Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4056 zile.
- Ultima oră
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
mad_kat a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Cred ca o sa il foloseasca, la ce am vazut ca a facut cu Tiguanul. La vara planuiesc sa revin pe Strategica - de data asta pe uscat - si ii voi lansa invitatia - are timp sa se invete cu tancul pana atunci - Astăzi
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Asta cu asigurarea din bara in bara am muscato urat de tot cu toyota. Se bateu cu pumnul in piept ca 6 ani garantie, care defapt erau doar 3 din bara in bara, cand am aflat in al 3-lea an si a 2-a zi!!! a 2-a zi dupa 3 ani deci, ca difuzorul nu intra in garantie si ca costa fabuloasa suma de 1700ron, pt 1 bucata difuzor. De banii aia aproape ca imi pun linie audison in regim prorpiu. Puteam sa merg si mai rapid, ca doar stiam ca am 6 ani garantie, nu? sase! ei, fraiereala. Asa e cand crezi orbeste tot ce ti se spune. Chiar ma miram cum de nemtii au "decat" 3 si noi, fraierii lumii, avem 6. Fain, fain, adevat SUV, dar intrebarea e: il veo folosi vreodata ca SUV sau doar ca astia cu gleznele goale in Q8, la mall? urcati pe bordura, ca de aia le trebuie gip. Sa te bucuri de ea asa obiectiv cum ai facut alegerea, cu un excel 😐 Ai vazut video-ul lui Vlad Micsunescu? Fix asa incepe! Cu aia care cumpara masini pt "statut", care nu ar lua in considerare asa masina. -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Emy D a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Mno, misto decizie ai luat! Asteptare usoara si sa va bucurati mult de ea, sanatosi si fara probleme! Faina documentarea si fain expusa aici Loved it! -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Emy D a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
cum am facut quote? Simplu: select text si apoi apare citatul in sectiunea de add comment Ce saracia? suntem IT-sti, stim sa fentam sistemele/exploatam bug-urile (glumesc) Deci, doar eu am scapat marca si modelul masinii? 😮 Edit: acum vad postul editat. Ma pun si eu pe studiat! Thanks! -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
@tavitara m-am incadrat , ba chiar mai raman ~1k euro marja . Daca nu am cum sa fac reviziile eu , o sa imi indrept timpul catre alte activitati , tot o sa gasesc ceva de mesterit la ea , este in sange chestia asta nu trece de la sine. Macar o sa am mai mult timp de petrecut cu fiul meu. La bugetul asta calitate vs optiuni vs capacitatile suv-ului nu exita competitie in RO in acest moment. @EEXCALADE Multumesc ! , macar eu am luat o decizie documentata in prealabil , timp in care am vorbit si cu alti proprietari de astfel model , service-uri care se ocupa de astfel de modele si alti oameni care au pus mana pe asa ceva pentru reparatii .... o masina totusi de provenienta Sud-Coreeana. Curajul adevarat consider ca l-a avut fratele meu....care a cumparat BYD-ul mentionat mai sus , doar odata vazut la Poli Autofest apoi direct de pe site cu "Ad to Cart" fara test drive ....fara alte documentari....fara sa stie ce dealeri fac service ......si acum cel mai tare "fara " .....fara sa fie omologata vreo masina similara cu a lui inainte de achizitie in RO , comanda lui a facut parte din primele 600 bucati destinate pentru Europa. El a aflat totul pe parcurs , toate erau necunoscute si majoritatea inca sunt necunoscute. -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Felicitari pentru curajul de a face asemenea schimbare ! (unii ar spune : blasfemie !) -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Ai atins 50k sau ai scos pretul sub ? Oricum nu vad ce alt tanc poti lua cu 50k Posibil sa te plictisesti 5 ani sa stai sa te uiti cum altii fac revizia si lucreaza la masina -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Multumesc de urari nu inteleg cum ati reusit sa dati Quote la un post care era in editare ,la EExcalade si Emy ma refer ....:)))) @mad_kat abea astept RWD-ul ..... -
