Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 162571 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Am mai facut un drum mai lung, pana aproape de Timisoara. Toro merge foarte bine.Vibratia de la motor nu se mai simte la interior, in habitaclu. Doar se aude, ca la orice masina cu motor V6 ... Farurile sunt si ele ok, fara condens pe interior. Pana la urma, s-au uscat, asa cum mi-a spus meseriasul de le-a schimbat geamurile. 👍 In alta ordine de idei, mi-am comandat un set de becuri LED pentru interior si lampi pentru numar. Din pacate, lampile de numar nu au fost cele potrivite, fiind neatent eu cand le-am ales. Sunt cele de portbagaj, asa ca le-am pus la locul lor ... LED-urile de interior sunt mai luminoase, in mod evident. Si sunt alb intens, nu albastrii. Imi plac. N-am mai avut rabdare, si in seara asta, pe intuneric, m-am apucat sa le montez. Am pus la plafoniere si in portbagaj. Din pacate, lampa bicolora de pe hayon nu poate prelua un bec LED din acest set, fiind prea lung becul si nu incape in lampa. In schimb, am desfacut lampile de numar, cele vechi, si am inlocuit doar becurile cu unele din setul de interior (asa am ramas cu un bec mai putin la plafoniere ...) Rezultatele se vad in pozele urmatoare: - lumina de la plafonierele spate, cea din stanga cu bec vechi si cea din dreapta cu LED - lumina de la plafonerele din fata, cu LED (se vede diferenta de culoare fata de lampile de sub bord, ce au inca becuri vechi. A se vedea si diferenta de intensitate fata de lumnina de la locurile din spate) - lampile de numar cu becuri LED - portbagaj cu lampi LED noi
  3. tavitara

    Toro - 7P din 2011

    Yoy ce mecanici , incredibil , e plina lumea de prosti si nesimtiti
  4. sabanc

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salut, Se poate o decodare pentru. WVWZZZ1KZ5W177283. Multumesc
  5. estelus

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    As dori si eu o decodare pentru WVWZZZ3CZCE108296 Multumesc foarte mult
  6. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Multumesc pentru urare. Sper sa ajung cu ea intreaga, in anul viitor ... Fiindca povestea contiunua: la demontarea farurilor de pe masina, a trebuit sa se desfaca si overfendere dela aripile fata. Evident, ca meseriasul respectiv mi-a rupt toti bradutii de la overfendere, inlusiv una din urechiusele de fixare cu surub pe bara fata, la overfenderul dreapta.. Nu mi-a spus nimic. Iar overfenderul, pe dreapta, s-a desprins cand mergeam cu viteza pe un DN. N-am avut cum sa il refixez, asa ca am continuat sa merg. Dupa nici 5 minute, cand a trecut un TIR pe contrasens, cu viteza, s-a facut o depresiune puternica de aer si mi-a smuls overfenderul de pe masina, rupand-ul de la capatul dinspre prag. In miscarea de la rupere, a lovit si portiera fata dreapta, lasand o indoitura in fata de usa. Acum, caut overfender sa pun la loc. Din dezmembrari gasesc doar cu defecte (cu urechile de braduti rupte sau zgariate foarte tare). Asa ca am comandat nou, after market. Sper sa fie ok. Dupa ce l-am comandat, am inteles ca acest overfender are si un fel de capac pentru prag, inclusiv cu o portiune din bandoul nichelat. Si partea de cap de prag nu vine vopsita ... - overfender dreapta rupt - overfender stanga desprins
  7. Multumesc, am vazut ca nici Adresa 01: Motor nu poate fi accesata, sa fie tot din cauza interfetei nesuportate?
  8. Calin Mihai

    Mobel Auto

    Revin cu o intrebare, in 2025 recomandati Mobel? Sunt proaspat detinator de Skoda Fabia 1.0 TSi din 2023 si caut un service neaparat autorizat pe marca pentru ea. Ce imi recomandati dintre Pex, Mobel si Darius?
  9. Al Bundy

