Toată activitatea
- Ultima oră
-
bodincatalin s-a abonat la Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
-
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici căerge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Sa inceapa balaceala Masina va beneficia de un detailing exterior (decontaminare, polish, ceramica) + detailing interior + tratament piele + inlocuit folie faruri - Astăzi
-
@ct_act mai ai Audi-ul? un update ceva?
-
Cat au cerut, 9.000 lei?
-
Astazi m-au sunat de la reprezentanta si mi-au transmis ca exista o campanie de rechemare pentru actualizare software la masina mea. Campania vizeaza probleme la bateria masinii, de asemenea mi-au spus ca este posibil sa nu porneasca cateodata ( am patit de vreo 3 ori). Codul de campanie este 90EE. Nu este nimic urgent, probabil voi face actualizarea in vreo saptamana, doua, cand fac revizia.
-
Aici e problem. Mi-i ciuda ca nu am facut un pic de preventie la praguri. Am lasat cred ca 2-3 ani si nu am umblat acolo jos in aripa si sigur s-au strans chestii care mai apoi au afectat pragurile. Mno... Amu' trag ponoasele si trebuie schimbate pragurile cu totul. Deocamdata, costurile date de 1 tinichigiu sunt de 3500 lei, fara praguri in sine (si alea mai sunt vreo 300 lei). Si mai am o oferta cu vreo 4000 lei. Tot pe acolo. + ca probabil va trebui sa iau si alte 2 aripi fata si sa le rezolv frumos si pe alea. Cea de la sofer sigur trebuie inlocuita. cea din dreapta poate mai scapa. Spanac... In weekend am inlocuit radiatorul de pe cutia DSG cu unul nou, de la Nissens ca cel vechi OE era cam infundat si nu trecea suficient antigel prin el - Posibila cauza si pt racirea defectuoasa a uleiului pt ca cele 2 termofloturi sunt inseriate. . Acum urmaresc sa vad daca am scurgeri si observ ca am o scurgere pe partea de sus a termoflotului de ulei. Ori nu e strans bine, ori nu mai tine cum trebuie garnitura cu care a venit termoflotul. 😐 Edit: si cu ocazia datului de bord jos, am gaurit torpedoul si am pus suportul de telefon oem, pe care o sa pun un alt suport cu USB C integrat pt noile modele de telefoane + magneti pe spate sa tina telefonul pe pozitie. Work in progress, deocamdata doar atat avem.
-
Am platit 8150 lei pentru piese. Nu am platit manopera
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Lotus plans to end UK sportscar production, putting 1,300 jobs at risk https://www.theguardian.com/business/2025/jun/27/lotus-uk-production-jobs-carmaker-geely-norfolk Asta dupa ce au fost luati de chinezii de la Geely . -
gsoft s-a abonat la F l o r i n
-
Eu folosesc OBD Eleven
-
revin cu solicitarea.... Somebody....anybody?
-
Ar trebui sa mearga cu carscaner pro. La mine merge. Depimde de masina. Ce nu merge?
-
Rugina la usa langa coltul parbrizului am avut si la Bora - si am descoperit-o si la Golf, intr-o faza foaret incipienta din fericire. Pragurile l-eam "patchuit" vreo 15-20cm in capetele din fata - si a fost necesara schimbarea aripii fatza stanga. Aia din dreapta am desfacut-o, curatat, dar cu feruginol, grunduit si dat tot spatele cu vopsea lovitura de ciocan. Daca dupa toate astea avanseaza... Boboc nu au cum sa fie la varsta lor - insa sunt mult mai bine decat multe "cazane" mai noi, neintretinute
-
Tudor Feri Cristian şi-a înregistrat cont de membru
-
Materialul textil de la toate usile trebuie refacut. Sa vedem cand... ca am toate materialele necesare. O sa pun de piele sintetica ca nah...e mai usor de intretinut. Dar trebuie sa le lipesc bine ca sa iasa ok. si 2. Usa sofer de inlocuit, pt ca rugina la buza dinspre partbriz...pt ca pietricele si a intrat rugina intre straturile de tabla. Am usa...dar trebuie sa ii vopsesc bandoul. 3. trebuie sa refac pragurile pt ca...si acolo rugina. Deci, mai sunt muuulte pana sa fie "boboc"..
-
Uzura, ce altceva?
-
Pe eRwin iti faci cont, dupa care platesti 1h de acces cu 11 euro si incepi sa cauti service / maintenance tables. Acolo sigur va fi si motorul tau ca si cod si va avea intervalele de service expuse. La unele intervalele sunt impartite in zone / regiuni. Cred ca imparteala e pe baza de tari mai naspa (poluare -> praf) si unele tari mai curate. Am vazut ca la unele tari bujiile se schimba la 60k km si in altele la 30k km pe vremea cand gasisem si eu un astfel de pdf pe net (free). Daca am gresit cu ceva...rog colegii mai bine pregatiti sa ma corecteze.
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
AndreyPH a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare! Va rog mult, ajutati cu o decodare pentru seria: WVWZZZ3HZLE009030 Multumesc! -
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
cipikd a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Dar de ce ar face așa, că la același motor de pe alta O2 nu face? - Ieri
-
Pai si la reprezentanta, de exemplu, in baza a ce stabilesc daca e necesar a fi inlocuita distributia? Eu la 1.4tsi CZEA am inspectat vizual cureaua (dureaza 10-15min de demontat capacul) si nu avea urme de degradare/uzura, dar sunt curios de ceva "oficial"
-
Aliniere clapeta Shut-off la motoarele TDI
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de fler din Octavia 2
Da -
Sanse minime sa le repari si sa mai si mearga bine . Cea mai buna varianta e sa pui injector/injectoare noi .
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Nu -
Deci ma bat cu problema asta cu luminile de la bord care se sting singure de vreun an, o sa incerc cu becul de la scrumiera si mai am si un bec ars la pozitii cu, care nu mi am batut capul. Daca se rezolva, JOS PALARIA pentru persoana care a sugerat chestia asta in 2009. Multumesc frumos, revin cu update.
-
Mitrut34 şi-a înregistrat cont de membru
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
cipikd a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salutare. Cu motorul oprit presiunea combustibilului sare de la 220 la 470 și invers. O2, 2012, CFHC. La același motor tot pe O2 este 0 până se pornește motorul. Sa fie defect senzorul? -
Întrebare: La relanti și oprit motorul clapeta sta deschisă la 100%? Octavia 2, 2.0 tdi CFHC.