Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 8 zile.
- Ultima oră
-
daca il resetezi din butoane(fara tester) se muta pe FIX, 15.00km.
-
Daca etrierii nu sunt dintr-o bucata, se schimba doar portetrierul. Astfel, schimbul de setup ar inseamna: - portetrier care sa acomodeze discul mai mare - disc frana corespunzator - placute de frana conforme. Insa, din experienta iti pot spune ca poti obtine rezultate mai bune doar facand upgrade la placutele de frana. adica sunt total de acord cu ce spune @andrei_221 mai sus.
-
Problema hayon / amortizoare portbagaj electric octavia 3 combi
Adria_n a postat în topic iniţiat de bahamas din Octavia 3
S-au demontat de mai multe ori pentru ca : - au dat eroare, le-am schimbat cu altele ( intre timp le-am reparat, aveau cate 1 fir subtire dezlipit, dar nu la baza, deci au putut fi reparate ) - le-am montat din nou ( mai mult pentru a ma convinge ca problema era de la fire ). Au functionat fara probleme o perioada. - ulterior au dat din nou eroare (cu totul alta eroare), deci le-am dat jos din nou. Acum era un fir gros, care data trecuta avea izolatia deteriorata. S-a rezolvat firul, dar nu le voi mai monta. S-au stricat pt ca nu au iesit usor ( ori n-am stiut eu sa le scot usor, am bagat o surubelnita pe fiecare latura, sa le declipsez ). Si incerc tot timpul sa umblu cu grija. Voi vedea ce e de facut, poate le pot fabrica (efectiv e o sarma indoita). Mersi frumos- 43 replici
-
- hayon
- amortizor portbagaj
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Varianta de 90cp are discuri de 256 pe fata, iar cea de 110 cp are de 288mm. Ma gandesc ca mai mult de etrieri nu ar trebui schimbat. De asemenea, pe 288 intra si jantele de 15". O sa mai caut info si revin...
- Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Din punctul meu de vedere este foarte bine ca se intampla asta. Faptul ca totusi vanzarile de chinezisme dau inainte, imi spune ca problema reala din piata nu e reprezentata de lipsa ofertei sau de calitatea in scadere ci simplu de...pret. In mare parte, cumparatorii de masini le vad "at face value", adica obiecte de deplasat din punctul A in punctul B. Zona automotive reprezinta un camp de lupta extrem de "sangeros", unde unii sunt preocupati sa nu faca mizerie pe jos si sa si faca bani din gunoaiele rezultate iar ceilalti...de dominare totala. Nu mai dureaza mult si vom avea rezultatul luptei. -
Flexibil.
- Ieri
-
Mai degraba sa ne uitam la Build Your Dreams (BYD) in detrimentul Tesla, i-au depasit deja in vanzari in Europa 😄: https://www.jato.com/resources/media-and-press-releases/byd-outsells-tesla-in-europe-for-the-first-time-as-registrations-surge-in-april In UK vand de sparg: https://www.autoexpress.co.uk/byd/367012/tesla-overtaken-chinas-byd-uk-car-sales-charts A vandut BYD in UK in Q1 2025 cat in tot anul 2024 si a depasit multe branduri best selling disponibile pe piata: https://www.autoexpress.co.uk/news/366770/byd-beats-dacia-honda-and-citroen-chinese-ev-giant-already-outsells-big-uk-brands
-
Senzori parcare OEM - probleme
Radu Marius Florentin a postat în topic iniţiat de florinkn din Passat B8
Salutare. Am probleme cu senzorul față centru-dreapta, adică trebuie înlocuit. Îmi puteți recomanda vreun producător? Vă mulțumesc frumos! -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
De acord ca nu trebuie sa fim in acord pe subiectul asta. Bateria are garantie in UE de 8 ani. Mai departe, e dupa cum considera fiecare. -
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Eu nu sunt de acord cu tine. Si nici testele ADAC: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/autotest/vw-id3-dauertest/ https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/over-90-per-cent-capacity-id3-battery-impresses-in-adacs-160000-kilometre-endurance-test-19433 Acum evident ca nu poate nimeni garanta nimic, nu stim cum se vor comporta toate modelele de la toti producatorii, dar achizitia SH a unei electrice nu pare sa fie problematica. Eu de ex mi-as lua poate un Model 3 sh pe la 100k km, nu as avea o mare problema cata vreme as lua dintr-o sursa ok. Si cu siguranta principiul se poae extinde pentru destule modele. -
Problema hayon / amortizoare portbagaj electric octavia 3 combi
andrei_221 a postat în topic iniţiat de bahamas din Octavia 3
nu vin separate. Doar cu amortizoare. Dar de ce s-au demontat de atatea ori? si de ce s-au stricat, daca umblii cu grija nu au motiv sa se deterioreze...- 43 replici
-
- hayon
- amortizor portbagaj
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
si zici tu ca merge asa ceva plug and play? ca sa pui discuri mai mari, trebuie etrieri mai mari ca sa pui etrieri mai mari, trebuie sa schimbi portfuzetele. Ca sa schimbi portfuzetele, trebuie alte amortizoare. mai continui? mai bine pui discuri / placute de calitate si e cel mai bun si ieftin upgrade.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
filtru 00GC 325 183 D garnitura N 910 845 01 -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
mihai_mihai a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salutare, ma poate ajuta cineva cu codul de la filtru de ulei dq381 ,motor dfga 2019? Mulțumesc -
Martor airbag aprins,am atasat poza cu cele 2 erori.
