Toată activitatea
- Astăzi
-
Mda, ăla ţinea levierul pentru marsarier. Trecînd peste faptul că acolo era şi o siguranţă care a căzut prin cutie nu ştiu ce şanse ai să nimereşti gaura aia din levier. Eventual pune pe cineva să manevreze uşor schimbătorul de la punctul mort spre Reverse şi tu să tatonezi cu o andrea (un băţ de frigăruie) pînă ajunge gaura din levier în dreptul găurii din carcasă (dacă ajunge, nu-mi dau seama cum se mişcă levierul ăla). Sper să te ajute pozele de mai jos să îţi dai seama cît de cît de poziţie. Dacă nu merge trebuie dată jos cutia, munca dracu, eventual ia legătura cu colegul @sk100it , dacă te uiţi pe pagina precedentă o să vezi că el a demontat-o pînă la levierul ăla. PS Nu mai da Quote postării anterioare.
-
De mult timp n-am mai vazut un comentariu atat de prost raportat la lungime, absolut fiecare fraza este falsa!
-
Problema cu apa in far am rezolvat o. Mai rămâne problema ca la eroarea 02657 îmi apare și j668. Din câte am mai citit pe forum ar putea fi și un contact slab sau imperfect. Din cauza asta vcds nu poate sa faca codarea. Oare ar trebui sa dau jos farul și sa mai verific încă o dată conexiunile de la mufa???
-
1.4 tsi lista probleme comune / cod motor
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de smokefield din Motoare pe benzina
Sanse minime sa gasesti un motor ok cu vechimea de 12-15 ani -
Pai distributia prima data la generatiile noi se schimba la 180.000km - 200.000km si cei care au ajuns la numarul asta in general vand masina Dupa din 30.000km - 30.000km ceva de genul. Cand dai 30.000 euro sau 24.000 cu km putini si 2023-2024 ... eu zic ca 1000-1500 lei pentru o pompa nu e mult ... Oricum pretul este exagerat al masinii si vorbesc de Golf dar pretul e impus de fabrica mama ... Legislatia privind noxele fac producatori sa faca motoare nefiabile si le "gatuiesc" dintr-un litru sa scoti 200 cp, fara electric nimic ... E deja compromis acel motor si ei stiu asta. Dezactivarea cilindrilor e mai mult pentru mers pe autostrada unde pui pe pilot masina si mergi cu 130 constant 200-300 km (la noi cand vor termina autostrazile si se va circula cat de cat legal) unde motorul nu e in sarcina pe drum drept. Puteti alege GDI-ul de la Hyundai care e cam echivalent, 1.6 tot hibridizat, este tot turbo, 160 cp ... numai ca acela ca sa fie fiabil, trebuie pus doar uleiul lui ... e mai sensibil pe partea asta .. nu e ca la vag, bmw ... unde poti pune liqui , motul ... asta e mai pretentios ... din ce stiu ...
-
Normal_Fun5899 şi-a înregistrat cont de membru
-
1.4 tsi lista probleme comune / cod motor
vali zak a postat în topic iniţiat de smokefield din Motoare pe benzina
CAXA a fost cel mai fiabil din seria lui,eu am avut doua masini cu motorul asta,ambele cumparate in jur de 150tkm,una am vandut-o la 200tkm alta mai repede.Nu consuma ulei de la schimb la schimb dar eu folosesc Castrol si la CAXA l-am schimbat la 6-7tkm.Problemele motorului asta sunt pompa de inalte care baga benzina in ulei,partea de wastegate se uzeaza si implicit se blocheaza la cald si distributia,eu o lasam pe liber cu frana de mana trasa peste noapte,nu am avut surprize,probleme.Parerea mea e ca daca ai acces la intretinere si are dovezi clare ca a intretinut masina e preferabila una cinstita cu 240tkm decat una cu 150 in bord dar cine stie cati reali.Ca idee un motor in dezmembrari cu garantie costa 1k euro,nu mai e asa de speriat,distributia costa in jur de 3000 lei,daca are erori stocate cu privire la corelarea axelor trebuie inlocuita. -
beidaud s-a abonat la haion octavia
-
Salutare! Ce marcă de amortizare pentru portbagaj recomandați? Masina este Octavia 2 2008. Mulțumesc!
