric si am început să scot prezoanele de pe stânga față am observat ca l-a ultimul prezon roata s-a înclinat dar nu puteam să o scot. Am dat încă 2-3 ture la cric și am observat că pleacă cu totul in față. M-am oprit si m-am dus sa văd caprele, cea din față stătea doar in 2 picioare ca si cum atunci când am ridicat fața stânga a împins in capră. Am chemat un vecin, a ținut mașina din dreapta, am coborât stânga pe a 3 a capră, neputând să scot nici roata, nici prezonul cu speranța să nu se rupă/îndoaie. Am ridicat dreapta față și am reasezat capră, apoi am mers din nou pe stânga, am pus cricul pe niște pavele, am ridicat din nou si am pus prezoanele la loc. Până la urmă am facut separat dreaptă si apoi stânga. Concluzia: când e să se întâmple, se va întâmpla orice ai face. Văd că ai ajuns la aceeași concluzie cu mine in ce privește trapa - raportul cost/beneficii. Și noi ne pregătim de plecare, mai mult de ai face plinul in rezervor si la lichid de parbriz nu mai am ce verifica. Ii mai trag un exterior/interior inainte de plecare, cumpăr vignete, fac o cruce mare și Doamne ajută să fie un concediu frumos și asta! Concediu frumos să aveți și drumuri bune!
  6. Hayate

    ABS - probleme

    Nu sunt din Bucuresti. Gasesti in aria de Prestari servicii colegi din Bucuresti care te pot ajuta si cu montajul si cu codarea pompei ABS: https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/
  7. Alexandru Olaru¹

    ABS - probleme

    Mă puteți ajuta cu codarea?sunteți din București?
  8. Al Bundy

    ABS - probleme

    NU-l pune sa ia mai sus de BM ca o sa fie greu cu codarea.
  9. yoyobecks

    Haldex Gen 5 (4motion, 4drive, 4x4, etc) - cum functioneaza, probleme, etc

    La Davian au spus ca nu fac schimburi si mentenanta la haldex, cutii de transfer, diferentiale, cutii automate tot ce tine de transmisii !!!
  10. grp

    Broski gri - Golf 6

    Până o să desfac din nou ușile să văd cum fac oglinzile funcționale pe deplin, am schimbat parbrizul, cel vechi fiind foarte sablat și devenind deranjant la condus noaptea sau când era soarele în față. Apoi am montat un mic subwoofer in portbagaj Hertz Dieci DBA 200.3, 8"/20cm 300W care deși e mic sună foarte bine. Practic am adăugat o profunzime sunetului din mașină. Zambetul fiică-mii când a realizat că are bass în mașină, mi-a dat certitudinea că am făcut lucrarea cum trebuie!
  11. laurstef

    Regenerare DPF - prea des

    Cu siguranță nu și-a făcut regenerarea complet, acolo în curte. Oricum am urmat sfatul vostru și am luat-o la o plimbare turată (conform recomandărilor) până la al doilea sens giratoriu din localitatea 1 Decembrie. Am avut tot timpul conectat OBD-ul și am putut urmări, pe cât posibil, în direct datele furnizate. Am observat că nici nu a fost nevoie de prea mult timp (adică de le la ieșirea din Jilava totul era ok) semn că și „regenerarea” din curte a avut un mic efect. Iar rezultatele, după ce am ajuns în fața casei, sunt acestea de mai jos: Cu scuzele de rigoare, nu am prins și kilometri parcurși de la ultima regenerare. Dar vi-i comunic eu: vreo 25. Acum...să văd la câți km și-o va face pe următoarea, cu atât mai mult cu cât urmează să plec în CO.
  12. grp

