Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 57 zile.
- Ultima oră
-
-
😁😁 uitasem de Stunts. Imi construiam propriul circuit, scoteam timpi buni , modificam numele fisierului in care se salvau timpii pentru alt circuit , pe urma se chiuiau prietenii sa imi bata timpul. Ce vremuri. 486 DX2 66 Mhz, 16 MB RAM, placa video Cirrus Logic cu 1 MB RAM si HDD Quantum Bigfoot de 1.2 GB....
-
nu putem compara o piesa noua cu una reconditionata, deci nici preturile.
- Astăzi
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
aditzu' a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
O sa ai nevoie de mult mai mult. Va trebui sa rescrii si litrajul rezervorului ca sa indice corect (diferenta e de 7L cred) si in unele cazuri de vazut cu k-pulse value pt. ca de aici apar erorile de afisare a vitezei parcurse (daca abaterea e mare exista si risc de a fi prins de radar tu crezand ca mergi cu viteza legala). La genul asta de retrofit uneori pierzi buzzerul cand uiti farurile aprinse. -
@marius1982.11 "Urla" V10-le ala in mare fel, cred ca e ultimul hypercar "analogic", cutie manuala, 3 pedale, stie Jay Leno ce stie...stia si Paul Walker, ultima masina in care s-a urcat, Mniezo' sa-l ierte: : @halamadrid Imi aduc aminte cand ma jucam Stunts in urma cu 32 de ani pe un 486 DX4 cu 4 Mega Ram? 😄 Puteai alege acel Lambo LM002...ce vremuri! Ce grafica! 😄 O masina destinata Orientului Mijlociu. 😉
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
Robert22 a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Buna seara, Ma poate ajuta cineva cu o modificare a unui epprom de pe niste ceasuri de golf 4 1J0 920 846C cu ceasurile de passat 3B0920846A imi ramane aprins martorul de la ABS si palpaie matorul de la frana de mana... Atasez poze si fisierele de la ceasuri. Am atasat link-ul cu fisierele BIN. https://www.transfernow.net/dl/20250617MedWlY52 -
Adica 556 euros??Asa imi iese mie cind bag pe internet ron to eur...daca asa este,inseamna ca va trag astia teapa prin toate orificiile sa ma scuzati de vocabular. Aici costa 363 eur plus TVA 21% si mi se pare foarte scump. Reparatia,in functie de ce se pune,duza sau bobina,ori ambele,150....180 eur iar la serviciul oficial 250 eur. Reparat 4 injectoare+schimbat garnituri pompa,filtru motorina,spalat rampa,+montaj 950 eur +TVA 21%
-
Am cautat o discutie pe acesta tema dar nu am gasit, caut dimensiunile acelui oring, ori part number.Am o scurgere destul de urata pe, planetara si altele, oringul de pe ''admisia'' turbinei este schimbat, acolo este uscat, problema este cel de sub admisie, adica cel care este in flansa de pe corpul turbinei.Las si o poza pentru exemplificare, ok ar fi sa demontez si sa vad exact, dar as imobiliza masina, apoi mers la ''compas'' ssmd.
-
Clar. Axa "coruperii : tu, @marius1982.11, eu si urmeaza fratele meu...si tot asa. 😁
-
Deci, ai fost corupt si tu
-
Ai nevoie de un vcds ca sa ne uitam pe niste parametri, altfel este greu de spus, poate fi o problema mecanica. Un test de compresie ar fi util. LE Acum am citit postările de mai sus şi deduc că ai vcds. Pune o poză cu grupurile din Measuring Blocks 001, 004, 013 la rece. Înainte să porneşti motorul (prima pornire din zi), doar cu contactul pus conectează vcds, accesează grupul 007 şi pune o poză şi cu ăsta. Pune o poză şi cu grupul 000 din Basic settings.
-
Nu prea înțeleg schema, nu sunt electronist din păcate, asa am dedus...
-
VW Tiguan AD1 2.0TDI DSG 190PS R-Line
mihaita27 a postat în topic iniţiat de mihaita27 din Masina mea
La 224329km s-au intamplat urmatoarele: - revizie Haldex - demontat pompa, curatat sita, inlocuit garnituri + suruburi. Cam asta a fost situatia la Haldex dupa 43000km rulati de la schimbul precedent. Nu la fel de murdara ca la schimbul precedent, dar tot degradat uleiul, se vede mazga formata pe sita. - sita curatata cu garnituri noi; - schimb ulei diferentiale fata + spate. - inlocuit busoanele de golire/umplere la toate grupurile. -
Salutare! am reglat avansul și am schimbat și senzorul de temperatură antigel… dar tot îmi scoate fum albastru la pornire și dimineața când e mai răcoare pornește mai greu (Skoda Octavia 1.9 ALH)
-
Ei, in cazul asta ai indicii. E tot un fel de blefaroplastie, dar la pleoapele feminine.😄 Uitasem de o masina, rara, pentru ca nu a avut mare succes. Primul SUV Lamborghini. Daca erai seic al petrolului, iti permiteai consumul. Acum trebuie sa iti permiti cauciucurile, costa o avere, peste 10.000 de euro/bucata! Daca esti sultanul din Brunei, nu o problema, are si el cel putin una in colectia lui.
-
Nu stiu cat o sa imi ia pe Autostrada. Ramane de vazut. Mai trebuie sa schimb carligul sa trec la cel OEM, detasabil. Acum 2 ani parca mi-o luat de la SB la BV cam 9-10 % mers cu rulota pana in 110 kmph pe autostrada. Ramane de vazut cat o sa ia acum. la @vladinsky
-
Mai invata in termen la moda, labioplastie.
-
6 airbaguri . Credeam initial ca cele cortina se considera 4 (pana la urma acopera 4 locuri - fata/spate ). Nu poate tine nimic omul pentru el... :))) Si ceasurile :
-
Felicitari pentru munca depusa ! Cu rulota pusa pe autostrada cat ai consumul acum ?
-
Mistoo, si eu caut sa fac la fel la G4 meu. Am modulul, am airbag-urile laterale si mai trebuie sa iau cablajul sa il am intreg. dar imi trebuie de Variant, nu de Hatch. Cred ca trebuie codat modulul. 8 airbag-uri? 1 la sofer, 1 la pasager 2 in scaunele fata 2 cortina. unde mai poate avea G4 airbag-uri?
-
VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de mirceateodor din Masina mea
No ni ma la el. Pune si poza cu ceasurile 😏 -
-
Merci. Avea si Jenson Button un Enzo de vanzare la un moment dat, cred ca nu mai incapea in hala industriala care ii servea drept garaj.😀 Pe DN1 poti vedea orice masina din lumea asta, iar cu ocazia asta m-am informat ce este blefaroplastia.🤣
-
Pai cam exact ce spune eroarea inseamna. Ca modulul de prornire ventilatoare e prajit. In primul caz se pare ca e circuitul pt vent mic.( il poti verifica separat sa vezi daca vent merge normal). Nu se exclud nici mufe corodate sau contacte imperfecte sau in scurt. De verificat si senzorii de la temp motor. Acestia dau comanda de pornire prin acel modul, dar in general apare la diagnoza impreuna cu eroarea pe modul.
-
M-a mancat undeva sa fac upgrade la airbaguri ( de la 4 la 8). Am luat tot kitul de la un Golf 4 1.6 : airbaguri, senzori impact, cablaj complet, suporti, modul airbag,plafon, stalpi etc. Aici problema devine un pic complicata: modulul momentan nu e recunoscut de masina.