Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Al Bundy

    EGR - probleme

    Tu il cauti degeaba pe cel din poza pusa de tine. nu exista pe masina ta.
  3. grp

    Broski gri - Golf 6

    @sdR+este ceva chinezesc, din ce am înțeles. Acum 10 ani am schimbat parbrizul la Tiguan, a fost o marcă poloneză și sunt încă foarte mulțumit de el. Am luat 3 pietre, din care una imediat după montarea acestuia, dar nu au "inflorit" nici nu s-a crăpat, au rămas acolo. Ca și cost a fost vreo 600 lei atunci, că e tot cu senzor. Probabil ar fi fost mai ieftin dacă nu ar fi avut senzor. O să vedem cum se comportă in timp, deocamdată am eliminat miile de "steluțe" care apăreau în lumină.
  4. Ieri
  5. sdR+

    Broski gri - Golf 6

    Am inteles, undeva in jur de 700 de lei a fost si un pret pentru mine si da, este combi cu senzor de lumina.Cumva l am vazut, este mult mai subtire decat ce am original pe masina, nu stiu daca merita banii aia.Asta fiind cand am carpit o fisura prin ianuarie, am vazut tot ce au ei pe acolo, undeva prin Roman.Cred ca prin Iasi am sanse la un raport mai bun calitate/pret.
  6. Dolfin

    Probleme compresor clima

    @iulius473, mergi la un service care se ocupa in special de AC. Compresor load este o valoare calculata, nu masurata, ai valori si de 3,9Nm si de 7Nm cu acelasi curent absorbit. In toate fotografiile compresorul are 1000rot/min, si aceasta este o valoare calculata dupa vit. de rot a motorului, deci in care era turat motorul si in care nu? Presiunea mare, 12,8bar, cand functioneaza compresorul, este prea mica pentru a fi eficient sistemul, as spune ca nu ai nici freon suficient sau compresorul nu mai este in stare sa faca presiune. Trebuie sa existe o cauza de shut-off a compresorului, daca electrovalva functioneaza bine, monitorizeaza care este. Stropeste cu apa rece radiatorul de clima si observa daca obtii o functionare continua a compresorului. Monitorizeaza temp antigel, la iesire din motor si la iesire din radiator, sa ai macar 10gr.C diferenta in conditii vitrege, observa plaja de valori si vezi daca le poti asocia cu intreruperile in furnizare de aer rece. Ai erori pe motor? Este pe benzina si nu este foarte potent, cu probleme multe, de la bobine care functioneaza ciudat la cald pana la miss-fire de la bujii. In caz de schimbare compresor trebuie sa vada ce model este, daca este predispus la span, caz in care trebuie schimbate multe altele din instalatia de AC
  7. ghemotoc16

    EGR - probleme

    Multumesc frumos. Eu il cautam pe cel atasat. Sa inteleg totusi ca pe cel cu racitorul de gaze daca trebuie sa il schimb tot la fel trebuie demontat jumatate de masina ca si la modelul vechi? Sau se poate scoate mai usor? As vrea sa schimb volant si ma gandesc ca daca tot se umbla pe acolo, sa schimb si acel EGR daca chipurile nu se poate curata ...
  8. dnysterian

    Ulei Motor - Probleme, Discuții si consum (Golf VIII)

    Da, cca 500ml
  9. ku9900

    Probleme specifice motor BMP

    https://youtu.be/8hqdRttm0_E Am schimbat lant si pinionul mic si intinzatorul cu patinele Avea zgomotul acesta si am dat baia jos si am gasit patinele sparte asa ca le am schimbat insa sunetul persista
  10. AdiG01

    Probleme specifice Kodiaq 2

    Salutare! Probleme ciudate apar și la mine. Azi mi s-a aprins check engine in bord. In aplicație myskoda nicio eroare. Nici la diagnoza de pe tabletă nu apare nimic. Am 600km in bord. Ieri îmi zicea soția că a pățit când parca să se comute cutia in park. Azi mașina era încuiată iar când a deschis hayonul să pună ceva in portbagaj radioul a pornit singur. Tot azi am activat pilotul pe travel assist, după 2km a dat eroare. A dispărut după oprirea/pornire. Check engine in schimb e tot acolo aprins. Trebuie sa ajung la service la ei.
  11. EEXCALADE

    Probleme specifice motor BMP

    Nu ,nu e un zgomot normal
  12. ku9900

    Probleme specifice motor BMP

    E normal un sunet ca un fâsait sau ca un frecat din zona baii de ulei ? Asa se aud motoarele astea ? Am schimbat tot ce tine de patine lant si pompa de ulei
  13. iulius473

    Probleme compresor clima

    deci trebuie sa schimb tot, offf,multumesc frumos
  14. andrei_221

    Probleme compresor clima

    tocmai de aceea se inlocuieste compresorul complet... si condensorul care are incorporat filtrul uscator...
  15. iulius473

