Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Astăzi
  3. marius1982.11

    Modul comfort pt Golf 4 (pentru Cheie Briceag)

    Cum se manifesta problema mai exact?
  4. Doomy

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Continuam cu "aventurile" deja consumate .... La sfarsit de Septembrie , intr-o sambata dimineata la ora 09 00 am decis sa spal si eu masina , chiar daca era o zi mai innorata si urma sa ploua , am zis sa dau noroiul jos de pe ea ..... mai bine stateam in casa. Am spalat masina la spalatoria o spalatorie cu fise ....si cand am tras masina cu spatele la rampa de aspirator ......s-a intamplat BUM Luneta s-a facut tandari....... Initial nu am stiut ce s-a intamplat ....nu era nimic in jur sa fi lovit ..... parea ca e din senin. A inceput panica de rezolvare a situatiei mai ales ca in max 1 ora urma sa ploua ......asa ca am sunat peste tot pe la centre de parbrize sa vad ce au pe stoc. Am gasit la Ager , un singur parbriz pe stoc .....de China care are si senzorii de alarma incorporati ....ca uitasem de acest detaliu ... daca incuiam masina cu luneta sparta incepea sa piuie alarma imediat.... asa ca nu am avut de ales , am dat fuga direct la service pentru ca aveau program pana la ora 14:00 si luneta urma sa vina in jur de ora 12:00 . Neavand de ales ...am mers pe ce era pe stoc.....astea toate intr-o zi de sambata in care urma sa si ploua...... Am ajuns la fix ca incepuse sa ploua ...... am bagat masina si a inceput asteptarea...si curatenia de cioburi ! am stat personal aproape 3 ore sa incerc sa culeg toate cioburile...care au ajuns inclusiv pe bancheta din spate si la picioare in spate. Tot nu am reusit sa strang tot , mai erau vizibile mici reflexii de lumina..... Am decoperit si "locul de impact" chiar sub stergator : ceva a cazut "din cer" si apoi asta a fost ..... Cat am asteptat dupa luneta am rezolvat si ociobitura de pe parbriz : La final a iesit ce trebuie....o chinezarie functionala care mi-a salvat pielea .......alarma functioneaza iar in parametrii. Apoi inca 4 ore duminica am stat pe curatenie in masina si pe descoperit bucati noi de luneta sparta.....tot nu cred ca am reusit sa scot tot , ca mai aud din cand in cand prin haion ceva ciobulete care s-au strecurat pe acolo. Oi vedea eu ce fac cand vine caldura afara.
  5. Alex_8001

    Modul comfort pt Golf 4 (pentru Cheie Briceag)

    Pentru cei care se confruntă cu aceeași problemă, eu am reușit să o rezolv folosind un cablu VAG KKL și un laptop. Am folosit programul kw1281test.exe, cu ajutorul căruia am putut modifica valorile necesare pentru ca modulul confort să detecteze mecanismul de închidere al hayonului. Am ajustat valorile din adresele 4352, 4353 și 4354. Inițial, fiecare dintre aceste adrese avea valoarea 101, iar eu le-am modificat la 69.
  6. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Salutare tuturor! Din păcate, chiar și cu acest filtru în 6-7 cazuri din 10, camera tot nu funcționează. Așa că am comandat altă,pe care o să o montez in decembrie. Si tot din păcate,nu am mai putut face rambursare la ea, întrucât trecuse perioada de grație. Am dus Tiguanul l-am service pentru remedierea problemei cu căldură pe partea dreaptă. Am schimbat termostatul întrucât rămânea blocat uneiri și caloriferul. La termostat am mers pe original Iar la calorifer pe Denso A fost ceva de lucru, mai ales că la schimbarea anterioară se pare că s-a lucrat puțin neglijent... De asemenea la o observare mai atentă, vasul de expansiune prezenta microfisuri Așa că l-am schimbat cu unul nou și de asemenea s-a înlocuit și antigelul complet. I-a facut si un test de presiune peste noapte! 😁 Din când în când apare o eroare pe motorașul din dreapta și i-a apărut si acum, dacă aveți ceva sugestii, vă ascult. Deocamdată pare rezolvată problema, caldura vine și pe dreapta și in plus la maxim chiar bagă fierbinte. Oricum urmează un drum mai lung și o să verific. Apoi i-am schimbat roțile de vară cu cele de iarnă. Chiar dacă mai rămăsese ceva vaselină, am gresat atât discurile cât și distanțierele dar și prezoanele, care rămăseseră gresate din primăvară Apoi am spălat, degresat și curățat și rotile de vară și după uscare au mers la păstrat, in magazie. Azi am pus un suport pentru telefon pe marginea ramei de la RCD, întrucât la tentativa de a-l prinde de grila de aerisire s-a soldat cu scoaterea ramei și repuberea lamelelor pe poziție... Am incercat spre volan, dar e prea sus și incomodează vederea așa că l-am mutat in dreapta și pare a fi ok. O sa văd la drumul lung care urmează.
  7. grp

