Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.
- Ultima oră
- Astăzi
-
71600. Dupa ce i-am facut nivelul corect de inaltime din perne m-am pomenit ca la drum lung trage putin dreapta ( logic, s-au schimbat unghiurile), dar am gasit un atelier in Falticeni cu aparat Hunter pentru reglaj geometrie si a iesit boboc in 2 timpi si 3 miscari. Recomand! De as gasi pe cineva cu Hunter si de echilibrat roti in judet as fi si mai fericit, ca orice echilibrare pe care am facut-o in Suceava la orice masina am avut cu jante mai late ( peste 235) nu a iesit cum trebuie la viteza de autostrada si am incercat peste 10 vulcanizari de-a lungul anilor. O sa incerc la Mitric, ca au varianta de Hunter produsa pt VW ( VAS 6230) si ar trebui sa fie ok. Daca nu, ajung tot la Autosoft Baneasa cand am drum iar prin Bucuresti, desi preturile sunt exagerate.
-
Ce e ciudat (in bine) e faptul ca intr-un an, trecand de la B3 la B4, a scazut costul politei cu ~720 RON (B3, anul trecut, tot Groupama - 2300.56 RON). Vedem la anul de acum
-
Bravo, treci in noul an cu ea boboc. Cunosc sentimentul de multumire cand iese :)). Dorin stie ce face, mananca doar modelul asta pe paine. Eu nu ajung la el prea usor ca-s in coltul opus al tarii. Si eu le-am schimbat cu motorul pe masina, desi au carait putin la service ca le e mai usor sa factureze mult decat sa isi zdreleasca manutele. Sa te uiti de curiozitate la cele vechi daca le ai, sigur erau tasate/cu crusta neagra in interior. Ai pus OE sau alta marca? Eu am mai ramas cu o singura chestie la a mea, is curios daca si altele fac. Cand iau un viraj usor ( pe drept sau in rampa) la viteza f mica ( in jur de 10-15 km/h), la. inceput de cursa am o vibratie in volan cam cum ai da cu podul palmei pe sticla ca sa bârâie. Nu face tot timpul, nu face la orice viraj, nu face deloc la viteza si deobicei face mai des cand e cald sau masina incalzita. Suspecti: pompa servo, caseta directie, cutie de transfer. Din ce am citit in strainatate, multe fac si nu a prea rezolvat-o nimeni.
-
Am schimbat si tampoanele de la motor. Asa ca am scapat de trepidatii la interiorul masinii. Abia astept sa o testez maine dimineata, la prima pornire pe frig. Atat cat am mers azi cu ea, deja imi lasa o impresie ca masina e mai silentioasa. Chiar am masurat cu telefonul zgomotul interior, la relanti. Media este de numai 62 dB. Inainte de inlocuire tampoane, aveam cam 68 dB. Insa cel mai bine se vede cat de calma este curba de masuratori, din cauza lipsei vibratiilor puternice de la interior. masuratori inainte de inlocuire tampoane motor masuratori dupa inlocuire tampoane motor LE: Operatia a fost facuta la service-ul specializat pe Touareg din Calarasi. A durat cam 1 ora si jumatate inlocuirea tampoanelor. Am ramas surpins total de experienta celor de acolo, stiau aproape pe de rost ce trebuie desfacut, in ce ordine, cu ce chei, cum sa accesze suruburile fara sa desfaca tot de pe masina. Jos palaria pentru cat de expeditivi au fost. Initial, mecanicul din Bucuresti, ce a facut distributia, zicea ca ar trebui iar motorul dat jos cumva, fapt pentru care am si renuntat sa ii mai las iar masina 2-3 zile sa o "opereze" ...
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
delfinut a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Salutare, Incerc sa finalizez un retrofit de unitate MIB2.5 cu display de 9.2 inch la un Golf 2014 mk7 Unitatii i-a fost scos CP de catre un dealer vw dar in urma operatiunii toate codurile instalate apar Tempoarily rejected inteleg ca ar trebui rescrise codurile insa nu am gasit online un generator de coduri pt unitati Harman. Oare ma poate ajuta cineva ? -
Pune o poza, sa vedem ce ai cumpărat
-
Problema senzori parcare spate T5 Multivan
F l o r i n a postat în topic iniţiat de florin83 din VW T4, T5 & T6
Modulul senzorilor sa fie de T5 nu de T5.1 (facelift) si conectare instalatie cf schemei de T5 -
Fa-i o diagnoza, sa vedem ce erori ai
- 76 replici
-
- key
- keyless access
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Ce an de fabricatie este masina?
