Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Poate in timp se vor vedea ceva schimbari, dar nu vor fi peste noapte. Iar sa intervii pe Valea Oltului ( pe DN, cu lucrari ) va fi haos. Vor face poate ceva cand va fi gata autostrada si vei putea reruta traficul din zona. Ce macel a fost si anul trecut cand au blocat peste zi Valea Oltului... imi aduc aminte ca fix atunci a trebuit sa ajung la Bucuresti, inceput de August, concedii, omor pe toate drumurile...
-
Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]
davidut5 a postat în topic iniţiat de Olirusu din Passat B8
Se pare ca nu pot pune doar carcasa, este mai adâncă la solenoid, și nu pot pune cu valva noua ca trebuie și alt pinion. Nu știu ce sa mai fac, în partslink da un singur cod pentru carcasa, dar câte doua la valva și pinion. -
E mult pana departe 🤐. Educatie, educatie, educatie ..... Si asta e doar un exemplu ( sunt foarte multe alte exemple ). Cum a suportat motorul urcarea? Km fara probleme .
-
Aveti idee cum pot face sa scot cip-ul de pe cheia veche, ca sa il pun in cheia noua? Nu pare sa iasa prea usor si imi e teama sa nu se sparga.
-
Primim ce am primit mereu , o factura
- Astăzi
-
Bun...si ce primim acum dupa dublarea pretului rovinietei? 😐 calitate de 2 ori mai buna la drumuri?
-
Si la mine era la fel, din ce tin minte, dar merg mult extraurban, in scenariul optim. Acum e resetat la 15000/an de cand nu mai merg la reprezentanta, nu stiu cum as putea sa il restez la 30000km/2 ani.
-
daca il resetezi din butoane(fara tester) se muta pe FIX, 15.00km.
-
Daca etrierii nu sunt dintr-o bucata, se schimba doar portetrierul. Astfel, schimbul de setup ar inseamna: - portetrier care sa acomodeze discul mai mare - disc frana corespunzator - placute de frana conforme. Insa, din experienta iti pot spune ca poti obtine rezultate mai bune doar facand upgrade la placutele de frana. adica sunt total de acord cu ce spune @andrei_221 mai sus.
-
Problema hayon / amortizoare portbagaj electric octavia 3 combi
Adria_n a postat în topic iniţiat de bahamas din Octavia 3
S-au demontat de mai multe ori pentru ca : - au dat eroare, le-am schimbat cu altele ( intre timp le-am reparat, aveau cate 1 fir subtire dezlipit, dar nu la baza, deci au putut fi reparate ) - le-am montat din nou ( mai mult pentru a ma convinge ca problema era de la fire ). Au functionat fara probleme o perioada. - ulterior au dat din nou eroare (cu totul alta eroare), deci le-am dat jos din nou. Acum era un fir gros, care data trecuta avea izolatia deteriorata. S-a rezolvat firul, dar nu le voi mai monta. S-au stricat pt ca nu au iesit usor ( ori n-am stiut eu sa le scot usor, am bagat o surubelnita pe fiecare latura, sa le declipsez ). Si incerc tot timpul sa umblu cu grija. Voi vedea ce e de facut, poate le pot fabrica (efectiv e o sarma indoita). Mersi frumos- 43 replici
-
- hayon
- amortizor portbagaj
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Varianta de 90cp are discuri de 256 pe fata, iar cea de 110 cp are de 288mm. Ma gandesc ca mai mult de etrieri nu ar trebui schimbat. De asemenea, pe 288 intra si jantele de 15". O sa mai caut info si revin...
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Din punctul meu de vedere este foarte bine ca se intampla asta. Faptul ca totusi vanzarile de chinezisme dau inainte, imi spune ca problema reala din piata nu e reprezentata de lipsa ofertei sau de calitatea in scadere ci simplu de...pret. In mare parte, cumparatorii de masini le vad "at face value", adica obiecte de deplasat din punctul A in punctul B. Zona automotive reprezinta un camp de lupta extrem de "sangeros", unde unii sunt preocupati sa nu faca mizerie pe jos si sa si faca bani din gunoaiele rezultate iar ceilalti...de dominare totala. Nu mai dureaza mult si vom avea rezultatul luptei. -
Flexibil.
