Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 78 zile.
- Ultima oră
-
Buna am citit aproape tot forumul despre turometru si am senzatie ca aici ma incadrez cu problema cu care ma comfrunt Se da un tiguan 2012 1.4 tsi 160 cai benzina si dupa aproape 2 ani de cand il am am sesizat ca la o turatie de 3500 de ture, verificat cu obd11 si cu vcds el are de fapt 2500. Adica indica mai mult cu 1000 de ture si cum creste turatia creste si diferenta. In relantiu indica bine undeva 800. Adresa 17: Instrumente bord (J285) Etichete:| ROJ\5K0-920-xxx-17.clb-SRI1 Număr VAG SW: 5N0 920 871 B HW: 5N0 920 871 B Component: KOMBI H05 0206 Număr serial: 00000000000000 Codare: 111E00 Atelier: WSC 12345 123 61029 Pachet ASAM: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW32.rod VCID: 306FA5C76B235A1B7A-8064 Nu a găsit coduri. 01-Motor -- Status: OK 0000 03-ABS frâne -- Status: OK 0000 04-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000 08-Clima automată -- Status: OK 0000 09-Electr. centrală -- Status: OK 0000 10-Asist.direcţ./parc. -- Status: OK 0000 15-Airbaguri -- Status: OK 0000 16-Electronică volan -- Status: OK 0000 17-Instrumente bord -- Status: OK 0000 19-Poarta CAN -- Status: OK 0000 25-Blocare pornire -- Status: OK 0000 42-Electr. uşa şofer -- Status: OK 0000 44-Asistenţă direcţie -- Status: OK 0000 46-Confort -- Status: OK 0000 4C-Pres. pneuri II -- Status: OK 0000 52-Electr. uşa pasag -- Status: OK 0000 53-Frână de parcare -- Status: OK 0000 55-Bătaie far -- Status: OK 0000 5F-Electronică info. -- Status: Malfuncţie 0010 61-Regulator baterie -- Status: OK 0000 62-Uşa SS -- Status: OK 0000 6C-Camera marşarier -- Status: Malfuncţie 0010 72-Uşa DS -- Status: OK 0000
-
Nu e din cutie. Am observat ca in modul sport se simt vibratiile cand este mai turata si intra ACT-ul. Smucitura o face cand trece in modul 4 cilindri. Initial am crezut ca e de la cutie cand schimba vitezele, dar am urmarit-o si nu schimbase viteza. De la ultimul drum, mers mai in forja in cateva depasiri, nu s-a mai aprins check engine-ul si SS a functionat normal, chiar enervant. O saptaman in urma, ramasese aprins tot timpul pentru 2 zile, dupa s-a stins si nu s-a mai aprins. Am observat ca daca am plinul facut nu se mai aprinde( nu vad vreo legatura)..
- Astăzi
-
Buna ziua, Am un Passat B8 Alltrack 2016, 2.0 TDI 190 CP. De o vreme, în mers sau staționat, apare gearbox failure, apoi ACC indisponibil și eroare frână, iar cutia sare din viteza. Dacă trec pe manual, pot schimba treapta iar dupa o vreme functioneaza din nou si pe automat. Mai nou, cateodata nici nu vrea sa porneasca, si daca porneste, nu ma lasa sa o bag in viteza, avand acelasi gear box failure in bord. Am schimbat uleiul în cutie și am făcut diagnoză la reprezentanță. Verdictul : Defect la maneta selectorului E313 si la calculatorul de motor (calculator defect). Sfatul lor a fost sa inlocuiesc calculatorul, dar daca era din calculator cred ca ar fi trebui sa primesc constant aceeasi eroare, nu doar odata la ceva timp. S-a mai lovit cineva de problema asta? Multumesc!
-
Revin…a funcționat bine cat timp a funcționat… Într-o zi a pornit navigația ca și în imaginea atașată, am observat ca o dată la nu știu cat timp pornește așa, și parcă s-au anulat modificările făcute. Nu mai pot folosi butoanele stânga/dreapta, nu-mi mai apare meniul de Audio și cel cu punctele cardinale pe ecranul ceasurilor.
