Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.
- Ultima oră
-
Nu am mai circulat cu masina de 6 zile, azi de dimineata am fost sa dau o cheie si, spre surprinderea mea martorul de filtru DPF infundat a disparut din bord. Insa masina este tot in Limp mode . Sa inteleg ca si-a facut regenerarea si nu mai e nevoie de curatare filtru?
- Astăzi
-
Mi-au spus ca este rechemare pentru seria de sasiu. Nu stiu la ce modele se aplica.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
detinator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Am avut surpriza sa vad autobuze electrice prin niste comune pe langa Buc... nu stiam de ce nu mai le aud motoarele cand treceau pe strada... Seara de seara, desi e umezeala si sint 7 grade afara, in sector 1 masinile Romprest cara apa si o arunca pe strada... Niste mastodonti, si ma uitam cum iese un fum negru cand accelereaza, cineva spunea "oare explodeaza sau de ce scot asa fum?" Trebuie sa admitem ca ar fi mult mai elegant sa fie si camioanele de gunoi si cisternele tot electrice. Am vazut si tot mai multe dube de curierat electrice... Problema mare e greutatea, Skoda Enyaq are 2300kg, mi se pare mult... Baterie de 14,33kw pt fotovoltaice, 128kg! Evident din cauza greutatii uriase necesita si cutie/palet f solid, total greutate 149kg! Noile tipuri de baterii care apar din cate am vazut nu rezolva problema greutatii. -
Sisteme de asistenta la Parcare - Probleme & Discuții (Tiguan III)
Scorpionul a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Buna dimineata, la mine s-a rezolvat la Porsche Vest 1 -
Bună dimineața, Pentru cei cu tableta de 10”, mașina se poate urmări prin aplicatia MySkoda dupa VIN când pleacă de la fabrică spre România? Sau se poate doar la cele care au tableta de 13” cu GPS?
-
Oare este necesar acest update la toate Octavia FL sau doar la cele produse 2024, stiu ca aceasta problema a fost preponderent la unitatile produse in acea perioada.
- Ieri
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
andrei0241 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
OT Yanq are la jurnal detalii despre calatoria la Nordkapp, insa pentru cine vrea sa si stea sa vada locurile, nu doar sa le tranziteze, calatoria se poate dubla ca durata. EOT -
OBD11 (obdeleven) spune mai multe, nu doar cei 3 parametrii de mai sus...
-
Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de sandurv din Passat B6
Daca sta pe la 1100 ture pare sa fie de la incarcare. Depinde si in ce stare a fost bateria "noua". Au incarcat-o pe un redresor vreo 12 ore inainte de a ti-o monta? Sau a stat vreo 2 ani pe raft, era "semi goala" si ti-au pus-o tie? Pentru ca daca era asa atunci 40km nu ajung pt incarcare full. -
Last visited September 27, 2024 ...
-
Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald
CosminBalan26 a postat în topic iniţiat de sandurv din Passat B6
Salutare. Vin si eu cu următoarea situație la un cc 2011 2.0 tdi. Ieri a murit bateria, dar înainte sa moara masina statea turata, ceva mai mult ca in cazul regenerării dpf, putin peste 1000 ture. Astăzi am schimbat bateria, am verificat cum incarca si alternatorul, totul e in parametrii. Masina rămâne non stop turata, inițial am zis ca isi face regenerare, am mers turat 40 de km, dar tot nu a revenit la normal. Bateria a fost codata la montaj... Aveți idee de ce rămâne turata non stop pe relanti? -
Evident ca in baza uzurii, dar ochiometric nu merge intr'un document oficial de service, deci ar trebui sa fie ceva repere in baza carora se recomanda inlocuirea sau mentinerea in folosire La 1.4tsi CZEA (pe Ateca 2018) am platit ~2600 ron ptr inlocuire pompa apa Daca si la 1.5tsi e aceeasi arhitectura, manopera ptr pompa de apa e compet separata de cea ptr distributie, deci un 6000 ron nu ar fi deloc surprinzator
-
Am scos eu acum câteva săptămâni intervalele service de pe site-ul oficial VW (erWin), actualizate 2025. Din păcate nu pot atașa întreg documentul că este peste 4 MB (dar daca mă ajuta un Admin îl atașez). În continuare doar pt. câteva coduri motor există indicație de schimb curea+role, iar pentru restul o sugestie de verificare la 300 000 km Cât de mult să ne luăm după recomandările VW cred că ne lămurește intervalul pentru filtru de aer Link manuale: https://we.tl/t-zXEfs9vOSY
-
Am si eu obd eleven, spune cand face regenerare, grad de incarcare si masa totala de particule. Cam putin...
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Irrelevant White Man a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Am schimbat saptamana trecuta uleiul transmisie VW OE G055529A2 + filtru VW OE 0GC325183D. Pentru 129.000 km primul schimb, uleiul din DQ381 arata extraordinar de bine, nu negru, nu gros...putin mai galben decat cel nou. Cutia nu avea erori ! -
Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)
Irrelevant White Man a postat în topic iniţiat de 75NOR din Motoare pe benzina
Va salut! Masina in cauza este Passat B8 (2020) cu 130.000km , 2.0 TSI de 190 CP, codul motor - DKZA. Inteleg ca distributia este pe lant, vreau sa va intreb daca pompa de apa necesita schimbata (daca nu cauzeaza probleme) sau se shimba o data cu lantul? Nu inteleg partea tehnica asa ca nu imi sariti in cap Ce alte verificari as putea face? As aprecia si un plan de service strict pentru motorul asta, as vrea sa schimb cele necesare conform producatorului, sau macar sa le verific...dar nu am informatia! Am schimbat saptamana trecuta uleiul transmisie VW OE G055529A2 + filtru VW OE 0GC325183D, miercuri am programare pentru ulei motor VW OE 0W20 (sper ca am ales bine) + filtre + bujii VW OE 06K905601L. PS: am aflat acum la editarea mesajului ca motorul nu are filtru de benzina, ci o simpla sita in pompa de carburant. Ca si periodicitate, se schimba la un interval anume acea sita sau nu e cazul? -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Pai și de la ce ar putea sa fie trepidațiilor astea, pornește motorul sfert rotund apoi când se așează la relanti gata tremura zici că merge in 3 pistoane 😅 -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Aaaa, am înțeles acum. Mersi frumos -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
davidut5 a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Valoarea normala e cea ceruta de ecu, specificat. Diferența dintre specificat și actual este deviația -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Dar valoarea normala care este? Câți bari trebuie sa fie ? Mersi -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
davidut5 a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Ca sa meargă foarte prost deviația trebuie sa fie peste 100bari, dacă este pana în 10-20 bari e ok. -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Deci să schimb supapa de control presiune de la rampa? Mersi -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
davidut5 a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Vezi deviația la presiunea din rampa. -
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
Dolfin a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
1K0907115 - unitate comanda motor benzina, cod eliminat la 01.01.2020 fara inlocuitor -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
voinea a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Stai sa vezi cum arata si cate zile dureaza o excursie Bucuresti -> Norvegia Nordkapp si retur (pe alta ruta decat cea de la dus)