    Broski gri - Golf 6

    Am trecut de la pantofi la bocancii, dacă tot a ținut vremea cu noi. Am dat cu pensula puțină vaselină de cupru și pe prezoane, întrucât la Tiguan am constatat că au rămas gresate din primăvară. Se vede in poza din dreapta diferența: primele două de sus sunt gradate acum. De asemenea am greșit si partea pe care vine janta, întrucât am constatat că ies mai ușor și nu se mai "sudează" de disc. Apoi au rămas in curte iar a doua zi le-am spălat, degresat și curățat cu soluție de jamte pentru particule de fier, iar după ce s-au uscat le-am băgat in magazie. Golfulețul e pregătit de iarnă, i-am facut și plinul la motorină și la lichidul de spălat parbrizul. De asemenea am rezolvat problema rostogolirii subwooferului prin portbagaj cu ajutorul unor benzi scai. Nu le-am mai scos hârtia ce protejează adezivul,pentru că am folosit doar partea cu arici, cea textilă nu am avut unde. Cred că o să mai dau și cu un marker negru ca să nu mai iasă în evidență așa tare! 😁 De asemenea, am lipit 2 fâșii și pe compresirul de aer,care stă și el prins lângă subwoofer. Urmează o vizită la service în decembrie pentru un schimb de plăcuțe spate și probabil înlocuire racord flexibil, întrucât fiică-mea s-a plâns de miros de gaze de eșapament în timp ce stă la semafor (l-am schimbat acum un an, că era rupt, dar o să vedem).
  8. EEXCALADE

    Intra motorina in ulei - motor TDI

    Drumuri prea scurte/regenerari intrerupte
  9. stefan_gav

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna seara, Un decode la VIN: WVWZZZCDZNW534377 va rog. Multumesc!
  10. Benchia Gabriel

    Intra motorina in ulei - motor TDI

    Salutare!Skoda octavia.2024 55000km.motor. 2.o tdi 150cai.gasesc motorina in ulei...dupa 2000km facuti dupa ce fac schimbu.Aveti idee de ce?
  11. laurstef

    Am bagat prea mult ulei

    Ca să explic puțin ce s-a întâmplat între timp... Într-adevăr uleiul meu era foarte-foarte diluat. Astfel că, după extragerea a aproximativ 2,5L de lichid (că altfel nu am cum să îl numesc) din motor, am completat cu 2 litri de ulei, până la mijlocul marcajului de pe jojă. Ulterior, am fost cu mașina la Florin (la Vag Garage), care a butonat el pe acolo nu-știu-ce, iar regenerările au început să se efectueze mai greu, adică la distanțe ceva mai mari în oraș și la distanțe apreciabile în exterior. De asemenea, nu am mai avut după aceea nici nivel de ulei crescut în motor. Evident că, atunci cânt i-a venit timpul, (adică la aprox 10.000) am făcut un schimb complet de ulei și filtre, iar de atunci nu am mai sesizat nicio problmă în acest sens. De asemenea, am cumpărat și o diagnoză ELM327 pe care o țin conectată permanent în portul OBD și monitorizez regenerările constant cu VAG DPF. Apropo, de la penultima vesiune încoace VAG DPF permite afișarea pe ecranul mașinii, prin Android Auto, a parametrilor ce privesc regenerarea, lucru care face mult mai relaxantă monitorizarea acestora.
  12. ShadoWzZ

    tornado red mkv 1.4 tsi 170 magarusi

    Sanatate si putere.
  13. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Perfect de acord! Eu am TDI si nu as face niciodata asta(nici macar EGR OFF), iar prietenilor care mi s-au plans de probleme cu DPF-ul/ EGR/ etc, le-am recomandat remedierea/inlocuirea NU anularea lor. Schimbarea poate incepe cu noi.
  14. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ca orice in tara asta , NU SE VREA ! Caracatita este peste tot si nu da drumul la ventuze Eu m-am resemnat de ani buni Suntem buni doar de plata daca suntem corecti , adica suntem prosti Esti ceea ce ai, nu conteaza ce scoti pe gura Cine e prost munceste orbeste, nu fura
  15. acidone77

    Mașini electrice - merita sau nu?

