Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.
- Astăzi
-
Poate ajuta pe cineva informatia asta: In urma cu 2 saptamani am fost pana la Cluj. La dus, am decis sa evit Dealu Negru si Rm Valcea cu totul si am abordat urmatorul traseu: Bucuresti - Curtea de Arges - Tigveni - Suici - Paltenu - Robaia - Calimanesti. In total am scurtat cu vreo 20 de minute, numai ca exista si un "dar": Intre Paltenu si Robaia exista o portiune de aproximativ 3 km neasfaltata. Primii 2 km sunt in urcare si sunt destul de ok, putand fi parcursi cu orice masina. Dar odata ce incepe coborarea, drumul se cam strica, iar ultimii 200-300 de metri sunt o coborare destul de pronuntata unde era destul de mult namol. Cred ca o masina cu garda obisnuita la sol ar atinge acolo prin namol, dar pe coborare nu ar trebui sa fie probleme de aderenta. De asemenea, Waze imi dadea in continuare o varianta de drum Berislavesti - Dangeasti - Surdoiu - Calinesti, dar nu am avut incredere sa o iau pe acolo si am mers in fata spre Calimanesti. Totusi, uitandu'ma dupa aceea pe harta calitatii drumurilor de la Asociatia Pro Infrastructura, am observat ca era cu galben si cu verde, deci teoretic asfalt. La intors, am mers pe drumul clasic pentru ca a condus sotia si pt ca plouase destul de mult in toata tara in weekendul respectiv. Am zis ca pe urcare s'ar putea sa fie dificil.
-
Eu pot sa zic ca aderenta e super buna cu GY. Pe autostrada la Greci, cu rulota in spate, am fost nevoit sa pun o frana brusca pt ca la un pod am dat de niste denivelari urate si as fi rupt tot pe sub masina. A "inlemnit" masina cand m-am aruncat cu piciorul in pedala de frana incat unul cu Tesla era sa intre in mine (bineinteles ca statea prea aproape, dar na). Deci, sunt f multumit de ele.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Pai daca te gandesti sa iei un BEV sh atunci ceri un test de sanatate a bateriei. Orice sub 90% trebuie evitat, momentan. Altfel, mai mult ca sigur te va lasa in afara perioadei de 8 ani acoperita de garantie. Sau, iei un bev cu 1-2 vechime si practic mai esti acoperit inca 6 ani de garantie. Modul de cumparare a unui bev sh trebuie sa fie identic cu cel al unui telefon. Nu sunt masini, sunt doar gadgeturi pe roti. Si asa cum exista telefoane la 1000 sau 10.000 de lei, exista si bevuri ieftine si scumpe. Dar tot telefoane/gadgeturi sunt la finalul zilei. -
Salut, Am "reconditionat" etrierul fata stângă și problema s-a rezolvat in proporție de 90%. Zic asta pt ca foarte rar, la anumite tipuri de gropi se mai aude parca ceva dar poate e din alta parte sau poate așa trebuie sa se audă, nu mai stau sa o caut. Oricum, diferența e imensă, nu mă gândeam ca un etrier poate face așa mare gălăgie. Se simte foarte închegată acum, e alta mașina. Am băgat sâmbătă un Transfagarasan cu Baby Audi, mi-a venit ideea măreață sa mergem pana la Bâlea... Proasta idee. In ultimii 2-3 ani am fost foarte des pe Transfag dar doar mai sus puțin de Vidraru (la cabana Zimbru). Ultima data la Bâlea am fost acum 4-5 ani. Pe ultimii 4km era blocat și Waze arată 1 ora...N-am rezistat și am întors, ne-am oprit prin alte părți. La o denivelare mai pronunțată când s-a zguduit mai tare mașina am auzit un trosnet metalic pe sub mașina, mi-a fost teama de vreun cap de bara ceva dar apoi nu s-a mai auzit, totul pare in regula. Oricum, drumul mi se pare destul de prost. Ce mai vreau sa zic e ca nu am mai văzut de mult atâta prostie și nesimțire strânsă la un loc. Nu sunt nici eu monument de bun simt dar parca nici așa. Cum poți mă sa oprești in mijlocul drumului la fiecare urs ca sa faci poze și sa blochezi drumul, sa se facă coloana in spatele tău și sa ți se rupă? Sa dai de mâncare la ursi și sa pui astfel in pericol viața celor care sunt pe jos? Sa tai haotic banda continua ca sa intri pe sensul celălalt ca sa faci poza la urs? Și altele. N-am mai rezistat și i-am claxonat pe unii și le-am mai urat de bine. Oare la ZOO nu ar fi mai ușor sa se ducă?
