Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4 zile.
- Ultima oră
-
Distributie lant 3.0 TDI (Touareg CR7)
Irinel Tincea a postat în topic iniţiat de adaniel90 din Touareg CR7
Si a mea face la fel, fabricatie decembrie 2024, am 30.000 km, dar face de noua asa. Am fost la Porsche Vest 1 cand am facut revizia la 15.000 km si mi-au zis sa stau linistit ca se aude injectorul de addblue si ca este normal. Acum nu stiu cat de normal este, dar ce-i drept aveau un Touareg nou pe stoc, l-au pornit si se auzea la fel. O sa merg acum sa fac revizia la 30.000 km si o sa sa le zic iar. -
Buna colegii ,doresc sa achiziționez o Skoda Octavia second și am înțeles că pot apela pt verificare serie șasiu aici ?
-
Sisteme de asistenta la Parcare - Probleme & Discuții (Tiguan III)
Ionutz83 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
PDC TPI 20768321_RO.pdf Da-le mura in gura. Daca nici asa nu sunt capabili, sa se lase de meserie. - Astăzi
-
Sisteme de asistenta la Parcare - Probleme & Discuții (Tiguan III)
Scorpionul a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Revin cu problema mea, am vorbit azi la Porsche vest 1 Bucuresti si nu au habar de acest traseu al senzorilor. Parcarea o fac tot pe frana ca sa intru cu viteza mica . O sa insist la WV Romania . -
Am dat cu spumă! Am mers o perioadă. Nimic nou. Am dat și cu spray cu biocid. Am mai mers o perioadă. Parcă-parcă se simțea ceva. Precizez că am intrdodus agent de curățare în fiecare dintre fantele prin care intră aer în mașină: bord, stâlpi, sub scaune, în compartimentul filtrului de polen (în zona ventilatorului) cât prin exterior în zona grilei de admisie a aerului (sub parbriz, grila din dreptul pasagerului). Evident am curățat/ aspirat de frunze și alte resturi și tot compartimentul de sub parbriz. Totuși, mi se pare ciudat, cum am spus și mai sus pentrucă acest fenomen se manifestă numai după pornirea AC...în primele câteva minute... după care totul revine la normal. Și zic că e ciudat pt faptul că în momentul în care opresc AC și rămâne doar ventilația (deci bagă aer cald de afară), nu miroase aiurea la condens. Deci doar la pornirea AC face. Oricum, mi dr pare că respectivul miros a scăzut mult-mult din intensitate pe măsură ce merg cu mașina și folosesc AC. Apropo, unde se află vaporizatorul? Se poate curăța/ spăla ușor?
-
Experiențe personale & impresii după achiziție Superb 4
vicosh a postat în topic iniţiat de Luciosu din Superb 4
Multumesc! -
Experiențe personale & impresii după achiziție Superb 4
vvede a postat în topic iniţiat de Luciosu din Superb 4
DA! Este normal. Gandeste-te ca anvelopele sunt produse si apoi trimise catre producatori, care producatori urmeaza sa produca masina. Nu trebuie sa iti faci probleme -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
halamadrid a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
La reprezentanta. -
Experiențe personale & impresii după achiziție Superb 4
vicosh a postat în topic iniţiat de Luciosu din Superb 4
Salut, Urmeaza sa-mi fie si mie livrata o Skoda Superb L&K TDI 193CP (masina a ajuns deja la dealer). Masina s-a produs la mijlocul lunii August (saptamana 33). Sunt usor surprins de DOT-ul anvelopelor. Masina a primit anvelope Good Year Eagle F1 (R19), iar DOT-ul indica "0225", deci saptamana a 2-a a acestui an. E oare uzual ca anvelopele sa fie atat de "inaintate in varsta" fata de masina? (deci ar fi cam 31 saptamani / 7 luni diferenta intre anvelope si masina). Multumesc anticipat. -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
xfg8 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salut. Am cutie DQ381 la masina din profil. Cum as putea verifica daca pentru masina mea exista recall ? Daca este cineva de pe forum care ma poate ajuta cu o verificare, ii trimit seria de sasiu. Multumesc ! -
In manual scrie clar ca merge cu 95 dar in caz de nevoie se pot folosi si 92-93 cu o scadere vizibila a cuplului. E perfect logic ca detonatia sa fie detectata de ecu si sa scada din avans pana cand dispare. Sau sa imbogateasca foarte putin amestecul pentru a reduce detonatia. Astfel rezulta un cuplu mai mic decat cel asteptat(si consum putin mai mare), sa nu credem ca se distruge motorul, mapele originale sunt suficient de flexibile. Daca faci un stage 1 iti asumi ca iti dispare o parte din aceasta flexibilitate, adica ar fi ok sa mergi cu benzina de 98.
