Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 1 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Multumesc, am vazut ca nici Adresa 01: Motor nu poate fi accesata, sa fie tot din cauza interfetei nesuportate?
  3. Al Bundy

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    Dupa multe discutii cu cei de la Volkswagen ID de pe Facebook, multe emailuri la importator si o vizita la reprezentanta AVIA, masina a primit actualizare GRATUIT la 3.8.2 si s-a rezolvat problema cu scaderea puterii de incarcare de la 11 la 7 Kw. Stiam de existenta acestui 3.8.2 dar masina nemaifiind in garantia de 4 ani ( doar bateria mai are garantie) toti imi spuneau ca trebuie sa platesc pentru acest update care corecteaza problema din SW 3.7. Nurvil mi-a spus ca trebuie facuta asistenta catre importator care decide daca suporta sau nu costurile. Dupa emailurile trimise la Porsche am fost sunat de cei de la AVIA, presupun ca importatorul s-a adresat lor,mi-au spus ca au facut asistenta si importatorul a decis sa suporte costurile. NU am fost curios sa vad cat m-ar fi costat , dar la urmatoarea vizita o sa-i intreb.
  4. Al Bundy

    Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta

    mergi frumos la dezmembrari, iei o mufa care are aceeasi pini mama, de ex, de la scaun incalzit sau electric , scoti nu mufa pinii si ii folosesti in panou.
  5. Al Bundy

    Oglinzi Passat B6

    ce ai la adaptari ?
  6. delfinut

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    Salutare, Am reusit pana la urma, a fost nevoie doar de un upgrade de firmware, am toate codurile acum active si functionale. firmware-ul l-am luat de pe mibsolution.one Aveam deja activat green menu, si varianta de firmware pusa avea si patch inclus. Nu a mai fost nevoie de generator, cel de pe pagina ruseasca nu stie decat pentru unitati standard Tehnisat
  7. Jeffy86able

    Cod casetofon / navigatie Detalii tehnice

    Ce proiect faci? Nu de alta, dar nu stiu cine o sa te ajute tinand cont ca nu poti demonstra ca nu ai "rechizitionat" casetofonul din masina altcuiva.
  8. Am adus masina pe platforma in Brasov si mi-a facut cineva o diagnoza: RAPORT DIAGNOSTIC – SISTEM SCR / ADBLUE Vehicul: Skoda Superb 3 (B8) 2.0 TDI 190 CP – motor EA288 An fabricație: 2016 Instrument diagnostic: OBDeleven 3 Cod eroare detectat: P204F – Reductant System Efficiency Below Threshold ⸻ 🔍 1️⃣ Date live citite din OBDeleven Parametru Valoare Interpretare Reducing agent pump module relative pressure 6.7 bar Pompa AdBlue funcționează corect (4.5–6.0 bar nominal) Injector for reduction agent – current holding phase 353 µs Injector comandat corect, funcționează normal Reducing agent tank volume (filtrat) ~17 L Nivel AdBlue normal, senzor funcțional SCR system efficiency 0.209 (≈20.9%) Eficiență scăzută, sistem SCR ineficient NOx upstream (înainte de catalizator) 170 ppm Senzor upstream funcțional NOx downstream (după catalizator SCR) 0 ppm Senzor downstream defect (fără semnal) Current temperature in SCR catalyst 144°C Temperatură moderată, suficientă pentru diagnostic Heat circuit 2 current 401 mA Încălzitor AdBlue funcțional Heat circuit 1 current — Posibil neactivat (lichid cald) ⸻ ⚙️ 2️⃣ Analiză tehnică * Pompa AdBlue livrează presiune corectă (6.7 bar) → sistemul hidraulic este în regulă. * Injectorul AdBlue primește comandă → funcționează electric și mecanic. * Nivelul de AdBlue este normal (~17 litri). * Eficiența SCR scăzută (0.209) și valoarea 0 ppm la senzorul NOx downstream indică lipsa oricărei reduceri măsurate de NOx. * Deoarece restul componentelor sunt funcționale, senzorul NOx downstream este cel mai probabil defect. * Codul de eroare P204F este declanșat din această cauză – ECU consideră sistemul SCR nefuncțional. ⸻ 📍 3️⃣ Concluzie diagnostic Cauză principală: senzor NOx downstream defect (nu transmite date către ECU). Efecte: ECU consideră sistemul SCR nefuncțional, apare eroarea P204F și mesajul „Pornire motor imposibilă în XXX km”. ⸻ 🔧 4️⃣ Recomandări tehnice pentru service 1. Verificare vizuală: • Senzor NOx downstream montat după catalizatorul SCR (sub caroserie, zona banchetei spate drepte). • Verificați conectorul și cablajul pentru oxidare sau fir rupt. 2. Testați comunicarea ECU: • Dacă senzorul nu răspunde, confirmă defectul intern. 3. Înlocuiți senzorul NOx downstream complet (cu modul integrat). • Cod uzual: 04L 907 807 AD, AE sau AF (verificați după VIN). 4. După înlocuire: • Ștergeți erorile. • Executați: Reset SCR lock și Reset reduction agent fill level detection în OBDeleven / VCDS. • Verificați eficiența SCR (trebuie să depășească 0.80) și NOx downstream < 100 ppm. ⸻ ✅ 5️⃣ Concluzie finală Sistemul AdBlue este mecanic funcțional (pompa, injector, nivel, încălzire). Defecțiunea se află la senzorul NOx downstream, care nu transmite date valide către ECU, provocând eroarea P204F și mesajul „Pornire motor imposibilă”. Ma poate ajuta careva cu inlocuirea senzorul NOx downstream in Brasov sau imprejurimi in perioada dintre sarbatori ?
  9. joeperry