-
...am uitat sa mentionez ca am ales varianta de 5 locuri, pt ca doar asa pot beneficia de: roata rezerva in portbagaj si bancheta spate culisanta max, 2 detalii esentiale pt mine; la var de 7 locuri si PHEV, se pierd aceste dotari Daca cineva are intrebari de orice fel, cu drag va raspund
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
cosminwon a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Salut! As vrea sa-mi schimb ceasurile normale cu unele digitale. Acum stau in dubii daca sa iau originale(cele mai multe sunt de variant si eu am berlina/nu stiu daca se poate schimba pictograma,adapta pe masina) sau sa cumpar after market de pe aliexpress. Alea am vazut ca folosesc doar placa din ceasurile originale si nu nucesita nici o adaptare. Ajutati-ma cu o parere,va rog! Multumesc! -
Salutare. De saptamana trecuta sunt posesor de Tayron, achizitionat de la dealer cu 1700 km.... Echipare Life + pachet Exclusive, jante Napoli 18", faruri LED Plus, culoare exterioara Nightshade Blue. Asa era configurata si imi este ok, sa zicem ca imi lipseste incarcarea de telefon wireless, culoarea as fi preferat mov inchis si jantele poate de 19, dar imi este f bine asa considerand pretul bun si disponibilitatea imediata. Motorizarea de baza eTSI (1.5 MHEV). Imi este arhisuficienta, nu simt lipsac de putere, spatiul este fantastic. Cam complicata instalarea ambilight detaliata dar in final ok, in rest totul foarte simplu si clar si intuitiv.
-
Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Salutare! Se pare că nu mai cumpără nimeni Octavia 4 (nu mai cere păreri aici) deși zilnic văd pe stradă cel puțin 10, atât non FL cât și FL. Comentariul meu vine ca urmare a unuia anterior în care am afirmat că firma la care lucrez a achiziționat A6, 55 tfsi cu 340 cp de fabrică și că vă voi împărtăși impresiile când voi conduce unul. De ceva timp conduc unul și vreau să zic că, da, este forță. În câteva secunde ajunge la 150 km/h, deși NU te bagă în scaun. Bănuiesc că această accelerare "liniară" este special făcută pentru a nu fi brutală, dar pe mine tot mă sperie puterea pe care o are și cum pleacă de pe loc deși 340 cp nu e chiar atât de mult față de alele. Acum înțeleg de ce se înfășoară "piloții" pe copaci cu astfel de motorizări și anume că nu sunt conștienți de ce au sub ei ducându-ne pe primul loc la top accidente în Europa. Am văzut mulți nemulțumiți vizavi de noul impozit auto pe motorizările mari (nu le comentez) însă consider că astfel de mașini nu sunt pentru oricine pentru că 55 tfsi consumă 24% în oraș. Îmi cer scuze dacă textul e considerat offtopic. Sper să nu fie. -
Buna ziua. Am un t5 2.5 tdi 131 cp cod BNZ la care avansul este la 3.8. motorul este puțin gălăgios la relanti și când turometrul trece de 2000. La ce valoare trebuie sa fie avansul?
-
Salutare, Am si eu urmatoarele erori, masina intra in limp mode, iar mai nou imi ramane Check Engine-ul aprins. Cand intra in limp mode nici nu mai "trage". Am schimbat EGR (nou de la Pierburg), actuator, solenoid (N75), curatat DPF, pompa de vaccum (Pierburg), refacere geometrie turbina si tot degeaba. Am fost si la cei de la AVIA, dar nu le comunica serverul de la diagnoza cu cea de la reprezentanta. Daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema sau daca mi-ati recomanda un specialist pe diagnoza mi-ati fi de mare ajutor. Ma gandesc sa nu fie si de la comunicarea dintre senzori si ECU (cablurile vizual, iar unele masurate, par ok) Acestea sunt erorile: 3 Faults Found: 7937 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit P2563 00 [040] - Implausible Signal Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 313402 km Date: 2025.09.02 Time: 12:43:13 Engine RPM: 830.00 /min Normed load value: 40.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 89 C Intake air temperature: 50 C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.320 V Unlearning counter according OBD: 40 Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 % Charge air pressure actuator: acknowledgment: -12.63 % Turbocharger boost control: offset closed: -4.55 % High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0 High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0 High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 63 High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0 High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 4843.4 mV Accelerator pedal travel: 0.00 % 7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit P2563 00 [032] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 313415 km Date: 2025.09.02 Time: 14:27:36 Engine RPM: 876.00 /min Normed load value: 36.9 % Vehicle speed: 44 km/h Coolant temperature: 89 C Intake air temperature: 54 C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.360 V Unlearning counter according OBD: 40 Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 % Charge air pressure actuator: acknowledgment: -12.63 % Turbocharger boost control: offset closed: -4.55 % High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0 High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0 High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55 High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 5 High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 4846.4 mV Accelerator pedal travel: 0.00 % 9127 - Actuator Module for Turbocharger 1 P00AF 00 [032] - Stuck Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 313402 km Date: 2025.09.02 Time: 12:43:47 Engine RPM: 1312.50 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 32 km/h Coolant temperature: 89 C Intake air temperature: 54 C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.360 V Unlearning counter according OBD: 40 Charge Pressure Actuator: activation: 95.72 % Charge air pressure actuator: acknowledgment: -12.63 % Turbocharger boost control: offset closed: -4.55 % High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0 High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0 High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55 High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 5 High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 4844.4 mV Accelerator pedal travel: 0.00 % Readiness: 0 1 0 0 0 La drum intins nu am probleme, doar in oras. Inainte o opream si dupa ce o reporneam disparea eroarea. Acum ramane aprins check engiene-ul, iar in limp mode imi intra la un interval de timp scurt de mers (10 km), apoi imi dispare doar semnul de la limp mode dupa repornire. Multumesc!!
