Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. andrei0241

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    OT Yanq are la jurnal detalii despre calatoria la Nordkapp, insa pentru cine vrea sa si stea sa vada locurile, nu doar sa le tranziteze, calatoria se poate dubla ca durata. EOT
  3. Xman_ghio

    Filtru diesel de particule - DPF

    OBD11 (obdeleven) spune mai multe, nu doar cei 3 parametrii de mai sus...
  4. Xman_ghio

    Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald

    Daca sta pe la 1100 ture pare sa fie de la incarcare. Depinde si in ce stare a fost bateria "noua". Au incarcat-o pe un redresor vreo 12 ore inainte de a ti-o monta? Sau a stat vreo 2 ani pe raft, era "semi goala" si ti-au pus-o tie? Pentru ca daca era asa atunci 40km nu ajung pt incarcare full.
  5. andrei0241

    '22 A8 D5.5 facelift 4.0 V8

    Last visited September 27, 2024 ...
  6. CosminBalan26

    Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald

    Salutare. Vin si eu cu următoarea situație la un cc 2011 2.0 tdi. Ieri a murit bateria, dar înainte sa moara masina statea turata, ceva mai mult ca in cazul regenerării dpf, putin peste 1000 ture. Astăzi am schimbat bateria, am verificat cum incarca si alternatorul, totul e in parametrii. Masina rămâne non stop turata, inițial am zis ca isi face regenerare, am mers turat 40 de km, dar tot nu a revenit la normal. Bateria a fost codata la montaj... Aveți idee de ce rămâne turata non stop pe relanti?
  7. Astăzi
  8. andrei0241

    Noul motor 1.5 TSI

    Evident ca in baza uzurii, dar ochiometric nu merge intr'un document oficial de service, deci ar trebui sa fie ceva repere in baza carora se recomanda inlocuirea sau mentinerea in folosire La 1.4tsi CZEA (pe Ateca 2018) am platit ~2600 ron ptr inlocuire pompa apa Daca si la 1.5tsi e aceeasi arhitectura, manopera ptr pompa de apa e compet separata de cea ptr distributie, deci un 6000 ron nu ar fi deloc surprinzator
  9. cuibusel

    Noul motor 1.5 TSI

    Am scos eu acum câteva săptămâni intervalele service de pe site-ul oficial VW (erWin), actualizate 2025. Din păcate nu pot atașa întreg documentul că este peste 4 MB (dar daca mă ajuta un Admin îl atașez). În continuare doar pt. câteva coduri motor există indicație de schimb curea+role, iar pentru restul o sugestie de verificare la 300 000 km Cât de mult să ne luăm după recomandările VW cred că ne lămurește intervalul pentru filtru de aer Link manuale: https://we.tl/t-zXEfs9vOSY
  10. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Am si eu obd eleven, spune cand face regenerare, grad de incarcare si masa totala de particule. Cam putin...
  11. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Pai și de la ce ar putea sa fie trepidațiilor astea, pornește motorul sfert rotund apoi când se așează la relanti gata tremura zici că merge in 3 pistoane 😅
  12. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Aaaa, am înțeles acum. Mersi frumos
  13. davidut5

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Valoarea normala e cea ceruta de ecu, specificat. Diferența dintre specificat și actual este deviația
  14. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Dar valoarea normala care este? Câți bari trebuie sa fie ? Mersi
  15. davidut5

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Ca sa meargă foarte prost deviația trebuie sa fie peste 100bari, dacă este pana în 10-20 bari e ok.
  16. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Deci să schimb supapa de control presiune de la rampa? Mersi
  17. davidut5

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Vezi deviația la presiunea din rampa.
  18. Dolfin

    Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw

    1K0907115 - unitate comanda motor benzina, cod eliminat la 01.01.2020 fara inlocuitor
  19. voinea

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Stai sa vezi cum arata si cate zile dureaza o excursie Bucuresti -> Norvegia Nordkapp si retur (pe alta ruta decat cea de la dus)
  20. qwk

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Daca tot e service-ul langa, "arunca" si o turbina pe la motor. Face bine la "corazon". Eventual o mai "gadili" si prin spate, pana-i creste si "4x4". 😀
  21. mad_kat

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Verifica inainte de toate starea pragului structural al masinii - ce rugineste de obicei (la mine asa a fost pe ambele parti) e "coaja" curbata coplanara cu usile. Aceea se inlocuieste mult mai usor, sau se poate (daca nu e pe toata lungimea afectata) inlcoui local zona afectata Eu nu am foarte multe poze din timpul operatiunii - insa dupa ce am constatat ca este ok interior - am decupat pana la metal sanatos partea exterioara, curatat si grunduit si vopsit cat am putut ajunge la pragul interior o data ce coaja era desfacuta, apoi manufacturat din tabla aprox de acceasi grosime zincata si vopsita electostatic in prealabil (sursa este extrem de la indemana oricui si este testat rezistenta in timp) si dupa niste prelucrari (doar cu rabdare fara scule iesite din comun) montata pe pragul "sanatos cu rasina epoxidica bicomponent speciala pentru metal. Apoi revopsit tot pragul cu vopsea serioasa (oricum are textura din fabrica) si un ultim strat de vopsea in culoarea masinii. Cel mai dificil a fost sa iasa dubla curbura (cea principala si cea de dedesubt -daca te uiti de jos intelegi ce vreau sa zic) si "intoarcerile" in care intra suruburile carenajului rotii. Stanga am facut-o acum aproape un an si jumatate, dreapta in iunie anul asta. Stanga am inspectat-o dupa un an si arata impecabil. Si "la mana" se aude uniform tot pragul. Iti spun toata povestea ca si incurajare - si de aplicat NUMAI DACA pragul interior este intact Aripile... Ideal e sa iei din dezmembrari bune. Eu nu am gasit, am luat aftermarket. Este ok-ish, insa se vede daca stii unde sa te uiti.
  22. bodincatalin

    Vibratii La Ralanti 2.0 Tdi 140 Cp

    Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici că merge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc
  23. bodincatalin

    zgomot motor la relanti si tremurat

    Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici că merge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc
  24. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici căerge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc
  25. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Sa inceapa balaceala Masina va beneficia de un detailing exterior (decontaminare, polish, ceramica) + detailing interior + tratament piele + inlocuit folie faruri
  26. acidone77

    '22 A8 D5.5 facelift 4.0 V8

    @ct_act mai ai Audi-ul? un update ceva?
  27. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Cat au cerut, 9.000 lei?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!