Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 19 zile.
- Ultima oră
-
Am finalizat și anul acesta concediul la greci, cu un parcurs de aproape 2.300km. În primul rând am schimbat suportul de telefon cu unul care se introduce in suportul de carduri si pe care l-am montat astfel încât să am vizibilitate cât mai bună la RNS510. Am plecat in aceeași formulă ca anul trecut, doar că ne-am oprit o noapte în Bulgaria, la Veliko Tarnovo (ne-am plimbat prin oraș, am fost la cetate, catedrală si după ce am mâncat la restaurantul Shtasliveca (pe care vi-l recomand) am coborât la monumentul dinastiei Assen, aflat lângă Muzeul de artă si parcul Sveta Gora. A doua zi am plecat spre Nikiti, în Halkidiki unde am ajuns după aproximativ 7 ore si jumătate. Ne-am cazat la Olive tree vila, o cazare super ok, dotată cu absolut tot, la aproximativ 80-100m de plajă, unde am și mers in acea zi. De a doua zi a urmat plimbarea obișnuită și descoperirea altor plaje pe brațul Sithonia. Dupa ce te obișnuiești cu apele limpezi din Grecia, îți vine greu să mai mergi in altă parte. In una din zile, cu o rezervare prealabila, am închiriat o barcă și am plecat intr-o mini croazieră in jurul insulei Diaporos, de lângă Vourvourou și a fost o experiență deosebit de interesantă și pe care v-o recomandand. Am mâncat in diverse locuri prin Nikiti, Sarti sau Psakoudia dar am fost si in portul Ormos Panagia, la Pavlos Fresh Fish și ne-am cumpărat caracatiță și calamari proaspeți pe care ni i-am făcut când am ajuns la vilă (este un avantaj să știi să gătești și să ai și cu ce ). Ce nu v-am spus este că in a doua zi, când ne-am întors la vilă, lamela cheii a căzut din carcasă. Uitându-mă la ea am constatat că s-a rupt o bucată din partea in care stă. Cu puțin superglue am fixat lamela si am lăsat-o la "uscat" până a doua zi. Apoi nu am mai închis "briceagul" până in 5 zi, când s-a desprins din nou. De data asta nu am mai găsit partea aia rotundă așa că după ce am lipit-o, in partea opusă am pus niște scobitori pe post de contră ca să pot roti cheia fără emoții. Și a funcționat așa până in ziua de plecare când nu a mai stat nici lipită... Cumpărasem un spiț de la un magazin chinezesc, cu care mă gândeam să rotesc lamela iar carcasa să o lipesc cu scotch lângă, dar nu prea a mers idea din cauza locului strâmt. Așa că am improvizat puțin și după ce am învârtit cheia si a pornit motorul, am lipit carcasa cu scotch de hârtie de coloana și nu am mai închis motorul decât la Kulata la benzinărie! 😁 După 12 ore și 40 de minute de condus cu 4 pauze, am ajuns acasă, consumul 6.7l/100km (m-am uitat la el dar nu i-am mai făcut poză). Înainte de a pleca din Grecia am comandat încă o cheie, cu care am fost la un atelier de copiat chei si apoi la @andrei.toledo care mi-a copiat noua cheie, astfel astfel să nu mai am emoții! 😁 Concluzia: niciodată nu lăsați a doua cheie acasă!
-
Nu stiu ce a patit masina mea...dar m-a surprins foarte placut azi. Am condus pe autostrada peste 50 km pe pilot automat fara sa tin mainile pe volan... efectiv nu mi-a cerut sa pun mana pe volan deloc. Nu i-am facut absolut nimic..ultima data cand am condus asa pe autostrada tot la 10 sec imi cerea sa ating volanul..azi deloc, de la Sibiu la Deva am condus aproape tot drumul fara sa ating volanul.. Au facut astia ceva modificari la soft..?