    Reglare Faruri

    exista un DIY aici, trebuie sa fii atent doar la procentul scris pe faruri ca sa calculezi caderea pe perete la distanta fata de perete dupa ce ai dat masina in spate. Neaparat sa fie drum drept pentru ca sa poti sa reglezi farurile bine.
  10. joeperry

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    TMBLD7NS2J8072891.pdf VSSZZZ5FZJ6586255.pdf
  11. MARYUSRDV619

    Prima pornire grea 1.9 bkc

    Salutare, întâmpin si eu o problema de cand a venit frigul, anume ca la prima pornire pornește greu(învârte de câteva ori) si dupa ce porneste scoate fum alb/albastrui,am dus electromotorul la verificat/curatat,baterie nouă,bujii noi,nu am nici o eroare pe tester, valorile la injectoare sunt între 0.12-0.14,masina dupa prima pornire,pornește sfert ,anul trecut am schimbat oringurile la injectoare, însă ce am observat acum, am găsit filtrul de motorina negru, care sa fie cauza de pornește greu la prima cheie?masina merge si trage normal.Mulțumesc!
  12. Ieri
  13. Irrelevant White Man

    Codari VCDS Passat B8

    Nimeni?
  14. Irrelevant White Man

    Jante/anvelope specifice Passat B8

    Am rezolvat! Totul a "iesit" perfect, luat jante de 16 OE (de pe olx) + anvelope de 16 (sa fac set de iarna) + roata rezerva (tot de pe olx), s-au potrivit toate. Ms inca o data de ajutor!
  15. Jorjel

    My Brown Beast!

    De fiecare data cand vad steluta aprinsa la topicul asta ma bucur de parca inca ar fi a mea. ☺️ ... Ma bucur sa aud ca totul este in regula si e bine ingrijita.
  16. Michael

    Probleme Electrice - Passat B9

    Mașina mea este fabricată în aprilie 2025. M-am interesat la dealer și nu am o rechemare pentru airbag. Totuși, am o rechemare, pentru care sunt programat pe 27 ianuarie 2026, pentru următoarele posibile probleme (în principiu, nu am sesizat niciuna dintre manifestările respective, iar priză de 230 V nu am): "La autovehiculele Passat dintr-un interval de fabricație limitat există puncte slabe în ansamblul software care, în funcție de propulsie și de dotare, în anumite condiții, pot avea drept urmare următoarele probleme: • din cauza unui punct slab al camerei multifuncționale, în cazul unui defect se poate descărca bateria de 12 V. În plus, există posibilitatea ca, la utilizarea prizei de 230 V, unitatea de comandă Gateway să rămână activă pe termen lung (menținere magistrală în stare activă) și astfel să se descarce bateria de 12 V. • dacă șoferul nu are mâinile pe volan pentru un timp mai îndelungat (stil de conducere hands-off), avertizarea prin frânare declanșată de către funcțiile de asistență Emergency Assist (EA) sau Travel Assist (TA) se poate interpreta greșit drept frânare a șoferului și, în consecință, se dezactivează funcțiile de asistență Emergency Assist (EA) sau Travel Assist (TA). Dezactivarea nu se afișează șoferului prin mijloace optice sau acustice. • în faza de încălzire, răcitorul EGR și chiulasa trebuie alimentate cu suficient lichid de răcire, pentru a se asigura răcirea. Acest fapt se asigură prin intermediul unei comenzi a pompei în funcție de necesar (încărcare date în software rulare). Există posibilitatea ca în software-ul de rulare să fie memorată o comandă necorespunzătoare a pompei electrice de apă din circuitul de încălzire (caracteristică pompă). Această situație poate avea drept urmare o comandă necorespunzătoare a pompei din circuitul de răcire și un volum de lichid de răcire redus în faza de încălzire." Între timp, pe la 20.000 km, am mai experimentat o dată problema evocată la pct. 2 din postarea mea din data de 26 august.
  17. dignitas1980

