Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 955 zile.
- Ultima oră
-
T6 ( 2017 - 2020 ) , detin mai multe bucati 2.0 TDi de 150 CP luate de noi de mine ...cu toate am facut 1.000.000 KM ( 1 milion de KM ) sau am aproape de 1 milion de KM ...fara interventii la motor,injectie sau cutie...ulei schimbat la 18 - 20.000 KM la motor si uleiul la cutie manuala schimbat...tot la 200.000 deodata cu distributia...la DSG la 60.000KM...maxim...doar...ambreiaj + volant, EGR...si alte lucruri minore Recomand T6 vers de 150 CP...deaia am si comandat 2 buc T7 de 150 CP pt ca cei de la reprezentanta VW D&C Oradea au spus ca e motor VW ...motorul vechi de 150 CP inbunatatit ...MINCIUNI...e 100% FORD! Chiar daca masina T6 este SH...daca a fost intretinuta corespunzator...duc mult si bine ... T6...150 CP
- Astăzi
-
Superb 3 ADMAP pentru 09 Central Electrics?!
alexcristian a postat în topic iniţiat de alexcristian din Superb 3
Super multumesc tare mult pentru sfat :). -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
cat te-a costat pompa? -
Deci cel mai sigur Adblue de la VW (diferenta de 50 de lei/plin de Adblue nu justifica riscul)
-
Sunt foarte relaxed si ciorba tine de foame, nu ma deranjeaza ca interactionez cu voi, indiferent de subiect, ba chiar imi face placere. Daca ma deranja, as fi spus iar cei care au o problema cu topicul asta sunt liberi sa scrolluie pe altele. Traim intr-o lume "libera". 😄 O sa calculez si costurile de pana acum, ieri am facut revizia si inspectia tehnica, voi reveni cu detalii. 🙂
-
*cu conditia ca lichidul AdBlue folosit sa respecte certificarea VW sau sa fie cumparat pe codul VIN. Altfel, cu AdBlue bagat din lighean sau de la benzinarie, e la noroc.
-
2019 are dpf cu instalatie de adblue . Nu se inlocuieste ,tine lejer 400.000 km
-
Salutari tuturor Passat, 2019, motor DFGC, 200.000 km in bord. Merge bine, sunt multumit. Dar, nu stiu daca are filtru pentru ad blue, si daca trebuie schimbat. La camioane, exista filtru, se inlocuieste cu regularitate. Dar nu am habar daca e valabil si la Passat. Are cineva vreo idee? Multumesc
-
Astea-s tipic VW, din pacate. Citeam pe un Forum inainte de lansare ca in sfarsit va vindem Ford masini la pret de VW. EU am T5.2 Si Stau in dubii daca sa-l schimbi cu T6 sau sa-mi vad de treaba. T7 si-a pierdut din forma si "farmecul" unui Bus, e ..... orice altceva decat Bully.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Pentru cine nu stie, la DQ381 exista si recall service pentru pompa de ulei din cutie (actiunea 34K1). Si la mine am aflat ca exista recall dupa verificare dar n-am stiut si eu deja am schimbat pompa respectiva desi se putea schimba gratis la VW. https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2023/MC-10241185-0001.pdf Vezi si link https://www.reddit.com/r/Justrolledintotheshop/comments/14lbdkt/dq381_carnage/ -
Poti sa faci un TCO, de amorul artei. Il ai de ceva vreme si ai facut ceva km cu el. Ar fi interesat de vazut/aflat. edit: pt italianca, in 4 ani, TCO lunar (fara costul masinii) iese pe la 475e. Presupunand ca tin masina 10ani si nu mai iau nimic pe ea la revanzare, mai adaug aprox 370e/luna.
-
@corad0 nu o lua in nume de rau, dar mi se pare ca iese o ciorba gen shaorma cu de toate, pana la urma aici cu atatea subiecte, care pana la urma nu mai au nicio legatura cu topicul in sine. Dar e ciorba ta, si o condimentezi cum doresti, evident. Din partea mea, 0 probleme, relax!
-
@acidone77 Are dreptate @tavitara. Am cam spus ce e de spus despre Phaeton si am postat cam tot ce este online despre masina. Daca este cineva interesat de un aspect anume ma poate intreba si ii voi raspunde cu placere. Intre timp, mai discutam, mai socializam, vad ca prezinta interes anumite subiecte, in caz ca deranjeaza, se pot sterge, nu cred ca trebuie sa iti faci probleme. 👍
-
Am crezut ca motorul e CAYC.
-
Cum arata tevile de esapament ??
