Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. florin.23mai

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Salut, din momentul comenzii 6 luni jumate in cazul meu. Din momentul fabricarii, cam 3-4 saptamani, in funcție de mai mulți factori.. Aceste termene pot depinde de cat de aglomerat sau de liber e pe listele de asteptare pt fabricare..
  3. Astăzi
  4. bogdan_vw_11

    Scanarea cu VCDS - coduri de eroare

    Salut. Am inlocuit si bobinele. In prima zi nu a dat deloc eroare. Urmatoarea zi , din prima start stop nu e disponibil si a urmat cu aprnderea check engineului.. Address 01: Engine Labels: 04E-907-309-V1.clb Control Module Part Number: 05E 906 018 A HW: 05E 907 309 Component and/or Version: R4 1.5l TFS H22 5471 Software Coding: 012500322474190800000000000000000000000000000000 Work Shop Code: WSC 56510 001 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM15TFS01105E906018A 003008 (SK37) ROD: EV_ECM15TFS01105E906018A_003.rod VCID: 234FB24E2AD5F19C3F-8076 3 Faults Found: 10593 - Cylinder 3 P0303 00 [039] - Misfire Detected Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 200009 km Date: 2025.07.19 Time: 08:58:19 Engine speed: 1159.50 /min Normed load value: 11.8 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 71 °C Intake air temperature: 24 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.140 V Unlearning counter according OBD: 80 Outside air temperature: 21 °C Absolute intake pressure: 33 kPa abs Engine torque: 35.7 Nm Fuel: tank fill level: 29.0 l Oxygen sensor bank 1 sensor 1: specified value: 1.0000 Engine operating status partial engine operation-Bhmb: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 10592 - Cylinder 2 P0302 00 [039] - Misfire Detected Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 200009 km Date: 2025.07.19 Time: 08:58:19 Engine speed: 1159.50 /min Normed load value: 11.8 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 71 °C Intake air temperature: 24 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.160 V Unlearning counter according OBD: 80 Outside air temperature: 21 °C Absolute intake pressure: 33 kPa abs Engine torque: 35.3 Nm Fuel: tank fill level: 29.0 l Oxygen sensor bank 1 sensor 1: specified value: 1.0000 Engine operating status partial engine operation-Bhmb: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 34076 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 200009 km Date: 2025.07.19 Time: 08:58:19 Engine speed: 1149.50 /min Normed load value: 11.8 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 71 °C Intake air temperature: 24 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.160 V Unlearning counter according OBD: 80 Outside air temperature: 21 °C Absolute intake pressure: 33 kPa abs Engine torque: 35.7 Nm Fuel: tank fill level: 29.0 l Oxygen sensor bank 1 sensor 1: specified value: 1.0000 Engine operating status partial engine operation-Bhmb: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 Readiness: 1110 0001
  5. joejoerulz

    Eroare AdBlue P205B00 Reductant tank temperature sensor, signal faulty

    Thermistorul are polaritate ? Deoarece am montat si nu am scapat de eroare ! Fault Codes 1 Fault Found: 9687- Reductant Tank Temperature Sensor P205C 00 [175] - Short to GND MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame:
  6. alecsul_

    Codari VCDS

    Am rezolvat, nu am găsit nicăieri aceasta mențiune. Eu aveam centrala midline si am montat highline 3c8. Aparent desi long coding am făcut exact ce aveam si eu înainte, nu a rezolvat problema. A trebuit sa studiez codul si sa iau cifra cu cifra si sa înlocuiesc cu 0 printre ultimele, am făcut asta pana a dispărut eroarea. Am facut asta pentru ambient lightning via footwell si pentru full circle brake, aparent centrala asta face stopul la Golf 5 sa se aprindă tot la franare fara vreo modificare hardware a stopului. Si încă o problema daca mai intampina cineva. Dacă dupa ce schimbați centrala 1k0 cu 3c8 nu va mai merge pompa de la ștergătoare problema sunt releele, desi arata la fel, funcționează diferit, duoa cateva zile de inspectat am schimbat doua relee de pe centrala veche cu aceasta, problema a dispărut. Bafta!
  7. Ieri
  8. akon

    Noul motor 1.5 TSI

    Pai el numai asa 'lucreaza'😂
  9. szintyjanos

    Codari VCDS

    Salutare, Am o eroare si nu stiu de unde sa incep remdierea: 262936 - Sensor for anti-theft alarm system B1330 29 [008] - Signal Implausible Aveti o parere va rog?
  10. andrei_221

