Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Eu fac in jur de 7000 km pe an asa ca n-am de ce sa "scap" de intervalul flexibil pentru inspectie. Si asa - cred ca - noi facem parte dintr-o categorie minuscula de romani care se duc la inspectie fara sa-i oblige nimeni. Multi nici nu stiu ce e aia i-ar daca ar fi obligatorie ar da spaga sa nu o faca.
-
Nu este regula, poti alege interval de schimb flexibil, fix 10k km sau 15k km. Nu stiam nici eu stiam ca poti scapa de intervalul flexibil. La urmatorul schimb voi opta ptr intervalul de schimb fix 10k
-
Cand iei SH e greu sa gasesti, dar ma mira ca de noi nu le ia lumea mai interesante. M-am obosit si de-un consum de poza dimineata pe racoare cat e talpa usurica. Cum se aglomereaza, sub 9 nu mai scot daca vreau avg speed tot bun :)).
-
Foarte corect , fiecare posesor mioritic trebuie sa decida singur , banii lui , masina lui , miorita lui
-
nu exista sa scoti sigurantele si totusi sa ramana consumul.
- Astăzi
-
Neata, Intre timp a mai aparut o serie si anume: NIGHT BREAKER® LED SPEED 450 Las aici si un link catre pdf-ul cu prezentarea produselor + compatibilitatea lor pe partea de omologare: https://look.ams-osram.com/m/279bdebe1f871386/original/LED-Night-Breaker-H7-Vehicle-List-EN.pdf si https://www.osram.com/ecat/NIGHT BREAKER LED SPEED H7 450-LED high and low beam lamps (street legal)-Car lighting-Automotive/com/en/GPS01_35478338/ZMP_4073768/ N-am fost convins atunci dar mai incerc o data. A mai pus intre timp cineva pe G4 vreun set? (exceptie celor ce au pus si ne-au aratat pozele aici - multumim!) Inca incerc sa ma mint daca merita 600 lei sau nu. Nici xenon nu as pune: -desi am spalatoare, tot nu sunt legal ca nu am trecut pe la rar sa imi scrie in carte modificarea -toate kiturile OEM sunt deja obosita la 20 de ani de la productie Asa ca...daca exista cineva care si-a luat varianta asta de 450, dati un semn aici . Multumesc!
-
La ce service autohton te referi? Eu merg la AVIA în Pantelimon și nu confirm ce spui.
-
Uleiul il schimbi cand iti cere masina, la maximum 30000km/2ani. Daca te iei dupa service autohton este obligatoriu sa schimbi uleiul la 1.5TSI la maximum un an, chiar daca faci 10000km si uleiul este long life.
-
Cine ignora mii de km zgomotele scoase de role, cred ca merita sa si-o ia.
-
Uleiul la 30k il schimbi din motiv de costuri nu ca e vreo sanatate pt motor insa chiar si asa 200-300k km nu ai treaba, uzura se simte cand masina e ajunsa deja la cumparatorul castana. La stilul meu de mers oricum nu mi se pare nici foarte economicos, am observat ca dupa 15-18k km consumul de ulei creste exponential asa ca mai bine il schimb.
-
Eu la toate masinile in ultimii ani am schimbat uleiul la 30 mii si asa voi face si de acum inainte. Am incredere mai mare in recomandarile producatorului masinii decat in mecanicii mioritici. La fel si cu distributia.