La rulmentul din fuzeta la golf4 se unge la introducere, la passat b.5 nu :)), acelasi rulment, conform vw. De ce e asa, habar nu am. Ca sa fiu sigur la golf unul l-am uns, altul nu. Pt prezoane, normal asa ar fi sa fie unse sau cel putin sa fie curate, nu pline de rugina. Pt ca unele ruginite cu toate ca le strangi la cuplu, un vor oferi aceeasi forta de strangere a jantei pe butuc pt ca apar frecari mai mari pe suprafetele de contact dintre surub si janta/filet.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
cristi511 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Excelenta alegere. Zilele trecute am avut ocazia sa merg putin cu Torres hibrid (cel de 204 cp) si pe langa interiorul misto mi a placut cum sta masina pe drum. Fac comparatia direct cu Bigster, care merge excelent pe drum dar care este in continuare spartan (desi calitatea asamblarii este cam fara repros) la interior desi e plin de dotari. Ca idee, tocmai au fost publicate preturile pentru Bigster bifuel 4x4 electric automat. O singura corectie: in Europa Dacia vinde 1.2 L3 nu 1.3 L4. Oricum se dezactiveaza automat, nu te lasa sa mergi prea tare/prea mult cu el blocat. Si uite cum apar din ce in ce mai multe tancuri! Gud! -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Oricum exploratori potentiali nu erau decat Dacia = pfff , naspa si Rexton , asa ca ... -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
mad_kat a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Iti urez si aici sa te bucuri de noul camion! O data ce te obisnuiesti, siguri iti va placea RWD-ul pe sosea (ca n-o sa tii cutia de transfer in 4H mereu) -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Exista cerere sau …asta e colacul de salvare Sunt tari care deja au bagat taxe pe EV-uri (Austria si Finlanda) si tari care urmeaza din 2026 (Olanda si Norvegia) -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Nu intodeauna -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Emy D a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
No way... Deci, parasesti grupul VAG dupa atatea aventuri...Pfff Tradareeee... Daaar, tot asteptam sa vedem ce ti-ai luat si iti uram : sa il folositi sanatosi! -
Da,0 sau cat mai aproape (+/- 0.5 )
-
Si cu ce difera de alta masina? La VW nu scrie ca se ung suruburile. La Audi scrie ca se ung. La unele da la unele nu. Din ce stiu eu, strangerea corecta la cuplu se face cu surubul uns. ps: la golf am prezoanele unse de ani de zile. Niciodata nu am gasit vreunul slabit.
-
Oricand o benzina cinstita in locul unui Diesel complicat, hibridizat.
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
AndreyPH a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
As putea pune acolo, intr-adevar, insa am ascultat o masina asemanatoare cu a mea, cu subwoofer acolo, si sincer, mi s-au parut cam bani aruncati pe geam. Nu misca mai nimic. Nu cunosc detalii, modele, insa in cazul ala, mi s-a parut inutil. Poate voi da de o masina facuta ca lumea si-mi voi schimba parerea. -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Schimbare Despre asta va fi urmatorul post .....schimbare . Inca de la inceput vreau sa ramana On Topic , nu vreau sa se transforme in ceva VERSUS , imi expun propia experienta cu alegerea unui nou explorator dar si tot procesul care a dus la aceasta decizie . Ideea de schimbare a venit prima data la sfarsitul anului 2024 , cam tot pe vremea