Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. MARYUSRDV619

    Probleme pornire passat B6

    Ce am mai observat astăzi, dupa pornire a dat cu fum alb albastrui
  3. vlady_zch

    Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta

    Da, nu m-am gandit la asta. Multumesc de sfaturi. Spor!
  4. Astăzi
  5. EEXCALADE

    Probleme pornire passat B6

    Trebuia Bosch si verificata uzura din chiulasa . Daca are uzura mare trebuie inlocuita cu una noua
  6. sdR+

    Broski gri - Golf 6

    Ornamentul din partea stanga merita putina atentie, 🤭.Capitonajul din portbagaj imi aduce aminte de golf 4, aveam aceiasi mocheta, la combi este ceva mult mai ok.Oare sa fie in functie de dotari?
  7. MARYUSRDV619

    Probleme pornire passat B6

    Ideea ar fi ce sa mai verific? am bagat elring, voi ce firma ați folosit la oringuri?
  8. grp

    Balena argintie - Skoda Superb 2

    După ce am venit de la service, le-am tras un exterior tuturor mașinilor, azi i-am facut plinul si am constatat ca am 286km parcurși fără erori, în condiții de trafic urban si extraurban, așa că nu am emoții să o predau utilizatorului final! 😁 A propos de emoții, pleacă soția cu ea la supermarket si cand se întoarce imi spune: - S-a aprins un bec la Steve! - Ce bec s-a aprins? Un martor in bord? - mă gândeam că tocmai cand a venit băiatul meu să o ia, s-a aprins iar martorul de la filtrul de particule... - Da un bec galben in bord? - Ce martorul s-a aprins? Cum arăta? - Păi ți-am spus, un bec galben... Pff Din când în când, calculatorul mașinii nu vede led-urile și mai dă eroare de bec ars, dar după ce respectivul led este aprins, martorul se stinge. Am luat mașina si am rezolvat ultimele lucruri: - i-am făcut plinul și apoi am fost la vulcanizare unde s-a făcut echilibrare si presiunea roților, pentru că la venirea am sesizat la viteza mai mare un ușor tremurat - inspirat de modelul de la Golf, i-am aplicat si la Superb pe preșul din portbagaj câteva benzi de arici dar după testarea dacă se răstoarnă in curbe, am adăugat câteva benzi și in lateral ca să nu plece (datorită formei cilindrice nu are o stabilitate bună) De aici, doar motorină și drumuri bune sper să aibă si sa se bucure și băiatul meu de mașină, fără intrări in service o perioadă, sper eu, cât mai lungă. Vă urez să aveți parte de un Crăciun fericit și liniștit împreună cu familia și cei dragi!
  9. grp

    Broski gri - Golf 6

    După cum spunea si @Mualese vedea ca dracu' ancorarea subwooferului, așa că zilele trecute m-am uitat la el si am găsit soluția: am lipit ariciul de preșul de cauciuc din portbagaj, l-am testat si nu se răstoarnă din cauza formei și a greutății si in plus a picioarelor pe care le-am dus până in spătarul banchetei spate. Le-am mai tras si un spălat, să întâmpinăm ninsoarea cu mașinile curate. La service nu am mai ajuns cu Golful, întrucât prioritate a avut Skoda. Va rămâne pentru anul viitor verificarea. Vă urez să aveți parte de un Crăciun fericit și liniștit împreună cu familia și cei dragi!
  10. spido

    Retrofit Volan/calculator coloana volan

    Da, ai nevoie de cablaj airbag ptr volanul tau,maneta fara butoane BC,calc coloana compatibil( nu ai zis ce cod ai tu),codari si va merge.
  11. albertinobuz

