Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Master_Blaster din Golf VI & Jetta
nu e complicat deloc. Ai 3 fire de alimentare permanenta, unul de alimentare dupa contact, unul de masa, unul la switch frana si 2 de can-bus. -
Eu nu am inteles ce nu merge. Odata spui ca pozitia, alta data spui xenonul.
-
Avand in vedere ca intotdeauna nu am mers mai mult de 10.000km cu uleiul si pentru ca este o perioada cu libere am efectuat o noua revizie chiar daca parcusesem aproximativ 8000km si acestia doar in regim extern. Am mers in principiu pe aceleasi piese Ulei Mobil 1 ESP, si filtre Mann si Mahle. Am efectuat si o verificare si nu am identitifcat probleme (fara scurgeri, fara pilitura, fara jocuri mecanice).
-
Mai studiaza ofertele o perioada , trebuie sa existe o explicatie Eu nu am prins niciodata scaderi de la an la an , am avut norocul sa am doar cresteri , pana si trecerile de la B0 la B8 au fost supracompensate de cresterile de pret Sunt curios acum daca chiar va scadea impozitul la motor de 3.0 , ar o premiera la masina asta sa fie ceva mai ieftin de la un an la altul
-
Ai tras ceva c nenorocirea asta de filtru. In parte te inteleg - am tras vreo doua luni de zile la dinozaur cu erori pe DPF si limp-uri (inclusiv la drum lung - de am oprit in ploaie sa scot mufa de la senzorul de presiune diferentiala sa pot continua drumul normal) - doar ca am reusit sa il diagnostichez singur cu ajutorul topdon-ului - a fost "doar" senzorul cu probleme. Noroc ca e ieftin si se schimba super usor. Trecusem si eu prin gandurile de DPF delete...
- Astăzi
-
1.5 tsi an fabricatie 2024 cod motor DXD. Cf ChatGpt e Evo 2.
-
Din lipsa de ocupatie am incercat sa activez "memory mode". Nu functioneaza pasii de mai sus. Indiferent de ce am facut ramane in varianta anulare start-stop la pornirea masinii. Ce am observat dupa ce am montat dispozitivul; chiar daca pun butonul pe "on" - LED-ul stins, start-stop nu functioneaza.
-
Mie personal imi place mult Audi A4 B9 facelift. As merge pe motorizarea 2.0 TFSI 204 CP, este suficient de puternica si placuta la condus. Dieselul l-as exclude, are lag prea mare la acceleratie in combinatie cu cutia Stronic. Deci, daca ar fi sa iti dau un sfat, ti-as sugera sa mergi pe motorizarea 2.0 TFSI de 204 CP (4.0 TFSI). Este cu adevarat placuta la condus.😁
-
Eu nu am zis ca ma adresez ANPC.. am zis ca cel putin din punctul meu de vedere, ca un comerciant sa te duca cu vorba pana iese produsul din garantie si sa nu iti mai repare un defect sesizat in garantie, atunci ar fi caz de ANPC. Defectul actual e deranjant dar se poate trai cu el. Eu ma gandesc si in perspectiva, ce mai pica peste 1-2-3 ani. De aceea as fi vrut sa o schimb. Dar se pare ca e mai complicat decat a parut la prima vedere
-
@tudy_cnueu zic sa te gandesti, macar da-le un telefon la oricare dintre baietii ce i-am mentionat mai sus. lucrez in domeniu auto, am zilnic treaba cu garaje, reprezentante.... crede-ma ca te-ai scutii de multe probleme daca ajungi la ei.
-
Passat 218CP putere cumulata / 156CP - putere motor termic - 220.000km vs. Polo - 95CP - 70.000km, adica putere injumatatita, rulaj mult mai mic, dar cumva risc mult mai mare de accidente... Mie tot nu imi iese calculul matematic si nici logic, iar cat despre relaxare nu stiu cu ce ti-am parut agitat, am expus pur si simplu o situatie.
-
Schimbare ceasuri de bord (deci probabil si IMMO)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de razvanT din Golf IV & Bora
La acest model, de regula, totul merge foarte usor. Ce producator sunt ceasurile care nu poti sa le citești? -
Ce cod motor are masina? Verifica cablajul dintre bcm si far + bcm ul
- Ieri
-
Pe EVO 2?
-
Doar ca ANPC si persoana juridica nu prea merge, ramane doar calea instantei intre persoane juridice daca masina este pe firma. Sa speram ca nu se ajunge acolo si ii vor da de cap. Sunt curios cum o luau ei la buy-back desi stiau de situatia asta cu erorile sau de aici si pretul mic oferit de ei fata de piata. Spor la rezolvare.
-
Recomandasem un service pe profilul colegului Tudy cu Cayenne-ul, eu asa am ajuns sa ii urmaresc pe cei de la Coasta de est, intre timp si-au deschis un service tare, la standarde ridicate, asta inca e ala vechi:
-
ANPC si PORSCHE...stai linistit, nu vrei sa te dai in judecata cu Porsche...pierdere de vreme...vine Piedone sa verifice cat de negru e uleiul din cutie/motor? eu mi-am reparat Cayenne-ul (cutia de viteze) in regim propriu, in alta tara, cei din Pipera nu i-au dat de cap, e adevarat ca masina nu mai era in garantie..."but still!" pe cladirea lor scria PORSCHE, nici pe bani nu i-au dat de cap, mi-au zis ca trebuie schimbata integral, nici macar cei care erau SPECIALISTI in cutii de viteze in tara, 2 locuri am vizitat, Bucuresti si Timisoara, cutia data jos, desfacuta bucati, inlocuit toate componentele etc etc...pana la urma, era carcasa crapata si uleiul n-avea presiunea optima pentru schimbarea treptelor, REALLY? M-au incasat baietii de la reprezentanta din Swiss doar pe carcasa si manopera, in rest totul era NOU, deja schimbat in RO! Aia chiar au analizat tot cu LUPA! Ma rog, compar Elvetia cu Romania.. Probabil ca au mai evoluat lucrurile intre timp si la noi in ultimii 10 ani, nu vreau sa generalizez...dar...eu mi-as lua gandu' de la reprezentante si amenintari cu autoritati cand vine vorba de multinationale sau companii mari...