- Astăzi
-
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
Dolfin a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
Ce cod motor ai? -
Activare Computer de Bord / Tempomat
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
Sau comanzi pinii noi -
Nu stiu cum sesizati voi consumuri diferite, in functie de anvelope. Chiar si daca te raportezi la anotimpuri, unii spun ca iarna masina consuma mai mult, avand mai multi consumatori electrici, altii spun ca vara consuma extra pentru ca mergi cu AC-ul pornit, care e adevarat ca influenteaza consumul cu cel putin 1 litru/100 km, in fine... Din experienta proprie, avand mai toate masinile, din toate nisele, atat cu tractiune fata, tractiune 4x4 si tractiune spate, benzina, diesel, aspirate/turbo, manuale/automate convertizor/DSG dotate cu mai toate anvelopele premium de pe piata, eu va zic sincer ca n-am sesizat nici un fel de diferenta si le-am facut consumul la toate, atat urban, extraurban cat si mediu, atat iarna cat si vara, mai ales ca am facut in medie, 150 000 km cu fiecare. Principalul factor care poate influenta consumul este stilul de mers si cati pasageri/bagaje sunt in masina, restul sunt povesti. Ah, intradevar am sesizat un consum crescut cu 1 litru, cand aveam pasageri, bagaje si cutia THULE montata pe masina, e adevarat ca fiind masina mai grea si cutia de pe plafon care opune rezistenta la viteza, ingreuneaza putin aerodinamica si automat motorul are nevoie sa depuna ceva mai mult efort. Am avut cutia montata si pe 2.0 TDI si pe 2.5D si pe 3.0d (6 in linie )si pe V6 tdi si pe V8 benzina. Cum spuneam, cam 1 litru/100 km extra. Altfel, n-am sesizat diferente de consum, indiferent de masina in cauza sau de anvelopele din dotare, la cele 2 Cayenne-uri am schimbat o gramada de seturi de anvelope. La cel Turbo cred ca le-am "tocit" de minim 6 ori, am pus modele diferite de la Michelin, GoodYear si Pirelli, n-am sesizat diferente de consum sau dinamica, la cel diesel nu mai vorbesc, mergea si consuma la fel indiferent de "cauciucuri", atat cu cele de vara de 20"/21" cat si cu cele de iarna pe 19". Parerea mea e ca daca un producator de anvelope iti promite un consum cu 0.5 litri/100 km mai mic este pur marketing, oricum raportat la ce? consum mai mic fata de ce anvelopa? N-am inteles... ei zic la modul general..."better MPG", asa sunt reclamele si in UK, niste vrajeli! Ca tot e vorba de GoodYear, am avut pe Tiguan si pe Cayenneul diesel V6, atat de iarna Ultra Grip Performance XL cat si de vara F1 Assymetric si consumul a fost identic. E adevarat ca unele anvelope premium sunt mai silentioase la viteze mari decat altele, mai "de buget" si ofera un GRIP si o performanta mai buna in conditii extreme si pot rezista mai mult la uzura, in timp, dar cam atat, consumul redus e abureala si chiar daca ar influenta, ar fi insesizabil. Pentru mine 0.5 litri/100 km nu este "vreo diferenta" care ar trebui mentionata sau luata in seama. 🙄
-
@dercos Tarile cu combustibil care nu respecta EN228 influenteaza intervalele de schimb buji, filtre.
-
Motorul 1.0 tsi - comportament consum probleme
sandumbogdan a postat în topic iniţiat de valioglu din Motoare pe benzina
Buna ziua. Revin la voi cu doua intrebari. 1. Care sunt parametrii (km sau ani) oficiali de schimbare a curelei de distributie pentru 1.0TSI din 2021? 2. Am vazut ca la mai multi s-a pus ulei 5w30 insa in aplicatia myvw la mine afiseaza 0w20. Parcul auto de unde am cumparat masina mi-a dat bonus 6 litri de ulei 5w30 si ei au spus ca la urmatorul schimb sa pun uleiul de la ei si nu 0w20. Citind specificatiile oficiale as spune ca nu e recomandat insa vad ca la unii chiar si in reprezentata s-a pus 5w30. Pot sa pun acel ulei pe care il am deja sau nu e bine? -
Eu sunt aparent singurul care raporteaza consumuri mai mici cu GY.