- Ieri
-
Desi nu s-a mai postat de mult timp pe acest topic, incerc si sper totusi sa obtin un sfat si o parere in vederea rezolvarii unei probleme aparute la VW Passat ul din imagine, un B5.5 din 2002, berlina, 1,9 TDI, AWB, de 74 kw, 101 CP. Problema este data de faptul ca daca nu folosesc masina 4, 5 zile aceasta nu mai porneste ca urmare a descarcarii bateriei sub o anumita valoare, undeva sub 11,3 V. In aceasta situatie am facut o serie intreaga de teste folosind si un multimetru electronic: Am masurat tensiunea de incarcare a alternatorului, care era de 14,38 V, dupa ce, in prealabil, am repornit masina cu cabluri legate la o alta baterie. Dupa ce am mers cu ea cam 15 kilometri, timp in care bateria s-a mai incarcat, am conststat, prin masurare, ca la borne avea 12,48 V. Dupa aproximativ 24 ore, timp in care masina a stationat, am masurat o valoare de 11,86 V la bornele bateriei. Cu aceasta valoare masina a pornit fara probleme a doua zi. Am mers din nou cu ea cam 10 km si s-a reincarcat la valoarea de 12,30 v. In acest moment, dupa ce am oprit-o, am scos borna - de pe baterie si am lasat-o 3 zile nepornita. Ulterior, facand masuratori din nou cu multimetrul, tensiunea la borne a fost de 12,15 V. In aceste conditii am considerat ca bateria ar iesi din cauza, de vina, probabil, fiind un consumator parazit. Ca urmare am inseriat multimetrul pe borna - si am gasit un consum de 0,230 A. Am scos, pe rand, toate sigurantele si surprinzator, valoarea consumului nu s-a modificat de loc. In aceste conditii am reverificat buna functionare a luminilor interioare si exterioare, a climei, stergatoatelor, CD playerului, pe care l-am si demontat si am reverificat fara el valoarea consumului parazit care a ramas aceeasi, am reverificat usile care comunica fara probleme cu afisajul de pe bord, li se aprind luminile de sub ele cand sunt deschise, toate inchizandu-se si deschizandu-se fara probleme din inchiderea centralizata. Am constatat, insa, ca capacul portbagajului, cate odata, se deschide doar din butonul din cheie sau din cel din usa de la sofer si nu din butonul portbagajului. Am mai constatat de asemenea ca plafonierele interioare, din spatele masinii, precum si una din cele doua lampi ce lumineaza in spate numarul de inmatriculare, nu mai fuctioneaza. Probabil au becurile arse. Nu stiu daca aceste probleme ar putea fi cauza consumului de 0,230 A. Vreau sa mai adaug ca bateria este o baterie Bosch de 12 V, 77Ah, 780 A, pe care o am pe masina de 9 luni. Este o baterie primita in garantie in locul alteia similare, care avea aproape 2 ani. Cred ca bateria nu a fost de vina nici atunci. Nu am constatat mocheta uda deasupra calculatorului confort, de la picioarele soferului. Cu cativa ani in urma, nemaimergand inchiderea centralizata, am inlocuit in acest calculator, de la altul second, integratul raspunzator de aceasta functie. Totul a fost insa in regula pana in prezent. Singura deosebire a fost ca ordinea deschiderii usilor s-a schimbat: in loc sa se deschida usile din fata si apoi cele din spate, se deschid intai cele din stanga si la urmatoarea apasare pe butonul de pe cheie se deschid cele din dreapta. In speranta ca cineva va citi totusi aceste randuri, va multumesc pentru eventualele sfaturi si sugestii pe care mi le veti transmite.
-
Va salut. De curând am schimbat atât arcurile cât și telescoapele pe spate . După câteva zile din partea dreapta spate , se aude un scârțâit foarte enervant . Am desfăcut flansa ce este prinsa pe caroserie și de care este prins telescopul și am uns cu vaselina. Pentru o perioadă scurtă de timp aproximativ două săptămâni scârțâitul a dispărut dar a revenit la fel de enervant. Mă puteți ajuta cu ceva sfaturi? Mulțumesc
