Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Pai și de la ce ar putea sa fie trepidațiilor astea, pornește motorul sfert rotund apoi când se așează la relanti gata tremura zici că merge in 3 pistoane 😅
  3. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Aaaa, am înțeles acum. Mersi frumos
  4. davidut5

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Valoarea normala e cea ceruta de ecu, specificat. Diferența dintre specificat și actual este deviația
  5. Astăzi
  6. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Dar valoarea normala care este? Câți bari trebuie sa fie ? Mersi
  7. davidut5

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Ca sa meargă foarte prost deviația trebuie sa fie peste 100bari, dacă este pana în 10-20 bari e ok.
  8. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Deci să schimb supapa de control presiune de la rampa? Mersi
  9. davidut5

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Vezi deviația la presiunea din rampa.
  10. Dolfin

    Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw

    1K0907115 - unitate comanda motor benzina, cod eliminat la 01.01.2020 fara inlocuitor
  11. voinea

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Stai sa vezi cum arata si cate zile dureaza o excursie Bucuresti -> Norvegia Nordkapp si retur (pe alta ruta decat cea de la dus)
  12. qwk

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Daca tot e service-ul langa, "arunca" si o turbina pe la motor. Face bine la "corazon". Eventual o mai "gadili" si prin spate, pana-i creste si "4x4". 😀
  13. mad_kat

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Verifica inainte de toate starea pragului structural al masinii - ce rugineste de obicei (la mine asa a fost pe ambele parti) e "coaja" curbata coplanara cu usile. Aceea se inlocuieste mult mai usor, sau se poate (daca nu e pe toata lungimea afectata) inlcoui local zona afectata Eu nu am foarte multe poze din timpul operatiunii - insa dupa ce am constatat ca este ok interior - am decupat pana la metal sanatos partea exterioara, curatat si grunduit si vopsit cat am putut ajunge la pragul interior o data ce coaja era desfacuta, apoi manufacturat din tabla aprox de acceasi grosime zincata si vopsita electostatic in prealabil (sursa este extrem de la indemana oricui si este testat rezistenta in timp) si dupa niste prelucrari (doar cu rabdare fara scule iesite din comun) montata pe pragul "sanatos cu rasina epoxidica bicomponent speciala pentru metal. Apoi revopsit tot pragul cu vopsea serioasa (oricum are textura din fabrica) si un ultim strat de vopsea in culoarea masinii. Cel mai dificil a fost sa iasa dubla curbura (cea principala si cea de dedesubt -daca te uiti de jos intelegi ce vreau sa zic) si "intoarcerile" in care intra suruburile carenajului rotii. Stanga am facut-o acum aproape un an si jumatate, dreapta in iunie anul asta. Stanga am inspectat-o dupa un an si arata impecabil. Si "la mana" se aude uniform tot pragul. Iti spun toata povestea ca si incurajare - si de aplicat NUMAI DACA pragul interior este intact Aripile... Ideal e sa iei din dezmembrari bune. Eu nu am gasit, am luat aftermarket. Este ok-ish, insa se vede daca stii unde sa te uiti.
  14. bodincatalin

    Vibratii La Ralanti 2.0 Tdi 140 Cp

    Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici că merge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc
  15. bodincatalin

    zgomot motor la relanti si tremurat

    Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici că merge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc
  16. bodincatalin

    Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)

    Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici căerge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc
  17. EmilianPop

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Sa inceapa balaceala Masina va beneficia de un detailing exterior (decontaminare, polish, ceramica) + detailing interior + tratament piele + inlocuit folie faruri
  18. acidone77

    '22 A8 D5.5 facelift 4.0 V8

    @ct_act mai ai Audi-ul? un update ceva?
  19. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Cat au cerut, 9.000 lei?
  20. XpLoZiV

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Astazi m-au sunat de la reprezentanta si mi-au transmis ca exista o campanie de rechemare pentru actualizare software la masina mea. Campania vizeaza probleme la bateria masinii, de asemenea mi-au spus ca este posibil sa nu porneasca cateodata ( am patit de vreo 3 ori). Codul de campanie este 90EE. Nu este nimic urgent, probabil voi face actualizarea in vreo saptamana, doua, cand fac revizia.
  21. Emy D

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Aici e problem. Mi-i ciuda ca nu am facut un pic de preventie la praguri. Am lasat cred ca 2-3 ani si nu am umblat acolo jos in aripa si sigur s-au strans chestii care mai apoi au afectat pragurile. Mno... Amu' trag ponoasele si trebuie schimbate pragurile cu totul. Deocamdata, costurile date de 1 tinichigiu sunt de 3500 lei, fara praguri in sine (si alea mai sunt vreo 300 lei). Si mai am o oferta cu vreo 4000 lei. Tot pe acolo. + ca probabil va trebui sa iau si alte 2 aripi fata si sa le rezolv frumos si pe alea. Cea de la sofer sigur trebuie inlocuita. cea din dreapta poate mai scapa. Spanac... In weekend am inlocuit radiatorul de pe cutia DSG cu unul nou, de la Nissens ca cel vechi OE era cam infundat si nu trecea suficient antigel prin el - Posibila cauza si pt racirea defectuoasa a uleiului pt ca cele 2 termofloturi sunt inseriate. . Acum urmaresc sa vad daca am scurgeri si observ ca am o scurgere pe partea de sus a termoflotului de ulei. Ori nu e strans bine, ori nu mai tine cum trebuie garnitura cu care a venit termoflotul. 😐 Edit: si cu ocazia datului de bord jos, am gaurit torpedoul si am pus suportul de telefon oem, pe care o sa pun un alt suport cu USB C integrat pt noile modele de telefoane + magneti pe spate sa tina telefonul pe pozitie. Work in progress, deocamdata doar atat avem.
  22. gabriel 2025

    2.0 TFSI problema pornire

    Am platit 8150 lei pentru piese. Nu am platit manopera
  23. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Lotus plans to end UK sportscar production, putting 1,300 jobs at risk https://www.theguardian.com/business/2025/jun/27/lotus-uk-production-jobs-carmaker-geely-norfolk Asta dupa ce au fost luati de chinezii de la Geely .
  24. sandumbogdan

    Filtru diesel de particule - DPF

    Eu folosesc OBD Eleven
  25. laurstef

    Coduri piese - Part numbers Pasat B8

    revin cu solicitarea.... Somebody....anybody?
  26. passat19tdi

    Filtru diesel de particule - DPF

    Ar trebui sa mearga cu carscaner pro. La mine merge. Depimde de masina. Ce nu merge?
  27. mad_kat

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Rugina la usa langa coltul parbrizului am avut si la Bora - si am descoperit-o si la Golf, intr-o faza foaret incipienta din fericire. Pragurile l-eam "patchuit" vreo 15-20cm in capetele din fata - si a fost necesara schimbarea aripii fatza stanga. Aia din dreapta am desfacut-o, curatat, dar cu feruginol, grunduit si dat tot spatele cu vopsea lovitura de ciocan. Daca dupa toate astea avanseaza... Boboc nu au cum sa fie la varsta lor - insa sunt mult mai bine decat multe "cazane" mai noi, neintretinute
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!