    Oglinzi Passat B6

    Uitasem sa atasez poza cu calculatoru` masinii mele... Se pare ca e gen4, dar ce stie sa faca...asta nu mai stiu. Raman intrebarile mele de mai sus, daca e cineva dispus sa ma ajute. Merci!
  18. dragos32

    KAROQ grey steel

    km doar urban in ultima săptămână intru oraș puțin mă aglomerat ca de-obicei. Dacă iei suma de bani 63 lei pentru o săptămână doar prin oraș nu este așa mult. Spor la făcut bradul pentru cei care nu l-ați făcut încă.
  19. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu am DXD (Leon 2025) și nu am jojă.
  20. FeriM

    Filtru diesel de particule - DPF

    O completare/corectare la postarea de dinainte. Se pare ca valoarea pentru Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF devine 0 si daca regenerarea in curs e intrerupta, nu doar cand se finalizeaza cu succes. In acest caz se pot vedea parametrii Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN, respectiv Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN. Acestia repornesc numaratoarea de la 0 in caz ca regenerarea a fost completa. Daca regenerarea a fost partiala, acestia cresc insa in continuare, chiar daca Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF si Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF si-au redus valoarea (o parte din funingine a fost arsa), iar presiunea diferentiala a mai scazut. Niste consecinte interesante rezulta de aici: a. Nu pare sa fie un singur parametru care sa indice toate regenerarile (si pe cele active partiale adica, ca pe cele pasive nici nu se pune problema). Ca urmare putem citi de exemplu 700km de la ultima regenerare, dar de fapt e posibil sa mai fi avut si niste regenerari active partiale (incomplete) in acei 700km, care au curatat si ele o parte din funingine. b. Algoritmul dupa care se declanseaza regenerarile e destul de obscur... daca ai avut o regenerare partiala (intrerupta sa zicem), cand se va declansa urmatoarea regenerare? Ca la orice regenerare, atunci cand Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF sau Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF cresc pana la 24, ca si cum nu s-ar fi intamplat regenerarea partiala? sau se va declansa totusi mai devreme, tocmai pentru ca a avut inainte o regenerare incompleta? Poate observ zilele astea. Regula exacta dupa care se declanseaza apoi martorul de DPF devine astfel si mai de nepatruns. Masuratorile pe care se bazeaza concluziile de mai sus: 1. Imediat (la 11km) dupa o regenerare completa pe drum intins, ceruta de martorul DPF aprins, presiune diferentiala 2.74 hPa la 783 RPM si 13.10 hPa la 2555 RPM, soot mass calculated 6.26 g, soot mass measured -1.08 g 2. La 246km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 9.70 hPa la 980 RPM si 23.47 hPa la 2524 RPM, soot mass calculated 20.86 g, soot mass measured 8.89 g 3. Regenerare activa intrerupta din cauza opririlor (deci partiala), apoi imediat, la 273 km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 5.48 hPa la 985 RPM si 16.01 hPa la 2507 RPM, soot mass calculated 16.04 g, soot mass measured -0.08 g 4. La 307 km dupa regenerarea initiala (fara alte incercari de regenerare intre timp), presiune diferentiala 6.88 hPa la 983 RPM si 17.91 hPa la 2519 RPM, soot mass calculated 18.54 g, soot mass measured 0.96 g [1.6TDI CAYC, 206500km, oil ash volume 63g, fara erori, mers in oras]
  21. Săptămâna asta
  22. AlexUrs

    Cod casetofon / navigatie Detalii tehnice

    Am si eu nevoie de pinul de acces pentru aceasta serie VWZ3Z3C7912297. Precizez ca sunt student la inginerie mecanica si am nevoie de codul casetofonului pentru un proiect. Toate site-urile unde am cautat cer niste sume enorme sau am mai avut o varianta care mi-a dat codul eronat
  23. Radlog