    Retrofit Volan/calculator coloana volan

    Va salut. Am o octavia 2, FL, 2009. Am cumparat din dezmembrari un volan cu comenzi ( cel care are roti pentru volum, simplu, 4 spite) La calculator de coloana am gasit , din lista, un BD. Aici m-am cam oprit. Din ce am citit si inteles- 1. imi trebuie o maneta fara comenzile computerului de bord ( Am computer de bord, fundal negru - text alb) la care am montat singur o maneta de tempomat aftermarket- care merge. 2. cablaj airbag pentru comenzi 3. la airbagul actual merge claxonul pe volanul nou, insa la cablajul pe care l-am primit nu se potriveste mufa cablajului cu mufa comenzilor 4. un nou calculator de coloana- poate cu vestitul CH in coada. 5. spira pe care o am e 1k0 959 653 C si ar fi in regula. Mi-am pierdut o zi cu montaj- demontaj- erori- claxon care mergea in continuu- codari aiurea. Daca e un coleg care poate aduce niste detalii care sa ma ajute pe mai departe- ar fi minunat. Daca nu cine ma poate ajuta, contra cost, sa rezolv odata problema- sa cumpar piesele care trebuie si le codeze- de montaj ma ocup ca am devenit expert deja de cate ori le-am scos-pus inapoi. Am citit postarile- dar cu mici exceptii- 2 cazuri cred- majoritatea are O2 pre FL. Cu stima,
  12. Ieri
  13. mad_kat

    Toro - 7P din 2011

    De "zgomotul" de V6 nu trebuie sa ne plangem. Nici macar la diesel.
  14. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Astazi am rezolvat si cu overfenderele. Cel de pe dreapta a fost inlocuit, cu unul after market. Se potriveste foarte bine, este identic cu cel original. L-am si vopsit, cu vopsea spray pe cod de culoare. Cel pe stanga a fost prins cu clipsuri noi, acum e fixat. Abia astept sa merg la munte cu Toro... 🤩
  15. viorel_92

    Retrofit Driving Mode Selection si OFF Road

    Salutari tuturor! Inca de cand am cumparat masina(SH), imi statea in cap faptul ca avea cromul sarit de la butonul de frana de mana asa ca am decis sa schimb grupul de butoane cu totul. Initial, m-am zgarcit si am luat acelasi grup de butoane de pe aliexpress si m-am ales cu o chinezarie ordinara, butoanele aveau simbolurile cu "bold", lumina portocalie a butoanelor se combina cu cea alba si iesea un galben, spatii imense intre butoane, rau ce sa mai. Am mai bagat o fisa insa de data asta am platit de 3 ori mai mult(215 lei) si am luat grupul de butoane full ce pare a fi chiar OEM: AutoHold, ESP, Mode, OFF Road, Frana de mana: 56G 927 225B Produsul a sosit in 2 saptamani impreuna cu cablurile de reparatie cod 000 979 009 E si banda Tesa. Am montat butoanele, toate butoanele se aprind uniform insa evident ca functioneaza doar cele care erau deja pe masina; DMS si OFF Road nu fac absolut nimic. Am studiat putin diagramele si inteleg ca pentru DMS am nevoie sa trag 2 fire de la mufa cu 16 pini de la grupul de butoane la BCM si anume : 7->34; 15->21 Pentru OFF Road, la fel e nevoie de inca 2 fire din aceeasi mufa tot la BCM, si anume: 11->50; 16->45 Pentru DMS o sa am nevoie de codurile SwAP(aici inca nu sunt pregatit). Pentru OFF Road, cum masina e manual si FWD, nu prea vad sa faca multe chestii acest mod pentru mine, cel mult sa imi franeze probabil la mersul in panta?!?! Acum, am mai facut mici retrofituri pe Skoda in trecut, nimic complicat sau care sa necesite coduri SWAP dar am zis ca de data asta sa si documentez procesul. Intrebare: oare pot face pentru modul OFF Road doar sa imi afiseze meniul OFF Road pe care deja il am activat pe unitatea multimedia? Adica daca tot am pus butonul, sa si faca ceva 😅 Skoda Karoq 2019 Style 1.6 TDI manuala FWD Multumesc pentru eventualele sfaturi si critici!
  16. DragosR