koma a postat în topic iniţiat de marssss_84 din Passat B6
-
Am uitat sa ma uit la DOT, fresh clar nu mai sunt, da mai merg ceva, oricum au rezistat binisor la km astia.
-
Cu DPF-ul - am trecut printr-o experienta interesanta cu dinozaurul cu motorul de MB din semnatura - erori pe DPF, regenerari aiurea si fumacioase - dupa ceva studiu am cautat si schimbat senzorul de presiune diferentiala - rezutatul - DPF-ul saracul, la 200+k km este la 7%, regenerarile abia de le mai simt, pana si consumul a scazut oleaca. Arunca un ochi, cine stie...
-
Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]
davidut5 a postat în topic iniţiat de Olirusu din Passat B8
Skoda 2017 CRLB, valva veche 04L906455G, la piese imi scoate doua coduri si zice sa inspectez piesa veche. Eu am luat 03L906455C, arata mult diferit de cea veche. Cred ca cea veche este deja la zi, si ce am luat eu cu 455c este pentru alt pinion? Carcasa este cea mare cu amortizor, cea noua nu-l mai are. Nu mi s-a parut ca agata supapa aia. Cred ca o sa pun carcasa, si pentru pornire probabil baterie sau electromotor, inclin spre electromotor ca la test compresie a invartit 10-20secunde fara sa dea semne de oboseala. Dar o ia mai greu din loc. -
Fain asa , sunt fresh , 2 ani si cateva luni
-
Salutare. Am nevoie de sfaturile voastre, nu stiu la cine sa mai apelez... Deci obiectul in cauza este un passat b6 din 2009 euro6, cel de 143hp. Intr-o dimineata am ajuns la serviciu, am oprit masina, totul in regula. Cand sa plec dupa amiaza acasa, nu mai pornea iar pe ecran imi dadea un mesaj legat de blocatorul de volan, gen sa misc volanul pentru a-l debloca. Miscam si nu se intampla nimic, iar dupa cateva secunde si 4 clickuri de sub bord, mesaj de eroare sa merg la service. Norocul meu a fost ca in curtea aia unde lucram e si un service auto, iar baiatul de acolo mi-a spus ca este blocatorul de volan de vina. Bun, am demontat cu el volanul, am scos blocatorul de pe ax si l-am desfacut. Avea un fel de ulei scurs pe capac si se naclaise putin in interior, plus praf... nu mai facea cursa pana la capat. Rezolvat cu spray de curatare, pus inapoi conectat totul la loc, bag cheia volanul deblocat, dar de pornit sa porneasca pace... In urmatoarele zile am inceput verificarile pe instalatia electrica, plecand de la o eroare: cannot communicate with TCU. TCU verificat cablaj, conectori, rezistenta intre pini, tensiune daca ajunge, totul in regula. Intre timp din doua-trei incercari cu cheia, nu se mai aprindea nimic pe bord nici display (alb) nici becuri, nimic. Am continuat cu verificarile pe instalatia electrica izoland problema in jurul calculatorului J519. Un alt expert de la ecugaz (Galati) mi-a spus sa-i aduc alt calculator J519 si se ocupa el sa scoata codarea din cel vechi si sa-l codeze pe cel "nou". Treaba cu inlocuitul calculatorului a venit de la faptul ca si asta era plin de uleiul ala, sau lichid ce dumnezeu era, nici nu stiu cum a ajuns acolo. Cand, dupa o saptamana, mi-a inlocuit acel calculator, mi-au servit-o insistent ca blocatorul de volan daca este defect, vreun senzor rupt, ceva ... nu porneste bordul... A venit si mi-a facut un