Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 80787 zile.
- Ultima oră
-
Probleme dupa schimbarea distributiei si curatarea supapelor
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de crycu87 din Rapid
Distributia sarita sau pusa gresit -
Va salut! La motorul de 1.2 tsi 110cp, avand 181.000 km, am zis ca e timpul sa ii schimb distributia originala, avand 10 Ani si atatia km.. am schimbat distributia la un service apoi a 2 a zi am fost la un alt service sa curat supapele cu coaja de nuca. Dupa 20km s a aprins epc si check ul, erorile fiind aratate in poze. Am curatat senzorii de la galeria de admisie si cel de pe tubulatura de la clapeta cu spray de contacte si apoi suflate cu aer, si s au stins. Dar tot nu imi place cum merge.. parca se aude un zgomot urat la motor… aveti idee ce poate fi sau aveti vreun electrician recomandat pt diagnosticarea si repararea masinii? multumesc
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Păi după 2000 face presiune turbina. Posibil să nu fie geometria reglată bine după cum arată graficul deşi tot cam aşa arată şi când agaţă geometria. Ca să ne facem o părere fă şi logurile în Basic Settings pe grupurile 011 şi 003 (ştiu că ai zis că este anulat EGR, dar fă-l totuşi). Să laşi logurile să curgă vreo 40-50 secunde după care le salvezi. - Astăzi
-
Poti incerca Golden Star City Resort, in Pereia. Hotelul e super ok si e chiar langa plaja.
-
@dahood "Safe" inseamna ca nu mai poti deschide usa nici din interior si nici din exterior si reprezinta cea mai urâta situatie in care sa iti ramâna blocata usa, stiu ce vorbesc, am trecut prin asta. Am fost nevoit sa dau tapiteria usii jos din interior, cu usa inchisa si tot asa sa scot geamul usii (usa spate dreapta, Golf 4 Variant) si sa distrug efectiv partea electrica a broastei. Am reparat destule broaste la viata mea si niciodata nu am intâlnit probleme decât la broaste, dar asta sigur nu inseamna ca nu se poate intâmpla sa existe probleme si in alta parte, nu numai la broasca. Cu toate acestea, din cele descrise de tine mai sus, eu as spune ca tot la broasca ai ceva, ceva ce-ti scapa. Uneori nu e suficient sa doar sa cureti colectorul motorasului, (atentie, trebuie neaparat curatat cu vârful unui cutter spre exemplu, dar cu mare atentie si spatiile dintre cele 3 segmente ale colectorului) fiindca periile colectoare, carbunii in limbaj popular sunt foarte uzati si nu te mai ajuta curatarera lor. Eu dupa ce am capatat experienta, fie am inlocuit capacele motoarelor cu totul (China) fie am inlocuit motorasele cu totul (China), dar aici trebuie sa stii daca ai motorase cu cuplaj centrifugal sau cu cuplaj direct, fiindca nu sunt interschimbabile. Pe scurt, uita-te bine la lipituirile mufei pe placa, adesea este destul de greu de observat fisurile si refa lipiturile, inlocuieste switch-ul broastei si verifica inca o data motorasele. Eu intotdeauna doar aceste lucruri le-am facut la broastele reconditionate si problemele s-au rezolvat.
-
Segmentare motor EA888 in Bucuresti - recomandare service
gabriel 2025 a postat în topic iniţiat de Shaolinul din Motoare pe benzina
5000 i-am dat cash. Pe ceilalti bani am op, i-am facut transfer din cont. Am vb cu un avocat. Vineri ma duc in tara sa vad care e treaba. -
Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]
gaby778 a postat în topic iniţiat de Olirusu din Passat B8
Salut! Audi 8v 2.0 TDI 150cp; am schimbat si eu supapa vvt cu o varianta aftermarket (TOPRAN) - am schimbat doar supapa, fara carcasa. S-a calat corect motorul (ambele axe cu came), dupa un mers de 10km si o pornire la sfert dimineata, s-au defazat axele cu came conform cod de eroare si sunet de "tractoras" un tacanit la motor destul de urat. Este psibil ca supapa aftermarket noua sa nu fie compatibila cu carcasa originala a masinii ? mentionez ca au fost cele originale pe masina. Multumesc de raspuns! -
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
AndreyPH a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Cu padelele alea, nici nu stiu ce sa fac. Sunt momente cand imi plac, mi se pare ca mai completeaza volanul, alteori, imi aduc aminte de Aliexpress si de termenul de kitsch si vreau sa le dau jos. Apoi mai iau vreun prieten cu mine in masina si-mi zice "mama ce belea arata cu extensiile alea la padele", si iar ma da peste cap si parca imi plac. Hai ma @Emy D, ca-s ditamai rotile pe 20", cu 245/35 anvelope, sar in ochi din avion. Sunt frumoase tare in realitate, parol. Nu le-as schimba pentru nimic. Well, am fost la dealer, trebuie facut update de firmware la MiB. Din cauza asta nu ma lasa sa imi inregistrez userul ca utilizator principal. Au vrut sa le las masina 3 zile, lucru cu care nu am fost de acord, nu pot sa ma lipsesc de masina si mi se pare aberant atata timp. Aveti idee, ceva baieti ma pot ajuta prin Bucuresti cu acest update ? @F l o r i n ? -
Intamplarea face sa fi avut in exploatare de curant un T-Roc din 2021 cu 1.5 TSI DPCA + DSG7 si stiind discutiile de pe forum am fost foarte atent la partea de mers in 2 cilindrii. Pot sa confim ca nu se simte nimic si am mers inclusiv pe drumuri in usoara urcare - dar nu prea merge in doi cilindrii in conditiile astea. Are in schimb niste rezonante mai enervante cum urci mai sus in ture, in special intre 3000 - 4000 rpm. Daca mergi linistit, jos in ture, este foarte silentios. Per total, mi s-a parut un motor bun si face echipa buna cu DSG 7-le uscat. Chiar daca merge subturat in Drive, nu se simte lesinat si mai imporant (pentru mine) nu se aude ca fiind subturat.