    Campanii și rechemări în service – Superb 4

    La autovehiculele Superb, Kodiaq și Octavia dintr-un interval de fabricație limitat există riscul ca, din cauza unor erori software, să poată apărea următoarele reclamații: La pornirea autovehiculului pot apărea sporadic mesaje de defect, Descărcarea bateriei, erori ale sistemelor de asistență, Sporadic nu se poate porni motorul, demarorul nu funcționează Solutie Pentru autovehiculele vizate, este necesară actualizare SW și înlocuirea bateriei dacă este necesar.
  11. andrei_221

    Noul motor 1.5 TSI

    Chat GPT?
  12. BR38FLY

    Probleme Pilot Automat

    Daca era totul ok, functiona tempomatul. Senzorul defect aparea la diagnoza. Mergi la cineva care se pricepe.
  13. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Există o turație de ralanti "standard" pentru motorul 1.5 TSI, însă aceasta poate varia ușor în funcție de mai mulți factori, cum ar fi temperatura motorului, sarcinile electrice (aer condiționat pornit, etc.) și chiar altitudinea. În general, turația de ralanti pentru motoarele pe benzină moderne, inclusiv 1.5 TSI, se situează undeva între 650 și 850 RPM (rotații pe minut) odată ce motorul este cald și stabilizat. La pornirea la rece, turația poate fi mai ridicată pentru o scurtă perioadă de timp (ex: 1000-1200 RPM) pentru a ajuta la încălzirea rapidă a catalizatorului și la stabilizarea motorului. Este important ca turația de ralanti să fie constantă. Fluctuațiile neregulate ale turației la ralanti pot indica o problemă, cum ar fi: * Injectoare defecte sau înfundate * Senzori defecți (de exemplu, senzorul de masă a aerului - MAF, sau senzorul de temperatură) * Scurgeri de aer pe traseul de admisie * Probleme cu clapeta de accelerație Dacă observi că turația de ralanti a motorului tău 1.5 TSI este semnificativ în afara acestor valori sau este instabilă, este recomandat să consulți un service specializat pentru o diagnoză.
  14. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Da, au filmat tot in Romania. Aici au filmat doar cadre exterioare dar au adaugat niste CGI peste castel sa il faca mai impunator, mai gotic, mai macabru, in stilul Tim Burton. Ghidul ne-a zis ca nu i-au lasat pe astia de la netpix in interior deoarece nu au vrut sa distruga in special podeaua cu echipametele grele. Uatevar. Te poti caza chiar in castel, dar si un apartament in curtea exterioara iar partea cea mai faina e ca dupa ce se inchide programul cu publicul si restaurantul, practic esti Nababul local pana pe la 9-10 dimineata.
  15. mihai202

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Salutare, La voi cât a durat livrarea pentru un Kodiaq Sportline 2.0TSI? Mulțumesc! 🚗
  16. Emi99

    Passat B8 2.0 150CP - 2018 - MOTOR DFGA

    Buna ziua, Scriu aici fiind vorba despre un motor DFGA, de pe un Passat B8 2019. Problema este in felul urmator am efectuat revizia care a inclus schimbul de ulei si filtrul aferent. La verificarea pe joja in zilele urmatoare ( in mai multe zile) mi-a aratat ca este undeva la 3/4 din zona hasurata (cam cat este cu verde). La schimbul de ulei am introdus 4.7 l ulei. Am mai pus ulterior cca 100-200 ml de ulei, dar tot nu a ajuns pana la nivelul maxim. Acum tinand cont ca masina este SH intrebarea mea ar fi daca ma poate ajuta cineva cu o poza cu lungimea tijei de la joja de ulei (sau mai putin probabil tind sa cred ca asa ar trebui sa fie!) pentru acest motor.
  17. Al Bundy

    Golf 6 - Probleme baterie

    Stii gresit, canul nu taie nicio alimentare, doar ii spune unitatii sa intre in standby. Si da, sunt 2 alimentari permanente a unitatii.
  18. AndreyPH

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salutare! Rugaminte, daca se poate o decodare pentru: wauzzz4m8kd007544 Stima, multumesc!
  19. Săptămâna asta
  20. razvan.ac

