Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 7649 zile.
- Ultima oră
-
Ia seria de sasiu. Cere oferte de la mai multe service-uri autorizate rar si de la reprezentante VAG. Macar iti faci o idee ce costuri sunt. Pompa de apa e scumpa. Din ce am vazut preturile sunt de la 1500 lei Hepu pana la 2100 oe.
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
LUK -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Fa si celelalte loguri - Astăzi
-
Pentru ca Zgomotul e din cutie. Jocul intre accelerare si decelerare poate fi redus cu schimbarile facute de tine, dar nu si acel clanc metalic pentru ca acela provine din cutie. Poate fi doar din Ambreiaje si carcasa lor (banuiesc eu ca acolo e cea mai mare uzura), dar la fel de bine poate fi si din ceva pinioane sau chiar "output shaft" in functie de cum a fost servisata cutia. din moment ce nu e "clanc" la cuplarea treptelor ci doar la accelerare/decelerare, e o uzura mecanica a cutiei. Daca ar fi sa o diagnostichezi si sa repari fix asta, probabil trebuie desfacuta bucati si vazut unde e uzura (jocul).
-
Mie mi se pare mare kilometrajul de 160 000km, si la Mercedes se simte uzura la un astfel de rulaj, daramite la Skoda. Personal as cauta o Octavia cu kilometraj mai mic. Mai pui bani si iti iei ceva mai bun.
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Crucial a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Daca ma poate sfatui cinema ce ar trebui sa fac. Am făcut si un mic test la vacuum, toate bune doar din grupul de valve iesea vacuum putin mai slab unde merge la turbina si l-am schimbat dar cam tot asa face -
Din pacate da ,si are un pret mare . Motoare mici cu cheltuieli mari dupa 200.000 km .
-
Eu am schimbat tripodele, suporți motor, tampon antibalans si tot face clunk cand apas brusc pedala de accelerație in a doua si la fel cand ridic. Chiar si in treptele superioare dar mai incet, parca cupleaza ceva brusc. Nu am erori pe cutie si nici smucituri la schimbat. Volantul si ambreiajul nu au fost schimbate. Are 250000 km.
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
andrioae cosmin a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Bună ziua ce marca de ambreiaj îmi recomandați pentru golf 4 1.9 tdi axr ? -
Uzuri la pinioane, ambreiaje, carcasa ambreiajelor... pot fi multe. Ai acolo un lant cinematic intreg care poate fi uzat. Asta probabil vine de la tipul de ulei utilizat la revizii sau lipsa revizii, sau km multi. Tin minte ca am citit pe undeva ca durata de viata a cutiilor DSG era estimata undeva la 300K. Ele duc mult mai mult cu servisare corecta, schimb de ambreiaje... dar atata timp cat nu ai masina de noua si sa garantezi pentru reviziile avute, nu stii prin ce a trecut cutia aia.
-
Dar de ce vrei sa faci distribuția?!
-
Ai intrebat reprezentanta daca recomanda schimbarea distributiei? Anticipez ca raspunsul lor va fi ca nu trebuie schimbata acum, ci doar inspectata. Motorul este fiabil, efectul de cangur nu mai exista la O4.
-
Salut, Ai gasit rezolvarea?
-
@Robert11 Vezi unde schimbi distributia. E nevoie de o scula speciala pentru reglarea axelor cu came care e destul de scumpa si nu cred ca gasesti in alta parte decat la reprezentanta. sau varianta mai ieftina
- Ieri
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
probabil trebuie efectuata reinitializarea Functions On Demand -
Probleme tehnice specifice Superb 4
Alexandru Gabriel a postat în topic iniţiat de cristi511 din Superb 4
Mai facem schimbul de ulei la masina sau il completam din mers? 1l consumat in 4600km? Hmm... a mai intampinat careva probleme de genul? Motorizarea este 2.0 Tdi, 193cp -
Va salut, Sunt aproape posesor de Octavia 4 1.5 TSI. Masina va avea 160k km. Anul de fabricatie este 2021. Ii voi face distributia. Intrebarea este, pompa de apa este ca la 2.0 diesel sau este separata. Mecanicul mi-a spus ca la acest model este undeva in spate, separat de distributie. Masina este manuala, am mers cu ea si mi a placut, cum schimba, cum accelereaza, cum se comporta desi nu am mers foarte mult. Din ce am mai citit pe aici, nu am simtit acel efect de “cangur”, poate nu mi-am dat eu seama. Nu stiu exact ce versiune de soft are. Unde pot vedea ce versiune de soft are ? Masina este sedan, cu navigatia mare, cu camera, ceasuri cockpit, la pretul de 15.250 (ultimul pret) Am inteles ca motorul acesta este fiabil. Daca mai aveti ceva sfaturi, la ce sa mai fiu atent in momentul achizitiei. Cer mii de scuze daca am deranjat cu postul, insa pana “intru in paine” mai intrebi una-alta. Orice parere sau sfat imi sunt de un real folos. Va multumesc frumos !