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
ovix1986 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Salutare. Dețin un golf 4 cod motor AXR cu Stage 1 și egr off(blindat). De ceva timp masina trage foarte greu la turații mici și își revine după 2000 rpm. Am curățat geometria variabilă, am înlocuit valva N75 dar simptomele persistă. Atașez 2 loguri dintre care cel de-al doilea cu accelerare maxima de la 1500 rpm. Multumesc LOG-01-003-010-011.CSVLOG-01-003-010-011.CSV -
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
Ssoulstream a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
chiar as fi surprins sa mai fie valabila. eu o sa primesc oferta pe configuratia mea maine ca aparent inca se mai schimba chestii la configurator azi. Eu nu caut chestii full option, dar sper sa obtin o oferta ok. -
Senzorii se sincronizeaza cu modulul TPMS cand mergi intre 30-70km/h. Nu trebuie sa faci nimic special. Daca senzorii pe care ii ai montati sunt de cand e masina, sigur s-a terminat bateria lor si trebuie schimbati.
-
Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5
aditzu' a postat în topic iniţiat de ioanidis84 din Tuning si alte modificari
Pune maxidot reconditionat. Nu te mai incurca cu minidotul.... -
Intrebare: oare ai motorase centrifugale sau cuplaj direct? Au fost schimbate broastele sau sunt cele originale ale masinii? Ca sa inteleg: zici ca din telecomanda cand dai cateodata nu se inchide doar usa soferului? Poti verifica si mufa sau chiar si placa calc de usa. Se declipseaza cele 6 cleme si se detaseaza modulul electronic.
-
Atatea discutii...sunt cazuri diferite, daca esti MANUAL sigur nu o ti la deal cu 1200rpm pe cand DSG da si din cauza asta vibreaza taraba. Oricum nu vad un mare impediment sau o problema constructiva ce poate pune probleme de fiabilitate.
-
Salut, Aveti ceva recomandari pentru hotel kids friendly, in zona de nord? De preferat pe plaja, ca sa nu ma trambalez cu toate cele timp de o saptamana. Copiii au 3/4 ani si m-ar interesa mai degraba calitatea mancarii de la hotel + conditii decente. Anul trecut am fost la Kassandra Palace si a fost foarte bine. Dar Grecia are multe de oferit asa ca nu as vrea sa ma duc de 2x in acelasi loc. Mersi.
-
De obicei ,cand antigelul fierbe, problema e de la circutul de racire nu de la garnitura de chiulasa .
-
Sanatate, detin un audi a3 8p 2.0 tdi bmm. Am avut o problema a mers cineva cu el si a sarit apa este 90 de grade, s-a intamplat fenomenul cand desfaci dopul sa se intoarca apa inapoi in vas. Am rectificat chiulasa/plan, garnitura noua si acuma se intampla un lucru imi da antigel prin fata la distributie (banuiesc sa fie pompa) si se intampla un lucru scoate gaze in vasul de expansiune de la ce sa fie oare? tot e strans cu cheia dinamometrica.
-
La unii se simte la alții nu. La mine nu (DPCA).
-
Si la mine se simte cand merge in 2 cilidri, vibreaza la 1100-1200rpm la deal in 2 cilindri.
- Ieri
-
Achiziție, configurare si timpi de așteptare (Tayron)
CristiM a postat în topic iniţiat de CristiM din Tayron
Eu am ofertă făcută în septembrie pentru mașină configurată full-option redusă de la 71.300 EUR la 60.200 EUR. Sunt curios dacă în decembrie va mai fi valabilă. -
Trebuie sa fii atent, daca nu, poti trece cu vederea. Nu exista ca un motor in 4 cilindrii sa mearga identic cu unul cu doi cilindrii si jumatate din putere.
-
Părerea mea este că, după o alimentare "normală", în rezervor intră mai mult de 70 de litri. Prima dată când în rezervor a intrat mult peste cât erau așteptările mele (și mașina era nou-nouță), le-am spus celor de la OMV unde alimentasem că suspectez că pompa lor nu e calibrată corect. Și abia o calibraseră cu o săptămână înainte. De atunci, m-am obișnuit cu ideea. Teoretic, ar mai fi o explicație, deși mai puțin plauzibilă în cazul tău: poate ai condus mai econonic pe ultima parte a traseului spre DTS, iar consumul mediu pe baza căruia se calculează autonomia (care nu e identic cu cel din bord) a scăzut destul de mult.
-
Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB
davidut5 a postat în topic iniţiat de Vali5575 din Golf VII
Dacă nu ai adblue, și toba e curata nu cred ca e de la răcitor. Eu doar asa am găsit înfundate cu depuneri de la aditiv sau funingine de la dpf spart.- 17 replici
-
Cupra Formentor 1.5 TSI nu se simte nimic cand se modifica regimul cilindrilor.