asta , prin noiembrie 24 am zis ca trebuie sa facem un upgrade....motivul nu era doar unul erau mai multe : vroiam spatiu mai mare .....masina mai noua ....bataie de cap mai putina....cutie automata.....si cam astea au fost motivele principale. Primul si primul lucru am zis sa stabilesc un buget si apoi sa explorez variantele care se incadreaza in acel buget . Bugetul stabilit are 3 componente : A) Cost autovehicul ( achizitia efectiva a masinii ) B) Asigurari necesare ( casco +RCA) pentru primul An - pretul acestora achitat integral pentru primul an C) Accesorii - aici e lista foarte mare : - Jante pentru setul de iarna - Anvelope pentru setul de iarna - Senzori presiune - Scut Metalic - Bare Transversale ( pentru portbagajul thule) - Folii geamuri + faruri + altele ca deh e masina noua - Camere de trafic fata+ spate - Presuri interioare - Alarma profesionala cu pornire Pandora - imi doream de mult asta dar nu s-a materializat la tiguan ca era manual. + altele marunte In urma stabilirii necesarului de spatiu si volum a iesit la iveala o optiune care ar fi extrem de utila , caruia nu trebuie sa ii lipseasca noului explorator -> 7 Locuri, cu o conditie ......obligatoriu masina NOUA ....nu SH . Daca tot dau un ban acum sa bifez si eu bucketlist-ul asta de a scoate tiplele de pe scaun macar odata in viata. Am decis sa nu ma grabesc , sa explorez cat mai multe optiuni , chiar daca nu sunt in grupul VW pentru ca nu vroiam sa raman cu sentimentul " Ce ar fi fost daca.....sau cum era oare la condus modelul X ? " Initial bugetul stabilit pentru criteriile de mai sus a fost de 40.000 euro ....care aproape imediat s-a dovedit a fi insuficient asa ca dupa niste calcule l-am marit la 50.000 euro . Fiecare autovehicul testat , a trecut prin estimarea tuturor criteriilor A, B si C din lista de mai sus -> puse intr-un Excel pentru a putea fi comparate: Suvurile de 7 Locuri luate in considerare au fost cele de mai jos , le-am condus pe toate fie in regim de test drive fie in alte circumstante , toate in ultimul an : 1) Dacia Bigster 1.3 Benzina mhev 4x4 manual - 130 hp - condus in regim de test drive maxim 15 km 2) KGM Rexton 2.2 Tdi - 4x4 Automat - 204 hp - condus mult , peste 500 km 3) Hyunday Santa Fe 1.6 benzina cu hybrid - 4x2 Automat - 215 hp - condus in regim de test drive maxim 15 km 4) Skoda Kodiaq 2.0 Tdi - 4x2 Automat - 150 hp - condus mult mai mult peste 500 km 5) VW Tayron 1.5 eTSI - 4x2 Automat - 150 hp - condus in regim de test drive maxim 15 km Pe langa aceste suv-uri de 7 locuri , am mai condus si altele de 5 locuri , asta mai mult pentru a bifa personal senzatia si feelingul de conducere : 1) BYD Seal U dmi 1.5 TGDI PHEV - Hybrid - 4x4 automat - 320 hp - condus peste 300 km ( masina deja existenta in familie) 2) Cherry Tiggo 9 - 1.5 PHEV - Hybrid -4x4 automat - 375 hp condus in regim de test drive maxim 15 km 3) Cupra Teramar - 1.5 tsi mHEV - 4x2 automat - 150 hp condus in regim de test drive maxim 15 km 4) Dacia Duster - 1.2 tsi mhev - 4x2 manual - 120 hp - condus mult peste 300 km 5) KGM Torres - 1.5 tgdi Benzina - 4x4 automat - 163 hp - condus peste 100km masina unui cunoscut 6) VW Tiguan - 1.5 eTsi Benzina - 4x2 automat - 130 hp - condus in regim de test drive maxim 15 km Varianta pe care am mers a fost KGM Rexton 2.2 Tdi - 4x4 Automat - 204 hp, ceva m-a atras foarte mult la spatiul interior , tinuta de drum ....mai ales ca am apucat sa il conduc Bucuresti-> Cluj .......Odata ce m-am urcat in ea si mi-am pus scaunul soferului in pozitia mea comoda , orice masina condusa dupa mi s-a parut mica la interior , sau foarte joasa , pozitia la volan din Rexton pentru mine a fost ceva de nedescris . Din lista de suv-uri