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    O experiență așa si așa cu cei de AVD TURBO. După ce le-a lăsat mașina, au diagnosticat-o și ei (cel puțin sper asta) și au ajuns la concluzia că filtrul de particule este înfundat și îl vor curăța, dar NU vor acorda garanție, întrucât filtrul are o eficiență scăzută?! În plus au constatat că racordul flexibil era spart și au propus înlocuirea acestuia. Eroarea de la început a fost P245800 Particulate Filter Regeneration Duration Bank 1 hard fault. M-a luat putin prin surprindere "rezultatul diagnosticului" și i-am zis să îi întrebe cât costă ce au făcut până atunci, să văd dacă luăm in considerare și altă firmă. Răspunsul lor: 1.172 lei reprezentând manoperă demontat/montat, o garnitură si un colier între turbo și dpf. Și 1.500 lei era cu tot cu curățare. Era frumos să fi spus costurile . astea dinainte, dar asta e. Am dat acceptul pentru înlocuirea racordului flexibil și curățarea filtrului, iar astăzi a luat mașina din service, a achitat contravaloarea și a plecat in probă. Mașina merge ok, nu mai are erori in bord. Se putea înfundat DPF-ul de acel injector defect pe care l-am schimbat? Aș recomanda altora să meargă la AWD TURBO? 90% aș spune NU, după ce le-aș povesti experiența. Continuăm.
  13. Hayate

    ABS - probleme

    Ai pe masina pompa ABS MK60EC1 asa ca poti cumpara si monta orice pompa ABS MK60EC1: cu terminatie BJ, BL sau chiar CC Poti citi mai multe in acest topic:
  14. luksibiu

    Probleme Pilot Automat

    Buna,Sunt prosapat posesor de t cross tdi si am observat ca nu funtioneaza tempomatul,pe volanul multifuncional toate comenzile sun ok dar nu mentine viteza setata desi martorul verde din bord e activat,,multumesc !
  15. Alexandru Olaru¹

    ABS - probleme

    Bună ziua sunt nou aici pe forum,am o Skoda Octavia 2 facelilt 2.0tdi 140cp din 2009 și am următoarea problema,am mers cu mașina totul ok apoi a doua zi când sa pornesc motorul au rămas aprinși 2 martori (abs și cel de la derapaj),am dus mașină la service și cei de acolo mi au spus că este pompa abs vinovată și trebuie schimbata ,numai k nu găsesc după codul dat de ei.atasez poza cu codul de la unitatea abs va rog daca puteți să mă ajutați să mă ajutati.multumesc
  16. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Oricum totul e loterie Poti sa fii cel mai bun si sa duci cu bine toate cursele la capat iar apoi sa cazi cand schiezi
  17. marius1982.11

    Cu ce curatam volanele imbracate in piele?

    Eu folosesc produsele Colourlock pt intretnere piele. Se aplica in ordinea asta: Strong leather cleaner - Pentru piele mai veche de 3 ani sau piele foarte murdară sau Mild leather cleaner - Pentru piele mai veche de 3 ani sau piele recent curățată Leather fresh - Restaurator de culoare pigmentat, disponibil în aproape orice culoare la cerere, daca sunt zone cu piele uzata Leather protector - Hrănește și protejează împotriva UV Leather Shield - Protecție eficientă împotriva deteriorării prin abraziune Am reconditionat si volanul cu ele, insa daca e sa faci doar volanul tau si atat, e mai ieftin sa il imbraci din nou in piele. Au si filler pt piele crapata, dar pt intretinere si curatare pt tapiterie dar pt aia recomand Leatherique pristine clean si rejuvenator.
  18. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Zanardi a suferit accidentul in urma caruia a ramas fara picioare pe cand concura la americani in CART, competitie rivala ce se desfasura in paralel cu fosta/actuala IndyCar. Ma uitam la TV in direct cand a avut loc accidentul. Cred ca e parerea tuturor fanilor, dar mai e o sansa din sezonul viitor, se amesteca iar cartile odata cu noile monoposturi si un nou regulament tehnic.
  19. vizitator

    BENTLEY "de saraki"