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    Dupa multe discutii cu cei de la Volkswagen ID de pe Facebook, multe emailuri la importator si o vizita la reprezentanta AVIA, masina a primit actualizare GRATUIT la 3.8.2 si s-a rezolvat problema cu scaderea puterii de incarcare de la 11 la 7 Kw. Stiam de existenta acestui 3.8.2 dar masina nemaifiind in garantia de 4 ani ( doar bateria mai are garantie) toti imi spuneau ca trebuie sa platesc pentru acest update care corecteaza problema din SW 3.7. Nurvil mi-a spus ca trebuie facuta asistenta catre importator care decide daca suporta sau nu costurile. Dupa emailurile trimise la Porsche am fost sunat de cei de la AVIA, presupun ca importatorul s-a adresat lor,mi-au spus ca au facut asistenta si importatorul a decis sa suporte costurile. NU am fost curios sa vad cat m-ar fi costat , dar la urmatoarea vizita o sa-i intreb.
  10. Al Bundy

    Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta

    mergi frumos la dezmembrari, iei o mufa care are aceeasi pini mama, de ex, de la scaun incalzit sau electric , scoti nu mufa pinii si ii folosesti in panou.
  11. Al Bundy

    Oglinzi Passat B6

    ce ai la adaptari ?
  12. delfinut

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    Salutare, Am reusit pana la urma, a fost nevoie doar de un upgrade de firmware, am toate codurile acum active si functionale. firmware-ul l-am luat de pe mibsolution.one Aveam deja activat green menu, si varianta de firmware pusa avea si patch inclus. Nu a mai fost nevoie de generator, cel de pe pagina ruseasca nu stie decat pentru unitati standard Tehnisat
  13. Jeffy86able

    Cod casetofon / navigatie Detalii tehnice

    Ce proiect faci? Nu de alta, dar nu stiu cine o sa te ajute tinand cont ca nu poti demonstra ca nu ai "rechizitionat" casetofonul din masina altcuiva.
  14. Am adus masina pe platforma in Brasov si mi-a facut cineva o diagnoza: RAPORT DIAGNOSTIC – SISTEM SCR / ADBLUE Vehicul: Skoda Superb 3 (B8) 2.0 TDI 190 CP – motor EA288 An fabricație: 2016 Instrument diagnostic: OBDeleven 3 Cod eroare detectat: P204F – Reductant System Efficiency Below Threshold ⸻ 🔍 1️⃣ Date live citite din OBDeleven Parametru Valoare Interpretare Reducing agent pump module relative pressure 6.7 bar Pompa AdBlue funcționează corect (4.5–6.0 bar nominal) Injector for reduction agent – current holding phase 353 µs Injector comandat corect, funcționează normal Reducing agent tank volume (filtrat) ~17 L Nivel AdBlue normal, senzor funcțional SCR system efficiency 0.209 (≈20.9%) Eficiență scăzută, sistem SCR ineficient NOx upstream (înainte de catalizator) 170 ppm Senzor upstream funcțional NOx downstream (după catalizator SCR) 0 ppm Senzor downstream defect (fără semnal) Current temperature in SCR catalyst 144°C Temperatură moderată, suficientă pentru diagnostic Heat circuit 2 current 401 mA Încălzitor AdBlue funcțional Heat circuit 1 current — Posibil neactivat (lichid cald) ⸻ ⚙️ 2️⃣ Analiză tehnică * Pompa AdBlue livrează presiune corectă (6.7 bar) → sistemul hidraulic este în regulă. * Injectorul AdBlue primește comandă → funcționează electric și mecanic. * Nivelul de AdBlue este normal (~17 litri). * Eficiența SCR scăzută (0.209) și valoarea 0 ppm la senzorul NOx downstream indică lipsa oricărei reduceri măsurate de NOx. * Deoarece restul componentelor sunt funcționale, senzorul NOx downstream este cel mai probabil defect. * Codul de eroare P204F este declanșat din această cauză – ECU consideră sistemul SCR nefuncțional. ⸻ 📍 3️⃣ Concluzie diagnostic Cauză principală: senzor NOx downstream defect (nu transmite date către ECU). Efecte: ECU consideră sistemul SCR nefuncțional, apare eroarea P204F și mesajul „Pornire motor imposibilă în XXX km”. ⸻ 🔧 4️⃣ Recomandări tehnice pentru service 1. Verificare vizuală: • Senzor NOx downstream montat după catalizatorul SCR (sub caroserie, zona banchetei spate drepte). • Verificați conectorul și cablajul pentru oxidare sau fir rupt. 2. Testați comunicarea ECU: • Dacă senzorul nu răspunde, confirmă defectul intern. 3. Înlocuiți senzorul NOx downstream complet (cu modul integrat). • Cod uzual: 04L 907 807 AD, AE sau AF (verificați după VIN). 4. După înlocuire: • Ștergeți erorile. • Executați: Reset SCR lock și Reset reduction agent fill level detection în OBDeleven / VCDS. • Verificați eficiența SCR (trebuie să depășească 0.80) și NOx downstream < 100 ppm. ⸻ ✅ 5️⃣ Concluzie finală Sistemul AdBlue este mecanic funcțional (pompa, injector, nivel, încălzire). Defecțiunea se află la senzorul NOx downstream, care nu transmite date valide către ECU, provocând eroarea P204F și mesajul „Pornire motor imposibilă”. Ma poate ajuta careva cu inlocuirea senzorul NOx downstream in Brasov sau imprejurimi in perioada dintre sarbatori ?
  15. joeperry