-
-
Există mai mute topic-uri legate de DSG în sria tehnică: https://vwforum.ro/forum/107-tehnic/
-
szintyjanos s-a abonat la DSG GolfVII Variant, motor TSI 1.5 şi Motor 1.5 TSI - eroare 10591 - P0301
-
Buna Am un Golf VII cu motor 1.5 TSI, si tot imi re-apare eroarea 10591 - Cylinder1 - P0301 - Misfire detected si mai nou si 10593 - Cylinder1 - P0303 - Misfire detected, in ciuda faptului ca am schimbat toate bujiile (desi, cf service nu era inca momentul) si am schimbat si bobina de incudctie pe cilindrul 1, insa eroarea reapare de fiecare data, iar dimineata la prima pornire, imi da si eroarea pe bord de Start-Stop not function. A mai intampinat cineva aceasta situatie? Ce sfaturi as putea primi? Masina este programata pentru o diagnoza la reprezentanta din Timisoara. Multumesc
-
Buna As avea si eu 2 intrebari, nu prea stiu ce as putea face, legat de schimbul de ulei din cutia DSG: 1. Am apelat la reprezentanta, si mi s-au spus urmatoarele: " in urma verificarii seriei de sasiu in sistemul nostru, conform planului de service dat de producator, va confirm ca uleiul este longlife, la modelul detinut uleiul la cutia de viteze nu se inlocuieste, doar se verifica nivelul si se completeaza" Teoretic ar fi trebuit schimbat uleiul la 60-80000km, si dupa aceea din 40 in 40000, momentan am 107000, insa la reprezentanta nu vor sa o schimbe, doar impreuna cu baia atf. A mai schimbat cineva uleiul din cutia DSG? Ce ar fi de urmarit? 2. A inceput sa apara un zgomot cand schimba din a IV-a in a V-a, fara sa fie in sarcina, ca si cand anvelopa fluiera la mplecarea de pe loc. Interesant este ca, in sarcina nu face acest lucru (adica daca apas putin mai tare de accel;eratie), respectiv cand schimba din a V-a in a IV-a tot nu se aude nimic. Va multumesc pentru orice sfat.
-
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tiguan III)
CristiM a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Au dispărut doar pentru câteva zile; acum au revenit. Au fost și ceva modificări în organizarea opționalelor. -
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
CristiM a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
Ok. Văd că pe echiparea Life este PHEV-ul de 204 CP. Pe R-Line este cel de 272 CP. Cu ce dealer ai discutat? Eu am discutat la PBV1. -
ma poti ajuta cu mai multe informatii? Se poate coda cu interfata VAS6154A?
-
Am schimbat arcurile, bratele si bieletele antiruliu pe spate, arcurile si bieletele antiruliu pe fata. De asemenea, am inlocuit uleiul din grupul Haldex, garniturile pompei si am curatat sita pompei. Urmeaza sa schimb lichidul de frana si sa ii fac unghiul de fuga. Nu am rezolvat nimic prin inlocuirea motorasului de la etrierul dreapta spate si cum nu am gasit ce am eu nevoie in dezmembrari, am comandat un etrier nou cu tot cu motoras. Astept sa imi soseasca zilele astea ca sa il montez. Intre timp am cumparat un set de jante Interlagos pe care voi monta cauciucurile de vara.