-
ecu de la motorul de 1.5 stie sa calculeze uzura uleiului (in km), care nu neaparat corespunde cu kilometrajul real
-
ups. De asta imi era cel mai mult teama. Baterii defecte, ca sunt cele mai scumpe componente. Si cand e in garantie e okish, dar daca iei masina SH ca doar atat iti permiti, te astepti oricand sa pice.
-
ADN-ul sportiv l-am vazut si pe motoarele lor Diesel si nu sunt absolut deloc fan si e aproape blasfemic sa cumperi o Alfa pe motorina
-
Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR
mauagariciu a postat în topic iniţiat de hallucinogen din TDi Forum
Salutare tuturor! Am început sa-mi iau și eu la turații mai mari eroarea P0087 și nu știu ce sa fac în sensul ca doar pompa de inalte cred ca mai poate fi și vreau o părere înainte de a o inlocui. Am verificat dacă am span și în filtru și la regulator, dar momentan nu este. Verificat injectoare și pe tester și cu paharele, valori foarte bune. Înlocuit regulatorul de presiune de pe rampa comună cu unul nou Bosh. Regulatorul de debit de pe pompă inlocuit in urma cu un an tot nou. Presiunea pe joase înainte de intrarea in pompa e înalte 4 bar. Mulțumesc anticipat. -
Giulia merita luata doar in varianta de top Quadrifoglio, si da o iei pentru motor/sasiu/dinamica/feeling/sunet. Daca stai sa compari cu ultimele generatii din trio-ul german, veti constata ca toate au scazut grav calitativ, atat la materiale, finisaje, imbinari... asta e.
-
Salut, am un Passat b6 cu rns510 și am făcut un retrofit de la 5NO 035 730A la un 3C8 035 730D și muzica prin bluetooth mi se aude doar în partea dreaptă indiferent de telefon ( pe apel merg toate boxele ) . Am înțeles ca ar mai trebui trase 2 fire dar nu știu din ce pini ai modului trebuie sa plec spre navigație. Dacă m-ar putea ajuta cineva cu o diagramă a pinilor sau dacă trebuie făcută vreo codare din vcds.
- Ieri
-
La voi dupa fiecare ploaie masina nu arata ca si cand a fost stropita cu namol ? Aici in oras ploile curata cat pot si ele aerul de praf si il depun pe unde ajunge , adica peste tot , inclusiv masini In fiecare an orasul este din ce in ce mai poluat Nu exista ploaie sa nu lase urma pe masina deci nu mai exista absolut deloc aer curat Nu de masini , nu de industrii locale , etc - ci de miile de lucrari facute non stop si fara cap si fara protectii si fara nicio urma de grija + vantul care zboara tot pamantul si tot praful de acolo Acum 40-50 de ani nu exista vant in acest oras , niciodata , din martie pana in octombrie jucam tenis de masa afara la masa de ciment si daca adia vreodata vantul sa devieze mingea era jale Acum vantul te ia pe sus 24 din 24
-
Nu scoti in oras 150km intre regenerari. Dar nici 40. Undeva la 100-120km ar fi normalul. Depinde de multi factori (cat de scurte sunt drumurile, cat de multe porniri la rece ai, etc). Cauta un mecanic bun care sa iti puna un diagnostic; doar pe baza postarilor tale nu e inca nimic relevant.
-
Având în vedere ca mașina este euro 6 e normal sa ai regenerari în oraș dese, dar nu la asa distanta. Din ce am observat la alți oameni pe oraș la euro 6 trebuie sa ai undeva la 150-200km. Dacă presiunile alea sunt la relantiu, ți-aș recomanda sa cureți dpf-ul la Odorheiu Secuiesc. Tot dacă mașina nu are nici o problema, măcar îl cureți preventiv ca să ii mai lungești durata de viață.
-
Salutare Dețin un b8 combi. Din păcate ca am fost la vacanță mi-o spart geamul mic din ușa din spate. Cumva știe cineva cum trebuie schimbat? Mulțumesc
-
Doar in oras ,doar pe asfalt
-
Mergi mult pe drumuri de tara (nemodernizate)?
