Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 93 zile.
- Ultima oră
-
LA grupul VAG garantia de producator este de 2 ani ( nu stiu KM) iar de importator de inca 2 ani.
-
Probleme inchidere centralizata (usi blocate, switch-uri nefunctionale, etc.)
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Adi64 din Polo 9N si 9N3
Central Electric Control Module -
esti sigur ca atat calculatorul cat si senzorii de impact sunt de pe aceeasi masina ?
-
ventilatoare radiator nu pornesc, termocupla?
Al Bundy a postat în topic iniţiat de SamuraiJerk din Passat B6
NU exista treapta 1 si 2., au variatie continua. Si poate nu e cazul sa ajunga la 100% daca specificat este 40% -
Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS
Al Bundy a postat în topic iniţiat de mark21 din Golf VI & Jetta
Atunci cauta in laptopul cu care ai facut modificarile, acolo gasesti codarea initiala. Si daca e 00 atunci ai o problema. -
Releu comanda ventilatoare Radiator si Clima
Al Bundy a postat în topic iniţiat de joynt din Golf IV & Bora
Sigur ai facut toti pasii din acel DIY ? - Astăzi
-
Releu comanda ventilatoare Radiator si Clima
@Bucluc a postat în topic iniţiat de joynt din Golf IV & Bora
Salut ! AM aceleasi simptome. Cum s-a rezolvat problema in final? Idem. Aceeasi problema. Ventilatoarele pornesc cand scot contactul iar compresorul nu mergem. Am urmat pasii lui AL Bundy , am schimbat releul cu unul Metzger si tot nimic. Va rog sfaturi. Multumesc mult. -
Buna ziua,credeti ca aceste valori pot avea relevanta ptr interpretarea starii injectoarelor,nu pot citi valorile de corectie,este vorba de motor CXXB euro6 injectoare Delphi
-
Iluminare scăzută cd player oem
google08 a postat în topic iniţiat de google08 din Leon 1P / Toledo 5P / Altea
Chiar nu este nimeni care să mă ajute și pe mine cu această problemă? - Ieri
-
Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS
alinul27 a postat în topic iniţiat de mark21 din Golf VI & Jetta
Am incercat, nu merge. -
Demontare - Montare si Inlocuire elemente interioare/exterioare (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Bogdan.TM din Touareg 7P
Manerul face parte din fata usii care se da jos Nu am idee cum e fixat doar el de fata usii Si nu am idee ce s-a rupt mai exact Da , se da masca de pe el jos si e un surub care prinde fata usii de tabla , dar trebuie desfacute toate ca sa dai fata usii jos Am detaliat aici : -
Demontare - Montare si Inlocuire elemente interioare/exterioare (Touareg 7P)
Baxxon a postat în topic iniţiat de Bogdan.TM din Touareg 7P
Manerul ar trebui sa aiba un capac care se da jos pt accesul la suruburi. Am insemnat cu verde care ar fi capacul -
Multumesc frumos. Gasisem si eu intre timp. Scuzele mele ca nu am avut rabdare sa caut.
-
Multumesc de raspuns. Deci inteleg ca e cu totul - sectorul magnetic e integrat in rulment. Asa e, ABS nu se aprinde. Daca il inlocuiesc are sens pun original ?
-
ventilatoare radiator nu pornesc, termocupla?