-
Lumea o duce negresit mai bine dar asta se vede pentru ca atunci (inca) exista o evidenta omogenitate intre oameni sau intre familii. Intre timp, cine s-a adaptat a dat inainte mai mult decat evident iar cine nu fie a ramas pe loc fie a dat inapoi. Plus ca e exact asa cum spune si colegul Tavitara, acum daca te duci pana la Bucuresti vezi cel putin 5 Sklasse noi si 10 Suv-uri de lux. Deci un cayenne turbo nu mai este ceva atat de wow, de neimaginat. Cei care au muncit si au dat înainte acum au case (plural), au masini, au vacante, au o viata cel putin buna. Familia mea, desi suntem simpli angajati, fara posturi cu pretentii, tot suntem in 12% global dpdv al venitului anual pe gospodarie. Mai avem de tras pentru un viitor fara griji dar ne miscam ordonat si planificat spre telul nostru. Si avem abia 35 de ani. Exista diferente mult mai evidente, exista o expunere mai mare, ostentativa sau nu, dar pe de alta parte noua ca neam ne si place sa ne f*ta grija de altii in loc sa ne vedem de sapa noastra. Daca vreau sa chem pe cineva sa ma ajute la munca fizica nu gasesc sau trebuie sa ii dau 300 de lei + 2 mese + bautura + tigari. Si tot eu muncesc mai mult.
-
Apropo de Ferrari , mie imi plac pozele , ma plictisisem doar de poze cu Phaeton , e pozat din toate unghiurile deja Nu iti fa probleme ptr altii , omul de rand o duce mai bine decat atunci In 2011 cand eu mi-am luat carnetul la 41 de ani si un Focus 1 - 1.4 benzina , jumatate din cei de pe scara de la firma aveau o masina , acum toti au masina iar jumatate din ei au chiar doua Tot atunci pe straduta care mergea spre padure unde am casa la tara era colt de rai , 2-3 masini in weekend cand veneau de la oras , acum sunt peste 20 care stau acolo si merg non stop Cei care lucrau la zi cu sapa pe 30 de lei acum isi fac si ei casa , nu mai merge nimeni la sapa pe bani Toti au telefoane smart , internet , televizoare smart , atunci nu aveau Se fac gratare peste gratare , se bea bere fara niciun stres Probabil vad eu alta lume sau unii au uitat de unde s-a plecat per total , ptr cei care lucrau la sapa cu ziua si acum au masina si isi fac o casuta e o evolutie , ptr cei care aveau Cayenne nou pe vremea aia poate pare altfel
-
Valoarea calculated shoot mass pare ok sa creasca de la 4.45 la 6.73 in 35 km. Valoarea measured shoot mass nuprea arata bine pentru ca 1. pornise de la mult prea minus, am mai vazut valori negative dar nu asa de mari si 2. a crescut cu 16.91g ceea ce e foarte mult pentru numai 35 km. Mai vad ca ai presiune cu minus la unul din senzori, oare nu e posibil sa fie acel senzor defect si din cauza lui sa iasa si measured shoot mass gresit?
-
Nu inteleg identic in ce sens, este termoflotul original pe masina, garniturile au fost comandate dupa seria de sasiu.
-
just my 2 cents... faine pozele, si o gramada de info, dar complet inutila pentru subiectul topicului, gen sarakia de bentley... dar poate n-ar strica sa ti faci un topic separat, unde sa pui toate povestile pe langa subiect, poze, etc... asa daca e cineva interesat de bentley ( phaeton, scuze... ) si detalii si intretinere si asa mai departe, cauta intre zeci de pagini cu ferrari si zonda... gen
-
Faci cum faci, tot la politica ajungi. No, bun. Cand mai ajung acolo, daca ajung dau si eu spaga la sofer . Nu am luat turul cu busul din lipsa de timp. Nevasta a fost la o tura cu un 296 GTS, eu as fi mers cu 355-u, nus curios de priusurile astea, ca deh, am un chr deja. Imi plac alea vechi mai mult, csf, moșneag. Era vai mama lui 355-u, copt tot interiorul ala de piele de la soare.
-
dupa prima cursa...1800 KM...deja apar primele probleme....desi haionul e inchis...in mers apare cum ca ar fi deschis...🤬
-
Din aluminiu au facut doar chinezii. Unele sunt dimensional identice cu originalul, altele nu prea, sunt discutii pe forumurile straine. Daca ai noroc sa fie identic, poti schimba doar garniturile.
-
Cum arata tevile de esapament ? Pare ca e o problema la motor care incarca dpf-ul
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
matty007 a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Salutari, se pare ca nu-mi mai afiseaza modurile de condus..