    Probleme compresor clima

    Supapa am schimbat-o acum 3 ani din prima zi de cand am schimbat-o face asa,in poza 2 la 0.820 are 7 Nm
  16. andrei_221

    Inlocuire ambreiaj

    pai... site-ul indica bine, doar ca iti da si kit complet, si separat pe piese... iti trebuie kitul complet , cu volant, 600 0016 00
  17. andrei_221

    Probleme compresor clima

    supapa compresorului... cand ai curentul de activare maxim, adica 0.820, cuplul absorbit de compresor trebuie sa fie cat mai mare... la 3.7 Nm e clar ca nu are ce comprima.
  18. andrei_221

    Filtru diesel de particule - DPF

    dupa ce mergi cateva zeci-sute de km , o sa vezi daca erorile erau vechi, sau actuale....
  19. andrei_221

    EGR - probleme

    ai 2 EGR pe masina. 1. EGR de inalta presiune - 04L 131 501 R, cel care vine langa admisie 2. EGR de joasa presiune - cel cu racitor - complet 04L 131 512 BQ, sau doar clapeta 04L 131 501 C
  20. iulius473

    Probleme compresor clima

    Salut, la masina din semnatura am o problema cu climatronicul,dupa un anumit timp de functionare normal incepe sa bage cald in special la relanti cand stau in trafic dar nu numai, daca accelerez de cateva ori mai tare isi revine ,pe VCDS nu am nici o eroare,atasez cateva poze cu parametri.Daca ma puteti ajuta cu un sfat as fi recunoscator Multumesc . poza 1 motor oprit,2 motor pornit , 3.4.5 la relanti ,poza 6 cu motorul turat .
  21. Al Bundy

    Golf 6/Jetta - Probleme electrice

    NU are siguranta separata, verifica firele si soclul.
  22. Nenciu Victor

    Schimbare flansa amortizor

    amortizoarele kyb sunt praf ... Am avut la Bora dupa 1 an le-am schimbat si nu am mers prin gropi drum cu piatra ... Am pus bilstein si nu am mai avut probeleme.
  23. Ursy

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    In cele din urma am reusit sa gasesc datasetul pe Geko. Dar poate ma ajuta un coleg cu codarile. Sigur nu sunt bune pentru ca am tot felul de erori de mesaje de CAN.
  24. ClaudiuMarantz

    Probleme la drenarea apei de la trapa.

    Va salut pe toti. Stiti unde este scurgerea apei de la trapa, la partea din spate ? Daca aveti ceva poze m-ar ajuta mult. Va multumesc tutror.
  25. ghemotoc16

    EGR - probleme

    Revin cu problema mea cu EGR-ul. Bine de fapt nu stiu daca chiar e o problema, insa conform la ce am aflat pe forum ar trebui sa inlocuiesc EGR-ul ca nu se poate curata. Toate bune si frumoase, trimit mail la PBN unde un domn foarte amabil imi raspunde cu piesa si pretul, insa piesa nu pare sa fie EGR-ul care ma intereseaza pe mine si de care vorbeste toata lumea pe aici cel cu racitorul de gaze. Cand trimit poza cu piesa pe care chipurile o caut eu, mi se spune ca eu nu am asa ceva pe masina. Pot sa aflu cumva (pana sa ajung la service) ce EGR-uri am si unde? De asemenea, doar EGR-ul acela cu racitorul de gaze nu se poate curata, sau nici unul? Conform VIN si ETKA sunt doua piese care ar fi. Le-am atasat. LE: Masina este VW Tiguan 2015 2.0/184 cai 4 motion E6 VIN: WVGZZZ5NZGW003956
  26. binary_boy01

    Golf 6/Jetta - Probleme electrice

    Va salut domnilor, Am de ceva timp o problema cu dlr-ulndreapta la jetta mea, 2014, cayc, 1.6tdi. Am pus la un moment dat leduri, unul s-a ars si dupa aia nu a vrut sa mai mearga. Am testat cu 5 becuri diferite, leduri si halogen. Nu se mai aprinde neam. Coudau este ca mesajul din bord apare aleator. Daca nubaveti o solutie, macar o schema cu sigurantele si care ar fi responsabila pt asta? Doar daca nu cumba bcm-ul e problema si ar trebui schimbat/resetat? Va multumesc anticipat
  27. Jorjel

    My White Beast

    Asa am schimbat dintotdeauna. La fiecare revizie de ulei schimb si aerul si polenul (polenul cateodata il schimb de 2 ori pe an chiar). Cel de combustibil il schimbam o data la doua revizii de ulei dar din ce mi-a explicat consilierul de service, GTE'ul are filtrul in pompa si nu se schimba. E drept ca nu erau trecute in lucrarile de acum dar a fost solicitarea mea cu cele doua filtre.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!