gyo80ag a postat în topic iniţiat de SamuraiJerk din Passat B6
Va salut, ventilatoarele functioneaza, dar si astazi cand au fost 28° pe test la specificatii nu trece peste 40% ,posibil sa nu mearga treapta 2 ? Cum pot sa-mi dau seama daca merge treapta 2 ? La pornire din vcds se învârt tare, în schimb în relantiu au aceeași turatie. Multumesc anticipat pt eventualele răspunsuri -
mama lor de verificari... de cat ori nu s-a recomandat treaba asta aici..... am facut eu o mica modificare. PS releul de pe lonjeron se pune doar OE si doar codul exact pentru masina altfel nu va functiona nimic bine. Febi, Topran sau alte prastii vor merge fix 1 zi si se vor topi sau vor face alte belele. In majoritatea cazurilor nu merg din cutie. Cum se diagnosticheaza sistemul AC la generatia 4 de Golf (si celelalte de pe aceasta platforma) La aceste tipuri de masini, ventialtoarele de pe radiator si compresorul de aer conditionat sunt controlate de J293, fan control module, situat sub baterie, prins de lonjeronul stanga cu 2 suruburi. Acest modul are 2 mufe, T14 cu 14 pini si T4a cu 4 pini. Se incepe diagnosticarea cu mufa cu 14 pini. 1. Porniti motorul . Porniti AC si selectati ventilatia pe maxim. 2. Verificati daca sunt 12V pe pinul 8. Aceasta tensiune vine de la butonul AC si comanda ventilatoarele de pe radiator pe treapta mica pornirea compresorului. 3. Verificati daca exista 12V pe pinul 9. Aceasta tensiune vine de la contact cand este trecut pe ON. 4. Verificati daca exista 12V pe pinul 4. Aceasta tensiune vine direct de pe baterie prin siguranta S16 5. Verificati daca exista masa pe pinul 6. 6. Verificati daca exista 12V permanent pe conectorul T4, pinii 1 si 3. Aceasta tensiune vine direct din baterie prin sigurantele S164 si S180 7. Treceti cheia in pozitia OFF. Masurati daca exista continuitate intre pinii 5 si 14. Aceasta continuitate este data de senzorul de temperatuta exterioara pentru Ac F38. Contiunuitatea trebuie sa existe doar daca temperatura exterioara este mai mare de 5 Grade celsius. 8. Verificare daca senzorul de presiune freon este functional : se recomanda inlocuire cu senzor nou Hella sau OE,. Check pin T14/2 using a duty cycle meter. If the refrigerant charge in the system is normal, about 30 percent to 35 percent duty should be indicated at pin T14/2 without the compressor engaged. The duty cycle signal is supplied by the G65 pressure sensor in response to system pressure changes. A duty cycle above 90 percent or below 20 percent will command the compressor off. 9. Verificati daca exista o tensiune de referinta de 11 V la pinul 3. Aceasta tensiune este generata de J293 si poate fi pusa la masa de ECU in anumite circumstante (full throtle, kick dowe, etc ) si opreste functionarea compresorului de AC. Daca tensiuea acolo este de 0 V, atunci ECU comanda compresor OFF sau firul respectiv este in scurt catre masa. Turati motorul la peste 2500 rpm si masurati tensiunea la pinul 3 . Daca aceasta ajunge la 12V si compresorul porneste, atunci este nevoie de un basic –settings asupra clapetei de acceleratie (la motoarele pe benzina). Daca toate aceste teste au fost trecute cu succes, verificati prezenta tensiunii de 12V la pinul 10. Aceasta tensiune comanda cuplarea ambreiajului la compresorul de AC. Daca nu exista tensiune aici, atunci modulul de comanda este defect. Edited June 1, 2012 by Al Bundy
-
Am avut un caz exact cu acelasi model de masina si cand am demontat rulmentul era crapat sectorul magnetic de pe el. M-am si mirat ca nu dadea eroare de senzor de ABS. Dar zicea in bord care era roata cu presiune "incorecta".
-
Salutare, As avea nevoie de un mic sfat/ ajutor. Am un Golf 4 la care vreau sa fac update de la 4 airbaguri la 8 airbaguri (cortina). Am luat totul de pe un alt Golf 4 ( sistemul complet 😞 airbaguri cortina, sistemul de prindere, calculator, cablaj complet, plafon si stalpi etc. Cum as putea modifica calculatorul airbag sa fie recunoscut de masina ? Se poate modifica bin-ul calculatorului ? Aici eroare principala : 01224 - Control Module Does Not Match Vehicle Am citit un calculator de test , sa vad daca pot citi binul. Mersi frumos.
-
Salutare ! Problema mare ! Niciun frigotehnist, mecanic nu ii da de cap. Primul simtom: nu a mai mers AC_ul. - verificat freon ( totul ok ) - verificat compresor (pe direct totul ok, nu primeste comanda) - panou climatronic (totul ok) Inlocuit releu climatronic. Nu s-a intamplat nimic.Tot nu porneste compresorul. Mai mult mi-au ramas ventilatoarele pornite atat cu releul nou cat si cu cel vechi. Astept sfaturi va rog !
-
Mie mi-a murit senzorul recent. O perioada (cateva luni) imi arata -1 cu motor oprit, contact pus. Apoi o perioada imi arata -5. Apoi am facut un drum mai lung si mi-a aparut check engine (imi arata -66) Poate e si asta cam gata.. dar inca nu e dus cu totul. Senzorul nou arata 0.
-
Probleme inchidere centralizata (usi blocate, switch-uri nefunctionale, etc.)
tool a postat în topic iniţiat de Adi64 din Polo 9N si 9N3
ce este CECM? -
Probleme inchidere centralizata (usi blocate, switch-uri nefunctionale, etc.)
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Adi64 din Polo 9N si 9N3
Ala nu e modul confort, este CECM. -
Climatic sau climatronic ?
-
Salut, ce data are baza de date ? 25.1 ?
-
Ar trebui sa arate 0 dar si -1 e destul de aproape. E ciudat ca se duce la mult sub minus in functionare.