Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 891 zile.
- Ultima oră
-
Am si eu obd eleven, spune cand face regenerare, grad de incarcare si masa totala de particule. Cam putin...
- Astăzi
-
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Pai și de la ce ar putea sa fie trepidațiilor astea, pornește motorul sfert rotund apoi când se așează la relanti gata tremura zici că merge in 3 pistoane 😅 -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Aaaa, am înțeles acum. Mersi frumos -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
davidut5 a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Valoarea normala e cea ceruta de ecu, specificat. Diferența dintre specificat și actual este deviația -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Dar valoarea normala care este? Câți bari trebuie sa fie ? Mersi -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
davidut5 a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Ca sa meargă foarte prost deviația trebuie sa fie peste 100bari, dacă este pana în 10-20 bari e ok. -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Deci să schimb supapa de control presiune de la rampa? Mersi -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
davidut5 a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Vezi deviația la presiunea din rampa. -
Coduri Si Preturi Piese Seat , Audi , Skoda , Vw
Dolfin a postat în topic iniţiat de Elanul din Intrebari Frecvente
1K0907115 - unitate comanda motor benzina, cod eliminat la 01.01.2020 fara inlocuitor -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
voinea a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Stai sa vezi cum arata si cate zile dureaza o excursie Bucuresti -> Norvegia Nordkapp si retur (pe alta ruta decat cea de la dus) -
Daca tot e service-ul langa, "arunca" si o turbina pe la motor. Face bine la "corazon". Eventual o mai "gadili" si prin spate, pana-i creste si "4x4". 😀
-
Verifica inainte de toate starea pragului structural al masinii - ce rugineste de obicei (la mine asa a fost pe ambele parti) e "coaja" curbata coplanara cu usile. Aceea se inlocuieste mult mai usor, sau se poate (daca nu e pe toata lungimea afectata) inlcoui local zona afectata Eu nu am foarte multe poze din timpul operatiunii - insa dupa ce am constatat ca este ok interior - am decupat pana la metal sanatos partea exterioara, curatat si grunduit si vopsit cat am putut ajunge la pragul interior o data ce coaja era desfacuta, apoi manufacturat din tabla aprox de acceasi grosime zincata si vopsita electostatic in prealabil (sursa este extrem de la indemana oricui si este testat rezistenta in timp) si dupa niste prelucrari (doar cu rabdare fara scule iesite din comun) montata pe pragul "sanatos cu rasina epoxidica bicomponent speciala pentru metal. Apoi revopsit tot pragul cu vopsea serioasa (oricum are textura din fabrica) si un ultim strat de vopsea in culoarea masinii. Cel mai dificil a fost sa iasa dubla curbura (cea principala si cea de dedesubt -daca te uiti de jos intelegi ce vreau sa zic) si "intoarcerile" in care intra suruburile carenajului rotii. Stanga am facut-o acum aproape un an si jumatate, dreapta in iunie anul asta. Stanga am inspectat-o dupa un an si arata impecabil. Si "la mana" se aude uniform tot pragul. Iti spun toata povestea ca si incurajare - si de aplicat NUMAI DACA pragul interior este intact Aripile... Ideal e sa iei din dezmembrari bune. Eu nu am gasit, am luat aftermarket. Este ok-ish, insa se vede daca stii unde sa te uiti.
-
Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici că merge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc
-
zgomot motor la relanti si tremurat
bodincatalin a postat în topic iniţiat de mariovenera din Passat B6
Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici că merge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc -
Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)
bodincatalin a postat în topic iniţiat de c_liviu din Passat B6
Salut, am un Passat B6 din 2010 cod motor CBAB, nu am absolut nici o eroare pe motor dar îmi tremură de zici căerge in trei pistoane, atașat Las niste valori, injectoarele îmi par ok, ce poate sa fie ? Senzorul de presiune? Am verificat supapa de control presiune și nu am span absolut deloc totul este curat. A mai avut cineva problema asta? Mulțumesc -
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Sa inceapa balaceala Masina va beneficia de un detailing exterior (decontaminare, polish, ceramica) + detailing interior + tratament piele + inlocuit folie faruri -
@ct_act mai ai Audi-ul? un update ceva?
-
Cat au cerut, 9.000 lei?
-
Astazi m-au sunat de la reprezentanta si mi-au transmis ca exista o campanie de rechemare pentru actualizare software la masina mea. Campania vizeaza probleme la bateria masinii, de asemenea mi-au spus ca este posibil sa nu porneasca cateodata ( am patit de vreo 3 ori). Codul de campanie este 90EE. Nu este nimic urgent, probabil voi face actualizarea in vreo saptamana, doua, cand fac revizia.
-
Aici e problem. Mi-i ciuda ca nu am facut un pic de preventie la praguri. Am lasat cred ca 2-3 ani si nu am umblat acolo jos in aripa si sigur s-au strans chestii care mai apoi au afectat pragurile. Mno... Amu' trag ponoasele si trebuie schimbate pragurile cu totul. Deocamdata, costurile date de 1 tinichigiu sunt de 3500 lei, fara praguri in sine (si alea mai sunt vreo 300 lei). Si mai am o oferta cu vreo 4000 lei. Tot pe acolo. + ca probabil va trebui sa iau si alte 2 aripi fata si sa le rezolv frumos si pe alea. Cea de la sofer sigur trebuie inlocuita. cea din dreapta poate mai scapa. Spanac... In weekend am inlocuit radiatorul de pe cutia DSG cu unul nou, de la Nissens ca cel vechi OE era cam infundat si nu trecea suficient antigel prin el - Posibila cauza si pt racirea defectuoasa a uleiului pt ca cele 2 termofloturi sunt inseriate. . Acum urmaresc sa vad daca am scurgeri si observ ca am o scurgere pe partea de sus a termoflotului de ulei. Ori nu e strans bine, ori nu mai tine cum trebuie garnitura cu care a venit termoflotul. 😐 Edit: si cu ocazia datului de bord jos, am gaurit torpedoul si am pus suportul de telefon oem, pe care o sa pun un alt suport cu USB C integrat pt noile modele de telefoane + magneti pe spate sa tina telefonul pe pozitie. Work in progress, deocamdata doar atat avem.
-
Am platit 8150 lei pentru piese. Nu am platit manopera
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Lotus plans to end UK sportscar production, putting 1,300 jobs at risk https://www.theguardian.com/business/2025/jun/27/lotus-uk-production-jobs-carmaker-geely-norfolk Asta dupa ce au fost luati de chinezii de la Geely . -
Eu folosesc OBD Eleven
-
revin cu solicitarea.... Somebody....anybody?
-
Ar trebui sa mearga cu carscaner pro. La mine merge. Depimde de masina. Ce nu merge?