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZBP334930.pdf -
Nu stiu care este denumirea exacta, dar acesta este cea din masina, in care introduci cardul de navigatie.
-
Super bună experiența cu Fuchs Titan GT1 Longlife III 0W-30. Totuși, întrebarea e inutilă, motorul nu consumă ulei din cauza uleiului dacă e norma corectă.
-
CID off la unitate, dar care e unitatea, ca nu ai spus. Nu putem ghici
-
Si uite-asa devine topic pentru consumuri.
-
Hai ca postez si eu un consum de la masina din semnatura (Karoq 1.5 tsi dsg) ca sa vedeti ca e un motor economic. AC ON, SS OFF, masina full, trafic greu de tot, stat mult in coloana (inclusiv la 2 accidente in lant pe A2), etc.
-
Eu pot spune ca, consumul lui 1.5 TSI 150cp manuala, este foarte bun. In conditii de incarcare maxima, 4 pers. si bagaje peste tot. Si ca sa nu uit, am peste 20k km si inca nu am vazut ACT+ in functiune😅
-
Buna ziua, La un passat cc 2009 CBAB fara start stop, baterie varta cu o vechime de aprox ani am urmatoarea dilema/problema: - de vreo 2 sap am observat ca masina sta turata la 1100-1050 ture pe acolo, in special dimineata cand am farurile aprinse sau seara pt ca pe auto farurile au interval orar cand se aprind automat sau in functie de senzor pbb. initial credeam ca e regenerare, insa nu este. Am masurat bateria dupa 2h de la oprire si avea 12.8 V. Am masurat si cu masina pornita, incarcare este de 13.8 si cu si fara consumatori ( am oprit navigatie, faruri, clima, alti consumatori, tensiunea a ramas constanta), in aceleratie se duce in maxim 13.9. Aveti idee daca incarcarea este ok? din cate stiu ar fi trebuit sa fie peste 14V insa nu sunt sigur. Credeti ca ar fi alta problema? Multumesc
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
george324tdx a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Deci care sunt diferentele, aprindere, fise, bujii, pompe benzina, ulei....? Cand caut piese(bobina, fise, pompa benzina), pe toate scrie ca sunt pt versiunea CBZA sau pentru versiunea CBZB, pentru CBZ nu am gasit niciuna. Deci se potrivesc? Difera? Multumesc! -
Cand din 580km ai 520km de autostrada nu e nimic iesit din comun. Trafic intens, cu multe portiuni in lucru, mers bara la bara, in coloana in unele zone.
-
Aglomerația se refera la densitate nu la viteza.
- Ieri
-
Se Pot Amesteca 2 Uleiuri De Motor?
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Daniel M din Uleiuri si Carburanti
in 2005 inca erau fara DPF Doar 0w30 506.01 la aceste motoare -
Voi cum puteti merge pe drum aglomerat cu o viteza medie de 95km/h ? Sau ce intelegeti prin drum aglomerat ? Ca apare uneori cineva in fata pe care il depasiti ?
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
Jsk a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna seara! Va rog frumos, daca se poate, o decodare pentru WVWZZZ3CZBP334930. Multumesc! -
În cinci ani și patru luni nu am simțit nimic pentru nu e nimic. Am urmărit cu atenție după ca am citit pe forum ca unii simt ceva. Martorul din bord este singurul care îmi da de știre ca motorul lucrează cu doi sau patru cilindri. Asa ca îmi pare rău pentru cei care au aceasta problema.