    Parerea mea strict personala este ca, in ziua de azi, cursele de formula 1 au devenit ceva foarte plictisitor (din pacate).
  20. Ieri
  21. Aici puteți posta toate informațiile legate de campaniile tehnice și rechemările oficiale. Menționați dacă ați primit notificare și ce problemă a fost semnalată. Fiecare detaliu poate fi util și pentru ceilalți posesori. O parte dintre informațiile postate de mine în acest topic sunt preluate din alte surse, forumuri și grupuri, și pot conține erori sau pot să nu fie valabile pentru toate vehiculele. 91SV Data începerii: 02.12.2024 Pentru autovehiculele Superb și Kodiaq dintr-un interval de fabricație limitat, există riscul ca din cauza unor erori de software, să apară următoarele probleme: •Sistemele de asistență nu funcționează corect. •Descărcare sporadică a bateriei. •Sporadic, autovehiculul nu poate fi pornit (demarorul nu învârte). Pentru autovehiculele vizate este necesară o actualizare de soft. Comutator S-ACC (94EW) Data începerii: 22.05.2025 La vehiculele Kodiaq și Superb fabricate la o anumită perioadă de timp, există riscul ca sistemul de control ACC să nu funcționeze atunci când este activat din cauza unei erori în procesul de fabricație. Butonul SET se poate bloca din cauza contaminării cauciucului microîntrerupătorului în timpul procesului de fabricație. Butonul SET de pe maneta ACC trebuie înlocuit la vehiculele afectate. Actualizare S la PV4 (90EE) Data începerii: 23.06.2025 Pentru vehiculele Superb și Kodiaq dintr-o perioadă de producție limitată, există riscul ca următoarele reclamații să apară din cauza erorilor de software: • Mesaje de eroare pot apărea sporadic la pornirea vehiculului. • Descărcarea bateriei de 12V. • Defecțiuni ale sistemelor de asistență. • Defecțiuni la afișarea hărții pe ecran. • Sporadic motorul nu poate fi pornit, demarorul nu se rotește. Pentru vehiculele afectate este necesară actualizarea valorii de referință la PV4 și înlocuirea bateriei de 12V, dacă este necesar. ——————————————— Cam acestea sunt rechemările de care știu până acum. E posibil să mai fi existat încă una, dar momentan nu o mai găsesc. Eu am fost afectat doar de prima rechemare 91SV, pe care am efectuat-o în ianuarie. Puteți verifica dacă există vreo campanie activă pentru VIN-ul vostru pe acest site: https://www.dieteren.be/en/recall Deși nu pare a fi o sursă oficială Skoda, este folosit de mulți utilizatori din străinătate, iar în cazul meu, toate informațiile verificate până acum s-au dovedit corecte. Voi ce informații aveți legat de rechemări? Ați fost afectați de vreuna până acum?
  22. andrei_221

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    sistemul se bazeaza pe senzorii de parcare si reactioneaza cand brusc apar obstacole in zona "rosie" . Daca obstacolele sunt stationare, franeaza numai odata, a doua oare te lasa sa le lovesti daca insisti. de asemenea, nu functioneaza la viteze foarte mici, cand faci manevre cu "incetinitorul"
  23. aragorn2033

    Schimbare flansa amortizor

    Multumesc AI Bundy, tot timpul am contat pe tine, Multumesc! Sa ai spor in toate!
  24. bunelu69

    Probleme la frânare!