    Probleme tehnice Specifice Superb 3

    Salutare, am întâlnit o problemă la o Skoda Superb combi 2020 cu acționare automată a portbagajului (soft close). Portbagajul se deschide complet, dupa care coboară puțin, cam 1-2 cm foarte încet, iar dacă îl ating sau zgudui mașina chiar și puțin, sau de exemplu când pun ceva în portbagaj se închide singur. În rest, el funcționează normal. La diagnoză nu apare nici o eroare. A mai pățit cineva așa ceva, sau aveți vreo idee?
  24. Multumesc Florin, Pana fac o diagnoza cum trebuie, poate ajuta asta; Tip caroserie CD (5WA) Adrese de scanat: 01 03 05 08 09 10 13 15 17 19 23 2B 42 44 52 5F 75 A5 D6 D7 8107 Număr VIN: WVWZZZCDZMW027499 01-Motor -- Status: OK 0000 03-ABS frâne -- Status: OK 0000 05-Autoriz.acces/start -- Status: OK 0000 08-Clima automată -- Status: OK 0000 09-Electr. centrală -- Status: Malfuncţie 0010 10-Asist.direcţ./parc. -- Status: OK 0000 13-Distanţa urmărire -- Status: OK 0000 15-Airbaguri -- Status: OK 0000 17-Instrumente bord -- Status: OK 0000 19-Poarta CAN -- Status: OK 0000 23-Amplif. frâne -- Status: OK 0000 2B-Blocare col.volan -- Status: OK 0000 42-Electr. uşa şofer -- Status: OK 0000 44-Asistenţă direcţie -- Status: OK 0000 52-Electr. uşa pasag -- Status: OK 0000 5F-Electronică info. -- Status: OK 0000 75-Apel de urgenţă -- Status: OK 0000 A5-Frt Senz. AsistŞof -- Status: OK 0000 D6-Ctrl lumin. ST 2 -- Status: INTERFAŢĂ INCOMPATIBILĂ D7-Ctrl lumin. DR 2 -- Status: INTERFAŢĂ INCOMPATIBILĂ 8107-Antena -- Status: INTERFAŢĂ INCOMPATIBILĂ ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Nu poate fi accesat ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 03: ABS frâne (J104) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 614 517 BL HW: 5WA 614 517 N Component: ESC H13 0134 Număr serial: 62410000001674 Codare: 34FC2C9022224473527B50090ACC61862DB458F042D067C0019CA231018FF100002814 Pachet ASAM: EV_Brake1ESCEPBMQB37W 013056 ROD: N/A VCID: 13250A4BFA7581136E-8046 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_Brake1ESCEPBMQB37W" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 05: Autoriz.acces/start (J518) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 959 436 B HW: 5WA 959 436 B Component: Kessy IOBOX 070 0706 Număr serial: --------------- Pachet ASAM: EV_Kessy37w 003022 ROD: N/A VCID: 53A5CA4B3AF541132E-8006 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_Kessy37w" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 08: Clima automată (J979) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 907 727 AC HW: 5WA 907 727 N Component: Climatronic H02 0440 Număr serial: --------------- Codare: 002000019011000000000000101010010000011000000000000000000000 Pachet ASAM: EV_ACClimaBHBVW38X 005069 ROD: N/A VCID: 11290043C06973035C-8044 Component: X Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_ACClimaBHBVW38X" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 09: Electr. centrală (J519) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 937 086 E HW: 5WA 937 086 H Component: BCM 37W BOSCH 016 0159 Număr serial: BXJ53F070920940 Pachet ASAM: EV_BCM37w 006001 ROD: N/A VCID: 53A5CA4B3AF541132E-8006 Codare: 05050001354831393535313139202000033548303934313139334146008E3548303932353230305020002635483039353935363148200089355131393533353037464C Codare: 0505000130303531000330303037008E30303037002630303036008930303830 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_BCM37w" () 2 coduri de defecte: 15401728 - ROD - Cod de eroare necunoscut - 00 [047] Confirmat - Testat de la ştergere de memorie împrejurări cod: Stare defect: 00000001 Prioritate defect: 3 Frecvenţa defect: 1 Resetare contor: 40 rulaj: 113661 km Data: 2025.12.19 timp: 16:23:37 15402752 - ROD - Cod de eroare necunoscut - 00 [047] Confirmat - Testat de la ştergere de memorie împrejurări cod: Stare defect: 00000001 Prioritate defect: 3 Frecvenţa defect: 1 Resetare contor: 40 rulaj: 113661 km Data: 2025.12.19 timp: 16:23:37 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 10: Asist.direcţ./parc. (J446) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 919 294 C HW: 5WA 919 294 Component: PDC 08 Kanal H04 0577 Număr serial: 000002092094560 Codare: 0040010001 Pachet ASAM: EV_EPHBO18VW3800000 002029 ROD: N/A VCID: 52ABCF4F05EF481B25-8006 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_EPHBO18VW3800000" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 13: Distanţa urmărire (J428) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 907 572 A HW: 5WA 907 572 Component: ACC Bosch MQB H10 0246 Codare: 010210750007C04512474000000040054E4020000000000000000000000000 Pachet ASAM: EV_FRONTRADARBOSCHVW380 003012 ROD: N/A VCID: 4C97D137E7CB1EEB6F-8018 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_FRONTRADARBOSCHVW380" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 15: Airbaguri (J234) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 959 655 H HW: 5WA 959 655 H Component: AirbagVW40 007 0636 Număr serial: 000000003C0HZR6 Codare: 88CC000000C0C000000000000000000051540000205400004000F68000130065 Atelier: WSC 01357 011 00200 Pachet ASAM: EV_AirbaVW40SMEVW38X 001032 ROD: N/A VCID: 