-
iti trebuie acel adaptor USB si o mufa cu 2 fire, cod 8K0973754A un electrician priceput poate sa identifice in cablajele de la camera sau senzor de ploaie , un 12V pe contact.
-
Am fost azi la test drive la PBV1. Varianta R-line, echipată full, motorizare PHEV 272CP. Foarte plăcută mașina, scaunele de piele comode, ventilația în scaune ș masajul ok. Trapă generoasă, se deschide larg, jaluzeaua protejează bine de soare. Motorul electric face față cu brio și este destul de fâșneț datorită cuplului mare. Ecranul de 15" foarte mare dar plăcut în utilizare. Neașteptat de confortabilă cu jantele de 20" și suspensia pe comfort. Termen de livrare pentru variantele PHEV de 4 luni.
-
RO nu mai este pe lista cu conditii grele.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
daca temp este mai mare, volumul uleiului este mai mare, va curge mai mult pe la supraplin si nu se va face corect nivelul -
conteaza si avansul cat este, pentru consum AXR euro 3 sau euro 4 ? daca este euro 4 ai si eroare in bord
-
La multi aaaani! Din pacate, am pierdut poza cu 400 000 km in bord dar am prins una cat de cat interesanta: 400200 Urmeaza (din nou) uleiul la DSG + filtru, garnitura si buson. Sa vad cand am timp sa fac si asta.
-
Operatiunea asta trebuie sa o fac si eu si eventual sa schimb cu bord de bora, sa nu se mai vada capacul acela de airbag pasager. Dar mi-i groaza
-
Chiar si fara cashback, au un raport pret/calitate mai bun decat alti producatori de top.
-
Citeam pe discutia despre Superb 4 si Kodiaq (care au aceeasi platforma cu Passat B9 si Tiguan 3) ca sunt mai multe campanii de rechemare fix pentru defectele reclamate mai sus. Pentru Superb exista rechemarea cu codul 91SV si uite ce repara: Data începerii: 02.12.2024 Pentru autovehiculele Superb și Kodiaq dintr-un interval de fabricație limitat, există riscul ca din cauza unor erori de software, să apară următoarele probleme: •Sistemele de asistență nu funcționează corect. •Descărcare sporadică a bateriei. •Sporadic, autovehiculul nu poate fi pornit (demarorul nu învârte). Pentru autovehiculele vizate este necesară o actualizare de soft.
-
Activare Computer de Bord / Tempomat
passat19tdi a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
Pai asta e problema, nu am pini si ma gandeam sa iau dintr-o mufa, de pe o masina in dezmembrare. -
Schimbare cutie automata cu cutie manuala
adygas2005 a postat în topic iniţiat de vwpassat2.5v6 din Passat B5
Salut, Am facut toate astea si tot nu a pornit. Dupa mai multe căutări....am pus la masă firul ce vine de la mecatronic si merge in modulul de control. Totul funcționează corect. Doar de curiozitate intreb,de ce mai ținea cont de acea confirmare? -
La relanti consumul sub 1.0 nu scade
-
Conditii grele inseamna zone neasfaltate, combustibil prost samd. Nu e cazul la noi.
-
Consumul o sa ti se para mare initial, dar din al doilea sezon totul intra in obisnuit, cel putin la mine pe 17 asa a fost, vizibil mai mare decat cu Hankook-urile originale cu care am mers pana la atingerea martorului de uzura.
-
Consumul da, trasul nu
-
Activare Computer de Bord / Tempomat
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
Mufele le ai pe masina, iti trebuie doar firele cu pinii potriviti la capete -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Dolfin a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
@xfg8, am citat din ELSA. Ce se intampla daca uleiul este la temp mai mare, nu stiu, cert este ca in instructiunile de lucru nu se accepta, se specifica sa se astepte racirea uleiului.