    Campanii și rechemări în service – Superb 4

    Am fost informat ca actiunea 90EE e importanta si dureaza ~2h, asa ca m-am programat pe 30.07 la Avia.
  21. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @marius1982.11Da, e frumos, am fost de cateva ori, opream cand mergeam la munte, am inteles ca au filmat si Wednesday acolo. 🙂
  22. haro

    Baby Audi A2 1.4 TDI 2004 Akoya Silver

    Buna seara, Bun pct de vedere de mai sus, cumva știam acest lucru având in vedere ca sunt la al 3lea A2 dar se pare ca am uitat pe traseu... M-am uitat la suspensie cu ocazia asta, brațele sunt cele care ruginesc (cu pivot demontabil) dar sunt in stare buna momentan, nu-mi fac griji. De fapt se pare ca toată troncaneala pe la suspensie a fost doar in capul meu pt ca sursa zgomotelor sunt culisele de la etrier de pe partea stângă. Am luat kituri de reparatie pt ambele părți și mă voi ocupa când se poate. Tocmai m-a anunțat mecanicul meu de suflet ca ia o pauza pana la sf anului și nu sunt ok deloc cu asta, aveam chestii iminente de făcut și la Audi și la Mercedes. In ultima luna am mers mai mult cu Mercedesul dar l-am băgat la garaj iar in weekendul care a trecut am luat A2 la folosit, exceptând zgomotul de la etriere, chiar nu am ce să-i reproșez, AC merge, totul e unde trebuie, consum mic, rugina lipsa, cauciucuri am încă bune - ce sa zic, se tine bine momentan. Deși am zis ca aștept pana la iarna, cred ca data viitoare când ajung la garaj o sa fac schimbul de anvelope și-i pun jantele de aliaj (Pepperpots) pentru cât a a mai rămas din vara, merita și Baby Audi sa fie mai frumușel Urmează o revizie cu ulei și filtre. Revin cu updates. Seara liniștită.
  23. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    La Cantacuzino au ars iarba, despre ce vorbim? De călcat am calcat si eu pe ea, e voie. Ai fi zis ca filme...ca CGI...nu. prima e captura din film, a 2-a poza reala de pe maps. Restul sunt făcute de mine vara asta. Superb.
  24. haro

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    Un sfat daca se poate, fără nicio intenție de aroganță. Poate e mai bine ca modificările sa rămân pe locul 2 pana ai ceva "asigurări" ca funcționarea este cum trebuie sa fie? Cel puțin eu unul așa aș face insa fiecare cu prioritățile și gusturile lui, înțeleg perfect Sper să-i dai de cap dar la cum suna...poate ar trebui sa consideri și alte variante. De curiozitate doar - de unde ai cumpărat-o?
  25. sdR+

    Golf 6 - Probleme baterie

    Totusi ar trebui tratata problema corect, acest radio/navigatie se pare ca ramane alimentat si dupa ce cheia este scoasa din contact.Can ul nu mai intrerupe alimentarea corect, practic in loc sa ramana o alimentare, raman doua, desi cea din urma/prima, nu stiu care, trebuia taiata de can dupa 15 secunde ori un anumit interval, dar el nu o mai intrerupe, de ce si cum nu stiu sa explic.O fi defect ori nu, sincer nu prea am timp de asta, momentan merg cu siguranta scoasa, bateria dupa 2 zile are 12.5 volti, totusi este un progres fenomenal.Am inteles ca la masinile pana in 2008 can ul nu stia sa taie alimentarea in stand by, dar dupa 2009 problema a fost rezolvata.O sa incerc varianta cu mufa aia cu 2 conectori, galben si rosu deconectata, dar can ul meu ar trebui sa stie sa deconecteze ce trebuie de acolo.Bateria este sanatoasa tun, alternatorul incarca bine, problema este la nenorocitul de can, radio permisiv gen are 5 kg, nici un boltar de ciment nu este asa greu.Revin cu edit, am vazut o revolvarea cu legarea pe can ul la ac, am uitat sa o mentionez.
  26. Liryc

    Probleme si rezolvari

    S-a întâmplat și ceea ce nu credeam că mi se întâmplă, m-a lăsat Ateca in drum. In drum spre mare, imediat după ce m-am urcat pe autostradă la București, mi-a cedat alternatorul. Am zis că hai sa ajung macar în civilizație și sigur ajung până la București...n-am ajuns, după câțiva km s-au dezactivat toate sistemele posibile(front assist, ESC, tyre monitoring, AC etc) după încă câțiva metri nu mai schimba cutia dar macar a fost gândită bine și a lăsat-o în neutru și am putut opri în siguranță pe banda de urgență. După un drum cu platforma până la mare acum aștept să vina piesa ☹️
  27. sandumbogdan

    Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme

    Buna ziua. La T-Cross 1.0TSI 115 cai s-a aprins becul de engine fault sau check engine sau cum se numeste. Masina merge perfect. Am pus un tester si apare asa: P047100 Exhaust Pressure Sensor "A" range/performance passive/sporatic U300100 Control Module Improper Shutdown passive/sporadic Oare e de la senzorul de presiune sau o fi de la altceva?
  28. corad0

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Esti DUS CU PLUTA! In sensul bun! 😄 Felicitari pentru modul in care ai grija de masina asta! Este deosebita! ❤️
  29. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Hello! Astazi povestim despre episodul clima: Dupa swap la VR6, clima a fost funcțională câteva luni fara probleme, pana intr-o zi cand a inceput sa bage mai slab si la scurt timp nu a mai bagat. Fiind pe final de vara (asta anul trecut) nu mi-am bătut capu. Anul asta, înainte de a veni caldurile, am zis ca rezolv. Am bagat solutie de contrast, am gasit un leak mic la radiator. Am zis easy peasy, schimb radiatorul si rezolv. Între timp vine etapa de drag, caldurile au venit deja, am zis ca bag freon cat sa am clima pentru drumul către etapa si schimb radiatorul dupa etapa. Bag freon, incercam clima si nu pornește compresorul Mirific! Noroc cu Luci de la Carsx care are vreo 5 VR6 longitudinal pe stoc, am luat un compresor de la el. Si ce sa zic de locația compresorului... între alternator si pompa servo... o distracție sa il înlocuiești fara sa dai tot botul jos. Dupa etapa, direct la garaj, inlocuit compresor, oringuri si radiatorul (prima oara cand regret ca au trebuit prinse ventilatoarele de radiatorul de clima la swap, o placere sa le fixam pe radiatorul nou), rezolvat un mic por ce l-am avut la o țeavă de pe traseul de clima. Teoretic totul ok, nu? Da de unde, de aici începe nebunia. Bagam presiune pe instalatie si lasam asa. In 1 ora, din 5 bar mai avea 3. Pe la compartimentul motorul era curat lacrima tot, 0 urme de solutie... si știți ce înseamnă asta... radiatorul din interior. Care erau șansele? 🙆‍♂️ Buuun, știind ca bordul de pe Superb era cam șubred, pot spune ca singurul minus ce il mai aveam la interior, in sensul ca avea mai multe cleme rupte ceea ce ducea la anumiti greierasi pe drumuri mai rele. Iar cum masina este complet insonorizata, orice greieras se aude mult mai tare.. Am zis ca daca tot il dau jos, iau altul impecabil, fara cleme rupte si cu toate la locul lor sa fie treaba bună. Găsește tu acum bord de Superb impecabil si fara cleme rupte.. la telefon cu vanzatorii, toate erau impecabile, pana ajungeai sa le vezi. Cred ca aveam eu standarde prea înalte cand vine vorba de cuvântul "impecabil". Dupa ce am vazut câteva, certat cu câțiva ca m-au pus pe drum degeaba, găsesc coaja de bord in stare buna. O iau. Plasticul de sub volan l-am luat din alta parte, torpedou din alta parte, si tot așa am ajuns sa am un set complet de piese pentru bord, fara cleme rupte. Singurul minus este ca bordul actual are locas pentru buton senzor parcare care e ft rar pt Superb 1. Fiind rar, am comandat buton nou.. 20 euro + 25 transport Bun, daca tot dau bordul jos, am încercat sa schimb cat mai multe in spatele lui, sa ma asigur ca o perioada bună nu mai am treaba acolo. Am înlocuit si radiator de căldură, si încă câteva piese. Astfel, reușesc in sfarsit sa rezolv problemele ce tin de clima, masina baga rece foarte bine, temperatura se comuta ok. Iar masina este in sfarsit tanc la interior. Adica bordul este prins bine, nu mai aud greierasi, indiferent de drumul pe care merg. Insonorizarea este acum completa pot spune. Nu va imaginați ca acest swap de planșe de bord a mers smooth: - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Bine, sunt chitibusuri, le rezolv zilele astea, dar ma plâng si eu 😅
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!