5CB72177572B8E6BFF-8008 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_AirbaVW40SMEVW38X" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 17: Instrumente bord (J285) Etichete: fără Număr VAG SW: 5H0 920 340 A HW: 5H0 920 340 A Component: KOMBI 203 3450 Codare: 04A4000063840008018022032000000800300800 Pachet ASAM: EV_DashBoardVDDMQB37W 003032 ROD: N/A VCID: 204F55873BC3EA8BE3-8074 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_DashBoardVDDMQB37W" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 19: Poarta CAN (J533) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 907 530 N HW: 5WA 907 530 C Component: GW2020 High 752 7310 Revizie: -------- Număr serial: 771049050020250 Codare: 0000808D0F00000000000000010301305301600900000100030100000001010000000000000000000000000000000000 Pachet ASAM: EV_GatewMQB2020 004008 ROD: N/A VCID: 53A5CA4B3AF541132E-8006 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_GatewMQB2020" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 23: Amplif. frâne (J539) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 909 059 G HW: 3Q0 909 059 A Component: EBKV H06 0111 Număr serial: BPA085010920013 Codare: 1002C140730000CE39E79C73000049922449922400 Pachet ASAM: EV_BrakeBoostG2BoschVW37W 013023 ROD: N/A VCID: 54A7C9573FFB462B37-8000 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_BrakeBoostG2BoschVW37W" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 2B: Blocare col.volan (J764) Etichete: 5Q0-905-861.clb Număr VAG SW: 2Q0 905 861 B HW: 2Q0 905 861 B Component: ELV-MQBB H09 0040 Număr serial: 20000218145002 Codare: 0000000000000000 Atelier: WSC 01357 011 00200 Pachet ASAM: EV_ELVMarqMQBA0 002004 ROD: N/A VCID: 326BAFCF652F681B05-8066 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_ELVMarqMQBA0" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 42: Electr. uşa şofer (J386) Etichete:. ROJ\5QX-959-X93-42.clb Număr VAG SW: 5Q0 959 593 K HW: 5Q0 959 593 F Component: TSG FS002 0330 Număr serial: YE007THA17762 Codare: 003B03208000040000001000 Atelier: WSC 01357 011 00200 Pachet ASAM: EV_DCU2DriveSideMAXHKLO 001018 ROD: N/A VCID: 4999E823E8B90BC354-801C Subsistem 1 - Număr VAG SW: 5Q0 959 408 C HW: 5Q0 959 164 Component: FOND_FHSG_DRV 007 0010 Număr serial: 00000000000042499674 Codare: 110000 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_DCU2DriveSideMAXHKLO" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 44: Asistenţă direcţie (J500) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 907 144 H HW: 5WA 907 144 C Component: BASGEN1MQB37 101 1030 Număr serial: 03102371 Codare: 0000000000000000000102010100010000000101010101 Pachet ASAM: EV_SteerAssisBASGEN1MQB37 006037 ROD: N/A VCID: 4E93DB3F11D72CFB01-801A Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_SteerAssisBASGEN1MQB37" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 52: Electr. uşa pasag (J387) Etichete: Redir. eşuată! Număr VAG SW: 5Q0 959 592 K HW: 5Q0 959 592 F Component: TSG BFS002 0330 Număr serial: YE007TH808341 Codare: 003B01208C00040000801000 Atelier: WSC 01357 011 00200 Pachet ASAM: EV_DCU2PasseSideMAXHKLO 001018 ROD: N/A VCID: 489FED27F3B3F2CB4B-801C Subsistem 1 - Număr VAG SW: 5Q0 959 407 C HW: 5Q0 959 163 Component: FOND_FHSG_PSG 007 0010 Număr serial: 00000000000042557988 Codare: 090000 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_DCU2PasseSideMAXHKLO" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 5F: Electronică info. (J794) Etichete: fără Număr VAG SW: 5H0 035 867 HW: 5H0 035 867 Component: MU-E--ER 098 1776 Număr serial: CVRV59X0AEB0007 Codare: 23800000000000000000000000000000000000000000000000 Pachet ASAM: EV_MUEIMQB37w 001003 ROD: N/A VCID: 6ADB77AF8D7FE0DB7D-803E Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_MUEIMQB37w" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 75: Apel de urgenţă (J949) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 035 284 C HW: 5WA 035 284 A Component: OCU3HMQB37W H12 0142 Număr serial: 0000000003VIGT8 Codare: 02380010906828208005460071002607 Pachet ASAM: EV_OCU3HMQB37W 002012 ROD: N/A VCID: 4683E31FF9A7E4BBB9-8012 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_OCU3HMQB37W" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa A5: Frt Senz. AsistŞof (R242) Etichete: fără Număr VAG SW: 5WA 980 653 A HW: 5WA 980 653 Component: MQB MFK 3.0 H05 3129 Număr serial: E26735111202580 Codare: 0000088800404040409E00001020002000018000000000000000000000000000 Pachet ASAM: EV_MFK3ValeoMQB 005050 ROD: N/A VCID: 4D91DC331CD117E378-8018 Vehicul nesuportat.Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Nu sunt date ASAM pentru: "EV_MFK3ValeoMQB" () Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa D6: Ctrl lumin. ST 2 Interfaţă incompatibilă. Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech ------------------------------------------------------------------------------- Adresa D7: Ctrl lumin. DR 2 Interfaţă incompatibilă. Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 8107: Antena Interfaţă incompatibilă. Rog upgrade pe o interfaţă actuală Ross-Tech Sfârşit------------------------(Timp scurs: 04:01)-------------------------
  25. atti206