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Deosebit ! -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Are cateva preturi cam exagerate in unele locuri dar da, nu e deloc ieftin sa faci 100+ ture pe Nurgburgring (si de la 100 in sus renteaza Season Pass adica 2500euro pentru acel card minunat) Privind la lista pusa de tine de la Christian S. (banuiesc ca de la el este lista scoasa) avem asa de comentat: Engine Revision ala sa nu ne cacam pe noi dar vine la peste 30.000km (daca nu chiar mai mult). TUV a fost anul asta in primavara 135euro Beauty 1000euro pare exagerat Asigurarea e ceva mai ieftina decat zice el dar poate E46 M3 este evaluat mai sus ? (nu as crede) Eu ultima data am luat 4x Nankang AR1 pe 19" la 1100euro toate 4 (deci pana la 2000 ai lui e distanta mare) Serios vorbind cu maxim 20.000euro am facut anul curent cheltuiala asa: acele 284 de ture (deci nu 200 cum a calculat el) + inchiriat garaj unde sta masina 12luni + season pass + revizia din primavara la inceput de sezon + asigurare + benzina pe tot anul. Nu caut sa fiu cel mai rapid de acolo dar nici pasagerii nu mi-au zis ca s-au plictisit cu mine la volan. Iar ring-taxi BMW M3 sau Genesis merg la fel cu mine sau chiar mai lent fiind depasite de mine ocazional. Sincer M2/M4 si Porsche 911 sunt singurele care ma fac sa semnalizez dreapta pentru ele. Mai las o tura aici -> https://www.youtube.com/watch?v=Aj1dIwiX5sI -
T5 Multivan Mesaj/Atentionare Asistent Pornire in Rampa
tyty25 a postat în topic iniţiat de tyty25 din VW T4, T5 & T6
Multumesc frumos pentru ajutor, chiar am gasit unu la mine in oras,ajung in tara de sărbători, si o sa mai schimb una alta pe la ea,vreau sa montez si senzorii de parcare fata si spate, ma poate ajuta cineva cu o schemă? Eu am una dar este in japoneză si ju inteleg nimic,si pe unde este situat can gateway ca tot caut pe net dar nu gasesc nimic despre asa ceva Va Multumesc -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
acidone77 a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
-
In cauza se vorbeste de un Pasaat Bitdi CUAA, si rezervorul are vreo 16L de adblue... iti zic eu sigur ca am avut aceeasi masina, cand ai 2500km ramasi e cam pe "rezerva". Nu e obligatoriu sa ai contactul pus. Varianta 1! 👍
-
Coloana de directie cu reglaj electric - Retrofit & probleme (Touareg 7L)
dumitru darius a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Touareg 7L
REGULAMENTUL INTERZICE CITAREA ULTIMEI POSTARI! Sal pot sa pun și eu coloana de directie electrica -
Am primit doua indicatii diferite de la 2 dealeri VW: 1. Alimentezi cu AdBlue cu motorul oprit. Dupa alimentare pui contactul si il lasi 30s. Ar trebui sa se reseteze/citeasca noul nivel de AdBlue. Am facut asa prima data si a citit noul nivel. 2. Alimentezi cu AdBlue cu motorul oprit, dar contactul pus (ca sa citeasca senzorul ca alimentezi cu AdBlue). Dupa alimentare iei contactul, pui contactul si pornesti masina. Ar trebui sa isi fi luat noul nivel.
-
Am un deja vu, discuțiile astea se tot repeta. Uleiul nu se schimba la 30 k ci la maxim 30 k sau la maxim 2 ani. In funcție de stare intervalul de schimb ulei se modifica și apare în bord, în aplicație, etc. Intervalul pentru inspecție este cel care nu variază.
-
Nu vă supărați, dar e obligatoriu să fie contactul pus când alimentezi cu adblue? Eu am un Passat B8, 190 cp, motor DFCA, de 4 ani și niciodată nu am avut contactul pus la nicio alimentare cu adblue și nici nu am vreo problemă de ranga.
-
Merci!
-
T5 Multivan Mesaj/Atentionare Asistent Pornire in Rampa
dydu_kuf a postat în topic iniţiat de tyty25 din VW T4, T5 & T6
Mergi la un GTÜ sau KÜS si intreba daca poti face TÜV cu acea eroare. Eu sunt in Niederbayern, aici ...poate te puteam ajuta. -
T5 Multivan Mesaj/Atentionare Asistent Pornire in Rampa
tyty25 a postat în topic iniţiat de tyty25 din VW T4, T5 & T6
Rheinberg NRW, diagnoza de am specificat ca este a 2 de fapt cred ca am gresit eu,acuma cateva zile am luat borna de plus de pe baterie ca citisem pe internet ca daca iau borna vreo 10 minute sar putea sa dispara eroarea,si nu am mai șters erorile,inainte stiu ca aveam doar 3 sau 4 ma uit acuma si am sa postez pe cea despre care vb Log-T5 NOU NOAPTEA-WV2ZZZ7HZ6H080415-101290km-62938mi.txtLog-T5 NOU NOAPTEA-WV2ZZZ7HZ6H080415-101290km-62938mi.txt