    ITP pe bune, si descurajarea totala a tot ce tine de dezactivarea sistemelor de noxe ( DPF, EGR, ADBLUE, etc ). Aici pe vwforum inca vad ca e destul de permisiva situatia si se dau chiar sfaturi in sensul asta. Doar ca exemplu pe alt forum similar ( nu dau nume ) orice discutie de genul asta despre DPF off, EGR off, ABDLUE off, etc, este sanctionata, topicul inchis/sters, si sigur nu se primesc sfaturi sau indicatii in acest sens de rezolvare a problemelor unde sistemele sunt dezactivate. Poate nu ar strica ca si aici pe forum sa se ia o atitudine similara Nu costa nimic pana la urma.
  16. AndreyPH

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    Ziua de ieri a fost dedicata in intregime pentru a pune, in sfarsit, muzica sus pe masina. Instalarea am facut-o la baietii de la android-auto pe care ii recomand. Oameni seriosi care stiu ce fac, nu bajbaie, atenti cum lucreaza, fara cleme rupte, plastice zgariate, s.a.md. Las mai jos o lista de piese folosite de mine si apoi impresiile: - 2x Difuzoare Audison APK 165, care vin insotite de Tweetere Audison AP 1 - Amplificator Hertz DP 4.300 cu care am amplificat difuzoarele - Subwoofer activ DD Audio, 400W - Kit cablu Audison Plug&Play AP T-H AVS02 - Prima T-Harness Audi-VW 52PIN - Kit cablu plug&play CN ISO 560P&P I/O - ISO EXTENTION IN/OUT 560CM/220" - Kit cablu alimentare Connection FPK 700, 4 AWG (20 mm2) - Adaptor semnal HI-LOW Connection SLI 2.3, 2 canale Instalarea a fost 90% plug&play, acesta fiind principalul motiv pentru care am ales piesele de mai sus. Integrare OEM cu instalatia masinii, fara taiat, cositorit si alte asemenea. Insonorizarea masinii in 3 straturi o voi face personal, cred ca in primavara, cand temperaturile revin la valori mai prietenoase si poti lucra de placere la masina, afara. Mai am cateva reglaje fine de facut pe parte de amplificator si subwoofer, pentru a suna perfect dpmdv, ieri nu a mai ajuns timpul. Amplificatorului i-am gasit culcus in spatiul din dreapta, unde statea in mod normal trusa medicala. Nu este o integrare perfecta, date fiind dimensiunile, insa sunt foarte multumit ca am scapat fara a-l fixa pe spatarul banchetei sau lateralele portbajului, cum o fac multi. Vreau sa vin cu ceva burete insonorizant sa acopar partea de cablaj inestetic. Cu subwooferul am in continuare ceva de lucru, intrucat nu reusesc sa ii gasesc o pozitie cat mai ergonomica. Podeaua portbagajului la Arteon nu este perfect dreapta de la un capat la celalalt, are o portiune fix sub spatarul banchetei unde mocheta urca brusc la 45 de grade, avand polistiren dedesubt. Nu am inteles inca rostul acestei minuni si cercetez in continuare o modalitate de fixare mai omeneasca. Am cumparat deocamdata niste cordeline elastice cu carlige la capete, si il voi ancora asa. Legat de calitatea sunetului, am luat-o treptat: prima data inlocuite difuzoare si tweetere apoi testat. Deja se auzeau muuuult, mult mai bine decat boxele stock din carton presat. Diferenta mare. A urmat instalarea amplificatorului Hertz, trase cablajele din torpedo, prin praguri, pana in locul final. Montat, dat cheie, auditie. Nu am cuvinte sa descriu rezultatul. Am ramas gura casca, nu ma asteptam la asa ceva nicio clipa. La volum 25% din meniul MiB-ului, nu te mai poti intelege in masina fara sa urli de la unul la celalat, in timp ce la 50% volum, deja devine deranjant pentru timpane, si nu in sensul ca distorsioneaza notele muzicale, sunetul este in continuare clar si ascutit, dar iti pui problema daca nu cumva poate produce leziuni ale urechii. Cireasa de pe tort a venit dupa finalizarea instalarii subwoofer-ului, care completeaza minunat gama de frecvente. Am ales un reglaj mediu, de inceput, pana ne mai imprietenim si isi face si acesta rodajul. Chiar si asa, vibreaza toate organele in tine si nu simt nevoia de mai mult. Costul total al pieselor + manopera, a ajuns la 6000 lei. Daca recomand achizitia ? Fara nici cel mai mic regret, pentru cei care cauta un sunet mai bun decat optiunile de fabrica, sa aleaga cu incredere. Fata de Dynaudio ce vine pe Arteon, Bang & Olufsen pe A4 B9,5, A5 B9, ceva Bose de pe Q7 si Hyundai pe care le-am ascultat recent, acestea par niste glume in materie de sunet. Ceva rau ... Difuzoarele sunt in rodaj si se vor mai "aseza" peste ceva timp, de aceea nu voi abuza de ele. Ma astept la un upgrade masiv dpdv sunet dupa ce voi insonoriza usile si portbagajul. Abia astept. 🥰
  17. R_a_z_v_a_n

