Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 418 zile.
- Ultima oră
-
Teoretic daca masina e dotata din fabrica cu asa ceva, trebuie? sunt OEM, aa, ca nu a venit asta din fabrica? cine stie asta? Daca la reglajul de baza te referi, da. asa, poate trebuie sa ma duc la RAR si cu franele de GTI...doar zic.
-
-
urmeaza sa le si omologhezi la RAR? ca teoretic asa trebuie. in comparatie, la Becoledurile de la Osram, nu trebuie...
-
@marius1982.11 ma bucur ca ai reusit cu retrofitul. Oricum ai fost foarte rapid in instalare. Bravo ! @Emy Dmomentan nu am nimic gata. Toate sunt desfacute bucati pentru curatare, refacut cablaj...etc. O sa mai dureze pana pe vine randul. Poate la anul.
- Astăzi
-
mno... diferenta mare: 1550 lm vs 3200 lm. un pic dublu la luminozitate. @mirceateodornu mai ai vreun set de dat?
-
Eu am trecut la "xeoane" full retrofit(adica cu LWR) de ieri, mandru posesor. Mutumesc @mirceateodor pt ghidaj cablu lonjeron(care nu mai vine nici pe comanda) si "kit reparatie" filet senzor. Becurile sunt tot osram, D2S 3200lm. Farurile le am din primavara, cam de cand am si scos faurile cu LED vechi, cu care s-a mers cam cateva ore maaaaxim. As putea sa le vand in caz ca cineva interesat. La proba cum zici, doar suporti transportul
-
Poti incerca si la 5000 km schimbul, pe principiul ca "rau nu are cum sa faca". Intrebarea este: face mai bine? Si daca da, cu cat mai bine, daca schimbi la 5.000 km fata de 15.000 de km? Schimburile de ulei timpurii dau unor utilizatori sentimentul ca masina lor e scutita de uzura si alte probleme. Nu e. Circula o gluma cu cineva care schimba uleiul la motor de cate ori facea plinul de carburant la masina. Decat sa schimbi uleiul sub 15.000 de km, mai bine pui carburant de calitate, ca sa previi depunerile de carbon.
-
Parte cu LongLife....promovare si atat. Pe producator il bucura sa respecti intervalele lor, ba chiar sa te duci peste ele. Vor fi foarte atenti la ati lua banul cand ajungi cu anumite probleme legate de motor. La fel si intervalul de schimb filtru aer combustie, 60k km sau 4 ani....sa fim seriosi. Dar daca se vrea sa se tina masina 4 ani si sa faci doua schimburi de ulei, ca nu iti pasa ce se intampla dupa aceea... Eu clar voi schimba anual aprox 12k km si ulei si filtre.
-
Volkswagen Golf 7 1.0 TSI/ 110 CP
djkoss86 a postat în topic iniţiat de Nenciu Victor din Masina mea
Multumesc. La relanti nu se aude nimic ca ar bate. E doar in treapta 1 - cand pleci de pe loc cu avant mai mare - are o trepidatie in pedala dar nu am auzit vreun fel de bataie (sonor). In rest intra ok in viteze. In R, intradevar, daca nu tii piciorul pe ambreiaj mai mult (gen 2-3 secunde apasat) intra cu o caraiala.... Cat a costat toata distractia ? -
Si adaugam aici si un mic calcul facut prin Google Gemini (AI). Intreb la Aspad shop si daca am drept de retur daca nu sunt multumit de luminozitate, poate as face un test.
-
fix-15.000 km flexibil 30.000 km Vorbim de uleiuri 0w20. Intervalul il poti fixa la cati km vrei, dar care e rostul, avand in vedere ca vorbim de un ulei long life?