-
Din pacate se intampla foarte des ,am patit cu doua marci diferite la reprezentante diferite .
-
Nu cred ca s'a inteles situatia: Concret, eu am avut garantie oana pe 27 aprilie 2025. In jurul datei de 1-5 aprilie, am raportat acest defect. La momentul acela, masina era in garantie. De atunci, dosarul e in continuare deschis si automat trebuie sa imi rezolve situatia tot pe garantie. Nu exista sa raportezi o pb cat masina e inca in garantie, ei sa te duca cu vorba pana iese din garantie si apoi sa se spele pe maini. Nici macar Porsche nu sunt de chiar atat de joasa speta. Plus ca ar fi de ANPC direct.
-
@tavitara"Or fi , doar nu ma duc sa las masina o sapt la Bucuresti si sa vin cu autocarul acasa daca ar fi sa schimb distributia " Tu crezi ca ei isi permit sa tina masina pe stand o saptamana? Oamenii tre' sa faca bani, nu sa traga de timp! Ei pierd bani daca masina clientului sta mult pe elevator. Au evoluat lucrurile, merg pe banda rulanta, te cheama cand au toata piesele de schimb livrate, ma gandesc ca o lasi dimineata si o iei in aceasi zi, daca nu apar complicatii, asta daca nu iti gasesc si alte bube la masina, abia cand desfaci poti vedea alte probleme, ce-i drept, care pot necesita timp suplimentar la lucrare. Eu am ramas mut cand am vazut ca strang inclusiv suruburile de la role si roti dintante, componente de la distributie cu cheia dinamometrica, la valorile date de producator. Cine mai e atent azi la asemenea detalii?🤔 Nu sunt ruda cu ei, nu am nici un interes sa ii ridic in slavi, am urmarit doar ce au postat ei in social media si review-urile clientilor... Nu imi fac griji de distributie momentan, abia am "implinit" 124 000 km la Phaeton, am depasit 300 000 km cu acelasi motor la Cayenne, daca ii faci reviziile la timp si exploatezi masina extraurban in mare parte, nu prea ai de ce sa iti faci griji, oricum mie mi se par baieti seriosi, repet, as duce masina la ei fara sa ezit. Eu imi desfac de multe ori o bere si urmaresc ce posteaza, sunt multi posesori VAG care poate au probleme similare si vor sa faca mentenanta. @tavitara "Timpul e problema , nu gasesc nicaieri , dispare pe zi ce trece " Te cred, In ultimul timp, de cand au deschis service-ul nou, nici eu n-am mai apucat sa ii urmaresc, imi dau seama ca timpul este cea mai importanta resursa pe care o avem... din pacate : Eu am ajuns sa-i urmaresc pe baietii astia dupa ce am vazut clipul asta:
-
Or fi , doar nu ma duc sa las masina o sapt la Bucuresti si sa vin cu autocarul acasa daca ar fi sa schimb distributia Eu ma referam aici la mine ca reprezentantele Nurvil nu mai au oameni de calitate Asa mai bine ma duc sa fac reviziile si restul lucrarilor la Catalin la Bacau Timpul e problema , nu gasesc nicaieri , dispare pe zi ce trece
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
teo0605 a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Pentru Harman sunt cele din More incredible patch din cate stiam. Dar se incarca din green menu care tre sa fie cu Gem 4.11 . Generator de fec uri e pe net pe pagina la rusi (vwcoding.ru) dar nu stiu cat e de real. Tre sa afli VCRN ul neaparat. Daca ai Vcds ai putea incerca pe rand cate unul sa vezi daca merge, avand CP off. Dar doar in EOL poti scrie Fec ul. In orice situatie documenteaza te bine pt ca tot ce faci e riscant. Eu ma chinui cu un Mib 3 sa fac navigatia dinou sa mearga si nu gasesc pe nimeni sa ma lamureasca . Din pacate e usor sa strici aceste unitati, cateodata fara sa faci ceva gresit. Pur si simplu o eroare strica tot. -
@tavitara Fac baietii distributii de orice fel pe banda rulanta, piese oe, garantie pe lucrare etc: https://www.facebook.com/share/1DgdiXF3a7/ Poate ar merita sa incerce si colegul la ei cu problemele semnalate. Oamenii sunt profi! Posteaza multe lucrari pe youtube, si-au deschis un garaj nou la standarde, urmariti linkul de facebook si youtube, imi place "despre ei", mi-as duce masina cu incredere sa ii faca orice lucrare, am inteles ca se sta la coada acum pentru programari: https://youtube.com/@coastadeest?si=cD3j1GdAtKTSbJsP
-
TFSI-urile au rezolvate cam toate problemele copilariei. EA888 Gen 3 sau chiar evo4 (că tot vrei FL) sunt motoare robuste și destul de fiabile dacă au fost întreținute corespunzător. În afara orașului au un consum decent, în oraș...nu chiar.
-
Golf 6/Jetta - Probleme ABS/ESC + ambreiaj
spido a postat în topic iniţiat de TrIcK din Golf VI & Jetta
Nu e un motiv ptr a nu functiona Esp.
