Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.
- Astăzi
-
Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)
pronet a postat în topic iniţiat de alexxxlch din Touareg 7P
Eu am repozitionat de mai multi ani "degetarul", astfel incat fluxul de gaze sa nu mai dea direct in clapeta. -
Ok, dar de ce când e pe treapta 1 sau 2 de ventilatie merge cat e cat acceptabil?
-
Am demontat motorasul electric unde am gasit reductorul acestuia intepenit de rugina. Axul prin care trece solutia de spalat luneta este de proasta calitate, rugineste si nu mai etanseaza pe semering, lichidul ajunge in reductor si totul rugineste si se blocheaza. Dupa curatare functioneaza dar nu mai folosesc solutia de spalat. Pana cand o sa cumpar alt motoras am obturat furtunul de lichid de spalat
- Ieri
-
salut, si eu am avut problema. cred ca la o ploaie mai serioasă intra apa pe la cheder și după mai multe ploi chiar se acumulează multa apă in timp. eu am procedat simplu, am găurit toate garniturile de cauciuc sau cred că le-am scos de tot afara și apa se scurge, asta e cea mai ieftină soluție !
-
Verifica cablajul pana in panou climatronic Erori nu ai, pe modul clima?
-
Nu, de regula problema este la claxoane....întra apa, etc. Monitorizează doar, daca o mai arde, atunci o sa fie de inlocuit
-
...pai nu e chiar asa! E ca si cum VW recomanda 5w30 (ma rog, norma X) si tu pui 1/4 ulei de floarea soarelui ca tu crezi ca ala lubrifiaza mai bine. La schimbul de ulei mai des nu spune VW ca NU e voie sa pui mai des. Aici iti spune ca sa alimentezi cu "Diesel X" nu cu alte chestii. Asa de ce nu pui si putin kerosen? Sunt inii care pun 1-2l de benzina la un plin de motorina...
-
Am ales gri grafit, sportline, cu roti pe 20..
-
Super ... felicitări pentru răbdare. Și eu abia aștept să ajungă. Pe miercuri am înțeles că va fi în vamă la Curtici și apoi cam încă o săptămână pentru RAR, numere rosii, pregătirea pentru livrare. Așa mi s-au comunicat telefonic vineri 6 iunie. Ca și curiozitate ce culoare ai ales ? In cazul meu steel gray. O seară minunată !
-
Salut, unii zic ca masina mea ar fi trebuit sa ajunga vineri la dealer si ca saptamana viitoare pe miercuri ar trebui sa o ridic. Acu, astept marti sa imi zica daca este asa si pana nu o vad, nu cred..
-
Hey, Ce vești ai ??? N-ai mai scris nimic ...
-
Pai ai replicat exact ce am spus eu dar in mod mai academic. Este exact ca si schimbul de ulei la 30.000km producatorul zice ca e bine, cetateanul ca nu. Fiecare isi trage singur concluziile.
-
Am rezolvat, era siguranta arsa din ebox, aia de 15 A.Nu eram treaz cand am verificat, asta este viata.Acum vine alta intrebare, de ce sa se arda siguranta, daca nu este undeva o problema?Sa schimb claxoanele?Sa fie vechi si sa consume mai mult?Ori releul este afumat si ''lucreaza'' cu arc?
-
Salut, Si eu am problema similara. Mi s-a intamplat de cateva ori, insa nu am reusit sa aflu cauza. Uneori am avut impresia ca a intrat apa dupa ce am spalat masina, insa nu am reusit sa reproduc problema la spalari ulterioare. Alteori pare ca se aduna apa, cand masina sta cu partea frontala mai jos si ploua.
-
Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de alexxxlch din Touareg 7P
Super , asteptam cu interes Nu imi e groaza de desfacut cat imi e de jegul ala depus -
Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de alexxxlch din Touareg 7P
Am o solutie pentru a minimaliza aceste depuneri . E in testare de aprox 15.000 km ,pana acum totul e ok . Va tin la curent. -
Pai ti-ai dat primul raspuns singur: senzorul ala nu are de ce sa arate -38 grade! Investigheaza si corecteaza problema respectiva. Apoi mergi la urmatorul pas daca nu se remediaza.