strap pe sigurante sa-mi arate ca bordul se aprinde, neimpresionant... M-am bagat si eu pe sub volan pe acolo cu o lanterna sa "vad" cu ochii mei.... si mi-a cazut cutia de la blocatorul de volan in cap.... Ori eu am fixat-o cum trebuie, nici o clema rupta, totul in regula.... In fine, meseriasi or fi, pe mine nu m-au convins... Avand in vedere ca atunci cand nu functiona blocatorul, bordul se aprindea bine merci, puteai sa te conectezi cu tester, vedea tot... mai putin TCU, apoi ceva central electric cu intermitente, apoi nimic.... deconecta vcsd-ul dupa 10-15 secunde. Ideea este ca acum am alt calculator pe masina, neprogramat, usile se inchid din telecomanda, si cam atat. Spuneti-mi si mie poate aveti vreo idee ce sa-i fac. Sau vreun baiat priceput prin Galati care sa poata veni o fuga sa se uite.... M-am saturat de 150 de lei la platforma de o luna de zile.... Iar cu meseriasii astia... mai bine intreb chat gpt pentru ca mi-a spus mai multe decat mecanicii meseriasii... Merci.
-
Am inlocuit din nou egr, am pus cred ca un valeo. Era polizat ceva pe el, sper codul de vw. Au trecut cateva zile si deocamdata nu mai sunt probleme.
-
Pai n-a zis nimeni ca simti ceva, se simte doar gaura din buzunar in caz de Doamne-fereste! Cel mai mult imi placeau gropile alea acoperite de apa in Bucuresti cand ploua, si nu simteai nimic pana cand dadeai in crater si aveai impresia ca se crapa bordu, mai ales prin intersectii cu cale ferata/linii de tramvai, eeeheee cate cauciucuri am mai taiat..X5ul mi s-a parut oricum mai rigid decat Cayenneul, ce-i drept e ca avea si paket M sport cu suspensia aia mai tare, chiar daca pe spate avea perne.
-
@tavitara Anvelopele spate Continental Van Contact originale de la masina de munca, utilitara, primita noua in aprilie 2023, i-am dat eu folia jos de pe scaune, in momentul de fata am in bord 160 000 km si inca n-am inlocuit anvelopele pe spate. Pe fata al 3-lea rand schimbat si urmeaza sa le inlocuiesc iar cat de curand. A primit acum a3-a revizie de ulei si placute fata, in rest doar diesel si adblue.
-
Pe masinile noi cum sunt Cayenne/X5 nu mai simti nimic la gropi, asta nu inseamna ca nu poti sa avariezi suspensia sau jantele, dar trebuie sa dai rau de tot in gropi. Am urcat la un club in Predeal cu un Discovery pe drum forestier, nimic nu se simtea, absolut incredibila suspensia pneumatica.
-
Am indoit eu toate 4 jantele pe 21" la Cayenne Turbo cu tot cu amortizoarele PASM setate pe COMFORT, la vreo 100 km/h pe centura Strehaiei, noaptea, diferenta de nivel, turnat bitum proaspat de 2 degete cu bordura frumos, ca la romani, nemarcat. LUX! ❤️ A inceput sa vibreze toata masina pe urma, trepida volanul, tot ce trebuie! Anvelopele ciupite, jantele cu ciobitura, ma mir ca n-am facut pana. Le-am schimbat ulterior pe casco si jantele si anvelopele. La X5 anvelopele pe 20" erau runflat, ranforsate cu kevlar, tin minte ca pe spate aveau dimensiunea 315/35/20", mult mai rezistente, n-am avut probleme prin gropane, insa confortul avea de suferit, mai ales ca avea perne doar pe spate, in timp a inceput sa scoata zgomote ciudate cutia de transfer. Jante mari, probleme mari! 😉