Toată activitatea
- Astăzi
-
In ce sens sa se intepeneasca? Crezi ca nu sunt bine fixate?
-
Pune un tetser si vezi ce motoras e cu probleme.
-
Din păcate, se întâmplă foarte des. Găsești pe Bosch aftermarket ok, cu mufa identica pt VAG, tonalitate corecta...sau originale
-
Portbagaj Passat B7 - probleme deschidere/inchidere/electric sau nu
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Adrian C. din Passat B7
Dacă ai buton de închidere, pe lateral portbagaj -
Probleme inchidere centralizata (usi blocate, switch-uri nefunctionale, etc.)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Adi64 din Polo 9N si 9N3
Cablajele din usi , mufele din stâlpi, le-ai verificat? -
Golf 6 - Probleme incuietoare capac buson rezervor
F l o r i n a postat în topic iniţiat de danb1974 din Golf VI & Jetta
Bine ca ai rezolvat. Nu era scump cel original - Ieri
-
Wal90 şi-a schimbat fotografia de profil
-
Wal90 şi-a înregistrat cont de membru
-
Golf 6 - Probleme incuietoare capac buson rezervor
sdR+ a postat în topic iniţiat de danb1974 din Golf VI & Jetta
Am rezolvat, motorasul din dezmembrari a fost problema.Am mers pe vemo, febi era cap de lista intre cele am.Nu am mai desfacut capitonaj si alte rupturi pe acolo, practic data trecuta am rupt suportul mufei de pe caroserie, si acum mufa imi iese pe gura aia unde vine trasa acea bucsa rotunda de cauciuc. -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
1.5 TSI are baia de ulei de 4.3 litri. Daca pui 4.5 , se aprinde in cateva zile mesaj cu nivel de ulei prea ridicat si sa reduci. 1.5 TSI are interval dinamic, daca este resetata corespunzator. Altfel nu indica dinamic. De regula benzinarele reduc foarte putin intervalul, dar la diesel condus doar in oras, am vazut si 15.000 km ( sub nu poate sa coboare, ca asta e limita intervalului dinamic, min 15.000, max 30.000 ) -
da, termostatul. Nu e pe corpul filtrului de ulei, este langa, sub alternator. E urat de schimbat... se da jos admisia
-
Scuze Gabriel dar nu ție îți ziceam sa schimbi marca, noi deocamdată nu avem un consum care ar putea fi influențat de o alta marca, norma este aceeași pt castrol, mobil și vw O simpla recomadare / de incercat era pt ili2k2 Seara buna.
-
Schimbi termostatul electric. La motorizarea ta,cred ca e pe corpul filtrului de ulei.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@akon Se pare că nici FL nu are dacă în cazul meu revizia și schimbul de ulei sunt afișate separat, dar cu același număr de km și perioadă. În fine, pentru mine este irelevant pentru că, după cum spuneam, schimbul îl fac anual și mai mult de 10-15.000 km nu parcurg pe an. @Cristi_V Regimul de mers al mașinii, în cazul meu, este unul normal și evit doar distanțele foarte scurte, în rest... și trafic aglomerat și căldură și autostradă, etc. Mai puțin forjă. Forjă nu prea vede. Aici mă refer la condus sportiv pentru că nu sunt genul. @ili2k2 Mie nu mi se pare că mașina mea consumă ulei având în vedere prevederile din manualul de utilizare, însă voiam să aflu ce capacitate are baia de ulei pentru a ști cu aproximație cât să completez deși, repet, nu cred ca momentan sa fie cazul. @Liviu1000 Voi merge, ca și până acum, pe ce recomandă producătorul vizavi de norma de ulei. Schimbat la un an și cu un regim de mers destul de domestic zic eu, nu consider că ar fi o problemă care ar dăuna motorului uleiul recomandat de ei. Mister elucidat. Mulțumesc tuturor pentru sfaturi, exemple și timpul acordat! PS. Încă nu m-au contactat pentru schimbarea blocului optic de pe spate dreapta (aștept și sper să fie săptămâna asta pentru că mi s-a spus că pe marți, adică ieri, ar veni, dar... niciun semn încă) și când voi merge la ei am să aduc în discuție și treaba cu uleiul. Voi posta aici concluzia. -
Eu am ales si imi pare ca am ales bine, Faruri LED Plus. Isi face toti banii, cu asistenta la virare si vreme nefavorabila(proiectore incluse in far), vorbesc strict de faruri, lasand de o parte bara si logoul iluminat.
-
Octavia 1.5 prefacelift nu are interval dinamic, nu are rost sa mai insistam pe discutie, am peste 10 schimburi de ulei.
-
Citim amandoi acelasi text din manual, deci, dupa schimbare intervalul de service nou afisat este calculat in functie de conditiile de utilizare anterioare efecuarii schimbului (istoric). Pana la primul schimb nu exista conditii anterioare schimbului, exista doar conditiile de utilizare "actuale".
