Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Trepidatiile se simt la mersul in doi cilindrii, intrucat motorul nu mai e la fel de bine echilibrat, iar acea mica smucitura se simte cand intra in modul normal. Nu stiu cum e la automata, insa pe cutie manuala, pe autostrada, sunt momente in care motorul merge in 2 cilindrii la 130km/h, cu ACC folosit sau nu. Eu folosesc masina doar in modul Sport, intrucat nu sunt diferente de consum fata de Normal si nici in Eco nu vad ceva notabil si e enervant. Ca idee, mers pana in Budapesta cu 130km/h pe ACC, viteza medie 112km/h (40km de drum national plus capitala, din 580km in total) consumul a fost de 5.6%. La intoarcere mers in general cu 120km/h, medie de 95km/h 5.2%, drum aglomerat,
  3. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Deci zgomotele și trepidații provin din cutie?
  4. Astăzi
  5. razvancc

    Discutii generale Polo mk6

    Prin Europa..
  6. vp44

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Pai da,ma gindeam si eu,motor CR parca insemna motor common rail.Nu prea are cum sa mentina 2050 bar in chiulasa,de unde se alimenteaza injectoarele PD,nici macar 300bar necesari pentru pornire.Si ce fel de regulator are pompa tandem?
  7. pronet

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Da, este pd.
  8. vp44

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Octavia 1,9 tdi?ce sistem de injectie are,cumva PD?
  9. Ieri
  10. bogdan_vw_11

    Noul motor 1.5 TSI

    Azi la un drum pana la Curtea de Arges, am scos un consum mult mai bun, mers batraneste pe A1 la 110 pe pilot, am scos un cosum de 5.7 l/100km. Mers cu cutia pe S avea unele momente in care intra ACT-ul la mers constant, dar ramanea activ si cand o acceleram usor si in momentul acela se simteau trepidatii sau simteam cand face trecerea din 2 in 4 cilndrii ca o smucitura. Uneori are si un lag cand plec de pe loc...
  11. davidut5

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Este o singura presiune monitorizata si anume cea din rampa, unde este si senzorul. Eu nu stiu ce semnifica valoarea data de ide2228, si nu cred ca conteaza decat cea din rampa. Si daca avea abatere 500bari nici nu mai pornea, si la peste 50 bari deviatie cred ca deja apare eroare. Pentru pornire trebuie test retur in primul rand, si apoi verificat daca scapa pe retur regulator rampa in momentul cand nu porneste. Adica nu trebuie sa dea pe retur decat cand face presiunea minima specificata pentru pornire.
  12. pronet

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Ti-am explicat varianta prin care pot fi accesate. Spor la treaba. Eu unul ma opresc aici. Sfatul meu este sa mergi la cineva care se pricepe. In Bacau i-a legatura cu @EEXCALADE.
  13. cipikd

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Eu ziceam de Ide2228, nu e cam mare diferență?
  14. red_viper

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Tu nu înțelegi că am încercat la încă 2 mașini, un B7 și un b6 și tot nu le văd. Abia la a 4 mașină am găsit un calculator care comunică. Am încercat și cu altă interfață, la fel nu le pot accesa.
  15. davidut5

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Ide201 trebuie sa fie cu ide589, specificat vs actual. Eu vad diferența de câțiva bari.
  16. cipikd

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Salutare. O întrebare, la relanti presiunea de la regulator este cu 50 bari sub presiunea pompei și la turație este cu 500 de bari peste. Sa fie regulatorul defect? Că pornește greu.
  17. trebuie facute niste verificari la tine. Incepe cu garnitura de la filtrul de ulei nu e normal sa faca iarasi zgomot la doar 2000 km. Sper ca ai pus kit original, cu inlocuire de pinion pe arborele cotit.
  18. CBz este motorul 1.2 tsi cu cele două preaminunate versiuni:Cbzb105cp, 6+1 trepte.Cbza 86cp,5+1 trepte.
  19. vp44