    Reglare Faruri

    exista un DIY aici, trebuie sa fii atent doar la procentul scris pe faruri ca sa calculezi caderea pe perete la distanta fata de perete dupa ce ai dat masina in spate. Neaparat sa fie drum drept pentru ca sa poti sa reglezi farurile bine.
  16. joeperry

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    TMBLD7NS2J8072891.pdf VSSZZZ5FZJ6586255.pdf
  17. MARYUSRDV619

    Prima pornire grea 1.9 bkc

    Salutare, întâmpin si eu o problema de cand a venit frigul, anume ca la prima pornire pornește greu(învârte de câteva ori) si dupa ce porneste scoate fum alb/albastrui,am dus electromotorul la verificat/curatat,baterie nouă,bujii noi,nu am nici o eroare pe tester, valorile la injectoare sunt între 0.12-0.14,masina dupa prima pornire,pornește sfert ,anul trecut am schimbat oringurile la injectoare, însă ce am observat acum, am găsit filtrul de motorina negru, care sa fie cauza de pornește greu la prima cheie?masina merge si trage normal.Mulțumesc!
  18. Ieri
  19. Irrelevant White Man

    Codari VCDS Passat B8

    Nimeni?
  20. Irrelevant White Man

    Jante/anvelope specifice Passat B8

    Am rezolvat! Totul a "iesit" perfect, luat jante de 16 OE (de pe olx) + anvelope de 16 (sa fac set de iarna) + roata rezerva (tot de pe olx), s-au potrivit toate. Ms inca o data de ajutor!
  21. Jorjel

    My Brown Beast!

    De fiecare data cand vad steluta aprinsa la topicul asta ma bucur de parca inca ar fi a mea. ☺️ ... Ma bucur sa aud ca totul este in regula si e bine ingrijita.
  22. Michael

    Probleme Electrice - Passat B9

    Mașina mea este fabricată în aprilie 2025. M-am interesat la dealer și nu am o rechemare pentru airbag. Totuși, am o rechemare, pentru care sunt programat pe 27 ianuarie 2026, pentru următoarele posibile probleme (în principiu, nu am sesizat niciuna dintre manifestările respective, iar priză de 230 V nu am): "La autovehiculele Passat dintr-un interval de fabricație limitat există puncte slabe în ansamblul software care, în funcție de propulsie și de dotare, în anumite condiții, pot avea drept urmare următoarele probleme: • din cauza unui punct slab al camerei multifuncționale, în cazul unui defect se poate descărca bateria de 12 V. În plus, există posibilitatea ca, la utilizarea prizei de 230 V, unitatea de comandă Gateway să rămână activă pe termen lung (menținere magistrală în stare activă) și astfel să se descarce bateria de 12 V. • dacă șoferul nu are mâinile pe volan pentru un timp mai îndelungat (stil de conducere hands-off), avertizarea prin frânare declanșată de către funcțiile de asistență Emergency Assist (EA) sau Travel Assist (TA) se poate interpreta greșit drept frânare a șoferului și, în consecință, se dezactivează funcțiile de asistență Emergency Assist (EA) sau Travel Assist (TA). Dezactivarea nu se afișează șoferului prin mijloace optice sau acustice. • în faza de încălzire, răcitorul EGR și chiulasa trebuie alimentate cu suficient lichid de răcire, pentru a se asigura răcirea. Acest fapt se asigură prin intermediul unei comenzi a pompei în funcție de necesar (încărcare date în software rulare). Există posibilitatea ca în software-ul de rulare să fie memorată o comandă necorespunzătoare a pompei electrice de apă din circuitul de încălzire (caracteristică pompă). Această situație poate avea drept urmare o comandă necorespunzătoare a pompei din circuitul de răcire și un volum de lichid de răcire redus în faza de încălzire." Între timp, pe la 20.000 km, am mai experimentat o dată problema evocată la pct. 2 din postarea mea din data de 26 august.
  23. dignitas1980

