Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 683 zile.
- Ultima oră
-
Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]
davidut5 a postat în topic iniţiat de Olirusu din Passat B8
Poți sa-mi verifici te rog? Trimit seria în privat. Vorbind cu mai mulți agenți am ajuns la concluzia ca ce e pe masina este ultimul cod. -
Deci se poate modifica planul intervalul de la 30k km si 2 ani la 15k km si 1 an? Si toate astea cu OBDEleven?
- Astăzi
-
Doar sa ramana scris pentru informare, se pare ca producatorul EGR de origine este Mahle. Am cumparat unul de la Porsche ca m-am decis sa il schimb preventiv si asta a venit. Masina este Tiguan 2015 euro 6. si o comparatie cu EGR-ul vechi. Nu necesita inlocuire dupa mine. KM masina 191000.
-
Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Olirusu din Passat B8
Ai o singura varianta : Valva+carcasa ,ambele OE conform seriei VIN .(mare atentie la montaj) -
AC-ul pornit, setat pe maxim rece, ventilatoarele pe maxim(auto), in dreapta baga rece, in stânga baga cald, mă gândesc sa nu fie cu problem V159. Mersi
-
După 1 săptămână de la ridicarea mașinii de la ei mi-a apărut iar rechemare, aceiași de fapt, cu 90EE. A mai pățit cineva așa ceva? Ei în fișa de service specifica că au făcut acest update. Pot verifica unde prin meniuri daca a fost făcut?
-
Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold
mihaiionascu a postat în topic iniţiat de Mama Omide din Passat B6
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
ghemotoc16 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salutare. Am decis sa schimb si eu volant (la rece avea momente cand batea usor, nimic grav, mecanicii mi-au spus ca nu prea are rost schimbarea, dar totusi) si am dat de o alta problema se pare. Din cauza acelui mic rulment din volant care se pare ca nu mergea chiar ok s-au format santuri in bunghiul de la cutia de viteze care intra in acel rulment. Am pus ceva poze. Masina nu are simptome, insa de la service mi s-a spus ca este posibil sa inceapa sa piarda ulei pe acolo din cauza asta. A mai patit cineva asa? Unde ati rezolvat si cum? Am zis ca vreau sa tin masina din scurt sa nu apara probleme grave si cand colo ... Nu stiu la ce sa ma astept... M-ar ajuta niste recomandari/sfaturi daca aveti. Multumesc. -
@ford sierra tdi Prima data am observat asta imediat ce am luat masina noua si am urmarit nr de km. La 1 an si 12000km am facut primul schimb de ulei in reprezentanta, apoi la 2 ani si aprox 22000km(daca retin bine) in regim propriu, la 3 ani iar la reprezentanta in jurul valorii de 30.000km, la 4 ani si 40.000km in regim propriu; La cele din reprezentanta nu se pune problema sa nu fi fost pe service flexibil, iar la cele in regie proprie am resetat eu cu obd eleven. La toate cele 4 schimburi de ulei, la fel au scazut numarul de kilometrii. La 5 ani am resetat manual, dar nu mai imi bat capul cu asa ceva. @dercos Cu un tester se poate seta timpul si kilometrii pana la urmatoarea revizie.
-
Salut Adrian. M-am gândit la un moment dat când stăteam bara la bara, pe sus pe acolo in pantele alea ca daca îmi fierbe motorul? Se plictisea mintea si făcea scenarii... Mie chiar îmi place cum se simte motorul, are ceva putere pt cât de mic este. Doi adulți si un copil, AC pornit...nicio prob. Mai fac si depășiri. Ce nu-mi place e ca scutura destul de tare pe denivelări dar așa e construita ea, joasă, scurta etc. Când mă satur o iau pe cealaltă care are Airmatic și-mi trec nervii A2 are un sunet specific and o calci putin, pe forumuri am citit ca unii îl asociază cu zgomotul specific al mașinilor mai sportive Am mai băgat si ieri 400km cu Audi. Cel puțin la momentul asta nu mi-ar fi teama sa plec si mai departe cu ea, chiar au început sa înflorească niște idei de Grecia pt septembrie... Săptămâna viitoare o sa mergem la mare aici la noi pt vreo săptămână si mă gândeam sa merg cu Mercedesul dar cred ca pana la urma îl iau pe Baby Audi ca sa nu stau cu grija pe acolo prin parcări... Gata cu laudele ca atunci când le laud se strica ceva Salut Tavi. Ieri seara la întoarcere dinspre Brăila spre Buc mi-a sărit in fata o căprioară si o vulpe, la limita am fost. Întuneric, începuse si furtuna...m-a solicitat puțin mai mult drumul. In rest...știu ce zici. Cum spuneam mai sus, nu mă consider monument de bun simt sau de educație dar parca totuși nu fac așa de urat in trafic, chiar mă gândesc si la ceilalți participanți la trafic.
