Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 95 zile.
- Ultima oră
-
Sanatate, detin un audi a3 8p 2.0 tdi bmm. Am avut o problema a mers cineva cu el si a sarit apa este 90 de grade, s-a intamplat fenomenul cand desfaci dopul sa se intoarca apa inapoi in vas. Am rectificat chiulasa/plan, garnitura noua si acuma se intampla un lucru imi da antigel prin fata la distributie (banuiesc sa fie pompa) si se intampla un lucru scoate gaze in vasul de expansiune de la ce sa fie oare? tot e strans cu cheia dinamometrica.
- Astăzi
-
La unii se simte la alții nu. La mine nu (DPCA).
-
Si la mine se simte cand merge in 2 cilidri, vibreaza la 1100-1200rpm la deal in 2 cilindri.
- Ieri
-
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
CristiM a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
Eu am ofertă făcută în septembrie pentru mașină configurată full-option redusă de la 71.300 EUR la 60.200 EUR. Sunt curios dacă în decembrie va mai fi valabilă. -
Trebuie sa fii atent, daca nu, poti trece cu vederea. Nu exista ca un motor in 4 cilindrii sa mearga identic cu unul cu doi cilindrii si jumatate din putere.
-
Părerea mea este că, după o alimentare "normală", în rezervor intră mai mult de 70 de litri. Prima dată când în rezervor a intrat mult peste cât erau așteptările mele (și mașina era nou-nouță), le-am spus celor de la OMV unde alimentasem că suspectez că pompa lor nu e calibrată corect. Și abia o calibraseră cu o săptămână înainte. De atunci, m-am obișnuit cu ideea. Teoretic, ar mai fi o explicație, deși mai puțin plauzibilă în cazul tău: poate ai condus mai econonic pe ultima parte a traseului spre DTS, iar consumul mediu pe baza căruia se calculează autonomia (care nu e identic cu cel din bord) a scăzut destul de mult.
-
Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB
davidut5 a postat în topic iniţiat de Vali5575 din Golf VII
Dacă nu ai adblue, și toba e curata nu cred ca e de la răcitor. Eu doar asa am găsit înfundate cu depuneri de la aditiv sau funingine de la dpf spart.- 17 replici
-
Cupra Formentor 1.5 TSI nu se simte nimic cand se modifica regimul cilindrilor.
-
Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB
teko a postat în topic iniţiat de Vali5575 din Golf VII
Daca nu este spart sa piarda antigel, ma gandesc ca merge curatat. Daca nu merge curatat, altul nou si am rezolvat problema. Mai greu este de dat jos de pe masina.- 17 replici
-
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
Ssoulstream a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
mie mi-au zis ca termenul de livrare ar fi cam 4 luni. Eu o sa ma interesez din nou in urmatoarele 2 zile de o oferta de tayron PHEV cu noile optionale sa vad ce oferte mai au. Din ce am inteles la o discutie pe whatsapp cu reprezentantul de la VW, la noile configuratii, ofertele de pret vor fi mai scazute decat la modele de pe stoc. In functie de oferta, vad daca iau tayron sau kodiaq. -
Salutare, Azi s-a intamplat ceva ciudat la un golf 2.0 CRLB. A inceput regenerarea la SMM si SMC = 9g, la nici 20km de la ultima regenerare ce a decurs absolut normal. Nu mi s-a mai intamplat pana acum sa porneasca asa devreme, si nici sa nu sara valoarea SMC la 22.5 in momentul regenerarii. A mai patit cineva?
-
Salutare, Azi s-a intamplat ceva ciudat la un 2.0 CRLB. A inceput regenerarea la SMM si SMC = 9g, la nici 20km de la ultima regenerare ce a decurs absolut normal. Nu mi s-a mai intamplat pana acum sa porneasca asa devreme, si nici sa nu sara valoarea SMC la 22.5 in momentul regenerarii. A durat cam 10 minute, pana a ajuns SMM la 0. Presiunea diferentiala era 6 inainte sa porneasca. A mai patit cineva?
-
Sunet ciudat curea accesorii A4 B 8.5
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Ener2k din A4 - B8 Type
Comanda piesele dupa seria vin ,nu dupa codurile de pe piesele de pe masina -
mersi ... da se inchide pe safe. ledul clipeste
-
Audi A4 B8 din 2011 motor CAGA, cumparat recent, dupa 1500 km s-a rupt intinzatorul de la cureaua de accesorii. Masina adusa de un an in Romania. Banuiesc ca vechiul proprietar a schimbat cureaua si intinzatorul pentru ca aratau foarte bine, intinzatorul fiind Ina (romania). Am cumparat alt intinzator tot Ina l-am montat dar nu mai reusesc sa pun cureaua, parca e prea scurta cureaua 6PK1580. Am ajuns sa cred ca vechiul intinzator a fost tensionat prea mult de cel care la montat incat putea fi motivul pentru care s-a rupt. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Exista o curea mai lunga cu 10mm?
-
Safe insemana ca nu poti deschide usa chiar daca tragi de manerul interior. Este semnalizat prin acel led care clipeste pe portiera soferlui. Pe spate e simptom de lipituri reci, dar dacă tot desfaci curata și colectorii motorasului.
-
Da, se simte mersul in 2 cilindrii si reactia intarziata la trecerea in 4 cilindrii. De cand era noua. Este perfect normal, intrucut un motor in 2 cilindrii nu e la fel de bine echilibrat ca cel in 4 cilindrii. Se simte inclusiv la Audi A8 V8. (4-8-4).
-
am uitat sa mentionez ...am curatat si motorasul... Si ce inseamna "pe safe"?
-
Insemna ca usa se inchide doar mecanic. Ascula daca atunci cand inchizi cu cheia se aude ca ar finctiona motorasul si daca se inchide pe safe. Parerea mea ca nu. Daca e asa, trebuie sa o mai desfaci o data si sa desfaci si motorasul din ea sa cureți colectorii periilor. Sa faci asta si in spate ca de nu, nu mai deschizi decat cu fierestraul sau extrem de complicat.
-
Îmi recomandați un electrician în Brașov?
-
Salut, Am ceva probleme cu usile golfului meu. Usa de la sofer, momentan se incuie si se descuie doar cu cheia in broasca. A avut o perioada de cateva zile in care functiona intermitent din telecomanda dupa care a ajuns la stadiul actual. Am desfacut broasca, am refacut lipituri, am verificat switch-uri, am verificat cablaj de la yala la mufa mare de pe motorul geamului, am desfacut burduful dintre usa si caroserie si vizual firele par intregi. Totusi usa nu vrea sa se in uie/descuie din telecomanda. Colac peste pupaza usa stanga spate facea figuri dinaintea asteia din fata la modul ca incui masina din telecomanda, usa se inchide, dar daca mai apas odata pe inchis, usa se deschide. Nu stiu daca sunt 2 probleme separate sau una o cauzeaza si pe cealalta. Atasez si o poza cu erori. Astept sfaturi, ce mai pot face/verifica. Multumesc.
-
Pentru A4 B9.5 cu faruri LED basic activarea cornering: Long coding Control unit: 09 Central Electrics Values: skl_config: Old value: not_active New value: skl_r119
-
Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Vali5575 din Golf VII
In general ,la eroarea respectiva ,trebuie racitor nou- 17 replici
-
4900 de lei, dar tinand cont de pretul pieselor de aproximativ 2000 de lei pare destul de mult mana de lucru....acum na, fiecare cu calculele lui... Nu simt niciodata dezactivarea cilindrilor....
-
Ai nevoie de electrician, nu de mecanic.
