Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6790486939343585004 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. catalin004

    RNS 510 - Columbus - Update FW si harti

    Am reinstalat softul si au aparut si hartile de Ro. nu stiu cauza de ce dupa instalarea lor nu mai mergea.
  3. Astăzi
  4. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    daca antigelul ajunge in chiulasa la 100 grade nu inseamna ca si uleiul a ajuns la 100 de grade, la mers linistit e o diferenta de 10 minute, pe testate, nu aberez.
  5. pronet

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    Corect, vroiam sa vad insa daca e pb de buton. Asta in varianta in care mergea plierea din telecomanda. Din ce stiu, numai cele MAX suporta plierea.
  6. Al Bundy

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    NU are treaba acea adaptare cu faptul ca nu ii merge din buton. Aia se face sa se plieze din telecomanda @grp calc de usi sun MIN sau MAX ?
  7. Al Bundy

    Montare tempomat Octavia 2

    AQ e cu LIN 1.3 Tie iti trebuie cu LIN 2.0 Ce cod au butoanele din volanul de O3 ?
  8. pronet

    Probleme Pilot Automat

    Posteaza un rezultat al scanarii. Eventual si o poza cu maneta de semnalizare. In blocurile de masura se vede ca functioneaza ? LE: acum am vazut ca nu e si acc-ul in meniu...sau nu e prima poza completa
  9. acidone77

    Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)

    aia cu mai putini bani vor cobori la tiguan/tayron, aia mai bogati vor urca la Q7/Cayenne, etc - astea fiind aceeasi platforma cu Touareg pana la urma.
  10. Emy D

    Montare tempomat Octavia 2

    Salutare! aduc la viata din nou acest subiect pt ca am urmatoarea problema la masina surorii mele dupa retrofit Cruise control (si calculator coloana volan): Volan vechi uzat -> schimbat cu volan de O3. Functiona doar claxonul...si atat, nu avea cruise control pe masina. All good. Apoi a vrut retrofit de cruise control si a fost nevoie de calc coloana. Am luat unul cu codul 1K0 953 549 AQ (highline) sw: 0070 si l-am codat si adaptat. Problema e ca daca il codez cu "volan simplu fara comenzi" activeaza claxonul si masina claxoneaza in continuu. Daca codez pe variantele cu comenzi, Nu functioneaza nimic. Nici claxon, nici comenzi. In schimb, CC-ul functioneaza. Am gresit eu codul de calculator de coloana si nu se impaca cu volanul de O3? Am vazut aici pe forum ca daca vreau volanul de O3 + cruise control, ar trebui sa merg pe 1K0-953-549-CK sau CH. (vad ca aste sunt cu alt Software level- Conteaza)? O sa fac un test si cu volanul vechi sa vad daca cu ala merge ok claxonul. Edit: calc de coloana initial era: 1K0 953 549AF (midline). Sw:0070.
  11. DMV

    Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)

    Se pare că Volkswagen a decis să oprească producția modelului Touareg în 2026, după o perioadă de aproape 24 de ani de la lansare Înlocuitor sau succesor? Conform informațiilor disponibile, nu există un succesor direct planificat pentru Touareg ... Volkswagen Tayron este unul dintre SUV‑urile cele mai promițătoare, destinat să acopere o parte din segmentul Touareg, oferind opțiuni cu două și trei rânduri de scaune ... Sa puna motor de 3.0 TDi pe Tayron? Sau mai bine zis...adio motoare V6 TDI ?
  12. luksibiu

    Probleme Pilot Automat

    Nu sunt nici un fel de erori,probabil nu e activat tempomatul din fabrica,as vrea sa-l am ca e mai comod la drumuri lungi.Implica modificari sau se poate face din VCDS?
  13. davidut5

    Cheie Passat B6

    Diagnoza, cheie noua si adaptata.
  14. Ajuta daca pui eroarea, poza complet sau intreg textul copiat aici.
  15. davidut5

    Climatronicul - Nu Mai Merge

    Daca lucreaza corect se vede la incarcare, nu dupa temperatura tevilor. Iar lipitura la teava cu 30bari daca e pe inalta presiune nu o sa tina, probabil nici pe joasa, doar sudura.
  16. davidut5