- Ieri
-
Mai degraba sa ne uitam la Build Your Dreams (BYD) in detrimentul Tesla, i-au depasit deja in vanzari in Europa 😄: https://www.jato.com/resources/media-and-press-releases/byd-outsells-tesla-in-europe-for-the-first-time-as-registrations-surge-in-april In UK vand de sparg: https://www.autoexpress.co.uk/byd/367012/tesla-overtaken-chinas-byd-uk-car-sales-charts A vandut BYD in UK in Q1 2025 cat in tot anul 2024 si a depasit multe branduri best selling disponibile pe piata: https://www.autoexpress.co.uk/news/366770/byd-beats-dacia-honda-and-citroen-chinese-ev-giant-already-outsells-big-uk-brands
-
Senzori parcare OEM - probleme
Radu Marius Florentin a postat în topic iniţiat de florinkn din Passat B8
Salutare. Am probleme cu senzorul față centru-dreapta, adică trebuie înlocuit. Îmi puteți recomanda vreun producător? Vă mulțumesc frumos! -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
De acord ca nu trebuie sa fim in acord pe subiectul asta. Bateria are garantie in UE de 8 ani. Mai departe, e dupa cum considera fiecare. -
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Eu nu sunt de acord cu tine. Si nici testele ADAC: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/autotest/vw-id3-dauertest/ https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/over-90-per-cent-capacity-id3-battery-impresses-in-adacs-160000-kilometre-endurance-test-19433 Acum evident ca nu poate nimeni garanta nimic, nu stim cum se vor comporta toate modelele de la toti producatorii, dar achizitia SH a unei electrice nu pare sa fie problematica. Eu de ex mi-as lua poate un Model 3 sh pe la 100k km, nu as avea o mare problema cata vreme as lua dintr-o sursa ok. Si cu siguranta principiul se poae extinde pentru destule modele. -
Problema hayon / amortizoare portbagaj electric octavia 3 combi
andrei_221 a postat în topic iniţiat de bahamas din Octavia 3
nu vin separate. Doar cu amortizoare. Dar de ce s-au demontat de atatea ori? si de ce s-au stricat, daca umblii cu grija nu au motiv sa se deterioreze...- 43 replici
-
- hayon
- amortizor portbagaj
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
si zici tu ca merge asa ceva plug and play? ca sa pui discuri mai mari, trebuie etrieri mai mari ca sa pui etrieri mai mari, trebuie sa schimbi portfuzetele. Ca sa schimbi portfuzetele, trebuie alte amortizoare. mai continui? mai bine pui discuri / placute de calitate si e cel mai bun si ieftin upgrade.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
filtru 00GC 325 183 D garnitura N 910 845 01 -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
mihai_mihai a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salutare, ma poate ajuta cineva cu codul de la filtru de ulei dq381 ,motor dfga 2019? Mulțumesc -
Martor airbag aprins,am atasat poza cu cele 2 erori.
koma a postat în topic iniţiat de marssss_84 din Passat B6
-
Am uitat sa ma uit la DOT, fresh clar nu mai sunt, da mai merg ceva, oricum au rezistat binisor la km astia.
-
Cu DPF-ul - am trecut printr-o experienta interesanta cu dinozaurul cu motorul de MB din semnatura - erori pe DPF, regenerari aiurea si fumacioase - dupa ceva studiu am cautat si schimbat senzorul de presiune diferentiala - rezutatul - DPF-ul saracul, la 200+k km este la 7%, regenerarile abia de le mai simt, pana si consumul a scazut oleaca. Arunca un ochi, cine stie...
-
Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]
davidut5 a postat în topic iniţiat de Olirusu din Passat B8
Skoda 2017 CRLB, valva veche 04L906455G, la piese imi scoate doua coduri si zice sa inspectez piesa veche. Eu am luat 03L906455C, arata mult diferit de cea veche. Cred ca cea veche este deja la zi, si ce am luat eu cu 455c este pentru alt pinion? Carcasa este cea mare cu amortizor, cea noua nu-l mai are. Nu mi s-a parut ca agata supapa aia. Cred ca o sa pun carcasa, si pentru pornire probabil baterie sau electromotor, inclin spre electromotor ca la test compresie a invartit 10-20secunde fara sa dea semne de oboseala. Dar o ia mai greu din loc.