Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 4525 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. andrioae cosmin

    Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice

    Bună ziua ce marca de ambreiaj îmi recomandați pentru golf 4 1.9 tdi axr ?
  3. Astăzi
  4. Emy D

    Jurnal DSG6

    Uzuri la pinioane, ambreiaje, carcasa ambreiajelor... pot fi multe. Ai acolo un lant cinematic intreg care poate fi uzat. Asta probabil vine de la tipul de ulei utilizat la revizii sau lipsa revizii, sau km multi. Tin minte ca am citit pe undeva ca durata de viata a cutiilor DSG era estimata undeva la 300K. Ele duc mult mai mult cu servisare corecta, schimb de ambreiaje... dar atata timp cat nu ai masina de noua si sa garantezi pentru reviziile avute, nu stii prin ce a trecut cutia aia.
  5. Cristi_V

    Noul motor 1.5 TSI

    Dar de ce vrei sa faci distribuția?!
  6. halamadrid

    Noul motor 1.5 TSI

    Ai intrebat reprezentanta daca recomanda schimbarea distributiei? Anticipez ca raspunsul lor va fi ca nu trebuie schimbata acum, ci doar inspectata. Motorul este fiabil, efectul de cangur nu mai exista la O4.
  7. tavy92

    Jurnal DSG6

    Salut, Ai gasit rezolvarea?
  8. Adi_vw

    Noul motor 1.5 TSI

    @Robert11 Vezi unde schimbi distributia. E nevoie de o scula speciala pentru reglarea axelor cu came care e destul de scumpa si nu cred ca gasesti in alta parte decat la reprezentanta. sau varianta mai ieftina
  9. Ieri
  10. andrei_221

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    probabil trebuie efectuata reinitializarea Functions On Demand
  11. Alexandru Gabriel

    Probleme tehnice specifice Superb 4

    Mai facem schimbul de ulei la masina sau il completam din mers? 1l consumat in 4600km? Hmm... a mai intampinat careva probleme de genul? Motorizarea este 2.0 Tdi, 193cp
  12. Robert11

    Noul motor 1.5 TSI

    Va salut, Sunt aproape posesor de Octavia 4 1.5 TSI. Masina va avea 160k km. Anul de fabricatie este 2021. Ii voi face distributia. Intrebarea este, pompa de apa este ca la 2.0 diesel sau este separata. Mecanicul mi-a spus ca la acest model este undeva in spate, separat de distributie. Masina este manuala, am mers cu ea si mi a placut, cum schimba, cum accelereaza, cum se comporta desi nu am mers foarte mult. Din ce am mai citit pe aici, nu am simtit acel efect de “cangur”, poate nu mi-am dat eu seama. Nu stiu exact ce versiune de soft are. Unde pot vedea ce versiune de soft are ? Masina este sedan, cu navigatia mare, cu camera, ceasuri cockpit, la pretul de 15.250 (ultimul pret) Am inteles ca motorul acesta este fiabil. Daca mai aveti ceva sfaturi, la ce sa mai fiu atent in momentul achizitiei. Cer mii de scuze daca am deranjat cu postul, insa pana “intru in paine” mai intrebi una-alta. Orice parere sau sfat imi sunt de un real folos. Va multumesc frumos !
  13. davidut5

    Problema Abs + Asr

    Pe motor nu ai erori?
  14. acidone77

    Blau Battlewagen

    Octavia Scout e acelasi lucru cu Passat Alltrack. Nu mare branza. Oricum ce face el e soft offroad, unde masina se preteaza ok pt genul asta de drumuri neasfaltate si prietruite.
  15. dan_g

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    Bună ziua. La un Passat B8 facelift 2021 se poate schimba climatronicul cu touch cu cel clasic montat până la mijlocul lui 2020? Implica component protection sau altceva online sau sunt suficiente niste codari/adaptari cu VCDS?
  16. marius1982.11

    Blau Battlewagen

    Mai bine pui arcuri de masina blindata si ai rezolvat. Am mai avut unu' la fostul loc de munca care era stresat cu garda la sol la un b5.5. Serios, a gasit arcuri pt passat care venea blindat. Fara caterinca. Atata era de inacat ii bateau telescoapele pe denivelări, ele fiind tot cele stoc. Pana la urma si-a luat un pajero. Mi se pare corect! Oameni buni, daca vreti masina de offroad luati de offroad. Pe atatia vad cu SUV, care le freaca doar pe autostrada si oras si unde le e habitatul acolo nu. Ia un G class sau un F150 si gata...poti sa parchezi peste un spring Un octavia scout e decent.
  17. _R_A_D_U

    Filtru diesel de particule - DPF

    Ce rulaj are mașina? Cuget că la 0.21 ml ai rulaj minim 300k km... La 350 k km (CFFB) așa arată situația:
  18. Liviu00075