    Eroare pretensionator centura

    Tot pe diagnoza ai la valori de masura statusul la fiecare capsa piroehnica si daca rezistenta circuitului este buna. Misti de fire, mufe si urmaresti valorile. Pe la alte marci chiar iti arata rezistenta in ohmi, la vag spune daca e ok sau nu. Presupun ca stii ca nu se masoara cu multimetru capsele pirotehnice, exista risc de declansare.
  17. pronet

    Martor baterie / alternator

    Ai consumatori mari atunci cand aprinde martorul de baterie? Posibil pb la alternator si sa nu duca incarcarea ceruta. Verufica alternator, inclusiv frei-ul acestuia.
  18. pronet

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    1. Selectati "Door Elect, Driver" - modul 42 2. Click pe: "Security acces -16" 3. Inserati codul de securitate: 04354 si click pe "Do it!" 4. Cand ati ajuns din nou pe meniu precedent, click pe "Adaptation - 10" 5. Aici selectati urmatorul canal: (9)-System_Parameter_0-System Parameter Byte8 6. Odata selectat veti vedea vechea valoare 90. Aici aveti 2 optiuni inainte de a da click pe "Do it!": a. 95 (pe care am ales-o) - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul cand pornim motorul. b. 99 - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul in care deschidem usa soferului. Incearca sa verifici datele respective. Ptr geam - mentine butonul in poz sus/jos cateva secunde, astfel incat sa invete operarea la impuls. Decupleaza si borna cateva min, sa nu fi intrat intr-un loop modulul.
  19. pronet

    Probleme Pilot Automat

    Din poze totul pare ok. Sunt erori la scanare?
  20. sutit

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    Salut, as vrea sa merg pe un Benzinar in urmatoarea perioada, mai exact un Tiguan cu cod motor DNFG, din cate am inteles acest motor este si pe GOLF R doar difera softul. ma intereseaza parerile despre motorul acesta, nu neaparat consumul. O sa fie folosit mai mult pentru oras - mixt. Am mai citit si despre CJX ... motoarele acestea se mai pun pe Skoda superb sau arteon + passat, 280 CP sau 272 CP, si de acestea as fii interesat pe viitor, daca vreau sa schimb masina mea. Dar momentan sunt tare curios de parerile voastre legate de motoarele de 2.0 TSI la tiguan in mod special, nu am avut pana acum nici un model pe benzina din grupul VAG, sincer prefer sa merg pe un cod de motor care se pune si pe GOLF R fiind o masina cu un potential mare. Nu vreau sa modific nimic pe partea de motor, doar vreau sa stiu la ce sa fiu atent, care sunt lucururile ce trebuie facute ca sa aiba o mentenanta corecta. Sunt genul de om care pastreaza masina, nu o schimb la 5 ani, sau poate sunt alte coduri de motor care sunt mai fiabile, sunt curios de parerile voastre
  21. Ieri
  22. andrei_221

    Eroare pretensionator centura

    scoti mufa si o bagi la loc
  23. sk100it

    Eroare pretensionator centura

    Va multumesc pentru idee.Ce as putea masura acolo?Are tot rezistenta mica de 2.2ohmi ca airbagul?Masina nu a avut nici un accident,este luata de la o cunostinta care a avut-o de noua.
  24. grp