-
Problema hayon / amortizoare portbagaj electric octavia 3 combi
Adria_n a postat în topic iniţiat de bahamas din Octavia 3
Salutare. In urma montarilor/demontarilor repetate ale amortizoarelor electrice, s-au cam f...t sigurantele din capetele lor. Ma poate ajuta un coleg cu un cod/serie pentru ele ? Sunt efectiv niste sarme indoite, le-am cautat in fel si chip, fara succes. Multumesc frumos.- 41 replici
-
- hayon
- amortizor portbagaj
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Skoda O3 nonFL, Gri Quartz, echipare Joy + some retrofits & more :)
Adria_n a postat în topic iniţiat de Adria_n din Masina mea
Mic update : Balenciaga noi in picioare, dot 0125. Momentan multumit de achizitie si montaj. Intre timp s-a mai umblat la portbagajul electric, din nou, un alt fir s-a sectionat ( la ultima demontare izolatia era partial rupta si am zis ca "merge" ). Asa ca am trecut din nou la cele Deffner ( pe astea OE le voi tine de rezerva si atat, nu ma mai chinui sa le pun iar ). Grupul VAG imi pare ca nu sta asa de bine la capitolul asta, aia e. In rest, masina aduna km. -
Primele impresii cu GY: aderenta mai buna ( dar compar anvelope vechi cu noi ), consum poate mai mare, inca nu imi dau seama (mai mult au fost fataite prin oras).
-
Nu mai e in lista dar e tot acolo. Deschide capota ! Eu spal motorul impecabil si dupa 6 luni imi vine rau cand deschid capota .
-
@pronetFabrica de la Luton este doar de VAN-uri (dube), Vauxhall (brandul Opel in Europa) care s-a mutat de fapt la Ellesmere Port (in subordinea companiei unde muncesc) si face exclusiv dube electrice, cea de la Luton facea si benzina/diesel: "Luton's Limited EV Potential: The Luton plant was not designed for EV production and would have required significant investment to retool, making it less attractive compared to the established EV capabilities at Ellesmere Port." Pentru a face "upgrade" la Luton ar fi fost necesari mult mai multi bani. Au investit "doar" 100 000 000 GBP la Ellesmere Port pentru a face exclusiv VAN-uri electrice, plus ca la Londra trebuia sa plateasca angajatii cu salarii mai mari. Sudul Angliei a fost mereu mai "posh"! Chirii mai mari dar si salarii mai mari. Ce companie doreste sa aiba costuri de productie mai mari? Nici una! De fapt au scazut costurile de productie, de asta au mutat productia in Nord. Fix ce tot spuneam, masinile au devenit "plastice ieftine" care au pret de vanzare mult mai mare decat alea "de pe vremuri" din cauza inflatiei, calitatea a scazut, consumatorismul e la putere, profitul marilor companii este in crestere! Intre timp, vanzarea masinilor electrice in UK a crescut cu 25% in prima jumatate a 2025! Sunt socat cate masini electrice vad pe sosele/autostrazi cel putin in ultimii 2 ani, indiferent de brand! Vand astia DE TOATE! Vezi ce zice THE GUARDIAN: https://www.theguardian.com/business/2025/jul/06/uk-carmakers-on-track-to-meet-ev-sales-target-despite-the-intense-lobbying-push-to-lower-quota Nu ma intelege gresit, nu sunt fan EV, n-as cumpara niciodata un EV, merg des la Ellesmere Port, am multi clienti acolo, la fabrica nu ma duc, acolo se merge doar cu TIRul. Intre timp au inceput sa cedeze masinile EV, vad in stoc tot mai multe baterii schimbate pe garantie. Probabil ca in curand o sa ne bagam toti masinile in priza. Alfa Romeo cica va fi exclusiv ELECTRICA din 2027. CSF? NCSF! Apropo, vecinul meu cu Cayenne-ul Hibrid a renuntat la Cayenne si a trecut la Macan TURBO (electric.) Au mai aparut 2 Tesla SUV si 2 Tesla Model 3 in garaj care chiar arata bine...CE? Cine a spus asta? 👿 Vorbesc tastele fara mine...🙄
-
Salutare, Ati facut careva upgrade la frane? Eu am fabia mk3, 1.2 tsi 90cp si ma gandeam ca la urmatoarea revizie sa pun discuri/placute mai mari. Ma intereseaza daca stiti dimensiunea standard si ce dimensiuni ar merge plug& play. La golf 4 am facut upgrade dar asta fiind mai noua nu am gasit info
-
Ai incercat o calibrare din vcds?Arata corect la calibrare?Daca nu arata corect, il ajustezi manual, apoi vezi daca la calibrare arata ok...Îți pun o poza pentru a vedea pozitia lui corecta.
-
Buna, masuratorile au fost facute la relanti cu AC pornit, clima tinea motorul la 1000 de ture, era foarte cald. Presiunile alea imi dau si mie cu virgula din ce am citit mai sus. Am uitat sa specific, masina are momentan 205000 de km. Multumesc de raspunsuri
-
România nu mai e pe lista cu mult praf sau combustibil neconform, dar „condiții grele” înseamnă inclusiv condus preponderent urban.