-
Mda, între timp mi-am dat seama cum vine treaba. Cam aiurea, dar asta e...
-
Combustibil de calitate slaba insemna unu' care da rateuri sau fum mult pe diesel, adica refenerari mai dese cred ca se traduce la asta noi. La golf 4 ALH "tunat" doar vad fum la alea mai proaste. Benzina proasta am mai prins la dacia 1310 cand bateau segmentii ca la gazolina(ce e aia? LOL) si trebuia sa invarti delcoul sa scazi avansul. Asa si ziceau unii ca "bate avansul". Bate pe nevasta-ta, segmentii bat ca o consecinta a autodetonarii. De aia se baga "tetrălău" sau tetraetil de plumb care avea rol de anti-detonant, polua cu plumb si era extrem de toxic. Luata de la MOL si mers in concediu cu ea, cat ghinion! Urca feleacul cu mizeria aia! Idem am prins motorina proasta care la cea mai fina acceleratie fumega ca o locomotiva de aia dizel. Si tot asa fix in concediu am prinso , un rezervor intreg. Am bagat dupa de aia "buna" si instant si-a revenit. Astea 2 patanii le-am avut in 24 de ani de soferie. Nu e asa rau.
-
-
Defecțiuni frecvente ale motoarelor TSI. Printre altele: Ce înseamnă un combustibil de calitate slabă? Merită combustibilul premium?
-
Pare.se ca numai de 1.5 TSI EVO 2, nu se vorbeste in ultima perioada. Faceti schimb de numere de telefon si contrati.va la telefon
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
vp44 a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Injectoarele cu A2Cxxxx nu sint originale,sint remanufacturate. -
Probleme tehnice specifice Superb 4
Alexandru Gabriel a postat în topic iniţiat de cristi511 din Superb 4
Unde se pot verifica acele coduri cu probleme? - Ieri
-
Ma poate ajuta cineva?, am nevoie urgenta
-
-
da, da, stim noi mai bine adica ..........doar plusuri consum mai mic cu ceva bani in plus, versus consum mai mare cu ceva bani mai putin emisii mai reduse? pai greta e vesela
-
Daca intereseaza sporirea puterii inseamna ca nu intereseaza consumul iar eventuala reducere a consumului este oricum anulata de diferenta de pret dar, bineinteles, vei sta mai bine cu emisiile daca asta este preocuparea.
-
asa o fi, furaciosi astia pe la OMV si Rompetrol, si etc, ne mint cu buletinul in fata Nu mai zic de cei care scriu prostii prin cartile tehnice.......auzi la ei, putere mai mare si consum mai mic..........
-
Eu ma apropii de 1 milion de km condusi in cei 27 de ani de cand am permis, incepand cu Dacia 1310 si momentan cu noul Passat B9 si pot sa declar cu mana pe inima ca nu am simtit niciodata nici o diferenta intre carbunatii ieftini si cei premium la putere sau zgomot. Sigura diferenta a fost ca intotdeauna am avut consum mai mare la carburantii mai scumpi fara nici un avantaj. Asa ca dupa mai multe masini si benzina si diesel si turbo si aspirat eu am ajuns la concluzia ca carburantul standard este cel mai bun.
-
Noi pornisem de ideea mult trambitata ca e totul placebo Nu ti face softul de 170 de CP, dar poate ca i mentine mai odihniti pe cei 150 si tot e mai bine Dupa ani de folosinta de benzine si motorina superioara, nu ma intorc la cealalta Dintr un grup de masini de serviciu, eu scot consumuri si cu 1 litru mai putin. Unii zic de stil de condus, da, dar eu zic ca si cea superioara conteaza. Colegii folosesc doar normala, ca e placebo La 300000 de km am injectoare originale, colegii le au mai schimbat etc O fi placebo, o fi