    Problema Abs + Asr

    Buna ziua, va rog sa ma ajutati daca se poate: am o skoda fabia 1.4 tdi din 2006 iar problema este ca se aprinde in bord senzorul ASR dupa 10 minute chiar daca masina sta pe loc sau in mers. Motorul merge foarte bine , trage dar dupa 10 minute se aprinde martorul ASR in bord. Daca opresc motorul ramane martorul stins iar dupa cele 10 minute se aprinde iarasi . Am atasat si diagnoza. P1857 Load Signal:Error Message From Engine Contr. Am facut si diagnoza in mers cu martorul asr aprins si nu da alta eroare decat asta ce am scris. Multumesc
  19. dragos suma

    Blau Battlewagen

    So .. cred ca un update de 100k ar fi bine meritat. Problema cu antigelul nu a fost rezolvata , indiferent de service-ul la care am apelat , fie ca a fost reprezentanta fie ca a fost mai de cartier nimeni nu poate sa identifice pe unde tot dispare antigelul. Pompa de apa nu a crapat inca 😐 Ce pot sa observ in schimb ca dupa 2 ani pe drumurile patriei au crescut simtitor numarul insectelor ce isi fac de cap la imbinarile diferitelor plastice din interior-ul masinii .. ba un greiere in bord , ba unul printr-o laterala .. insecte ce sunt al naiba de enervante. Nu stiu exact cum sa scap de ele si numai gandul ca va trebui fie sa traiesc cu ele sau sa desfac tot interior-ul ... Cum ii cam plac drumurile de macadam vroiam sa intreb daca stiti sau daca vreti sa ma ajutati sa fac un mic experiment Mai precis as vrea sa imprumut pentru proba o un set de jante + cauciucuri 215 / 65 / 17 sa vad cam cat de tare freaca cu ele. explicatia fiind daca as achizitiona un set de A/T-uri in dimensiunea mentionata as mai castiga cam 1cm de garda la sol .. nu ca am atins pe undeva pana acum .. dar pentru siguranta mea mentala Imi pare rau dar nu prea ii fac asa de multe poze doar km
  20. IuraSergiu

    Probleme DSG

    Salutare! Am un Passat B8 2018 2.0 cutie DQ381. Am cateva probleme: 1. La pornirea de pe loc, daca nu accelerez concomitent cu cuplarea ambreiajului, și apăs ulterior pedala după ce a demarat, face un șoc și schimbă imediat în 2. 2. La frânare, am un șoc accentuat din treapta 4>3 indiferent de mod D sau S. Socul se resimte ușor și în frâna de motor din 4>3.
  21. cristi511

    Upgrade to A3 (cu muschi)

    The things we do for love...of our cars.
  22. ShadoWzZ

    Upgrade to A3 (cu muschi)

    Am pus si un set de jante super usoare Weds TC105X Et 38 18x8.5 forjate (7.3 kg/buc) cu 245 40 18 cup2 ca sa fie treaba buna ( la cald ). Acum pare ca ar vrea coborata putin.
  23. cristi511

    Upgrade to A3 (cu muschi)

    It's alive!!!
  24. ShadoWzZ

    Upgrade to A3 (cu muschi)

    Mai dam jos mustele de pe ea. Ma uit pe masina cand o spal si gasesc noi urme de pietre pe folia PPF sau lovituri care sigur ar fi deranjat vopseaua originala .. si de fiecare data ma felicit pentru alegerea facuta. Le las asa .. sunt rani de lupta :)))
  25. pronet

    Golf 6 - Problema cu turatia

    Management baterie-consumatori multi.
  26. 74 tuk

    Problema electroventilator

    Am rezolvat problema, a trebuit codat calculatorul motor a fost înlocuit cu altul după o mașină cu alt tip de Ac
  27. Săptămâna asta
  28. BeciAcustic

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Wow, ce discutie s-a aprins. Momentan in portbagaj am bicicleta si trotineta baiatului peste care am pus caruciorul pliabil si landoul. Mai am loc sa arunc un ac, dar cu grija :)). Pana la primul concediu mai avem si oricum las bicicleta acasa. Vom vedea, totusi, mersi de sfaturile constructive.
  29. LonestarX

    Filtru diesel de particule - DPF

    puteam sa-l resetez si eu dar daca lua foc era pe barba mea. asa am preferat la service ca sa fie pe barba lor omu de la service dupa ce resetase filtrul m-a trimis asa ca ii ok fara sa mai seteze la loc oil ash. treaba romaneasca. dupa resetare am facut o regen fortata, nush cat soot a ars ca era de la 0. dupa resetarea fortata, i-am setat la loc filtrul la 0.05ml oil ash, mi-a dat vreo 23g cenusa, am facut o regen fortata in mers, l-am dus pana la 5-6, apoi am setat din nou oil ash la 0.21ml cum era inainte de toata intamplarea, mi-a mai dat vreo 20 si ceva soot, i-am mai facut o regen fortata in mers, s-a dus pana la 5g soot. deci din cei 42g inainte de reset cred ca l-am desfundat cat de mult se putea.. si am lasat-o asa. presiunea acum e sub 5hpa in idle. sunt foarte curios cum o sa fie regenerarile acum, daca se pastreaza intervalele. asa o sa-mi dau seama daca l-am afectat prea mult sau e ok. aviz amatorilor. nu mergeti prea mult in limp mode ca dai in alte belele mai mari
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!