    Salutare! Masina in cauza un Passat B6, 170 cai, cutie manuala Ma confrunt de ceva vreme cu o problema enervanta legata de sistemul de franare. Sunt situatii cand pedala de frana este "tare" si masina pare a fi infranata; se simte la demaraj si in treptedele 1-2. De asemenea daca incerc plecarea de pe loc doar din ambreiaj ( am facut asta doar pentru test) se simte cum rotile nu s-ar invarti usor. In alte situatii pedala de frana e ok,si se simte mai moale, masina demareaza mult mai bine si usor. In cazul acesta plecarea de pe loc doar din ambreiaj este mai usoara si rotile se invart libere. Masina a fost verificata si pe elevator in mai multe ocazii si la fel sunt doua situatii: 1. rotile spate se invart mai greu. 2. rotile se invart liber si usor. Am schimbat lichidul de frana de 3 ori pana acum, discuri si placute la fel, un etrier spate reconditionat cu tot cu motoras TRW - deloc ieftin, etrier fata nou, pompa de vaccum/tandem noua Pierburg. Pierderi de vaccum nu am gasit pentru moment, urmeaza sa verific mai atent furtunul ce leaga pompa de vaccum cu tulumba de frana/brake booster. Pompa vaccum e in parametri cu 0.8 bar presiune negativa -daca retin bine Din observatiile mele rotile spate par sa fie cele in cauza, cele din fata nu par a avea problema asta. Am facut deja recalibrari la motorasele de frana spate si problema tot apare dupa ceva timp. De asemenea dupa aerisirea instalatiei e ok cateva zile apoi problema apare. As mai putea verifica si altceva legat de problema asta? Nu pot lega de nimic problema asta pana acum. Nu are un criteriu sau un factor declansator sa pot gasi problema.
  25. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Era mai spectacol pt ca intr-adevar era mai periculos F1, se murea mai mult, la propriu. Recent era Grosjean sa o mierleasca sau cel putin sa o pateasca lafel ca si Lauda la ring, adica sa arda de viu. Sunt absolut sigur ca o mai mierleau cativa, cred ca acum 2 ani parca tot la Silverstone cand s-a dat peste cap chinezul, Zhou parca. Sigur, ei isi asumau, vorba lui Niki care zicea ca isi asuma nu mai stiu ce procent ca e riscul sa moara. Dar pt noi, fanii, era trist sa pierzi un mare nume ca Senna. S-au introdus f multe solutii pt a creste siguranta, de la hans, viziere mai mici si mai rezistente de la faza cu telescopul in mecla la Massa, elemente de suspensie si roti care nu au voie sa se desprinda la impact, halo acum mai recent, celula de combustibil mai protejata, nu se mai fac realimentari pt a nu mai pleca pilotii cu furtunu' dupa ei, cu toate ca era spectacolos pt unii, nu cred ca era placut pt cei care ardeau de vii in proces. Mai e si accidentul lui Zanardi care l-am prins in anii mei de F1. Eu ma uit din 97 si pana anul trecut cred ca se pot numara la o mana care curse am ratat. Deja sunt prea multe GP-uri si deh, alte prioritati din cand in cand. Mie ce imi lipsesc sunt V10-urile, din pacate doar V8 am prins live, dar si aia era senzatie. Un material cu Brundle ce l-am vazut recent: https://youtu.be/w-3Npp6OH8U?si=ptYPLPGmUT1wuBZU
  26. sdR+

    Baie de ulei

    Imi cer scuze de 3 posturi concomitente, dar problema a fost de sus, conductele au niste semne care se pun corect, mecanicosii fac ce vor si cum vor, le atragi atentia, nu iti lucreaza.Evita oamenii tipicari, cine stie cunoaste, sus pe clapeta furtunul era tras inspre stanga 1.5 cm fata de pozitia normala.Mno, acum sta lejer si aerisit, dar asa am luat epava facuta din bucati, culmea, a fost la cativa mecanici si nimeni nu a observat asta.
  27. Xman_ghio

    Regenerare DPF - prea des

    @laurstef cum spune acidone: nu a regenerat/terminat regenerarea dimineata (doar eventual daca ai facut deja 146km de dimineata pana acum). Mi se pare putin ciudata diferenta mare dintre SMM si SMC; ar trebui sa fie 4-6g diferenta intre ele. Monitorizeaza putin, dar poate fi diferenta asta din cauza ca ai intrerupt regenerarea de dimineata. In oras daca scoti 100-150km intre regenerari este ok! Pentru oras ti-ar trebui o benzinara, eventual si aspirata 😉
  28. Rider1

    Golf 6 - Climatronic/AC - probleme

    Mulțumesc. Am făcut acum o scanare și sarcina compresorului, este de 3 Nm și scade la accelerare. Din ce am citit aici , vinovată este electrovalva de pe compresor. Mâine o comand. Rămâne de văzut cum va merge schimbarea ei.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!