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    In caz ca intri prea mult in material,pui saiba de foc de 3mm grosime,in loc de 2,5 cit au normal.Mare grija la diametrul exterior al saibei de foc,foarte important,sa nu fie mare,sau fix pe interiorul chiulasei,altfel va ramine blocat si la prima incercare de a scoate injectoarele,o sa ai nevoie de hidraulic.Si eu le bag freza,la unele si de cite 3..4 ori,apoi dau cu ceva abraziv,o bucata de lemn cilindrica,cu forma de injector,care in partea de jos are lipita o ,,saiba" din hirtie abraziva. Injectoarele da,par noi,dar ce numere au marcate pe bobine? Observ si la tine,ca pe injectorul 4 merge diferit.Nu stiu ce aiureli de motoare au fabricat astia,dar mereu sint probleme pe acel cilindru 4.
  20. pronet

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Nu se pot accesa...asta iti spuneam. Le accesezi prin intermediul celor de pe fata...dar cum ale tale de pe fata nu sunt de b7, nu poti. Incearca la un b7 si ai sa vezi cum se pot accesa si coda.
  21. red_viper

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Revin cu un update, problema e din interfață cred, am încercat să accesez modulele pe ușile spate la 2 Passat uri și nu se conectează, sunt singurele module care nu le văd. O să încerc cu altă interfață.
  22. andrei_221

    Probleme tehnice specifice Superb 4

    parca era la codul DTUA
  23. pronet

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    La b7, din cate stiu, calculatoarele de pe fata sunt master, iar cele spate slave. Tu nu poti coda resp calculatoare ptr ca cele actuale de pe fata nu stiu sa faca acest lucru. Schimba si pe fata calculatoarele si va functiona si codarea.
  24. Săptămâna asta
  25. red_viper

    01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 014 - Defective

    Salut! Am montat geamuri electrice pe spate la un Passat b6 din 2010 dar am pus calculatoare de B7, așa am găsit macaralele complete la preț bun . Totul este funcțional, vede ușile deschise, merg geamurile din butoane, din cheie dar nu pot accesa calculatoarele, am vrut să codez pentru luminile de avertizare. Nu știu acum ce cod au calculatoarele pe față, am codul doar de pe spate 3AA 959703A. Vwvzzz3czae134155 Dacă știe cineva dacă sunt compatibile calculatoarele. Ce pot să spun pentru că am mai montat acum ceva timp la un b6 din 2009, am și postat pe forum, pe instalația de pe ușile spate am doar o alimentare pe pinul 22 , nu mai există alimentare pe pinul 3.
  26. tavitara

    Sistem aftermarket de ridicare hayon (Touareg 7P)

    De vreo doua luni a inceput sa dea rateuri butonul de inchidere portbagaj Si cum niciodata nu am timp de nimic, azi in 2 minute l-am dat jos , am descoperit cauza , spray de contact , curatat tot si merge ca nou Din graba am focalizat aiurea , dar ca idee se intelege ce depuneri am gasit
  27. tavitara

    Revizie (Touareg 7P)

    Daca faci ce ai scris te mai tine 200k
  28. Baxxon

    Revizie (Touareg 7P)

    Scurgerea e de la capacul distributiei, nu ma pricep dar cica sunt 2 capace mari , se schimba doar pe original . Fostul proprietar a schimbat distributia pe la 200 k km , masina are acum 284 k km. Vreau sa fie curatat si galeria de admisie si egr si ce mai e pe acolo , schimbat antigelul ( am observat ca e cam murdar in vasul de expansiune ), mai e ceva radiator de racire ulei in V , o improspatare generala .... O sa ii cer mecanicului sa verifice starea distributiei , patinele etc si daca e de schimbat , o schimb si aia e. Imi doresc sa ma mai tina 100 k km s-apoi iau alta si din asta fac tractor
  29. Andrei DoDo

    Accesorii (Tiguan AD1)

    Salutare tuturor, Sper ca ati avut o saptamana buna pana acum. Va cer ajutorul: Vreau sa montez lumini in usi (entry lights) si nu stiu nici pinii din calculator fata/spate si nici exact codarea. Am vazut ceva legat de adaptation, insa nu sunt sigur 100%. Cine ma poate ajuta? Multumesc frumos
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!