-
Asta e ca si povestea ai: "ai caine? Daca da, atunci esti nazist pentru ca si Hitler avea caine"... De unde stim ca masina aia a mers asa de bine din cauza uleiului 2T? Este o legatura de cauzalitate sau o coincidenta? Noi ca utilizatori putem doar sa avem o parere si o situatie particulara care se poate, sau nu, repeta in alte conditii.
-
Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)
nenea2u a postat în topic iniţiat de alexxxlch din Touareg 7P
Salutari! In ultima vreme aveam iar mici trepidatii la pornire dimineata, nu tot timpul, dar aveam, am desfacut galeria si surpriza neplacuta a fost ca dupa numai 30.000 de km parcursi de la ultima curatare depunerile erau consistente. Dupa 2 ore de munca am reusit sa curat tot, ramane de vazut daca trepidatiile o sa dispara. -
Salutare, am tot căutat dar nu am gasit nimic despre problema mea.masina in cauza tiguan 2014 2.0 177hp 4motion , doar dimineață la prima plecare cu masina undeva la 15-20 km/h se aude un zgomot, parcă ar cupla ceva,ca un trosnet se aude destul de violent,o dată sau de două ori atât,apoi in restul zilei nu mai face oricâte porniri as face.curios este ca face doar peste noapte cand stă masina.poate ma puteți ajuta cu ceva sfaturi.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
dkmg33 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
E motivul pentru care eu mi-am propus momentan sa nu mai iau masina noua, pe langa devalorizare. In 2021 am luat o Toyota Rav 4 noua benzina, manuala, monument de fiabilitate japoneza. In 1500 km si o luna am schimbat de 2 ori ambreiajul pe garantie pentru un colier de plastic uitat la montaj pe placa de presiune care facea ambreiajul sa scartaie ingrozitor si vitezele sa se cupleze greu (jos palaria totusi la garantia Toyota, nu a fost nevoie de scandal, comparatii cu alte masini si alte smecherii vag) . Am dat-o inapoi la dealer cu o pierdere modica (1000 eur), am luat Passatul din Germania cu 150000 km, am ramas si cu bani sa termin niste lucrari la casa si am zis in sinea mea ca la un SH macar imi asum si nu ma enerveaza ca pica ceva, dar la masini noi sa patesc asa ma scoate din sarite. Si stiu si eu vreo 3-4 povesti in plus de la cunostinte, tot asa, in primii 2 ani tot felul de dude. -
Am mai scris parca pe aici, am dus 2.0 diesel 2012 de la 102k pana la 307k punandu-i sporadic ulei 2T si benzina cu naftalina. Nu la fiecare plin pt ca nu tot timpul imi aduceam aminte. A plecat de la mine la 307k km cu turbina,egr,injectoare etc toate originale fiind testata de un cunoscut 'tunner' din oras. Cauta o buba pt ca valorile pe DPF, injectoare, turbo erau de masina noua dupa diferite teste. Poate mergea fara probleme si fara 'aditivi' habar n-am dar pt mine a fost un fel de cobai. Eu puneam mai mult pt diminuarea rontaitului de diesel pe care nu-l suport.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Felicitari !!! Orice masina te poate lasa in drum. Posibil sa fie exact invers . Fosta masina ,Passat CC 2009, impecabil timp de 5 ani ,de la 270.000 la 345.000 km . Masini noi din grup de prieteni/rude : Q5 2023 , la 30.000 km a murit calc de la cutie. 540i (83k + tva ) sa spart pompa de apa in primul an . Pentru astfel de situatii exista casco si asigurari de tractare 24/24 -
Eu nu am avut probleme mari, am detaliat ce gremlins am intampinat, s-au rezolvat sau au trecut de la sine. Sunt multe “plangeri” pe forumul skodacommunity din DE sau chiar aici pe forum, acum nu stiu ce sa zic despre masina ta, sper sa nu ai neplaceri.
-
Ce beneficii ai observat ? Eu am constatat doar regenerari mai dese ,nimic atceva .