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    salut , uite mai jos ai si schema electrica , cod calculator 7E0 919 283 senzori fata spate si cod calculator 7H 0 919 283 senzori doar spate si nu accepta buton ,Atentie doar acestea doua coduri sunt bune pentru T5 , alte coduri nu sunt compatibile cu T5 an fabricatie 2003-2009 , am colectie de calculatore cu coduri diferite pt T5 care nu sunt compatibile , PS nu citesti de loc retroactiv ce am scris pe pagina anterioara , butonul pe care l-ai cumparat este degeaba , nu este compatibil , este pentu T5.1 Multivan cu bord basic/comfortline , T5.1 Multivan este 2 tipuri de bord basic/comfortline si cel Highline , pe T5 doar bord Highline , tu ai nevoie de buton cu cod 7H5 919 281 . senzorii se potrivesc de ori ce fel doar sa fie OE. Daca vrei sa fie functional respecta schema pusa de mine si cumpara codurile exacte puse de mine. VW T5 park sensor.pdf
  26. tyty25

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Salut Va Multumesc frumos pentru ajutor, cand am cumparat kitul am vazut ca scria multivan si nu avea buton,am comandat un buton,si da Florin cred ca ai dreptate este de 5.1, codul modulului pentru senzori nu il stiu ca nu m-am uitat sa vad,dar o sa revin cu poze,eventual am sa montez senzorii, am satrag cablurile si daca nu va funcționa cu calculatorul pe care il am acuma, am sa il comand pe cel de mi lați recomand Va Multumesc Si va doresc sărbători fericite Asta este butonul pe care l-am cumparat separat pentru ca nu era in kit
  27. john_skoda

    Valoare RCA după 2022

    Auto motor 2488 cc mild hibrid, 2025, 45 ani, B8, IF ,1 an = 768 ron . Anul trecut la Tiguan 2.0 tdi, 1493 ron .
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!