Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Ai spus ca nu ai gasit,ti am dat unul,si acum spui ca e prea putin unul singur🤦
- Astăzi
-
Mmi ai aratat pe tik tok unul,in toata Romania doar unul este,sincer este jalnic sa nu gasesti un mecanic priveput in zona ta ,nu stau in varful muntelui ci intr un oras destul de mare !
-
Prima greseala a fost sa te duci la "mecanic"! Ai nevoie de-un tehnician/diagnostician un om care mananca sistemele mechatronizate pe paine,mecanicul inlocuieste pivoti,bucse,placute...mecanicul nu face diagnoza si nici reparatii electrice!
-
Astea sunt valorile dupa regenerarea care a facut o la 117 km fata de ultima iar penultima regenerare a fost facuta dupa 636km ,ceva nu este in regula Daca in 2025 trebuie sa caut in disperare un mecanic priceput sau daca il gasesc este la "mama naibii" sau cum spui tu,nu ma primeste,asta e grav si spune multe de spre nivelul de cunoasterea al asa zisilor mecanici !
-
Eu bagam si Passatul peste tot pe unde nu atingea, deci cu Touaregul mi s-au deschis multe poteci noi, mai ales ca avem casa de vacanta pe valea Bistritei si o sa-l bag pe Giumalau, Pietrosul Bistritei si unde mai urca. Da, nu e offroader dedicat ( desi sunt unii care-i pun snorkel, roti all terrain), dar pentru asa ceva trebuie sa faci compromisuri la confortul pe sosea pe care eu nu sunt dispus sa le fac. Copiii sunt mici, mergem la drumuri lungi noaptea si vreau sa doarma toata lumea, ceea ce in Touareg funcționează perfect, nu zice nimeni nici pis. Daca merg ziua, momentan e concert de plansete, vomitari tandem, 30 de "cand ajungem?" pe minut si alte nemultumiri. Masina de mers la mall eu nu o vad, abia astept sa vand Passatul si sa iau ceva mai mic pentru fataiala urbana.
-
Exista stai linistit,nu ai gasit tu,problema e ca ajungi greu la ei sau nu te vor primi! Vezi aici: https://www.tiktok.com/@vw.ag.cars?_t=ZN-8x5HbKVfrDq&_r=1
-
Nu stiu daca exista ce spui tu,eu nu am gasit pana acum ,doar schimbatori de piese !
-
Cu siguranta are "ceva" care nu este "in regula",mai ramane sa descoperi ce anume,de asta ti-am spus sa apelezi la un profesionist/specialist pe vw/skoda. Problema este ca pana vei gasit ce are,vei distruge turbina sau alte lucruri pe la motor....o faci "ireparabila"
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Da, probabil că pentru a-ți fi schimbată o piesă pe garanție trebuie constatat de cineva de la ei că acea piesă are defect de fabrică, sau s-a defectat mai repede, și că poste fi schimbată. Întâmplător am păstrat numărul de telefon al reprezentantului la care am dus mașina pentru remedierea avariilor cauzate de tamponare și i-am trimis mesaj plus poze aferente. Mi-a transmis că se schimbă pe garanție și să fac o programare la un anumit nr de telefon. Am sunat, dar erau toți operatorii angrenați în alte convorbiri. Mă vor contacta ei mi s-a transmis. Da, adevărat, două drumuri la ei te încurcă puțin pentru că și eu merg la job și nu îmi pot lua liber chiar când vreau eu, dar, nu prea avem ce face în cazuri de genul ăsta. -
Astea sunt valorile dupa regenerarea care a facut o la 117 km fata de ultima iar penultima regenerare a fost facuta dupa 636km ,ceva nu este in regula
-
Probabil becurile nu au fost bagate bine in soclu, se intampla cand sunt schimbate. As incerca sa le scot si sa le pun din nou.
-
Acum sa nu exageram , orice e 7P numai masina de mers pe camp nu este Ca poate face fata , ok , dar e mai mult ptr parcari de mall Este un fel de anvelopa all season cu care poti merge si pe zapada
-
Nu e nimic ciudat,nu trebuie sa ai eroare ca ceva sa nu mearga bine sau sa fie in limp! Masina are probleme,de asta soot calculat creste imediat...la 24g incepe regenerarea! Dar nu finalizeaza daca e in limp,sau dupa ce o finalizeaza creste instant la 24 si o initiaza din nou! Soot calculat este determinat pe baza unui calcul matematic pe baza senzorilor de debit aer,temperatura, presiune....etc! Nu te mai juca,ca nu ii dai de cap...nu faci altceva decat sa expui turbina unei temperaturi mari,nivel ulei crescut,stres termic etc...
-
In astfel de probleme se procedeaza in felul urmator: intai te cheama la constatatare, te duci cu masina la reprezentanta la ora programata, un mecanic/electrician va constata defectul, vor comanda piesa, si cand vine piesa te vor suna din nou sa aduci masina ptr reparatie (schimb piese). Deci nu schimbatul piesei iti va ocupa timpul, ci cele 2 drumuri pe care trebuie sa le faci. Eventual, daca nu esti grabit, poti face constatarea cand faci revizia sau ai alt drum pe la reprezentanta.
-
Imi place sa vad genul asta de masina folosita si asa, nu doar prin parcare la mall-uri sau la hotel la mamaia... Daca tot sunteti mai multi cu masini serioase, sunt si pe la noi trasee interesante, unele practicabile si cu cauciucuri normale cum ai tu.
-
Nu are erori stocate in ECU,am plecat de pe loc si presiunea calculata s a schimbat instant in 29g si a pornit regenerarea,este ceva ciudat acolo tinand cont ca nu are erori stocate Masina este cu 2 senzori -motorizare euro6 ,nu stiu ce masoara fiecare !
-
Nu va mai legati de acel -38 aratat de senzorul de umiditate.
-
Nu e presiune diferentiala! La motorizările EA288 este chiar senzor de presiune, adică nu masoara diferenta de presiune dintre intrare si iesire dpf, masoara exact presiunea din evacuare si presiunea din dpf,unele motorizari EA288 au doi senzori,unul ptr dpf si unul egr! Presiunea de 9 mbar e ok,se masoara dinamic in mers,nu trebuie sa depaseasca 300 mbar! Fiindca e in limp!Este limitata...de asta creste soot masurat!Vezi ca nu regenereaza in limp
-
Oricum presiunea diferentiala este mare. Cat ai incarcarea filtrului? Pare ca DPF e pe "sfarsit de viata" - dar mergi la un service sa puna un diagnostic corect.
-
Salutare! Florin, aseara porbagajul, electric nu a mai vrut sa se deschisa... nici de la butonul de pe usa nici de la broasca de pe hayon. motorasele se chinuie sa si faca treaba dar, nu se deblocheaza! o fi broasca de vina??
-
-
Nu din cauza respectiva nu trage,problema este in alta parte...mergi la un service,caută un om capabil ca o pui in cap!
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Da, așa e, pierd ceva timp și chiar nu era cazul, dar bănuiesc că operațiunea în sine este una care durează puțin. Adică n-ar dura o zi să schimbe un stopt că se schimbă imediat, însă vom vedea. -
Kerosen chiar se foloseste in aditivi
-
Buna ziua,postez si eu aici ptr a primii pareri legate de aceste valori,masina dupa ce se incalzeste nu ma trage cum trebuie dar are momente cand trage foarte bine,se comporta ciudat si aleatoriu ,valorile mi se par ciudate ,masurat mai mare decat calculat si dublu ca valoare , nu exista erori stocate in ECU !