-
Daca motorasul din cealalta broasca este centrifugal si vrei sa il muti in broasca de pe masina, sa tii cont de faptul ca trebuie mutat impreuna cu piesa conjugata, adica cu tija filetata care are roata mare dintata in capat si cu culisa pe care aceasta o actioneaza. In plus, aici mai sunt foarte sigur, fiindca iti povestesc din memeorie si sper sa nu ma insel, piesa conjugata, este diferita stânga/dreapta, de aceea ar fi bine ca broasca din casa sa fie de pe aceeasi parte. Daca nu sunt de pe aceeasi parte sa verifici sensul in care se deplaseaza culisa când rotesti roata mare dintata alba intr-un sens sau altul, sa fie acelasi ca la broasca de pe masina. Motorasele nu sunt interschimbabile fiindca rotile dintate de pe axul lor nu au acelasi diametru si implicit numar de dinti ceea ce face ca nici roata conjugata sa nu fie la fel la o broasca cu motor centrifugal cu una cu motor cu actionare directa. Cele cu motor centrifugal au fost folosite in perioada de inceput a fabricatiei, apoi probabil pentru reducerea costurilor au renuntat la acel cuplaj centrifugal si au montat pinionul direct pe ax.
-
Teodor2025 s-a abonat la Probleme cutie de viteze manuală
-
-
Mersi mult. Deocamdata e pus totul la loc pt ca am nevoie de masina. Am intrebat de cum arata motorasul centrifugal pt ca mai am o broasca p-acasa care arata diferit fata de ce aveam pe masina. Adica centrifugal conform spuselor tale. Probabil in weekend, daca vremea imi permite, o desfac din nou si verific tot inca o data cu atentie tot ce mi-ai sugerat. Mersi inca o data pt timp si informatii.
-
buna ziua Detin un passat b8 2015 120cp, care a inceput sa manance exagerat de mult ulei aprox. 1L/800km. Am citit acest topic, dar nici un raspuns cu Remedierea problemei. Mentionez ca masina, nu scoate fum, trage fara probleme, fara martori aprinsi in bord. Au fost verificate atat turbina cat si intercularul si nu erau pline de ulei. Cum a-ti rezolvat acesta problema.
-
Cureaua de pe masina corespundea cu seria vin adica 6PK1580.si nu am reusit sa o montez. Am cumparat 6PK1590 deci mai lunga cu 10 mm si am reusit sa o pun. Cureaua sta intinsa si nu freaca. Cand ajung la un elevator o sa scot scutul si o sa caut adevarata problema.
-
1.4 tsi lista probleme comune / cod motor
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de smokefield din Motoare pe benzina
Documenteaza-te mai bine. Cauta alt motor sau pune-ti deoparte 2-3000€ pt reparatii. 240k sunt foate multi km pt un motor pe benzina . -
Si cu toate astea, nimeni nu a schimbat vreo distributie.
-
cristi pcf şi-a înregistrat cont de membru
-
Singuru lucru pacatos la motorul asta e costul exorbitant al pompei de lichid rachire si manopera distributiei. Ca in sine kitul e 800 lei . Dar cum exista avantaje..trebuie sa existe si dezavantaje pe undeva...
-
Pai daca nu intelegi logica posibil sa fie din cauza neimplicarii tale in dezvoltarea si updatarea acestui motor. Mai stim ca virusii nu exista ca nu-i vedem, Gaza vine de la gaz etc Pe cumparatorul de 1.5TSI il intereseaza ca motorul sa fie fiabil, sa consume putin si sa traga de puterea declarata iar 1.5TSI le bifeaza pe toate deci 'problema' nu exista. Din cauza opiniilor de 'experti' apare cate unul cu masina 'cumparata la pret bun' care se uita dupa modalitati de ai creste speranta de viata cu dezactivari de ACT, schimb de ulei saptamanal etc
-
Cutii de viteze manuale & ambreiaj - Probleme & intretinere (Tiguan 5N & 5N2)
yo8rze a postat în topic iniţiat de Urukuno din Tiguan 5N & 5N2
Am găsit și montat cutie LMU.