    Oglinzi Passat B6

    Uitasem sa atasez poza cu calculatoru` masinii mele... Se pare ca e gen4, dar ce stie sa faca...asta nu mai stiu. Raman intrebarile mele de mai sus, daca e cineva dispus sa ma ajute. Merci!
  24. dragos32

    KAROQ grey steel

    km doar urban in ultima săptămână intru oraș puțin mă aglomerat ca de-obicei. Dacă iei suma de bani 63 lei pentru o săptămână doar prin oraș nu este așa mult. Spor la făcut bradul pentru cei care nu l-ați făcut încă.
  25. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    Eu am DXD (Leon 2025) și nu am jojă.
  26. FeriM

    Filtru diesel de particule - DPF

    O completare/corectare la postarea de dinainte. Se pare ca valoarea pentru Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF devine 0 si daca regenerarea in curs e intrerupta, nu doar cand se finalizeaza cu succes. In acest caz se pot vedea parametrii Particle filter: kilometers since last regeneration-DIST_RGN, respectiv Particle filter: time since last regeneration-T_WOUT_RGN. Acestia repornesc numaratoarea de la 0 in caz ca regenerarea a fost completa. Daca regenerarea a fost partiala, acestia cresc insa in continuare, chiar daca Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF si Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF si-au redus valoarea (o parte din funingine a fost arsa), iar presiunea diferentiala a mai scazut. Niste consecinte interesante rezulta de aici: a. Nu pare sa fie un singur parametru care sa indice toate regenerarile (si pe cele active partiale adica, ca pe cele pasive nici nu se pune problema). Ca urmare putem citi de exemplu 700km de la ultima regenerare, dar de fapt e posibil sa mai fi avut si niste regenerari active partiale (incomplete) in acei 700km, care au curatat si ele o parte din funingine. b. Algoritmul dupa care se declanseaza regenerarile e destul de obscur... daca ai avut o regenerare partiala (intrerupta sa zicem), cand se va declansa urmatoarea regenerare? Ca la orice regenerare, atunci cand Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF sau Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF cresc pana la 24, ca si cum nu s-ar fi intamplat regenerarea partiala? sau se va declansa totusi mai devreme, tocmai pentru ca a avut inainte o regenerare incompleta? Poate observ zilele astea. Regula exacta dupa care se declanseaza apoi martorul de DPF devine astfel si mai de nepatruns. Masuratorile pe care se bazeaza concluziile de mai sus: 1. Imediat (la 11km) dupa o regenerare completa pe drum intins, ceruta de martorul DPF aprins, presiune diferentiala 2.74 hPa la 783 RPM si 13.10 hPa la 2555 RPM, soot mass calculated 6.26 g, soot mass measured -1.08 g 2. La 246km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 9.70 hPa la 980 RPM si 23.47 hPa la 2524 RPM, soot mass calculated 20.86 g, soot mass measured 8.89 g 3. Regenerare activa intrerupta din cauza opririlor (deci partiala), apoi imediat, la 273 km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 5.48 hPa la 985 RPM si 16.01 hPa la 2507 RPM, soot mass calculated 16.04 g, soot mass measured -0.08 g 4. La 307 km dupa regenerarea initiala (fara alte incercari de regenerare intre timp), presiune diferentiala 6.88 hPa la 983 RPM si 17.91 hPa la 2519 RPM, soot mass calculated 18.54 g, soot mass measured 0.96 g [1.6TDI CAYC, 206500km, oil ash volume 63g, fara erori, mers in oras]
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!