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    La solicitarea initiatorului, se inchide.
  18. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Se trece rar/itp foarte usor cu defectiuni majore ,dpf anulat,anvelope uzate… Asta a trecut rar-ul fara probleme ,omul nici nu stia ce catastrofa a cumparat (adusa de afara) Vad mereu astfel de cadavre aduse de afara . Daca rar si itp ar fi pe bune …jumatate din masini nu ar trece
  19. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Si 11000 ron pt un euro 6, ce zici de asta? Dar 350ron pt un euro 3, care ambele fac cam tot km aia pe an, adica vreo 3mii =)) 0 pt hibrida Pe cand altul cu DPF diesel care face 30k km pe an nu va plati nimic, ca deh, are euro 5 sau mai stiu eu cat au masinile alea. Nu am inteles de ce conteaza cmc pt a calcula un impozit si pana la urma de ce sa platesc impozit anual pe ceva ce e al meu?
  20. acidone77

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Ce buget ai pentru masina?
  21. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Who cares? Eu am vrut sa fac golful Euro 3 in Euro 4, prin schimbare de motor , evacuare si management tot de pe Golf 4 Variant. treceam de la AJM 115CP la AXR 101CP. Pe banii mei nu ai statului sau nu din bani publici! Raspunsul absolut tampit de la rar: NU se poate, caroseria dvs a fost omologata cu motor euro3. 😐 No, sa ai cetatean ca vrea sa isi faca masina mai putin poluanta si tu sa zici ca nu se poate, trebuie sa fii prost rau. Bun. Si atunci ar trebui ca la fiecare factura de gaz, calculam poluarea produsa de CT/aragaze/boilere ca din poluarea rezultata in urma arderii sa plantezi X copaci. Faci dovada plantarii, iti dau gaze in continuare, iti dau verificarea instalatiei/ CT, etc. Pt fiecare produs cumparat (adica generator de poluare) sa faci dovada plantarii de copaci. Pt ca nu doar masinile polueaza ! Poluezi si cu electricele, poluezi si cu incalzirea casei, si cu cumparatul de telefoane, gadgeturi, haine, etc. Tragem linie si sa vedem unde ajungem. => ar trebui ca omenirea sa dispara ca sa nu mai existe poluare. pai si nu se rezolva cu taxe! o sa ai intodeauna oameni care fac pe "Dracu'n patru" ca sa circule cu masinile alea indiferent de taxe si poluare tot vei avea. Pt ca scopul taxelor e bugetul nu sa traiesti tu mai bine plantand statul copaci. Uite, eu propun sa se calculeze CO2-ul / persoana /luna indiferent de sursa si fac pariu ca poluez mai putin decat polueaza altii care au masini E5,6... 7...9... whatever. Cum facem aici? Ah, taxam masinile pt ca e ceva palpabil si aduce bani la buget chiar daca nu rezolva problema. Asta! Sincer, eu nu prea stiu locuri in oras unde poti face ITP pe naspa. Si daca ma uit pe strada, extrem de rar cand vad masini vechi. Serios acum, eu cu Golful ma simt mult ramas in urma vs celelalte masini de pe strada. In 90% din cazuri masinile sunt minim an 2010. In mai mult de 50% din cazuri sunt cu mult mai noi. Vad o gramada de masini noi mici si mari. Extrem de rar, masini care scot fum (si alea mai noi decat golful meu). Dar hei...sa taxam enorm (whatever that means) pe aia cu Euro3, cu E2, E1 si non-euro care sincer sunt sub 1% pe strazi. ps: uita-te numa' pe forum sa vezi cate masini sunt sub si peste Euro 4. Stim si ni se demonstreaza constant ca sunt doar pt adus bani la buget. Apropos de Taxe. De ce in RO, un Motor 3.0 are taxa de 3000 + lei indiferent de combustibil si norma de poluare iar in germania impozitul e intre 250 si 500 euro in functie de combustibil si norma Euro ? Raspunsul corect ar fi: ca avem un nivel de trai mai bun decat Germania si ne permitem, nu? Dar, sa inchieiem off-topicul: Mi-am facut calculele si pt mine inca NU merita sub nici o forma sa iau electrica. Trist, nu?
  22. dignitas1980