    Cod casetofon / navigatie Detalii tehnice

    Cu el montat pe masina, mergi intr-o reprezentanta.
  17. andrei_221

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    timp mort, nu se deconteaza ( de bun simt) Cat timp se instaleaza de pe.stick, se presupune ca nu trebuie sa stai langa masina. Pe garantie nu se accepta decat cat e trecut in TPI|, dar in afara garantiei multi dealeri factureaza cat vor ei...
  18. Nicio problema nu a mai fost , merge perfect incalzirea Deci = 01490 - Flame monitor Short circuit to ground , nu inseamna neaparat ca este ceva fizic in scurt , ci ca nu a mai detectat aprindere probabil Daca era senzorul in scurt sau altceva mai complex , se activa iar protectia Nici fum nu prea mai scoate dupa ce a fost utilizata frecvent perioada asta , mirosul se simte insa , euro minus zero , asta e...
  19. alex.ovidiu05

    RNS 315

    Salut, zilele astea am montat RNS 315 cu bt intern pe un O2, iar cand accesez Phone din MFD, tasta basculanta de pe maneta nu mai functioneaza, si din meniul respectiv pot iesi doar daca pornesc route guidance ul. O fi SW-ul ceasurilor prea vechi sau e nevoie de volan comenzi?
  20. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Apare un soc ceva mai evident la cuplarea alimentarii, mai ales cand motorul este rece. Asa e la manuala, nu stiu daca automata reactioneaza similar, eventual pusa in mod manual.
  21. Al Bundy

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    nu inteleg de ce doar 2 ore de manopera. Doar update-ul de pe stick a durat 40 minute. Si prima sesiune de update a durat 1.5 ore, am stat langa ei.
  22. BadGrandpa

    Filtru diesel de particule - DPF

    Soot mass este o valoare empirica estimata/aproximata de masina in baza a diferiti factori carburant consumat, km parcursi etc. idem pentru ash. Masina nu are posibilitatea de a masura fizic acest parametru nu exista hardware pentru asa ceva. Presiunea diferentiala este singurul lucru care este masurat real, @FeriM verifica la o masina identica valorile pentru presiunea diferentiala, in general dupa o regenerare la 3000 rpm un filtru ok are 40-60 mbar, la tine este 15 mbar care este valoare de relanti pt un filtru partial incarcat
  23. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Pai in frana de motor e taiata alimentarea, ce legatura are cu ACT-ul, care lasa totusi 2 cilindri alimentati?
  24. Săptămâna asta
  25. EEXCALADE

    Probleme pornire passat B6

    Posibil oringuri injectoare,uzura locasuri injectoare sau injectoarele. Imposibil de ghicit fara verificari amanuntite
  26. LonestarX

    Golf 6/Jetta - TPMS

    am luat un 7n0907530q. am luat si senzori + modul 3AA de pe ali (modulul e resoftat, senzorii sunt 3AA originali). blana ghidul, mersi dar am o nelamurire. e musai sa pun modulul in lateralul portbagajului ? (stiu ca acolo am si modulul OPS). sau ii suficient sa il dosesc pe langa CAN? si inca ceva.. parametrizarea de care zice, oare e facuta deja pe modul sau trebuie sa o fac acum?
  27. rares SB

    Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan III)

    Buna seara, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie legata de un Tiguan 2025 R Line, 200 km, fabricatie luna august 2025, 1.5 Tsi Plug In Hybrid. Inca de la iesirea de pe poarta dealerului, masina franeaza singura din senin, vede obstacol sau are impresia ca vreau sa parchez. De cele mai multe ori face la viteza mica si cand se activeaza functia de parcare sau se activeaza senzorii. Am fost cu ea la dealer si au facut o calibrare a senzorilor sau radarelor din bara, dar deocamdata face la fel doar cu intensitate mai mica. Am tot timpul frica cand o conduc ca ma pune in cap. Ce se poate face? Multumesc.
  28. andrei_221

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    iti spun eu .... 215 UT ( 20 + 195) - adica 2 ore de manopera... . iti dai seama ca dealerul il poate face fara probleme, ca gest comercial, mai ales ca esti client fidel Doar scrie softul pe uns tick USB si il baga in masina... Nu e ca si cum demonteaza ceva sau inlocuiesc piese . Dar le e frica sa nu se blocheze anumite calculatoare la update, de asta sunt reticenti
  29. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Is curios daca bucureștenii vor plati taxa de las fierbinți sau invers. Pt la ca mine in las fierbinți se platea mai mult ca oriunde. Si cu taxe mari si cu noroiu' pan' la gât👌
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!