-
Pe motor nu ai erori?
-
Octavia Scout e acelasi lucru cu Passat Alltrack. Nu mare branza. Oricum ce face el e soft offroad, unde masina se preteaza ok pt genul asta de drumuri neasfaltate si prietruite.
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
dan_g a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Bună ziua. La un Passat B8 facelift 2021 se poate schimba climatronicul cu touch cu cel clasic montat până la mijlocul lui 2020? Implica component protection sau altceva online sau sunt suficiente niste codari/adaptari cu VCDS? -
Mai bine pui arcuri de masina blindata si ai rezolvat. Am mai avut unu' la fostul loc de munca care era stresat cu garda la sol la un b5.5. Serios, a gasit arcuri pt passat care venea blindat. Fara caterinca. Atata era de inacat ii bateau telescoapele pe denivelări, ele fiind tot cele stoc. Pana la urma si-a luat un pajero. Mi se pare corect! Oameni buni, daca vreti masina de offroad luati de offroad. Pe atatia vad cu SUV, care le freaca doar pe autostrada si oras si unde le e habitatul acolo nu. Ia un G class sau un F150 si gata...poti sa parchezi peste un spring Un octavia scout e decent.
-
Ce rulaj are mașina? Cuget că la 0.21 ml ai rulaj minim 300k km... La 350 k km (CFFB) așa arată situația:
-
Buna ziua, va rog sa ma ajutati daca se poate: am o skoda fabia 1.4 tdi din 2006 iar problema este ca se aprinde in bord senzorul ASR dupa 10 minute chiar daca masina sta pe loc sau in mers. Motorul merge foarte bine , trage dar dupa 10 minute se aprinde martorul ASR in bord. Daca opresc motorul ramane martorul stins iar dupa cele 10 minute se aprinde iarasi . Am atasat si diagnoza. P1857 Load Signal:Error Message From Engine Contr. Am facut si diagnoza in mers cu martorul asr aprins si nu da alta eroare decat asta ce am scris. Multumesc
-
So .. cred ca un update de 100k ar fi bine meritat. Problema cu antigelul nu a fost rezolvata , indiferent de service-ul la care am apelat , fie ca a fost reprezentanta fie ca a fost mai de cartier nimeni nu poate sa identifice pe unde tot dispare antigelul. Pompa de apa nu a crapat inca 😐 Ce pot sa observ in schimb ca dupa 2 ani pe drumurile patriei au crescut simtitor numarul insectelor ce isi fac de cap la imbinarile diferitelor plastice din interior-ul masinii .. ba un greiere in bord , ba unul printr-o laterala .. insecte ce sunt al naiba de enervante. Nu stiu exact cum sa scap de ele si numai gandul ca va trebui fie sa traiesc cu ele sau sa desfac tot interior-ul ... Cum ii cam plac drumurile de macadam vroiam sa intreb daca stiti sau daca vreti sa ma ajutati sa fac un mic experiment Mai precis as vrea sa imprumut pentru proba o un set de jante + cauciucuri 215 / 65 / 17 sa vad cam cat de tare freaca cu ele. explicatia fiind daca as achizitiona un set de A/T-uri in dimensiunea mentionata as mai castiga cam 1cm de garda la sol .. nu ca am atins pe undeva pana acum .. dar pentru siguranta mea mentala Imi pare rau dar nu prea ii fac asa de multe poze doar km
-
Salutare! Am un Passat B8 2018 2.0 cutie DQ381. Am cateva probleme: 1. La pornirea de pe loc, daca nu accelerez concomitent cu cuplarea ambreiajului, și apăs ulterior pedala după ce a demarat, face un șoc și schimbă imediat în 2. 2. La frânare, am un șoc accentuat din treapta 4>3 indiferent de mod D sau S. Socul se resimte ușor și în frâna de motor din 4>3.