Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 724 zile.
- Ultima oră
-
Da,dar nu a specificat acest lucru. Ca s-ar fi facut distributie..
- Astăzi
-
Scanarea cu VCDS - coduri de eroare
sandumbogdan a postat în topic iniţiat de suzu din Motoare pe benzina
Citisem astfel de erori cu missfire la alte persoane dupa schimbarea distributiei. -
Supape,variator axa came.
-
Scanarea cu VCDS - coduri de eroare
szintyjanos a postat în topic iniţiat de suzu din Motoare pe benzina
Buna Am un Golf VII cu motor 1.5 TSI, si tot imi re-apare eroarea 10591 - Cylinder1 - P0301 - Misfire detected si mai nou si 10593 - Cylinder1 - P0303 - Misfire detected, in ciuda faptului ca am schimbat toate bujiile (desi, cf service nu era inca momentul) si am schimbat si bobina de incudctie pe cilindrul 1, insa eroarea reapare de fiecare data, iar dimineata la prima pornire, imi da si eroarea pe bord de Start-Stop not function. A mai intampinat cineva aceasta situatie? Ce sfaturi as putea primi? Masina este programata pentru o diagnoza la reprezentanta din Timisoara. Address 01: Engine (J623-DADA) Labels:. 04E-907-309-V1.clb Part No SW: 05E 906 018 AL HW: 05E 907 309 Component: R4 1.5l TFS H22 6084 Revision: 81H22000 CVN: E96C3F02 Coding: 012500322304190830000000000000000000000000000000 Shop #: WSC 00028 028 00071 ASAM Dataset: EV_ECM15TFS01105E906018AL 003002 ROD: EV_ECM15TFS01105E906018AL.rod VCID: 6FE78E7EB69D05F723-803A VINID: 9E69EAAAA465A9B805146006180226032C 3 Faults Found: 10591 - Cylinder 1 P0301 00 [032] - Misfire Detected Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 107679 km Date: 2025.10.03 Time: 07:17:29 Engine RPM: 998.50 /min Normed load value: 5.5 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 16 °C Intake air temperature: 9 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.580 V Unlearning counter according OBD: 35 Outside temperature: 7 °C Absolute intake pressure: 59 kPa abs Engine torque: 16.9 Nm Fuel: tank fill level: 24.0 l Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000 Particulate filter: loading stage: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 10593 - Cylinder 3 P0303 00 [032] - Misfire Detected Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 107754 km Date: 2025.10.07 Time: 07:14:47 Engine RPM: 1102.50 /min Normed load value: 5.5 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 15 °C Intake air temperature: 10 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.320 V Unlearning counter according OBD: 35 Outside temperature: 6 °C Absolute intake pressure: 67 kPa abs Engine torque: 17.4 Nm Fuel: tank fill level: 15.0 l Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000 Particulate filter: loading stage: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 37073 - Engine Misfires Detected on Startup (First 1000 Revolutions) P0316 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 107679 km Date: 2025.10.03 Time: 07:18:15 Engine RPM: 795.00 /min Normed load value: 9.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 25 °C Intake air temperature: 10 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.660 V Unlearning counter according OBD: 35 Outside temperature: 8 °C Absolute intake pressure: 27 kPa abs Engine torque: 27.4 Nm Fuel: tank fill level: 24.0 l Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000 Particulate filter: loading stage: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 Multumesc -
Buna As avea si eu 2 intrebari, nu prea stiu ce as putea face, legat de schimbul de ulei din cutia DSG: 1. Am apelat la reprezentanta, si mi s-au spus urmatoarele: " in urma verificarii seriei de sasiu in sistemul nostru, conform planului de service dat de producator, va confirm ca uleiul este longlife, la modelul detinut uleiul la cutia de viteze nu se inlocuieste, doar se verifica nivelul si se completeaza" Teoretic ar fi trebuit schimbat uleiul la 60-80000km, si dupa aceea din 40 in 40000, momentan am 107000, insa la reprezentanta nu vor sa o schimbe, doar impreuna cu baia atf. A mai schimbat cineva uleiul din cutia DSG? Ce ar fi de urmarit? 2. A inceput sa apara un zgomot cand schimba din a IV-a in a V-a, fara sa fie in sarcina, ca si cand anvelopa fluiera la mplecarea de pe loc. Interesant este ca, in sarcina nu face acest lucru (adica daca apas putin mai tare de accel;eratie), respectiv cand schimba din a V-a in a IV-a tot nu se aude nimic. Va multumesc pentru orice sfat.
-
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
Ssoulstream a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
am cerut oferte de la mai multi, inclusiv pbv1. ofertele variaza in functie de discount-ul de dealer, dar diferentele intre kodiaq si tayron sunt cam de 4000 euro pt configuratii asemanatoare. -
Sub capacul lateral este pinionul pt tr. 5. Problema nu este neaparat datul cutiei jos, cred ca mai mult de 500 lei nu ar trebui sa coste, nu este complicat dacă ai elevator. In curte sa faci tu operatiunea asta este complicat, eu am schimbat kitul si m-am injurat singur. Eventual cu ocazia asta schimbi kitul de ambreiaj daca are uzura. Problema este ca trebuie demontată cutia. O poti trimite la Campia Turzii daca mecanicul nu stie sa remedieze problema.