-
Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de traffictours din Golf VIII
Fa-i intai o diagnoza, sa vedem ce erori ai - in funcție de acestea, te putem sfătui mai departe -
Probleme Cu Avertizarea Sonora - Buzzer ars
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Paul_VW din Golf V & Jetta
Nu este complicat, desfa ceasurile si schimba buzzerul -
Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
zidu' a postat în topic iniţiat de m0nique din Tiguan 5N & 5N2
Salut, Tiguan facelift 2013, CFFB, 4x4. A cedat capsula de vaccum de pe EGR si din motivul asta da tot soiul de erori (in principal cea de positie a actuatorului de turbina). Cu putina atentie se observa ca "spira" - martorul luminos in forma de spirala incepe sa se aprinda dupa ce motorul se incalzeste si in anumite momente in care incearca sa deschida racitorul de gaze al egr-ului. Anuland electrovalva corespunzatoare erorile de pe turbo dispar, motorul mai da oeroare pe care nu am apucat sa o scanez - probabil vede ca nu mai are electrovalva in circuit - doar la ralnti, Capsula a fost testata cu pistolul de vaccum, de la electrovalva aferenta (cea de deasupra filtrului de ulei) si nu tine vaccum deloc. In urma cu ceva vreme nu venea ca piesa separata. Se schimba racitorul de gaze cu totul. Acum este disponibila fara probleme, chiar la preturi foarte mici (63 ron - 240 ron). Este prinsa la locul ei prin 2 suruburi de 6 si apasata pe tija de actionare a racitorului. Problema: nu reusesc sa ajug la ea. Nu este vizibila nici pe sus nici pe jos avand in vedere ca masina este 4x4. 2 servie bune mi-au dat ca solutie demontare semipunte, demontare grup fatza, etc, ca sa ajunga la ea pe jos. Informatii incomplete de pe net spu ca se poate ajunge la ea dand la oparte DPF si turbina Cum se poate schimba capsula in cel mai rapid si mai putin costisitor mod posibil ? -
Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta
vlady_zch a postat în topic iniţiat de Master_Blaster din Golf VI & Jetta
Multumesc, dar am mai fost o data in situatia asta si nu m-am descurcat....prea complicat! -
Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de snicola din Passat B7
Asta nu am putut lua in calcul . Cum au reusit ? -
Mașini electrice - merita sau nu?
gabriel88 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cam asta inseamna, probabil candva va fi implementata celor care chiar sunt independenti 100% de reteaua nationala. Sa traim cu cheltuieli zero nu cred ca va fi posibil. Cum si in tarile nordice sau uk muta acciza de la benzina catre cei cu masini electrice. https://www.energetskiportal.com/what-is-the-sun-tax-and-why-some-countries-punish-their-prosumers/ -
Probleme Cu Avertizarea Sonora - Buzzer ars
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Paul_VW din Golf V & Jetta
NU. -
Codul dat de tine nu corespunde cu nici-un senzor de temperatura gaze evacuare.
-
Da au doi senzori identici in apropierea egr, am verificat la 3 mașini, numai că nu se numesc senzori temperatură recirculare gaze arse2, același tip motor și toate au aceeași valoare 2.222°C 03N906081A senzor temperatură aer așa se numesc Este posibil să nu citească testerul corect, nu-i interfață originală, ce pot zice! Eu m-am legat de aceste valori de aceea am inceput sa verific cam toți senzorii care au legătură cu dpf! Mulțumesc !!! Numai bine vă doresc tuturor!!!
-
Incalzire stationara Eberspacher (Webasto) - Mod de funcționare / Probleme / Retrofit (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Gigel66 din Touareg 7P
Am deblocat unitatea de incalzire cu o interfata la cineva Am testat o ora apoi o jumate de ora si totul ok Verific si perioada urmatoare , poate a fost blocata de la depuneri sau altceva si nu de la un scurt la masa Eroarea nu a mai aparut -
Probabil ca un om hotarat poate sa bage degetul pe la busonul de umplere cu ulei si tot reuseste sa-l miroase. Acusi vor urma postari ca uleiul meu are aroma de trandafiri, altul de capsuni.
-
Probabil de aia la modelele actuale s-a eliminat joja fizica, ca sa nu mai analizam uleiul frecandu-l intre degete, dupa miros, dupa culoare etc.😀
-
Probleme Cu Avertizarea Sonora - Buzzer ars
alexedy2006 a postat în topic iniţiat de Paul_VW din Golf V & Jetta
Aveti idee pot adapta un buzzer pt senzori undeva in bord, legat de releul de semnalizare, ca sa nu mai desfac ceasurile? -
Lasa capacele din spatele farurilor deschise cat timp nu e umezeala afara sau e motorul cald si trage-o cu fata la soare. Seara inchide-le la loc. Fa asa cateva zile. Eu am tinut si farul 2 nopti pe calorifer dupa lipire sa se usuce, tot deschis in spate. Putin condens e normal sa mai apară cand e f umezeala, dar in prima saptamana de la lipire au inca umiditate si din mediul ambiant si de la siliconul/pasta de lipire care inca se mai usuca deci or sa fie pline de condens daca nu le deschizi in spate ziua. Astea sunt capacele, nu trebuie scos nici un surub, doar apesi clema cu degetul si ele pivoteaza in 2 picioruse. La sfarsit, le impingi la loc pana prinde iar clema.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Si s-a rezolvat sau ce ai facut? Ti-a schimbat calculatorul?