-
Faina masinuta asta mai ales gri , mereu mi-a placut sa o vad , e ca o masinuta de fier din copilarie , dar e prezenta din ce in ce mai rar pe unde merg eu In rest ... Pestele de la cap se impute Pestele asta numit poporul roman nici nu mai are cap , e putrezit demult si nici nu ii mai creste altul ca la hidra , nici macar ca la rama Imi pare rau sa o spun dar nu am vazut nicio diferenta de educatie pe drumurile tarii intre masini de B , teoretic soferi mai instariti cu intelect putin mai ridicat si masini de XX , ca sa nu supar pe cineva nominalizand judete sarace 9 oameni din 10 de pe aceste plaiuri se cred cei mai destepti si bubuie de prostie , de aici ni se trag toate Animalele nu au nicio vina Duminica langa Pitesti pe drumul national prin Bascov un pui de caprioara statea si se uita la masini la 1m de strada , asa ceva nu am mai intalnit
-
Valorile erau cu setari pe maxim cald sau maxim rece ? ce nu merge, caldura sau Ac ?
-
original
-
Poate in timp se vor vedea ceva schimbari, dar nu vor fi peste noapte. Iar sa intervii pe Valea Oltului ( pe DN, cu lucrari ) va fi haos. Vor face poate ceva cand va fi gata autostrada si vei putea reruta traficul din zona. Ce macel a fost si anul trecut cand au blocat peste zi Valea Oltului... imi aduc aminte ca fix atunci a trebuit sa ajung la Bucuresti, inceput de August, concedii, omor pe toate drumurile...
-
Problema pornire 2.0 TDI DDAA [VALVA VVT SCHIMBATA]
davidut5 a postat în topic iniţiat de Olirusu din Passat B8
Se pare ca nu pot pune doar carcasa, este mai adâncă la solenoid, și nu pot pune cu valva noua ca trebuie și alt pinion. Nu știu ce sa mai fac, în partslink da un singur cod pentru carcasa, dar câte doua la valva și pinion. -
E mult pana departe 🤐. Educatie, educatie, educatie ..... Si asta e doar un exemplu ( sunt foarte multe alte exemple ). Cum a suportat motorul urcarea? Km fara probleme .
-
Aveti idee cum pot face sa scot cip-ul de pe cheia veche, ca sa il pun in cheia noua? Nu pare sa iasa prea usor si imi e teama sa nu se sparga.
-
Primim ce am primit mereu , o factura
-
Bun...si ce primim acum dupa dublarea pretului rovinietei? 😐 calitate de 2 ori mai buna la drumuri?
-
Si la mine era la fel, din ce tin minte, dar merg mult extraurban, in scenariul optim. Acum e resetat la 15000/an de cand nu mai merg la reprezentanta, nu stiu cum as putea sa il restez la 30000km/2 ani.
-
daca il resetezi din butoane(fara tester) se muta pe FIX, 15.00km.
-
Daca etrierii nu sunt dintr-o bucata, se schimba doar portetrierul. Astfel, schimbul de setup ar inseamna: - portetrier care sa acomodeze discul mai mare - disc frana corespunzator - placute de frana conforme. Insa, din experienta iti pot spune ca poti obtine rezultate mai bune doar facand upgrade la placutele de frana. adica sunt total de acord cu ce spune @andrei_221 mai sus.
-
Problema hayon / amortizoare portbagaj electric octavia 3 combi
Adria_n a postat în topic iniţiat de bahamas din Octavia 3
S-au demontat de mai multe ori pentru ca : - au dat eroare, le-am schimbat cu altele ( intre timp le-am reparat, aveau cate 1 fir subtire dezlipit, dar nu la baza, deci au putut fi reparate ) - le-am montat din nou ( mai mult pentru a ma convinge ca problema era de la fire ). Au functionat fara probleme o perioada. - ulterior au dat din nou eroare (cu totul alta eroare), deci le-am dat jos din nou. Acum era un fir gros, care data trecuta avea izolatia deteriorata. S-a rezolvat firul, dar nu le voi mai monta. S-au stricat pt ca nu au iesit usor ( ori n-am stiut eu sa le scot usor, am bagat o surubelnita pe fiecare latura, sa le declipsez ). Si incerc tot timpul sa umblu cu grija. Voi vedea ce e de facut, poate le pot fabrica (efectiv e o sarma indoita). Mersi frumos- 43 replici
-
- hayon
- amortizor portbagaj
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Varianta de 90cp are discuri de 256 pe fata, iar cea de 110 cp are de 288mm. Ma gandesc ca mai mult de etrieri nu ar trebui schimbat. De asemenea, pe 288 intra si jantele de 15". O sa mai caut info si revin...
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Din punctul meu de vedere este foarte bine ca se intampla asta. Faptul ca totusi vanzarile de chinezisme dau inainte, imi spune ca problema reala din piata nu e reprezentata de lipsa ofertei sau de calitatea in scadere ci simplu de...pret. In mare parte, cumparatorii de masini le vad "at face value", adica obiecte de deplasat din punctul A in punctul B. Zona automotive reprezinta un camp de lupta extrem de "sangeros", unde unii sunt preocupati sa nu faca mizerie pe jos si sa si faca bani din gunoaiele rezultate iar ceilalti...de dominare totala. Nu mai dureaza mult si vom avea rezultatul luptei.