    Comenzi Pe Volan

    Florin, Al Bundy, scuze de intarziere, credeam ca am raspuns.... Da, am codat corect, de atunci merg si padelele. Inca o data, mii de multumiri pt ajutor!
  23. EEXCALADE

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Ce vrei tu nu exista ,e o contradictie . Masina de +20 ani care sa mearga mult cu viteza mare si incarcata si sa consume putin ….asta sunt criterii de masina noua . Masina de +20 ani ,sa indeplineasca conditiile tale necesita o restaurare completa nu reparatii.
  24. UNHleaSHD

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Multumesc. Se pare ca problema axelor cu came este doar la codurile motor care încep cu A, s-au remediat la urmatoarele. este un forum VW, care inca functioneaza si mai are membri cu multa istorie auto in cârcǎ.
  25. Ionel Paun

    Problema servo-directie

    Buna ziua, Am un passat b7 2.0 tdi 2014 și acum câteva zile mi s-a aprins martorul volan roșu , a țiuit de 3 ori si volanul s-a înțepenit când am vrut sa pornesc mașina. Am tras cheia înapoi și a doua oară când am pornit nu mi s-a mai întâmplat. Am mai mers cu ea câteva zile și astăzi mi s-a întâmplat la fel. Am fost la un service in apropiere și am rugat să îmi pună testerul pe ea. Au ieșit 3 erori 16349 control module , electrical fault in circuit, 00446 function limit due to insuficient voltaje și 00566 function limit due to insuficient voltaje. Băiatul de la service mi-a recomandat sa iau legătura cu un service care este specializat pe casete de direcție. E ok să ma mai deplasez cu ea ? Mulțumesc mult
  26. marius1982.11

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Este ilegal in romania sa rulam cu 180kmh, ramai fara permis. Eu vb de viteza legala. 130kmh pe GPS
  27. DB86CLP

    Sfat Passat AVF vs 2.5TDI

    Ce raspunsuri astepti, cine poate sa iti zica tie ce consum are o masina constant la 180km/h si incarcata si veche de minim 20 de ani. Si sunt sigur ca si google si chat gbt stiu de problemele motorului de 2.5 tdi! sunt cunoscute foarte bine, nu prea are cu ce sa te mai surprinda dupa 20 de ani de "servici"! Probleme clasice la 2.5 TDI V6 Passat B5.5 1. Uzura axelor cu came (cea mai cunoscută problemă) Una dintre cele mai frecvente defecte. Se uzează camele și tacheții hidraulici. Simptome: Bătăi metalice specifice, Putere scăzută, Ralanti neregulat, Fum mai mult Cauză: lubrifiere insuficientă și „călirea” slabă a camei. Repararea implică schimbarea axelor cu came, tacheților și, uneori, punților. 2. Probleme la pompa de injecție VP44 Pompa are un modul electronic (PSG5) care cedează în timp. Simptome: Motorul pornește greu sau deloc, Motorul se oprește brusc în mers Erori legate de pompă (ex. 01318, 00550) Reparația e scumpă dacă pică electronica. 3. Lanțurile de distribuție (da, motorul are lanț, nu curea) Motorul are: lanțuri la spate, lângă cutie, întinzătoare sensibile, patine care se pot rupe Problemele apar mai ales la kilometraje mari sau dacă s-a mers cu ulei prost. Simptome: Zgomot de lanț la pornire, Erori sincronizare arbore cu came, Risc să sară de la punct → pagube mari 4. Turbinele (uzură ax, geometrie variabilă blocată) La cele cu VNT, geometria variabilă se poate bloca din cauza calaminei. Simptome: Pierdere de putere, Modul de avarie (limp mode), Turbo lag mare 5. Clapetele din galeria de admisie Se pot gripă sau bloca. Simptome: ,Ralanti instabil, Pierdere putere, Erori EGR/admisie 6. Debitmetrul de aer (MAF) Foarte sensibil pe aceste motoare. Simptom: mașina nu trage sub 2500 rpm. 7. Probleme cu EGR și colectorul de admisie murdar Un clasic pentru TDI-uri. 8. Pierderi de ulei De obicei: garnitura de la capacul de la distribuție (în spate), simering arbore, garnitura de la baia de ulei 9. Vibrații și probleme la fulia arborelui cotit Fulia amortizor se dezlipește și lovește. 10. Consum mai mare decât la 1.9 TDI + performanțe medii Motorul este greoi și „leneș” raportat la consum. Nu sunt sigur ca ai cautat asa cum trebuie informatiile pe internet. Ele exista dar trebuie putin filtrate, la fel ca cele de mai sus.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!