-
Încearcă sa schimbi marca de ulei pana îl găsești pe cel care ii place mai puțin ( sa îl mănânce). Am văzut ca au mai existat situații din astea.. Cristi, deci pana la prima resetare, adică primul schimb de ulei nu ar modifica în funcție de istoricul existent ?
-
alexALH s-a abonat la Montare Xenon aftermarket
-
@Gabriel*77 - 60k km in prezent.. pana la 18k km am completat 3litri de ulei. Apoi cam 1L la fiecare 10k km. Revizii făcute la 20,40 si acum urmează la 60k km in câteva zile. Posibil de la trecerea la noul 0w20. A mea vede doar drum întins si in mare parte autostrada, fără talpa -> la 115cp si dq200 nu prea ai ce oricum.
-
alexALH şi-a înregistrat cont de membru
-
Totul e posibil dar nu are sens sa le afișezi separat dacă ele rămân tot timpul la fel plus ca interval de service variabil e variabil nu fix dar la 30000 km sau 2 ani. Nu? Nu mai zic de manual unde explicația e clara, la resetare se afișează în funcție de istoric dar ulterior se modifica în funcție de condiții.
-
@Cristi_V imi este greu sa cred ca intervalul de de schimb al uleiului sa fie identic cu cel de inspectie, dupa peste 10.000 km efectuati. Nu cred ca lui Gabriel ii arata dinamic, cum nici eu nu aveam pe Superb 3
-
Salut! Eu am procedat astfel (la sfatul colegilor de pe forum) am intrat aici: https://www.myvolkswagen.net/ro/ro/myvolkswagen.html , m-am logat și undeva pe la mijlocul paginii îți va apărea meniul/ secțiunea „Actualizări hărți” iar mai josîți va apărea mesajul „Actualizează sistemul de navigație la cea mai nouă versiune. Actualizează datele sistemului Infotainment, pentru a fi pregătit pentru cele mai recente modificări din traficul rutier”. Apoi alegi varianta Europa (singura care îți apare ) și aștepți până ți se descarcă cei 29,3 Gb de date. După aceea dezarhivezi toate datele/ fișierele din arhiva descărcată pe un stick gol pe care îl introduci într-unul dintre porturile de la bord apoi... nu trebuie să mai faci nimic. Update-ul se va face automat. Ideea este să faci acest lucru cu motorul pornit și când pleci la un drum mai lung deoarece respectivul update-ul va dura în jur de o oră. După ce trece ora aceea (cel mai bine 90 de minute) poți verifica și ai să observi că hărțile suntdeja updatate. P.S. Vezi că se găsesc inclusiv stick-uri care au direct USB-C și merg la mașinile care au astfel de porturi, fără a fi necesară achiziționarea veunui adaptor. SPOR!
-
Daca nu mergi in conditii grele, de exemplu distante scurte cu opriri/porniri la rece frecvente, mers în trafic aglomerat pe caniculă, temperaturi extreme si alte asemenea, atunci intervalul de schimb ulei nu se modifica in sensul scurtarii acestuia. Banuiesc ca functionarea motorului in conditii grele conduce la o deteriorare mai rapida a calitatii uleiului aceasta calitate fiind probabil evaluata de un senzor care determina afisarea unui alt interval de schimb. E doar o presupunere pentru ca eu nu am de unde sa cunosc tehnologia instalata pe masina.
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Deocamdată nu este cazul să mă alarmez pentru că, preventiv, am cumpărat 1 litru de ulei pe care îl țin special pentru asta fiindcă am anticipat scăderea nivelului și nu va ajunge să se aprindă becul. Da, știu și eu că e contraindicat să mai pornești motorul dacă martorul de la ulei se aprinde și are culoarea roșie și din acest motiv am un litru în portbagaj. Eu merg pe principiul că uleiul schimbat mai des prelungește viața motorului. Acum, deh, fiecare face ce vrea pe banii lui. Dacă unii aleg să schimbe uleiul la cum recomandă producătorul probabil nu e nimic rău, dar în niciun caz nu cred că e rău că îl schimbi mai des. Mai știu că motorul consumă ulei dacă e ținut la turații înalte mult timp (mers sportiv) ceea ce la mine nu e cazul. @Cristi_V mie de ce nu îmi afișează dinamic intervalul de service cu schimb de ulei dacă zici că a ta afișează? -
Martorul rosu se aprinde atunci cand nivelul ajunge la minim. Cand se aprinde acest martor informatia este trimisa si la service. Despre intervalul se schimb ulei, din manual:
-
Când am completat ulei nu mi s a aprins niciun martor în bord...mai verificam eu în tableta uneori ca ma așteptăm...și am văzut ca e la 2 linii peste min și atunci scria dedesubt, 1 mesaj nou > sa completez.....dar fără sa apara niciun senzor sau mesaj în ceasuri. Ziceți de martor rosu, înseamnă că urma sa se aprindă ceva în bord în perioada următoare iar in tableta era cumva anterior acestui martor? Dacă nu ma uitam din când în când în tableta nu as fi știut ca e scăzut și trebuie completat..
-
Afiseaza. Am eu.