-
Pe mine ma retine mult sa le iau urmatorul lucru: Aproape acelasi flux luminos. (calculat la 2h/zi condus in medie). 1. Osram Original H7: 55W: Lifespan B3: 330h (la mine ar fi cam... aproape 1/2 ani). Lifespan Tc: 550h (aprox 1 an). (calculat la 2h/zi condus). 2. Osram Led Speed 450 H7: 16W: Lifespan B3: 1500h (la mine ar fi cam...2 ani). Lifespan Tc: 3000h (aprox 4 ani). 3. Osram Night breaker 220 H7 (tot halogen): 55W: Lifespan B3: 150h (la mine ar fi cam... 3 luni). Lifespan Tc: 250h (aprox 6 luni). Ce ma atrage: Consumul mult mai mic pe faruri, caldura mai putina (stiti problema cu cablajele din faruri) Consum mai mic = incarcare mai mica pe generator = teoretic, si consum mai mic combustilbil, dar probabil insesizabil. Acum, in practica, daca au 1550 lm, alb rece, pe conditii bune de drum s-ar putea sa se vada mult mai bine marcajele. S-ar putea. Pe conditii de ploaie s-ar putea sa fie mai rau... nu stim... Daca era un ...1700 lm... as fi mers pe LED dar asa parca am retineri. Nu stiu cum au obtinut ei acel 450% mai multa lumina. Garanție extinsă de 5+1 Asta inseamna ca mi le inlocuiesc daca se ard in primii 2 ...4 ani? " Here's how the guarantee works: NIGHT BREAKER LED lamps that fail to work properly as a result of a product defect in non-commercial applications during the several years period are covered by the OSRAM guarantee. Please note: The guarantee applies only to countries with customer service addresses. What to do when the lamp fails? To receive a replacement, please fill out the form for quality claims below. In individual cases you receive a similar product or a credit note of the purchase price. Your statutory rights to defective goods remain unaffected. Submit the complaint and you will be contacted soon. List of countries offering the guarantee" Romania este inclusa acolo. Pret: 566 lei , transport gratuit
-
Eu fac in jur de 7000 km pe an asa ca n-am de ce sa "scap" de intervalul flexibil pentru inspectie. Si asa - cred ca - noi facem parte dintr-o categorie minuscula de romani care se duc la inspectie fara sa-i oblige nimeni. Multi nici nu stiu ce e aia i-ar daca ar fi obligatorie ar da spaga sa nu o faca.
-
Nu este regula, poti alege interval de schimb flexibil, fix 10k km sau 15k km. Nu stiam nici eu stiam ca poti scapa de intervalul flexibil. La urmatorul schimb voi opta ptr intervalul de schimb fix 10k
-
Cand iei SH e greu sa gasesti, dar ma mira ca de noi nu le ia lumea mai interesante. M-am obosit si de-un consum de poza dimineata pe racoare cat e talpa usurica. Cum se aglomereaza, sub 9 nu mai scot daca vreau avg speed tot bun :)).
-
Foarte corect , fiecare posesor mioritic trebuie sa decida singur , banii lui , masina lui , miorita lui
-
nu exista sa scoti sigurantele si totusi sa ramana consumul.
-
Neata, Intre timp a mai aparut o serie si anume: NIGHT BREAKER® LED SPEED 450 Las aici si un link catre pdf-ul cu prezentarea produselor + compatibilitatea lor pe partea de omologare: https://look.ams-osram.com/m/279bdebe1f871386/original/LED-Night-Breaker-H7-Vehicle-List-EN.pdf si https://www.osram.com/ecat/NIGHT BREAKER LED SPEED H7 450-LED high and low beam lamps (street legal)-Car lighting-Automotive/com/en/GPS01_35478338/ZMP_4073768/ N-am fost convins atunci dar mai incerc o data. A mai pus intre timp cineva pe G4 vreun set? (exceptie celor ce au pus si ne-au aratat pozele aici - multumim!) Inca incerc sa ma mint daca merita 600 lei sau nu. Nici xenon nu as pune: -desi am spalatoare, tot nu sunt legal ca nu am trecut pe la rar sa imi scrie in carte modificarea -toate kiturile OEM sunt deja obosita la 20 de ani de la productie Asa ca...daca exista cineva care si-a luat varianta asta de 450, dati un semn aici . Multumesc!
-
La ce service autohton te referi? Eu merg la AVIA în Pantelimon și nu confirm ce spui.
-
Uleiul il schimbi cand iti cere masina, la maximum 30000km/2ani. Daca te iei dupa service autohton este obligatoriu sa schimbi uleiul la 1.5TSI la maximum un an, chiar daca faci 10000km si uleiul este long life.
-
Cine ignora mii de km zgomotele scoase de role, cred ca merita sa si-o ia.
-
Uleiul la 30k il schimbi din motiv de costuri nu ca e vreo sanatate pt motor insa chiar si asa 200-300k km nu ai treaba, uzura se simte cand masina e ajunsa deja la cumparatorul castana. La stilul meu de mers oricum nu mi se pare nici foarte economicos, am observat ca dupa 15-18k km consumul de ulei creste exponential asa ca mai bine il schimb.