    Broski gri - Golf 6

    @pronet și @Doomy pentru sfaturi. La o primă examinare nu am găsit nimic spart sau ieșit de la locul lui, cel puțin cel pot vedea eu. În plus, ieri am ieșit la test: - a 2 - a de la 1200 la 3800, in 4-5 repriza, una lungă până la 3800, restul in jurul valorii de 3200rpm - a 3 - a de la 1200 la 3800, in 4-5 repriza, una lungă până la 3800, restul in jurul valorii de 3200rpm - a 4 - de la 1200 la 3000rpm. Nu a apărut nici o eroare, mașina se comportă normal. Mă duce gândul spre o funcționare incorectă a actuatorului?! O să mai urmăresc... În altă ordine de idei, am primit niște calculatoare de uși de la @Doomy și le-am testat, dar rezultatul nu s-a schimbat. Înclin să cred că sunt de Passat după codul lor Am revenit la cele cu 5K și după cuplarea mufele pe calculatoare, reglajul funcționează, dar când comut pe pliere, oglinzile nu se pliază. Mai mult, nu mai funcționează nici reglajul electric, decât dacă scot toate mufele din calculatoarele de pe uși. În poziția L/R oglinzile se pliază, ca sa revină in poziția normală comut pe pliere - ar putea fi o inversare in mufa oglinzilor sau in cea a butonului de reglajul. Totodată nu mai funcționează coborârea/urcarea geamurilor din o apăsare, trebuie ținut pe butonul de pe ușă până la capăt. După ștergerea erorilor, reapare una singura pe fiecare ușa: 00941 Exterior mirror retract motor; driver side V121 012 - electrical fault in circuit și 00942 Exterior mirror retract motor; driver side V122 012 - electrical fault in circuit Idei ce aș putea schimba astfel încât să funcționeze? Eventualele idei vă rog să le scrieti aici pe topicul dedicat. Mulțumesc anticipat. Mai jos este fimul despre funcționarea / nefuncționarea oglinzilor.
  25. grp

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    Revin cu alte constatări Mașina este un VW Golf 6 2.0TDI 110CP din 2009. A avut oglinzi cu semnalizare, încălzire și reglaj electric, i-am adăugat și lumini sub oglindă si au funcționat fără probleme. Am luat oglinzi cu pliere (noi, pentru volan pe stânga), calculatoare 5K0959792C / 5K0959793C si le-am înlocuit pe cele existente 1K0959792A / 1K0959793A, buton cu pliere 5ND959565A. După ce am schimbat calculatoarele de pe uși am modicat câțiva pini in conectorul cu 20 si cel cu 32, ca să corespundă calculatoarelor Gen3 (cele vechi erau Gen2). După cuplarea mufele pe calculatoare, reglajul funcționează, dar când comut pe pliere, oglinzile nu se pliază. Mai mult, nu mai funcționează nici reglajul electric, decât dacă scot toate mufele din calculatoarele de pe uși. În poziția L/R oglinzile se pliază, ca sa revină in poziția normală comut pe pliere - ar putea fi o inversare in mufa oglinzilor sau in cea a butonului de reglajul. Totodată nu mai funcționează coborârea/urcarea geamurilor din o apăsare, trebuie ținut pe butonul de pe ușă până la capăt. După ștergerea erorilor, reapare una singura pe fiecare ușa: 00941 Exterior mirror retract motor; driver side V121 012 - electrical fault in circuit 00942 Exterior mirror retract motor; driver side V122 012 - electrical fault in circuit Idei ce aș putea schimba astfel încât să funcționeze? Aici este un filmuleț cu ceea ce se întâmplă.
  26. tkd29

    Skoda Octavia 4 2.0 TDI

    O plimbare scurta prin tara
  27. andrei_221

    BENTLEY "de saraki"

    niciunul dintre noi nu a inteles de la inceput Phaeton-ul. dar dupa ce ai mers prima data cu masina, ai simitit confortul, incepe sa te roada curiozitatea. Si incepi sa cauti, sa citesti. Si afli cum e facuta masina. De aici incepe pasiunea pentru ea
  28. dragos.florentin

    Climatronicul - Nu Mai Merge

    Salutare. De 4 ani de zile nu am mai încărcat clima pentru ca de fiecare data după aproape 3 luni pierdeam tot freonul din instalație.Zilele trecute m-am hotărât sa încarc instalația cu freon si am făcut asta la un prieten dar lichidul este la limita de a fi suficient.Acum cand dau drumul la clima îmi baga rece dar nu atât cât trebuie si am început sa verific mai multe lucruri pentru a detecta posibile pierderi de freon.Am detectat o foarte mica pierdere la teava cea groasa care întra în radiator si am hotărât momentan sa o lipesc.Ce dilema am eu decand am băgat freon:de ce teava mica care este exact la ieșirea din masina unde se face încărcarea cu freon îngheață instant iar cea groasa este foarte puțin rece.Teava groasa se răcește dar nu foarte mult pana la întrarea în uscător.La fel nu știu dacă este normal ca cele 2 țevi cea groasa si cea subțire care ies din radiatorul de clima sunt foarte fierbinți,cel puțin cea groasa aproape ca arde.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!