de 7 locuri testate de mai sus oricum erau cateva criterii care trebuiau sa fie indeplinite ca sa pot continua cu investigatia lor : - Sa NU fie Hybrid - vroiam motor classic benzina sau diesel - Trebuie sa fie obligatoriu 4x4 - pentru ca pasiunea existenta nu trebuie sa fie limitata - Cutie automata Obligatoriu - cat mai multe optiuni. Metoda de calcul a fost asa : din Bugetul total , scad punctul C ( Accesoriile care erau obligatoriii indiferent de model ales) apoi scad B -> Asigurarile pe primul an si asa rezulta bugetul de achizitie al masinii noi. Ramaneau valabile doar Rexton si Kodiaq , care puse unul langa celalalt pe tabel kodiaqul avea mult mai putine optiuni si la varianta de 7 locuri depasea bugetul meu cu 1000 euro estimat. Mai punem si in calcul ca din toate masinile testate Rexton este singurul SUV in adevaratul sens , cu sasiu scara separat de caroserie , sistem 4x4 Part Time cu diferential Autoblocant spate si central la 50x50 ....... Apoi am analizat si faptul ca ca la Suv-urile normale toate bratele si bucsele sunt din ce in ce mai firave si nu prea sunt construite sa faca fata la modul de exploatare dorit de mine . Apoi sa zicem proba de incheiere......garantia: - 4 ani la Kodiaq in limita a 120.000 km - 5 + 5 ani garantie la Rexton in limita a 150.000km + 10.000km extra primiti de la dealer . 5 ani garantie din bara in bara + 5 ani garantie Motor , turbina si Transmisie in limita a 160.000 km + contract de asistenta rutiera activ pe primii 5 ani oriunde in europa ( doar aceasta clauza pe casco costa peste 180 euro anual) Versiunea finala comandata arata asa: cu Jante de 18 , balon cat mai mare , urasc jantele mari datorita talonului mic la anvelopa si a confortului scazut. Iar ca sa va faceti o idee de diferente de dimensiuni fata de alte modele testate avem asa: Rexton comparat cu Tiguanul meu actual : Rexton Comparat cu Skoda Kodiaq 2025: Rexton compartat cu VW Tayron : Rexton comparat cu Audi Q7 model actual , doar pentru perspectiva. Decizie buna sau rea ...aceasta a fost luata deja , masina este achitata isi clepsidra de asteptare a fost intoarsa. Am vrut sa imbin cat mai mult utilitatea cu dorintele mele . Am vrut putin din toate ...... avand in vedere ca masina este planificata sa ramana in familie cel putin 8 ani. Pe partea de motorizare am vrut un motor cat mai simplu ca constructie , OLD SCHOOL , fara complicatiile unui motor hybrid. Cutia de viteze aleasa este cu convertizor de cuplu , AT8 ....lenesa dar fiabila . Timpul va decide.... -
Modul comfort pt Golf 4 (pentru Cheie Briceag)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de IoneLL din Golf IV & Bora
Practic ai dezactivat bitul 5 de la acele adrese de memorie -
care valoare trebuie urmarita, -2.79°, ar trebui sa fie 0.0?
-
Distributie (piese si manopera) -3.000 de lei intr-un service specializat VAG. Pompa de apa in sine este scumpa, cu tot cu manopera cred ca e ~2.500 lei in reprezentanta. Nu cred ca scade foarte mult pretul nici intr-un service privat. Distributia in preprezentanta e ~6.000 de lei Cam astea-s preturile. Cati km are masina? De ce vrei sa schimbi distributia la o masina de 4 ani? La 1.5 tsi distributia nu se schimba ca la vechile motoare, de fapt, nu are un termen de schimb fixat, ci doar verificare.
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
ShadoWzZ a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Ai roata de rezerva ? -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
acidone77 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
https://piataauto.md/Stiri/2025/11/Audi-readuce-motorizarile-diesel-mari-in-gama-creand-o-noua-versiune-a-motorului-V6-TDI-cu-compresor-propulsat-electric/