-
Total gresit cap-coada. Distributia se verifica la 300 mii km, nu se schimba la 180 mii, nici macar la 300 mii nu se schimba ci doar se inspecteaza. Apoi sa o schimbi ulterior din 30 in 30 mii in nici un caz. La Hyundai aveau probleme mari cu consumul de ulei deci nu sunt de preferat motoarele lor turbo fata de cele de la VW. Mie mi se pare destul de logic. Axele sunt blocate exact ca de curea deci daca ar fi asa de sensibila pozitia atunci si miscarea curelei dintate ar afecta pozitia lor. Singura varianta in care ar putea justifica acea scula ar fi daca ar fi diferiti marimea si numarul de dinti de pe curea dar nu este cazul, toate curelele au acelasi numar de dinti si aceeasi marime deci nu are nici un sens acea ajustare fina care este mult prea fina pentru tolerantele curelei din cauciuc.
-
Chinezu' strikes again Exista si varianta mai ieftina care nu necesita calculator. https://www.aliexpress.com/item/1005007130451855.html
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
draganuta a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Ultima versiune de SW este SW0332, dar la tine trebuie facut initial update la SW:0178, dupa care la SW:0278 (pt. MIB3 OI cu SW:0268, SW:0270, SW:0272, SW:0274, SW:0276, SW:0278, SW:0300, SW:0302, SW:0304, SW:0306 se face update la versiunea SW:0308 si ulterior la SW:0332). Update-ul de la SW:0178 la SW:0278 va duce la pierderea navigatiei, care trebuie refacuta. Fiecare update dureaza aprox. 3 ore. Ce versiune de SW este la OCU <Address 75: Telematics (J949)> ? Versiunea SW0332 este atasata (parola se trimite pe Message doar la membri). Nu stiu daca am si celelalte versiuni intermediare (trebuie sa le caut). MIB3 FW 332 updt.txt -
Întreținere, revizii & costuri de exploatare Superb 4
Seba_Tour a postat în topic iniţiat de tetea din Superb 4
Buna ziua, In caz ca ajuta pe cineva, ieri am facut inspectia de 30.000km si schimb de ulei + filtru ulei pentru Superb 4 2.0TDI 150 la Autoclub Timisoara. Cost: 1401 ron O zi frumoasa, -
Retrofit Golf 7: Montare comenzi / volan multifunctional
suflo a postat în topic iniţiat de beowulf100 din Golf VII
Am Mid, si cautat in VCDS, si am gasit setarea asta pe SteringWheel, si l-am activat. si nu a dat eroare. Deci fara activare online, zici ca nu ar merge? si care ar fi solutiile? multumesc anticipat -
poti argumenta?
-
@Teodor2025 te rog renunta sa mai citezi postarea anterioara. Nu faci decat sa dublezi inutil un post. Multumesc
-
Multumesc mult. Ceva de genul asta credeam si eu. Sa dau cutia jos nu merita. E exclus. Am incercat asa cum zici si nu am reusit. Am dat jos si capacul lateral al cutiei in speranta ca voi avea acces la levierul acela. Nu am insa. Ok. Mi se parea greu de crezut ca un surub montat din exterior ar putea avea influenta asupra functionarii cutiei. Vad ca m-am inselat. Multe multumiri oricum. Respecte!
-
Adaptarea senzorului de rotire a volanului
yo8rze a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
Mulțumesc, Florin! Scuze, dar nu știu ce înseamnă FL. O să caut să apelez la cineva care a mai făcut treaba cu ceasurile... Cât despre calibrarea senzorului G85 am respectat instrucțiunile de mai jos, fără succes însă... ,, Sensor for Steering Angle (G85) Prerequisites: Start the vehicle. Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h. While driving turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left. When having the steering wheel straight again stop the vehicle with the wheels pointed straight. Ensure that the steering wheel is not moved again. Keep the engine running and do not switch off the ignition. System voltage at least 12.0 V. [Select] [03 - Brake Electronics] [Security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [Basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, one of the fields should say "OK". [Done, Go Back] To make sure the basic setting was successful, check the sensor again. [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too." O să mai execut odată procedura, poate îmi iese.. 😊 -
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
AndreyPH a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Salut @draganuta! Cred ca este prima versiune cu care a iesit din fabrica, nu a stat nimeni de ea pana acum sa-i faca update. 😕 -
Ai 2 cleme de plastic si restul clipsuri metalice. Trebuie sa îndepărtezi si plasticul din zona in care intra balamaua, e tot clipsat
-
Retrofit Golf 7: Montare comenzi / volan multifunctional
F l o r i n a postat în topic iniţiat de beowulf100 din Golf VII
Manetele nu te ajuta cu nimic. In primul rand, pt verificare compatibilitate manete, trebuie sa verifici ce calculator coloana ai pe masina. Dupa montaj, trebuie conexiune online cu serverul VAG, pt a activa pilotul automat -
Nu mai indică nivelul de combustibil
F l o r i n a postat în topic iniţiat de mishu28 din A4 - B6 & B7 Type
Ai umblat la pompa de carburant sau cum a aparut problema? -
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
F l o r i n a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Sa tragi si firele de can de la modul confort la ceasuri -
Adaptarea senzorului de rotire a volanului
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Andi TDI din Tuning si alte modificari
Ceasurile de FL sa le montezi pe non FL, nu te ajuta sa citești pinurile. Trebuie sa citești zonele immo intai. Dupa aceea trebuie deblocat eeprom la ceasurile noi, ca să poti scrie noile informații. Trebuie sa scrii manual vin, cs, immo, chei in noile ceasuri....si ai nevoie de cipuri noi la chei. Pentru cealaltă problemă ti-au scris deja colegii. -
Foarte tare motorizarea, sa o stăpânești sănătos!
-
Daca ai, se poate incerca. Altfel, desfacut si cu un programator, citesti Dflash si Pflash si scrii pe noul modul, tot desfacut. Uite aici lucram eu la un modul de B8, care a fost inundat
-
Stabilus- este producator de amortizoare OE