-
Eu la toate masinile in ultimii ani am schimbat uleiul la 30 mii si asa voi face si de acum inainte. Am incredere mai mare in recomandarile producatorului masinii decat in mecanicii mioritici. La fel si cu distributia.
- Ieri
-
Desi nu s-a mai postat de mult timp pe acest topic, incerc si sper totusi sa obtin un sfat si o parere in vederea rezolvarii unei probleme aparute la VW Passat ul din imagine, un B5.5 din 2002, berlina, 1,9 TDI, AWB, de 74 kw, 101 CP. Problema este data de faptul ca daca nu folosesc masina 4, 5 zile aceasta nu mai porneste ca urmare a descarcarii bateriei sub o anumita valoare, undeva sub 11,3 V. In aceasta situatie am facut o serie intreaga de teste folosind si un multimetru electronic: Am masurat tensiunea de incarcare a alternatorului, care era de 14,38 V, dupa ce, in prealabil, am repornit masina cu cabluri legate la o alta baterie. Dupa ce am mers cu ea cam 15 kilometri, timp in care bateria s-a mai incarcat, am conststat, prin masurare, ca la borne avea 12,48 V. Dupa aproximativ 24 ore, timp in care masina a stationat, am masurat o valoare de 11,86 V la bornele bateriei. Cu aceasta valoare masina a pornit fara probleme a doua zi. Am mers din nou cu ea cam 10 km si s-a reincarcat la valoarea de 12,30 v. In acest moment, dupa ce am oprit-o, am scos borna - de pe baterie si am lasat-o 3 zile nepornita. Ulterior, facand masuratori din nou cu multimetrul, tensiunea la borne a fost de 12,15 V. In aceste conditii am considerat ca bateria ar iesi din cauza, de vina, probabil, fiind un consumator parazit. Ca urmare am inseriat multimetrul pe borna - si am gasit un consum de 0,230 A. Am scos, pe rand, toate sigurantele si surprinzator, valoarea consumului nu s-a modificat de loc. In aceste conditii am reverificat buna functionare a luminilor interioare si exterioare, a climei, stergatoatelor, CD playerului, pe care l-am si demontat si am reverificat fara el valoarea consumului parazit care a ramas aceeasi, am reverificat usile care comunica fara probleme cu afisajul de pe bord, li se aprind luminile de sub ele cand sunt deschise, toate inchizandu-se si deschizandu-se fara probleme din inchiderea centralizata. Am constatat, insa, ca capacul portbagajului, cate odata, se deschide doar din butonul din cheie sau din cel din usa de la sofer si nu din butonul portbagajului. Am mai constatat de asemenea ca plafonierele interioare, din spatele masinii, precum si una din cele doua lampi ce lumineaza in spate numarul de inmatriculare, nu mai fuctioneaza. Probabil au becurile arse. Nu stiu daca aceste probleme ar putea fi cauza consumului de 0,230 A. Vreau sa mai adaug ca bateria este o baterie Bosch de 12 V, 77Ah, 780 A, pe care o am pe masina de 9 luni. Este o baterie primita in garantie in locul alteia similare, care avea aproape 2 ani. Cred ca bateria nu a fost de vina nici atunci. Nu am constatat mocheta uda deasupra calculatorului confort, de la picioarele soferului. Cu cativa ani in urma, nemaimergand inchiderea centralizata, am inlocuit in acest calculator, de la altul second, integratul raspunzator de aceasta functie. Totul a fost insa in regula pana in prezent. Singura deosebire a fost ca ordinea deschiderii usilor s-a schimbat: in loc sa se deschida usile din fata si apoi cele din spate, se deschid intai cele din stanga si la urmatoarea apasare pe butonul de pe cheie se deschid cele din dreapta. In speranta ca cineva va citi totusi aceste randuri, va multumesc pentru eventualele sfaturi si sugestii pe care mi le veti transmite.
-
Va salut. De curând am schimbat atât arcurile cât și telescoapele pe spate . După câteva zile din partea dreapta spate , se aude un scârțâit foarte enervant . Am desfăcut flansa ce este prinsa pe caroserie și de care este prins telescopul și am uns cu vaselina. Pentru o perioadă scurtă de timp aproximativ două săptămâni scârțâitul a dispărut dar a revenit la fel de enervant. Mă puteți ajuta cu ceva sfaturi? Mulțumesc
